ההלם, הפיח והכאב: תיעוד מזירת השריפה

במשך שעות ארוכות עמלו כוחות החירום וההצלה בזירת האסון בביתר עילית בו נשרפו למוות הילדים צבי ואפרת ע"ה. צלם "כיכר השבת" עם המראות הקשים מהזירה, צפו (אקטואליה)

 (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
דב | 10/10/20184
וכל כך חבל שאין יותר לוחמי אש (כבאים) בשכונות החרדיות. אולי, אולי אם היו בסביבה לוחמי אש מיומנים שגרים בביתר היו נחסכים קורבנות תמימים. לעבוד את ה' אפשר גם כשלובשים מדים ועוסקים בהצלת נפשות של יהודים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 10/10/20183
זה לא ייתכן שה' מראה לנו פעם אחר פעם דוקא לנו לציבור החרידי אסון אחר אסון על שריפה של נשמות טהורות שלא חטאו קורבנות שעלו בראש חודש מתי כבר נשכיל ונבין שאש זה מחלוקת דיי עם הלשון הרע הזה עם החיכוכים והמחלוקות חרידים חילונים חסידים ליטאים אשכנזים וספרדים (עכשיו יש משהו חדש מחבלים ושונאים)תבינו בני איש אחד נחנו כלונו צריכים לקבל על עצמינו איזה קבלה כדי שהנשמות האלה לא ילכו סתם ושה' יגיד דיי לצרותינו וישלח לנו משיח צדקינו במהרה בימינו אמן
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 | 10/10/20182
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמונה | 10/10/20181
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"