שנה אחר האסון: עצרת לזכר הילד יהודה אפלבוים ז"ל

שנה אחרי התאונה המחרידה: בית שמש זכרה את הילד יהודה אפלבוים, בן השש שנהרג מפגיעת אוטובוס של אגד בעת שפסע עם אביו בדרכו לת"ת. סביו: "היה ילד צדיק" (חרדים)

 (צילום: יוסף בן שימול)
(צילום: יוסף בן שימול)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ע | 09/01/20192
אני עוד זוכרת את הבוקר הנורא הזה!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
... | 13/01/2019 
..
▾ דווח על תגובה זו  0 
חצקל | 09/01/20191
...מדהים מדהים...הן במודיעין והן בבית שמש.סדום ועמורה של ימינו..מתרחשים טרגיות נוראות כל שני וחמישי..השם ירחם..ומארגנים ..עצרות התעוררות..ויש נואמים וניאומים חוצבי להבות..אבל אף אחד.....לא מתעורר.....והראיה..שהאסונות ממשיכים.וכל פעם.משהו יותר נורא..והסיבה..כי לא מדברים על העיקר.....שנאת חינם בשני המקומות האלה.אין בשום מקום בעולם.וביזוי חכמים.ובתי מדרשות.וגזל.וצרות עין.ולשון הרע.וחילול השם.וכו וכו וכו....רק על זה צריך לדבר.... אבל קסלר לא ידבר על זה..כי הוא..האחראי הגדול על השנאת חינם ורדיפות.והרס בתים.ופרנסה.וגזענות..כמובן הכל הכל..לפי דעס תיירה.. ומסכנות נשמות טהורות מסתלקות..ועל כך נאמר..שלם ישלם המבעיר את הבעירה..לא אכילת מצה עם כל החומרעס.וחא שמירת שמיטע לחומרא.ועוד כל מיני המצאות של בעלי אינטרסים..יביאו גאולה.אלא אך ורק..אהבת חינם..!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"