ר"ע ירושלים משה ליאון בסיורו בביה"ס לאוטיסטים 'שתילים' הר נוף: "אני מחויב לסייע לכם"

בביקור הצטרפו לראש העיר בכירי העירייה ובהם סגר"ע הרב ישראל קלרמן, סגר"ע הרב אברהם בצלאל ואנשי המקצוע * הרב ישראל רייסנר מנכ"ל עמותת שתילים: "אני רוצה להודות לראש העיר מר משה ליאון. כבר בשנה הראשונה כראש עיר והוא לוקח אותנו כפרויקט אישי ומסייע לנו" * ראש העיר מר משה ליאון: "אני רואה כמה צער עוברים ההורים ואנשי הצוות. אני משתומם בכל פעם מחדש כשאני רואה את הצוות שמטפל באותם ילדים" (חרדים, שיווקי)

 (צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אבא | 15/05/20195
▾ דווח על תגובה זו  0 
למר ליאון | 10/05/20194
יעלה קבלו תקציב של מיליוני שח לשיפוצים. אפילו כיורים, ברזים, ריצוף והכל- ברמה גבוהה. הם גם משכירים לאירועים ומקבלים בנות דתיות שעובדות כמו משרתות בשירות לאומי.

למה אין בחורים שיעשו שירותלאומי בעזרה לתלמידים מתקשים שלא מוגדרים לקויי למידה רשמית?

אבל, הילדים שלנו ה"רגילים" שמתקשים בסיכום, בהעתקה מהלוח, במתמטיקה, בגמרא- לא מקבלים עזרה!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
למר ליאון | 10/05/20193
לבנות תורניות אין אפשרות לאולפנא עם פנימייה כב מעל 15 שנה, כי לא בנו אף אולפנא כזאת. זה סיוט לנסוע בירושלים שעה כל בוקר לאולפנא , לאכול סנדוויצ'ים, לשלם 15,000 שח לחודש בלי פנימיה ולחזור הביתה ב-6 ולהתחיל שיעורים וללמוד למבחני בגרות בקודש וגם לימודי חול בלי עזרה, בלי חברות. בלי זמן לחוגים ופעילות
▾ דווח על תגובה זו  0 
נ | 08/05/20192
▾ דווח על תגובה זו  0 
שורש האוהל | 07/05/20191
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"