מעמד קבלת פנים ו'טיש' נעילת החג בדז'יקוב ויז'ניץ

לכבוד בואו של האדמו"ר להתגורר בקרב חסידיו בבית שמש נערכה לכבודו קבלת פנים מיוחדת ברחובה של עיר. במוצאי החג התקיים טיש מיוחד (חסידים ואנ"ש)

 (צילום: מנחם שלוס)
(צילום: מנחם שלוס)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חזקי ויזל | 11/06/20195
האדמו''ר מדזיקוב ויזניץ שליט''א העתיק לאחרונה לקראת חג השבועות את משכן קדשו רשמית לבית שמש לקריה של החסידות בעיר. לרגל זה ולכבוד חנוכת קריתו - קרית דזיקוב ויזניץ שבאיזור הענק ''רמת בית שמש ג''' בשלב מס' 2 בעיר בית שמש נחגג ברחובות הקריה מעמד קבלת פנים אדיר מרגש ומכובד ומפואר, בערב חג השבועות, בראשות כ''ק הרבי שליט''א, ובהשתתפות מאות חסידיו ואוהדיו, מהארץ ומהעולם, לצד עשרות רבות של תלמידי החמד של ת''ת דזיקוב ויזניץ שבקריה המתחנכים בהנהגתו הרמה של כ''ק מרן האדמו''ר. מרבית קהל משתתפי המעמד כבר הספיקו להשתקע בתוככי קרית מלך רב - הקריה החסידית בבית שמש, ולפי הנראה בתמונות שהגיעו תלמידי התלמוד תורה קיבלו את פני הקודש בדגלים חגיגיים וצבעוניים ובשירה מלוכדת ומשותפת , היתה מרגשת במיוחד. במוצאי החג, נערך בשאטער הענק שהוקם במרכז הקריה לצורך עריכת החג הראשון של החסידות בבית שמש, בקריה משלה, מעמד נעילת החג בראשות הרבי שנשא את משא הקודש במרכזו וחיזק את כאלף המשתתפים, בהם רבים מתושבי העיר מכל העדות והחוגים. מבין הרבנים וגדולי התורה וההוראה הרבים שפיארו בהשתתפותם היה מי שבלט בנוכחותו: הגאון ר' שלום ל. סורוצקין שליט''א - ראש ישיבות ומוסדות ''עטרת שלמה'', שהגיע להשתתף באירוע המרומם של חצר הק' דזיקוב ויזניץ בעיר בית שמש. הרב סורוצקין שנטל חלק זמן ממושך מאוד בטיש נעילת החג נחשב לא' מהרבנים הגדולים -ידידי חצר הקודש. אציין כי דודי בעל המנגן המפורסם לשם ולתהילה אמן הקלידים הגדול מכולם ר' הערשי סגל עשה בעצם בחג זה את חג היהודי הראשון מבין מעגל השנה בעיר כתושב טרי וחדש של הקריה שהוקמה לשם ולתפארת -כשבניית השלב הראשון מאחוריה ועתה ממשיכה בקרוב הקריה להיבנות ולהוות קריה נאמנה וגדולה לה' ולתורתו. הוא למי שלא יודע השיק והוציא מתחת ידיו האומנותיות שיר מדהים ונאה חדש ובלעדי לחסידות ''שתתחדש המלוכה'' רק לאחרונה לכבוד חנוכת הקריה בבית שמש והעתקת משכן הקבע של הרבי מרחובות לעיר, ניגון שעל הקלידים והפיקוד אמון דודי הערשיי סגל בכבודו ובעצמו, בשיתוף זמר החסידות מוטי בוקסבויים. הקליפ שפורסם ביוטיוב זכה בתוך ימים ספורים בלבד למאות רבות של צפיות וצפוי להמשיך לזכות לרייטינג מכובד לעומת גודל החסידות הקטנה - בינונית וכמות האוהדים ההולכים ומצטרפים בקצב איטיאמנם ומחד משביע רצון לפחות לדברי גורמים בחסידות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 10/06/20194
חסידות זו הייתה ברחובות ועברה לבית שמש ולא כל החסידים הספיקו לעבור ואמור להיות להם יותר חסידים
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 10/06/20193
תנו לנו אש לא דברים נחמדים כאלה
▾ דווח על תגובה זו  0 
זינגר | 10/06/20192
תסתכלו כמה אנשים יש. אולי 40-50 איש. על זה כל הפרסום?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שי ריזמוביץ | 10/06/2019 
ממתי אדמ"ור נמדד לפי כמות בשר ? קח דוגמא אצל מרן מויזניץ שהגיע לחסידיו לא הם הגיעו אליו וחסידים אין לו רק בשר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 10/06/2019 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 10/06/20191
רואים את האצילות על פניו של האדמו"ר.

הרבה הצלחה בשיכון החדש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"