מטוסי קרב ישראלים תקפו אתרים איראניים

כלי תקשורת בסוריה דיווח כי מטוסי קרב ישראלים תקפו מספר מטרות באזור ואדי עיון במחוז חמה. לפי הדיווחים, מדובר במטרות איראניות. אדם אחד נהרג וארבעה נפצעו (חדשות)

(צילום מסך: מתוך טוויטר) (צילום מסך: מתוך טוויטר)
(צילום מסך: מתוך טוויטר) (צילום מסך: מתוך טוויטר)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
מנוחין. | 06/09/20183
"

שאלתי אותו למה אתה מדבר ככה על הצבא שמגן עלינו ואמר בגלל שרואים שזה חז"ל מפורש. שהרי מיום הקמת המדינה כל קברניטה, במדינה ובצבא, לא הזכירו אפילו פעם אחת שם ה'. בעזרת השם. אם ירצה ה'. בשם ה' נעשה והצליח. כלום. ועוד שמערבים גם "בנזין" בצבא, נשים. והתוצאות שלא כולם מתפרסמות, כגון רצח, (הפלות..) ועוד.

איך יכול להיות, אמר לי, שכל החרדים והדתיים מתעלמים בכוונה מפסוקים מפורשים כמו למשל, שהם אמרו שבונים בית לאומי. והפסוק אומר, אם ה' לא יבנה בית, שוא עמלו בוניו בו.

וכן שהם אומרים שהם המגינים והשומרים והמצילים כאילו שמדובר במצילים של בריכת שחיה והפסוק אומר, אם השם לא ישמור עיר, שוא שקד שומר. והשריפות הרבות והקשות בעוטף עזה, יוכיחו. וזה רק מקצת. את האמת, בינינו, לא ידעתי מה לענות לו. כאילו איזה ילד בת"ת אמר דברים כ"כ פשוטים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לץ | 05/09/20182
תפסיקו לפרסם כל תקיפה זה לא ענין לצבור זה ענין לאגו של הרמטכל וליברמן בלבד הם כושלים
▾ דווח על תגובה זו  0 
המומחה | 05/09/20181
כפי שדווח
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"