בכירי משרד הביטחון סיירו בישיבת חברון

על רקע חוק הגיוס שטרם הוסדר ובצל פעילותם של ועד הישיבות, ראשי האגף ביטחוני-חברתי במשרד הביטחון ערכו סיור מיוחד בישיבת 'חברון - גבעת מרדכי' • בלעדי (אקטואליה)

 (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חרדי | 02/02/20196
אוייב???!?!

לא ידעתי שיש יהודים שהם אוייבים, לך תלמד עברית לפני שאתה מגיב...

"גדולי ישראל"..? מי הם אותם גדולים שאתה מצטט אחד שכבר לא חי, ועוד כה שמדברים בשמו... כל שאר גדולי הדור ובראשם מרן ר' חיים קניבסקי הורו להיתייצב בדיוק כפי שעשו בכל הדור האחרון ולא קרה כלום!!! ביזבזו שעה וחזרו ללמוד, מה אתם עושים הורסים לחצי עיר את החיים בהפגנות ללא תכלית, יושבים במעצרים ומבזבזים את חיי הישיבות בהבל ואלימות - לך תספר למישהו אחר שזה דרך שהנחו גדולי הדורות...

הרב אלישיב זצ"ל התנגד לכל הפגנה רק לא לאלימות, ואתם מחנכים ילדים בן 10 לאלימות לצעקות אוייבים ונאצים... כנראה שערב רב תמיד נשארו בתוכנו, ב"ה שיש לכם ישיבות לבד, כי אנחנו לא רוצים קשר איתכם, תמשיכו לשקר את עצמכם, כאילו אתם לא לוקחים מהמדינה תקציבים ורק תנסו בכל הכוח לדחוף נציג בעירייה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפי פ | 31/01/20195
▾ דווח על תגובה זו  0 
כהנמן | 31/01/20194
▾ דווח על תגובה זו  0 
ט.. | 31/01/20193
▾ דווח על תגובה זו  0 
יונתן | 31/01/20192
עד שהם יבטלו את המכסות שהם עשו לעולם התורה, ההוראה היא חד משמעית לא להתייצב. מצער מאוד שאנשי הישיבה משתפים פעולה עם האוייב, מי שרוצה לצאת גדול בישראל שילך לישיבת חברון החדשה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
קושקוש | 31/01/20191
לפי מה שאני יודע אוניברסיטת תל אביב מקבלת שלל תקציבים והטבות והם לא צריכים בשביל זה לעשות שום פעילות הסברה ולא להתחנן לאף גורם.

נמאס כבר לראות את ההתרפסות וההתחנפות של הישיבות (בעיקר חברון ופונוביץ') לכל מיני גורמים שונים ומשונים למיניהם שבאים מתוך חטטנות וסקרנות לראאות קופים בגן חיות ולא נותנים בפועל שום ערך מוסף. מה שניתן להשיג באמצעים פוליטיים ושילטוניים במסדרונות המתאימים שישיגו ובשאר הזמן שיאספו תרומות או ישבו וילמדו ולא יעשו לנו בושות ויגרמו לנו להראות מגוחכים.

אני כבוגר הישיבה מרגיש ממש מושפל מכל ביקור כזה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
תגובה  | 01/02/2019 
אתה רדוד מאד אנו באים להראות דרך השם באמת וכמובן להכיר לצד השני את הדרך האמת זה קידוש השם גדול שמקררב רבים
▾ דווח על תגובה זו  0 
רמת גני | 31/01/2019 
תקציבי הישיבות אינם מוסדרים בחוק, כל שנה נאבקים על כל שקל, מוצדק ככל שיהיה. ואילו להבדיל של האוניברסיטאות כן. אז נכוןו האפליה זועקת לשמים, אבל כמו שכתבת : על נציגינו בכנסת לדאוג להסדרת התקציבים בקביעות ואז לא נראה ביקורים כאלה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו | 01/02/2019 
אין שום קשר! הביקור הזה אינו קשור כלל לתקציבים אלא לענין הגיוס, אז כל השיח הזה הוא לא קשור לענין כלל!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"