תושבים מדווחים: פועלים סינים נצפו במתחם עבודות הרכבת

ההיערכות לעצרת המחאה בליל שבת בבני ברק - נמשכת, ותושבים בקריית הרצוג מדווחים כי פועלים סינים נצפו במתחם העבודות ביום כיפור, אך לא ברור האם לצורך עבודה (חדשות)

 (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
oem | 21/09/20186
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראלין | 20/09/20185
לא מפריע שיש יהודים שמחללים שבת אלא מפריע שמחללים שבת ברחוב שלהם מפריע להם לראות את זה, בתל אביב זה מפריע להם אם יחללו שבת? ברמת השרון הם יעשו קמפין של שמירת שבת? לא, העיקר שבבני ברק לא יחללו שבת
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן סגל | 20/09/20184
לכן חייבים להפגין. ואם רוצים להעסיק גויים של שבת ינהגו כמו החרדים וימנו רב על הגויים הסינים שינחה אותם איך מותר להעסיק גויים של שבת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים לוינגר | 20/09/20183
ככל שיסתיימו העבודות-כך יהיו פחות פקקים.שיביאו עוד ועוד סינים ויסיימו העבודה בכל שעה שניתן.ברור שסגירת המכונה בשבת מאיטה העבודה -אז שהגויים יסיימו העבודה ללא עיכוב.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בעל עסק | 20/09/20182
שלחתי הודעה לחברת הוט על בקשה לנייד קווי בזק לחברתם והם התכתבו עימי עד קרוב מאוד להדלקת נרות. רק ניסיתי לברר אם הם עובדים גם בצום והם נעלמו אבל יש לי הרגשה שהבינו שאני יטפל בהם כהוגן.

ניסיתי לסיים פרטים כבר בצהוריים והם משכו כאילו אפשר להתכתב עוד שעתיים. בלי לחץ...

נורא !
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני. | 19/09/20181
העיקר שלא יעבדו בשבת, אפשר לחשוב מה יקרה אם יום אחד הם לא יעבדו... סתם עקשנות של הרשויות החילוניות או מי שאחראי לכך!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"