מרן שר התורה עלה לקברה של הרבנית • תיעוד

מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי, עלה הבוקר (רביעי) לאחר תפילת שחרית לקבר אשתו, הרבנית בת שבע אסתר קנייבסקי ע"ה, במלאות שבע שנים לפטירתה. תיעוד (חרדים)

 (צילום: בקודש פנימה)
(צילום: בקודש פנימה)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אמת | 03/10/20185
למה עוזרים לו?הרי הוא לומד את כל השס כל שנה אז כאן קטני המוח מבקשים לעזור בתחינה תפילה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 03/10/20184
פעם היתי אצלה וסיפרתי לה על בעיה! היא היתה בקשר עד שהעניין יסתיים.. והרימה טלפון כאילו אני ביתה היחידה וכמה דמעות בכתה בשביל כלל ישראל ואהבת ישראל שהיה לה זה משהו שהדיו יגמר ולא נצלח לספר ....ותמיד תמיד באהבת חינם ושסיפרתי שהבן לא לומד אמרה רק באהבה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 03/10/20183
ממש צדקת!!! אני יודע על בן משפחה שיצאתי מהדרך ואמא שלו בכתה בפני הרבנית והבנית פשוט צלצלה לראש ישבה חשוב שיקבל אותו לישבה ! וב"ה היום הוא פשוט ת"ח חשוב ואני זוכר שהרבנית היתה מצלצלת בחודשים הראשונים לשאול איך הוא לומד? אל אף שהיה לה אלפי יהודים על הראש ואף החופשים דיברה עם הבחור בטלפון ועודדה אותו שילמד
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדית | 03/10/20182
האם נשים יכולות לעלות לציון?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שי ט | 03/10/20181
היה זה לפני בערך 10 שנים כאשר באנו לבקש ברכה מהגר"ח שליט"א לילדה בת 6 שטבעה בכינרת ר"ל . באנו בזמן קבלת נשים של הרבנית. כאשר אמרנו שזה מקרה דחוף, הרבנית ניגשה אלינו ושאלה לשם מה באנו, השבנו, בגלל ילדה בת 6 שטבעה בכינרת. שהרבנית שמעה שילדה בת 6 טבעה בכינרת, היא הצטערה כאילו סיפרו לה על מישהי ממשפחתה, אהבת ישראל שהייתה לרבנית ע"ה, תלווה אותי עד יום מותי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"