אירוע נדיר בחג: חרדים, דתיים וחילונים בסוכה אחת

שמחת בית השואבה לא-שגרתית נערכה השבוע, בסימן אחדות בין חרדים, דתיים וחילונים: "הלוואי ואת האחדות הזאת נמשיך כל השנה" (בכיכר)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
צלי | 03/10/20104
יישר כוח גדול לאבי ברמן, על כך שהארגון אינו מסתפק בכשרות אלא הוא מקיים מספר מסגרות לקרב יהודים לאבינו שבשמיים, כמו לב יהודי, מקום בלב, משיב הרוח, מוריד הגשם. בהצלחה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמונה | 29/09/20103
בצילו של זה וכך יבוא הגואל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
צביקה | 29/09/20102
אני לא חושב שצריכים להזמין אחדות, השנה הייתי בפעם הראשון בתולדות אהרן בשמחת בית השואבה, לא האמנתי למראה עיני, אני רגיל לראות כל שנה במישקולץ כל מיני אנשים חילונים חרדים וכו', אבל הכל שמה מלאכותי כזה ורשמי בקיצור פלסטיקה. אבל מה שראיתי בתולדות אהרן לא ראיתי בשום מקום, רוקדים שמה אנשים מכל הסוגים ונכל הגילים, רוקדים שמה יד ביד מבוגרים לצד צעירים, חרדים לצד חילונים ולצד דתלי"ם חסידים עם פיאות וגרביים לבנים לצד חילונים עם קוקו.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלעזר | 29/09/2010 
שהם יעשו צעד אחד לקראת אחרים וזה הבעיה אתה אכן צודק שאחרים לא פוסלים את החרדים אבל אתם פוסלים את כל מי שאינו הולך בתלם שלכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
רון | 29/09/20101
רק אחדות תביא את הגאולה
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"