הקיצונים הפגינו מול המקלט: "לשחרר את הכלה הקטינה"

קיצוניים הפגינו מול מקלט של משרד הרווחה בו מוחזקת הכלה הקטינה מ'חתונת השאלים', בקריאה לשחררה - "לפני שתהיה חילוניה". המפגינים פרצו אל המתחם אך לא הגיעו אל הדירה שלה (בארץ)

 (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
בבבבבבבבבבבב... | 02/12/202121
קוראים למקום מבטח עוז
▾ דווח על תגובה זו  0 
ככככככככככככ... | 02/12/202120
מקום זבל חילונים שמתחפשים לחרדים מקום זבל כל המדריכים שמה זבלות
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 14/02/201919
הם הולכים למחות במקומכם, כולנו היינו צריכים ללכת.

אם היו לוקחים את הבת שלכם איך הייתם מגיבים ? על פי ההלכה מותר להתחתן גם בגיל הזה, אז למה לקחת אותה ?? אפשר לבקש אולי לדחות את החתונה, אבל לקחת אותה ??
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדית מלידה | 21/02/2019 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 14/02/201918
▾ דווח על תגובה זו  0 
יואל | 13/02/201917
וגם אלו שיגיבו שטפש הוא המגיב:

ברור שמטרת החוטפים היא להעבירה לשמד.

והאומרים שעליה להיות "חזקה", או שלא מכירים את תחבולות היצר, או שמעדיפים כי תישמע לו, בר מינן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ואולי | 13/02/201916
!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפאל | 13/02/201915
הפגנה עושים בכיכר העיר. כאשר אנשים מוסתים מתאספים ומאימים על היושבים בתוך הבית זו לא הפגנה אלא התפרעות!
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 13/02/201914
סתם שקרנים המפגינים האלו.

לחתן אותה בגיל 13 זה לא חילוני??
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברי | 13/02/201913
הם מבזים את עצמם, ומראים עד כמה היהודות שלהם ושל הילדים שלהם והם זה הכל שטות, נפיחות, רוח, וצלצולים, אם כל דבר יכול לגרום להם להפוך להיות חילונים... אם הם היו מספיק חזקים הם לא היו מפחדים מזה!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהי | 13/02/201912
חולים
▾ דווח על תגובה זו  0 
איפה | 13/02/201911
מחכים לכם!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
י | 13/02/201910
רפואה שלמה
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 13/02/20199
▾ דווח על תגובה זו  0 
ענאל | 13/02/20198
נכון שהשאלים הם דבר לא טוב בכלל בכלל !!! אבל לפני שמדברים על השאלים וכמה זה דבר גרוע- דברתם בכזו נחרצות על אלו שלא שומרים תורה ומצוות? על אלו שמנסים לעקור את הדת באיצטלא מתחסדת של זכויות האזרח וכו....??!! אם כבר מדברים אז ודאי על אלו שעוברים על שלושת העבירות החמורות וד"ל...
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דתי לא חרדי | 13/02/20197
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי אמיתי | 13/02/2019 
▾ דווח על תגובה זו  0 
לטפל כמו בחיות | 13/02/20196
איך שחיות הטרף רק מתקרבים בכלל לגדר צריך מייד לפתוח באש
▾ דווח על תגובה זו  0 
אפרים | 13/02/20195
בעלון 'פניני הפרשה' לפרשת בא תשע"ב, נשאל הגר"מ מאזוז, ראש ישיבת "כסא רחמים", האם תופעת השאלים והרעלות היא חומרה המתקבלת על הדעת ומתאפשרת על פי ההלכה, כיוון שמדובר בצניעות יתירה, או שמא שכרו יוצא בהפסדו כי הן מושכות תשומת לב:

"לאחרונה נפוץ כיסוי השאל לנשים. ויש הדורשים לשבח, שהדבר צנוע יותר, מנגד יש הדורשים לגנאי שלפי המציאות, בזמננו הדבר מושך עיני האנשים ברחוב, ויצא שכרו בהפסדו, וגם יש נשים העושות זאת מתוך כפייה נפשית, ולפעמים מגיעים לאובססיה של ממש. נשמח אם יורנו מורנו את הדרך אשר תשכון אור".

הרב מאזוז השיב בנחרצות כי כל חומרה שאינה מופיעה במקורותינו ואינה נהוגה על-ידי חז"ל, הנוהג בה גורם כי יוצא שכרה בהפסדה:

"כל חומרא שאין לה מקור בחז"ל יוצא שכרה בהפסדה. לפי מה ששמעתי יש מהן דומות למחבלות רעולות רח"ל. ועל זה יש להמליץ המשנה (שבת פרק ו' משנה ו') "ערביות יוצאות רעולות". הלואי תשמורנה על כיסוי ראש כמו שצריך".
▾ דווח על תגובה זו  0 
גיוואלד | 13/02/20194
כת הסיקריק סיימתם עם סילביה הגיורת ורוג'ינה מדימונה? מצאתם עוד תעסוקה? העיקר להתעסק להצלת בנות כביכול.

אם כך למה לא תעזרו לארגונים העוסקים בהצלת בנות יהודיות ממעמקי כפרים ערבים???????????????
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 13/02/20193
הרב אברהם יוסף, רב העיר חולון ובנו של הגר"ע התייחס לנושא וסיפר: "אני הפנתי אל אבא שאלה מהי צניעות. למשל אישה שהולכת עם כיסוי ראש, אבל כובע רחב שוליים, כל מי שרק נתקל בה מפנה את הראש. האם זו נקראת צניעות? אמר לי אבי מורי: ודאי שלא.

"שאלתי אותו אם אישה לובשת לבוש הכי פשוט בצבע שחור, כחול, אבל בלבוש הזה יש נצנצים זוהרים שמושכים את העין. האם זו נקראת צניעות? האם זה לא אותו גדר של לבוש אדום? והתשובה היתה, זה אותו גדר.

"שאלתי את אבא: ומה נשתנה השאל שנשים שמות על עצמן והן נראות מוזרות ברחוב, שכל מי שעובר לידן הוא נראה ממש מפנה את הראש, כיוון שזה דבר מוזר? אני עוד לא מדבר על אלה שמכסות את הפנים ברעלות, או על אלה שמלבישות ילדות קטנות.

"הייתי עם אשתי באיזשהו אירוע, ופתאום כמו עדת פינגוונים הופיעו האם עם ארבע בנות, ילדה גדולה ביותר היתה אולי בת 10 וכולן מכוסות. הדברים האלה לא רק שרחוקים מאוד מהצניעות, זה גם לא כבוד האישה.

"שאלתי את מור אבי אז ועמד לידי גם אחי, "מצטטים בשמך כאילו השאל הדבר המומלץ". אמר לי "כנראה שלא הסבירו לי עוד" (תמליל שפורסם משיחה ברדיו).
▾ דווח על תגובה זו  0 
הלכות | 13/02/2019 
קצת מהלכות צניעות

ידוע שכל אשה שתתלבש יותר צנוע- בעלה ומשפחתה יכבד אותה יותר ויותר...

אם יש אורחים בבית - אשה לא תתכופף.

אם יש גברים בבית- אשה תזהר בספונג'ה (כך במקור!).

אשה לא תתלה בגדי בנות ונשים במקום שגברים יכולים לראות.

אשה לא תסתרק ולא תסדר שערה לפני גברים, וכן לא תסתכל בראי.

אשה לא תעלה על סולם בנוכחות גברים, כמו כן לא תעלה על כסא.

אשה לא תחלק כלי אוכל לגברים כדי שלא יראו את ידיה וכו', הבעל והבנים יעשו זאת.

אשה לא תשיר בבית, מחשש שהגברים הנמצאים בתוכו ואלה העוברים בחוץ - ישמעו.

אשה לא תעמוד ליד עובדים בבית שהגיעו למטרת תיקונים ושיפוצים.

אשה המתבקשת לטלפון תדבר בקיצור נמרץ.

אשה מגיל שלוש אסור שיגע בה גבר, כמו כן אסור לה לגעת בגבר.

אסור אפילו שתהיה נגיעה מתוך חיבה. עניין זה נחשב "ייהרג ולא יעבור".

לגבר אסור לגעת בקרובות: גיסה, דודה, חמות, אחיינית, כלתו.

באשר לנגיעה באחותו - עד גיל 6-7 הוא יוכל לגעת באחותו.

כשאסורה הנגיעה היא אפילו דרך בגד ואפי' השערות אסור לגעת.

כאשר מוסרים חפצים מיד ליד- צריך להעביר ללא נגיעה כלל.

כאשר צופים במשותף במחשב - צריך להמצא במרחק כזה שלא תהיה נגיעה.

הוראות איסור ייחוד (מלשון להיות יחידים, קיצור ההוראות)

מתי אין ייחוד? לפי דברי הרמב"ם ו"השולחן ערוך" :

כאשר נמצאים ביחד: שלוש נשים, שלושה גברים, זוג נשוי.

לבעל מותר להתייחד עם אשתו גם בנידתה.

לאב מותר להתייחד עם בתו

לאם מותר להתייחד עם בנה

לסבא מותר להתייחד עם נכדתו

לסבתא מותר להתייחד עם נכדה.

וכן לגבי הדורות הבאים: נינים ונינות. מותר להם לגור יחד.

אסור לגבר להתייחד עם בתו המאומצת.

אסור לאשה להתייחד עם בנה המאומץ. ילדים חורגים- הם כמו מאומצים.

לאח ולאחות- מותר להתייחד לפעמים, לא בקביעות.

גבר יכול להתייחד עם תינוקת פחות מגיל שלוש.

אשה יכולה להתייחד עם ילד פחות מגיל תשע.

ילד בן פחות מגיל 13 יכול להתייחד עם ילדה בת פחות מגיל 12.

לאשה- אסור להתייחד בלילה, בעיר, עם שני גברים.

לאשה- אסור להתייחד ביום בשדה עם שני גברים.

לגבר- אסור להתייחד עם שתי נשים.

לגבר - אסור להתייחד בלילה, במקום ריק ללא עוברים ושבים, עם שלוש נשים. ביום - מותר לו.

בעל ואשתו מותר להם להתייחד עם עוד אשה.

בעל ואשתו מותר להם להתייחד עם עוד גבר.

אשה לא תתייחד עם גוי, גם אם הוא מלווה באשתו.

כאשר הבעל בעיר, אין איסור ייחוד לאשה, פרט לאיסוד ייחוד עם גוי.

גבר הנמצא בחברת אמו, או אחותו, או בתו, יכול להתייחד עם אשה.

גבר לא יתייחד עם אשה שהיא קרובתו, או גדלה עמו, אפילו בעלה בעיר.

אשה הנמצאת בחברת אביה, או אחיה, או בנה, יכולה להתייחד עם גבר,

אפילו כשהוא ידוע כעבריין או כסוחר בנשים.

גבר יכול להתייחד עם אשה וחמותה, אשה ובת בעלה, אשה ובת חמותה.

גבר יכול להתייחד עם אשה ותינוקת (היודעת מה זה ביאה, אבל אינה מוסרת עצמה) וכמו כן עם אשה ותינוק.

אין סומכים על תינוק ותינוקת מעל גיל תשע.

תינוק ותינוקת מתחת לגיל תשע - תלוי בשכל שלהם.

"אליכם בנות ישראל, שכל גאולת ישראל תלויה בכם"..
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 13/02/20192
אנשים שאין להם שום קשר לתורה / דת / יהדות. ככה הם נראים... כל יום מחפשים על מה להפגין. חותם לכם שאף אחד מהם לא יצא גדול בישראל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף חיים | 13/02/20191
וכמה ילדים יש להם
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"