"אינטרנט לא כשר? כמו חנות טריפות"

מאות הורים לתלמידות סמינרים התכנסו אתמול בבני-ברק, ושמעו דברים חריפים על סכנות הדור: אינטרנט לא כשר וסלולרים. וידאו ותמונות

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
דוב | 21/09/201516
מניסיון יש להם את החבר'ה הכי מקצוענים בשוק.
▾ דווח על תגובה זו  0 
גפני | 14/10/201015
היה לי אינטרנט מורשת ולא חסם טוב כעת אני משתמש ברימון והחסימה הרמטית לגמרי
▾ דווח על תגובה זו  0 
הברווזה עליזה | 11/10/201014
אינטרנט פרוץ= ילד ללא כיפה רח"ל...

מניסיון.
▾ דווח על תגובה זו  0 
On18 | 10/10/201013
חברה הכי טובה במקצועות הסינון ברשת !

עם 5 דרגות !
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי | 11/10/2010 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שרה | 10/10/2010 
▾ דווח על תגובה זו  0 
On18 | 10/10/201012
במקום להזהיר את ההורים לתלמידות הסימינרים , הציבור החרדי צריך לעסוק יותר בפיתוח אינטרנט כשר בדיוק כמו שפיתחו סולולרים כשרים , אינטרנט בימנו נפך לצעירנו הרב לכלי צורך בדיוק כמו פלאפון !
▾ דווח על תגובה זו  0 
ח.נ. | 10/10/201011
שמעתי מאחד מגדולי ראשי הישבות בדורינו שליט"א.

שלפי מה שבחן לעומק את ההיסטוריה של עם ישראל, תמיד היה מצב שמחמת קלקולי הדור התחילו לתקן תקנות חמורות והגבלות ואיסורים על הקהל, ובמשך הזמן הוסיפו עוד ועוד ועוד.... עד שהציבור מאס בזה ופרקו מעליהם את עול העסקנים המחמירים, ונוצר מצב פרוץ לגמרי שכבר הפסיקו לשמוע לקול הרבנים בשום דבר, איש הישר בעיניו יעשה. ולאט לאט שוב מחמת קלקולי הדור חזרו לתקן תקנות והגבלות, ואז שוב הציבור מאס בזה, וכו' וכו'

וזהו גלגל החוזר בעולמינו,

לכן המסקנה שאין מה לעשות כנגד זה, ורק בעלי הבנה ומחשבה מוצאים את הדרך הנכונה במצב הסבוך הלזה, כיצד לנהוג באופן מושכל בכל הדברים הללו, כמו האינטרנט, הפלאפונים, העיתונים, הרדיו, וכו' בין אם כהוראת הרבנים הכללית, ובין אם באופנים אחרים. שהעיקר שילך בדרך הממוצעת ויכוון ליבו לשמיים.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בן חיים | 11/10/2010 
אבל אבל אבל, אילו היהדות החרדית היתה מגובשת, לא היה קיים מושג של ספרדי חסידי אשכנזי וליטאי,

והבנות והבנים היו מתקבלות באופן רגיל למוסדות חינוך, היה אפשר לחנך את הנוער שאינטרנט זה נבילות וטריפות , וכו'... והיו מצליחים להחדיר השקפה נכונה לנוער, נער היה יודע שיהדות יש רק אחתוכל השאר זה חילוני וטמא,

אך לבושתנו אין חינוך ואין השקפה, אנשי החינוך עסוקים באחוזים שנקבל השנה, ומי שירא שמים באמת עסוק בלטפל בנוער שלא התקבל בגלל... והתדרדר ....
▾ דווח על תגובה זו  0 
הברווזה עליזה | 11/10/2010 
▾ דווח על תגובה זו  0 
וינטר | 10/10/201010
▾ דווח על תגובה זו  0 
מושי | 10/10/20109
כל מילה נכונה מנסיוןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
▾ דווח על תגובה זו  0 
ינון | 10/10/20108
זכה, נעשה לו האינטרנט סם חיים.

לא זכה, נעשה לו האינטרנט סם המוות.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
השואל | 10/10/20107
למהדרין????.
▾ דווח על תגובה זו  0 
היושב בשער | 10/10/20106
לא הבנתי מי הרבנים אלה שיושבים למעלה או למטה כולם נראים רבנים אותו דבר
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 10/10/2010 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מירי | 10/10/20105
זה עולה עוד כ-13 ש"ח לחודש, ובדרך זאת אפשר לחסום בדיוק את מה שבאמת צריך להיחסם, ולא מעבר לכך. יש בשירות הזה 5 רמות של חסימה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רימון | 10/10/20104
מי הפעם הצליח להביא את הרבנים לכנס

נתיב? או רימון?

אין כאן המקום להאריך כמה נתיב עבדו על הרבנים, אל אף שהם יודעים שזה לא הרמטי כמו רימון-אתרוג
▾ דווח על תגובה זו  0 
א. לוי | 10/10/20103
תדעו לכם יש קבוצה בפייסבוק ובאינטרנט שמקבלת המון כספים מחו"ל משונאי שיראל להפיל נערים תמימים שלומדים בישיבה ויש להם משבר זמנית כמו שקורה לבני נוער בדרך כלל והם הכופרים האלה מחפשים אותם ומוצאים אותם דרך תגובות שלהם באינטרנט ומתחילים לעבוד עליהם בכפירה ובלינקים של כופרים ושקרנים וכן מתחילים לעזור להם לצאת מהישיבה, נותנים להם המון כספים כדי שיעזבו את ביתם ואת הישיבה והופכים אותם לכופרים גדולים ולאוכלי חזיר וטריפות. אני דברתי לפחות עם אחד כזה שאמר שבבית לא התנהגו אליו יפה וזו הקבוצה שהיא נקראת "דעת אמת" שעזרו לו לעזוב את ביתו והנתנו לו בגדים ומקום וכסף והארגון הזה כולו שקרים וכפירה באמת. והם ממשיכים בכל דרך להפיל נערים תמימים והם יוצאים נגד התורה ודבר השם ומביאים כל הזמן כופרים גדולים שמשקרים נגד התורה ואלו הנערים רואים כסף ועוזבים את ביתם ונוהים אחרי הקבוצה והם כל הזמן בשטח.

כבר כמה נערים עזבו את הישיבה וחברו לפושעים האלה הגדולים שמקבלים מימון משונאי ישראל בחו"ל וכדברתי עם אחד הנערים לנסות להחזיר אותו לישיבה אמר לי ויש לך כסף לתת לי? יעתי לו לפנות לגורמים שמסייעים לנערים חרדים במצוקה ונתתי לו טלפון ומיד הוא נעלם מהדף שלו, עוקבים אחרי הנערים האלה שלא יחזרו לדרך התורה כל הזמן שומרים עליהם להיות כופרים ועכשיו עוד אחד בדרך שהכריז שהוא כבר אחרי החגים עם כיפה סרוגה.

חברים האינטרנט מסוגן לבני ישיבות לנערים צעירים, אורבים להם כוחות שאול להוציא אותם מהתורה. כי כל אחד שמוציאים מהתורה זה מחליש את עם ישראל ואת הקדושה וזו המטרה של אויבנו.

חייבים להגיד, שלימוד התורה והתפילה ומעשי החסד זה בלבד שומר על ישראל ועל הצבא מאויבנו ולא שום דבר אחר.

הגיע אלי מידע שהם הולכים לתרגם את הספר יש אלוהים? ולהפיץ לתלמידי חכמים. זהירות! לדעתי יש להגיש נגדם תלונה במשטרה ומהר הם עובדים בכל מקום ובמרצ. השם ישמור את עם ישראל מהם וישבר את כוחות הרוע האלה ושליחיו. אמן כן יהי רצון
▾ דווח על תגובה זו  +4 
הברווזה עליזה | 11/10/2010 
א. לוי אדם עם שכל.

זה נדיר בדורנו.

אשריך ותמשיך להגיב כמו שרק אתה יודע.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטי | 11/10/2010 
אשה לא בריאה שעוסקת כל היום בהפחדות.

למה שלא תלכי לפסיכיאטר ותטפלי בעצמך?
▾ דווח על תגובה זו  0 
הברווזה עליזה | 11/10/2010 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח......... ..........

איזו תגובה פסיכית...
▾ דווח על תגובה זו  0 
חלי | 10/10/2010 
▾ דווח על תגובה זו  0 
א. לוי | 10/10/2010 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
משה | 10/10/20102
העסקנים מתחילים להבין שאין טעם להמשיך לטמון את הראש בחול, ולאסור באופן גורף את השימוש באינטרנט. פעם אפילו לא הוציאו מהפה את המילה הזו, אינטרנט.

ואלה שעדיין לא מבינים זאת וממשיכים לאסור כל שימוש באינטרנט, יבינו מהר מאד שאין טעם לנהוג בטיפשות.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חרדי | 10/10/20101
להכריז שאסור להשתמש באינטרנט בחברה המודרנית זה בדיוק כמו להכריז שאסור לנסוע ברכב (וידוע שגם נסיעה ברכב זה דבר מסוכן מאוד יש תאונות כל יום ל"ע)

במקום לדבר על איסורים שהציבור לא יכול לעמוד בהם יותר טוב לחשוב איך ליידע את הציבור על הסכנות שבאינטרנט (וגם בטלפונים ה"לא כשרים" וכו') כדי שידעו להיזהר. בשיוק כמו שנהיגה לא יעלה על הדעת שילד קטן ינהג ברכב או גם מבוגר שלא למד נהיגה - כך הדבר גם בשימוש בטכנולוגיות של היום.
▾ דווח על תגובה זו  +4 
מ. צוקר | 10/10/2010 
אם היו רוצים באמת למנוע את כניסת המחשבים והאינטרנט באמת ובתמים לציבור החרדי, היו מצליחים.

אך מכיון שאף אחד לא רצה בזמנו להכניס את ראשו הבריא למיטה החולה הזו, (או שפשוט היו עיוורים מכדי לראות שעולם האינטרנט והמחשבים יתפתח למימדים והרס כזה) היום הם צריכים להכניס כל גופם למיטה חולה זו. אחרת ציבור גדול ואיכותי ילך ויתקלקל בלא משים.

האיטרנט היום הוא לדעתי גרוע מההשכלה.

(גרוע מהמתיוונים, מהרומאים, מהפרסים, ומכל הגלויות שהיו לנו. לזה קשה להתנגד כי אף אחד לא כופה אותך לעשות עבירה אלא אתה הוא זה שבסופו של תהליך ההתחברות לרשע הזה גורם לעצמך להיות בעל עבירה)

אם היו רוצים פתרון באמת. היו יכולים למוצאו לפני 5-10 שנים. כמו שסאטמר עושים. מקימים מרכז מחשבים + אינטרנט בכל ריכוז חרדי שדורש וחייב זאת בתשלום חודשי ושלום על ישראל. ואפילו מחשבים VIP היה אפשר.

א קיצר אם היו רוצים באמת למנוע את הרעה החולה הזו היו מצליחים. אך בעצלותם הרבה ובפחדם הרב חיכו והתעקבו אם המחלמה נגד זה גרמו לנזק גדול יותר. או שמא בורותם הרבה גרמה לכך. לה' פיתרונים.

מקווה שהיום כל ההתעוררות המאוחרת הזו תעזור להציל את אלו שעדיין לא נכנסו עמוק באינטרנט בפרט ובמחשבים בכלל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
י | 10/10/2010 
ויש את אינטרנט רימון
▾ דווח על תגובה זו  +3 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"