פיגוע משולב: הרוג ו-2 פצועים במצב קשה; המחבל נמלט

ישראלי נהרג ושניים נוספים נפצעו באורח קשה, בפיגוע דקירה וירי, שהחל בצומת אריאל והמשיך בצומת גיתי אבישר, בשומרון. המחבל הצליח להימלט וכוחות צה"ל מנהלים אחריו מצוד (חדשות)

(צילום: בלב החדשות) (צילום: בלב החדשות)
(צילום: בלב החדשות) (צילום: בלב החדשות)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
רובין | 18/03/20197
להצביע עבורו
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהויכין | 17/03/20196
ושוב התברר שאנטישמיות וצרות ליהודים יש בעיקר במדינה אחת בעולם: מדינת הציונים המשחררת מחבלים ומחזירה שטחים ואוסרת על בן ארי לרוץ לכנסת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יואב בן צרויה | 17/03/20195
כשמציירים צלב קרס על חלון בצרפת זו אנטישמיות ומיד כל הציוניים צווחים: "תעלו לארץ" וכל התעמולה הציונית.. אך כשנשפך דם יהודי בארץ ישראל זה לא נחשב משום מה לאנטישמיות.. רק "סכסוך עם הפלשתינים"... הציונים כבר 70 שנה לא רוצים לתת עונש מוות למחבלים ולא רוצים לגרש את משפחות המחבלים אפילו לעזה..

רפו"ש בע"ה ליהודים הפצועים ובשורות טובות מכאן ואילך
▾ דווח על תגובה זו  0 
עימנואל | 17/03/20194
הציונים הרשעים רוצים לפסול את בן ארי לרוץ לכנסת, רוצים להקים מדינה פלשתינית בלב ישראל, מחזירים שטחים, משחררים מחבלים, לא רוצים לתת עונש מוות למחבלים, ועוד ממשיכים בלי בושה לפתות יהודים מכל העולם לבוא לגור במדינה ולהסתכן. עונש מוות למחבלים הערבים!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מרדכי | 17/03/20193
עד מתי? דם יהודים הפקר בארץ ישראל לצערנו.

עונש מוות למחבלים הערבים ולכל משפחותיהם!.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נחמיה | 17/03/20192
רוב החילים מנצח יהודה למדו על בשרם מה זה תמיכה אזרחית וצבאית החילים לא יפתחו באש על מחבל ואחרי כן ישבו בכלא חצי שנה מי שנגזר דינו למות ימות ומי שלא יעשה הכל לא לראות ולא לישמוע
▾ דווח על תגובה זו  0 
רות איזיקוביץ | 17/03/20191
השקריים של המערכת? אילו הרוצח היה יהודי שירה בערבי (אפס סיכויים) גם אז הוא מחבל? לא רוצח? לא רוצח ערבי? לא רוצח ערבי ניאו-נאצי?!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"