להילחם בחרדים כמו במשפחות הפשע

אחרי שסיים לטפל בנתניהו, מתפנה ´הפרשן של המדינה´, נחום ברנע, להסית נגד החרדים (חרדים)

המאמר המלא ב'ידיעות' הבוקר
המאמר המלא ב'ידיעות' הבוקר
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אוראור | 08/08/201624
הוא אוכל את עצמו מבפנים ונותן לשנאה העצמית לאכול אותו?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלום. | 31/08/200923
זה ממש לא עסק של העידה כפי שברנע כותב.

הראשון שהתריע על מהדרין הוא מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א נשיא מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, והורו על כך כל הרבנים וגדולי ישראל מכל החוגים.

מעניין מאיפה שואב ברנע הנתונים המעוותים שלו.

יש דברים שהציבור החרדי הכללי אכן חולק אם העידה, כפי שהוא ציין נושא הבחירות ,העירייה.

אבל התיקון לצפיפות והתערובת באוטובוסים, זה לגמרי הגיע מהציבור הכללי, ולא מהעידה (שלגמרי החרימה את אגד, גם אם הוא מהדרין)
▾ דווח על תגובה זו  +2 
ס.ה | 31/08/200922
הרעל שיוצא ממך כמו איזה שד אחוז דיבוק,

זה בדיוק הרעל שאתה מתלונן עליו.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ס.הורן | 31/08/200921
הוא מתכון ברור לאנרכיה ולכשלון ידוע מראש. זה המצב עכשיו ואוזלת היד של החוק במדינה ה'חיצונית' בולטת במדינה 'הפנימית' שנוצרה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי ממאה... | 31/08/200920
אנחנו סובלים מכל ההפגנות! די! נמאס כבר! תהרגו את המשועממים האלו!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אברהם | 31/08/200919
בס"ד

יש לתבוע את העמקלי הזה ולהשתמש בחוק למנעת הסתה.

יש לפגוע בכיסו ורק כך הוא ירגע
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שריר | 31/08/200918
להחליף שלטון בג"ץ בשלטון בד"ץ , זה להביא לימות המשיח.יהיה טרנספר כל החרדים לירושלים, כל החילונים מירושלים לבני ברק. שלטון הלכה.

בלי קופת חולים בלי ביטוח לאומי, רק מה שהלכה מחייבת.

החרדים ילמדו תורה והערבים יעבדו בבתי המלון, וממיסיהם יממנו את עולם התורה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 31/08/200917
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אסף ראסטה | 31/08/200916
וכל חבריו חרדית ערבית ? כמה שמאלן אתה עד לרמה של אנטישמי כדי לך לא לאבד את הזהות שלך מסתבר שכמוך חושבים שהם הרוב כאן במדינת ישראל מדינת היהודים ואין לך מושג כמה אתה טועה ,ואת מקומך תמצא בין חומות תל אביב יפו עם כל חברייך הערבים ושם תקבל חינוך מוסלמי ציוני חילוני חולני ותחסוך לך את כספי ביטוח לאומי בתליה של עצמך
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהודי | 31/08/200915
אז נלחמים נגד החרדים
▾ דווח על תגובה זו  +3 
שריר | 31/08/200914
המדינה הציונית תיסוג מירושלים, וכך תחסוך מליארדי ש"ח עבור אחזקת צבא ומשטרה בעיר, וכן מיליארדים של קצבאות ביטוח לאומי, אלא יופנו לעניים מאונס בארץ. וכך לא יהיה בך אביון בישראל, ולא יחדל אביון בירושלים החרדית ערבית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
פולסא | 31/08/200913
מטומטם זה לא מילה,איך תילחם בחרדים כמו במשפחות הפשע,הרי אין לכם תכנית להילחם במשפחות הפשע, ועוד אתה "הפרשן של המדינה" אל תפחד מרבני העידה הם לא קראו לעשות דברים קיצונים כמו חברים שלך ממרצ ומנטורי קרתא ושאר הרוצחים והאנסים שמופיעים בכותרות
▾ דווח על תגובה זו  +3 
חברך לשעבר | 31/08/200912
חולה הנפש ברנע עם כל תסכוליו והזיותיו איך לחלץ ת'משטרה מהדמוקרטיה... וכדי לתרפד הפגנות ומחאות חוקיות (ואצלנו זה לא כמו אצלם עם סכינים וביתור גופות במסור חשמלי) ולתת אור ירוק לעוד רצח מכין ת'קרקע שאנחנו החרדים מאפיה וצריכים לטפל בנו באלימות.. ברור לי כשמש שברנע עבריין מעלים מס וע"כ שלא יבחינו בו מטיל צחנתו המבאישה על רבנים צדיקים
▾ דווח על תגובה זו  +5 
דוד מינצבג | 31/08/200911
ברנע האלים אינו שבע מאלימות וברוטאליות המשטרה עם דריסות מפגינים בניסיון להרגם האיש מתוסכל שראש ממשלתם גנב בדרכו לכלא... הנשיא אנס שפל...שריהם גנבי מליונים בדרכם לכלא... בדרניהם אלימים מתאבדים ילדיהם רוצחים מלוכלכים ואכזרים, את תיסכולו זה -הנגועים בו שאר החילונים- לא נותר רק להסיח דעת ולהוציאו עלינו החרדים שאנו המאפיה, והם כבשים רוצחים גנבים אנסים אבל נורא תמימים.....
▾ דווח על תגובה זו  +3 
ליטאי | 31/08/200910
הוא לא מבין מהחיים שלו בעניני חרדים. אגב, העדה החרדית היא לא משליטה שום טרור על אף אחד וברוב הנושאים יש הסכמה בין רוב הרבנים מכל הזרמים. חוץ מנושא אחד שהוא לא מוסכם והוא היחס למדינה. רוב החרדים (מעל 96 אחוז) ורוב הרבנים סבורים שיש להכיר במדינה כעובדה והיא לא שונה מכל סוג של שלטון בחו"ל שצריך להשתדל להתמודד מולו כמו שהיה תמיד בהסטוריה בשתדלנות, בנציגות פוליטית וכמובן כשיש גזירות להפגין ללא אלימות - בדיוק כמו כל קבוצה אחרת בעולם.

אלו שעושים את הבעיות והטרור זוהי קבוצה של כ20 איש רובם צעירים מאד והם היו שייכים בעבר ככל הנראה לנטורי קרתא וכיום הם עצמאיים, איש הישר בעיניו יעשה. כל אחד מהם הוא הרב של עצמו. רק שהם "גיבורים" גדולים לעשות את הבלגן רק מאחורי הפגנה של קבוצות אחרות שאז הם יודעים שפחות ישימו לב אליהם והביקורת הפנים חרדית לא תתמקד בהם מידי. הבעיה שהם לפעמים גוררים אחריהם ילדים שנסחפים אחריהם בשעת מעשה או שבבניקים משועממים שתופסים טרמפ על הבלגן. אכן הבעיה של העדה החרדית גדולה משל הליטאים למשל משום שמבחינה חיצונית הם דומים להם בדרך כלל בלבוש.

והמשטרה כרגיל עוצרת רק חפים מפשע ואף פעם לא את הבעייתים באמת, והשמועות אומרות שיש למשטרה גם מושתלים לעודד את האלימות כדי להצדיק התנהגות אלימה ואכזרית של השוטרים. חבל שאין חופש ביטוי במדינה הזאת. וכמובן כרגיל התקשורת היא חד צדדית, וגם אם לא תהיה שום אלימות הם יכתבו על החרדים האלימים. כי במדינה שלנו הכל פוליטיקה - גם המשטרה והתקשורת מגוייסים פוליטית. חבל.
▾ דווח על תגובה זו  +4 
roni | 31/08/20099
רק הוא טועה בעובדה:

א. העדה הם הרבה פחות מ 70.000.

ב. הגאב"ד עצמו גם לא תומך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהו | 31/08/20098
במקום לכתוב בכותרת באופן מעורפל, ברנע מסית נגד החרדים, אולי תתייחסו באופן עניני ותראו מילה אחת, אבל אחת, שהוא לא צודק בה,

התיאור נכון ומדוייק וגם המסקנות נכונות, אין ספק שאם המשטרה תפעיל כח אמיתי, ההפגנות יפסקו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 31/08/20097
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אסף ראסטה | 31/08/20096
דעותיו בצורה פומבית ומענין שכל השונאי יהודים יש להם הרבה דעות על הכל אבל כשתופסים אותם עם המכנסים למטה גם אז יש להם מלא דעות ,זה נראה לי גאווה כרונית למה לא מטפלים בנושא זה יכול גם להגיע לסטיות כמו הומואיזם ופדופיליה ואפילו אונס גאווה ויהירות זה מכה לכל מדינה הדוגמא המובהקת לכך היא היטלר ותאורית הגזע וקיום אחמדיניג'ד ומה שמתרחש בסין בשקט
▾ דווח על תגובה זו  +2 
חרדי | 31/08/20095
נמאס מהם!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יוסי | 31/08/20094
נמאס מהקיצניות, נמאס מהעובדה שבגלל ההפגנות נגרמים הרבה יותר חילולי שבת. נמאס לשמוע אותם צועקים ליהודים "נאצים".

בכלל נמאס לשמוע אותם מקללים ובזים לשוטרים שלא לרוח היהדות.

אז יאאלה אנחנו צריכים להיות אמיצים ולומר להם, ייתכן שהמאבק היה צודק מראשיתו, אבל בצורה החסרת רגישות שניהלתם אותו, הוא איבד הצדקה הלכתית דתית מוסרית וערכית.

הם גורמים לכולנו להראות כמו חייזרים טאלבינים, ורובנו המוחלט לא.

ולרובנו הגדול לא כואבת פחות על השבת מאשר ה"עדה" אבל האם אנחנו רוצים להגיע למצב של מלחמת אחים?!

ההיסטוריה כבר נתנה דעתה על כך, והיא ממש לא קיצונית.
▾ דווח על תגובה זו  +4 
מנדל | 31/08/20093
מעצמינו... חחחח...

טיפש מטופש הברנע הזה.

אומנם לא כל דבר אנו מסכימים עם העידה, אך דבר אחד אנו זוכרים מנהיגי העידה הם גאונים ולכן גם על דבר שלא בדיוק נשמע ונוח לנו אנו עושים, אנו רגילים לזה כבר אלפי שנים "ימין שהוא שמאל ושמאל שהוא ימין" לכן ברנע היקר לא חכמה לומר "רב הציבור יהיו אסירי תודה, גם אם לא יודו בזה" כי זה ממש לא נכון. אני לא קשור להעידה ב-0% אך עדיין מעריך ושומע לראשי העידה.

ברנע חילוני בור ועם הארץ יקר, אתה טועה בהבנתך את הציבור החרדי, למשל: יכול להיות שלגבי הסיפור הנוכחי הייתי מסתייג מכמה דבר שארעו שם (ד"א ר' טוביה וויס לא אומר לאנשים לחבוט בשוטרים, אילו דברים שקורים לצערינו בין המפגינים לשוטרים ברגע של כעס חסר שליטה)...

לכן שוב אל לך להאשים, אל לך להגיע למסקנות חסרי טעם וריח. הציבור החרדי לעולם אבל לעולם יאהב את העידה, אומנם יש קיצונים אך מה לעשות גם "פנחס הכהן" היה קיצוני ואפילו יותר, בעצם כל ההיסטוריה שלנו בנויה מקיצונים כאילו ואחרים שבזכותם נשארה התורה והיהדות.

שוב נחום, שכח ממה שאמרת אני מקווה שאתה קורא, ושוב אני כותב לך את האמת אני חושב שרוב הציבור החרדי עומד מאחורי העידה. גם אם פעמים אחדות הוא לא מסכים עם דברים מסווימים, אך מה לעשות זה אחד מהציווים של" ועשית ככל אשר יורוך" דווקא על דברים שקשה לך לעשות ולא כ"כ בא לך דווקא אז "ועשית ככל אשר יורוך" אחרת אם זה קל ואתה רוצה לעשות למה צריך ציווי הרי במילא תעשה זאת.. ואחד כמוך לא יבין זאת לעולם, אלא אם כן איכשהו תחזור בתשובה.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
בתי | 31/08/20092
כבר ראינו איך הם "נלחמים" במשפחות הפשע...
▾ דווח על תגובה זו  +2 
נחום | 31/08/20091
אין לך מושג כמה שאתה צודק. הלוואי. הלוואי שהמדינה הזו שאנו משלמים לה מיסים כל כך כבדים תשכיל סוף סוף להיפטר מהנגע הזה שמשליט טרור על כל החרדים וממרר לנו את החיים.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"