לאחר שורת תקלות: המוהלים יצטיידו ב'כתב קבלה' מיוחד

הצטרפותם של עשרות מוהלים חדשים ושורת תקלות שאירעו והצריכו לעתים אף עריכת ברית מילה מחדש, הביאו את רבני ווילאמסבורג להחליט על חידוש התקנה - "כתב קבלה" לכל מוהל (חדשות)

 (צילומים: ד.ה כרם)
(צילומים: ד.ה כרם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
יוחי | 17/06/20192
בתמונות מוכח שלא האדמו"ר מבאבוב היה נוכח באסיפה אלא גיסו האב"ד באבוב (מ45)
▾ דווח על תגובה זו  0 
נפתלי | 17/06/20191
מה רוצים מהמוהלים החדשים? איך כתב קבלה מוועדת רבנים יכולה למנוע תקלות? גם המוהלים הוותיקים שפטורים מכתב קבלה היו פעם חדשים וחסרי נסיון.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אז תפעיל שכל. | 17/06/2019 
כשמישהו מחוייב להשיג תעודה והסמכה, ודאי שנותנים לו אותה רק אחרי שמוודאים בפיקוח הדוק שהוא יודע את המלאכה. הבעיה היא שכל מיני פרחחים וארחי פרחי מופיעים חדשים מקרוב באו, בלי להבין דבר וחצי דבר במלאכתם, ועושים מעשים מסמרי כל שיער, ואיש לא ניסה לבחון אותם בכלל. עכשיו שדורשים הסמכות ותעודות, שני שלישים מחבורת הליצנים החדשה הזאת תיעלם מהנוף כלעומת שבאה. למרבה הצער, אין פלא שכך עלתה, שהרי אפילו באמריקה בפרט בקרב חצרות הקודש הנזכרים כאן אנשים מחפשים נואשות איך להתפרנס, ושולחים ידם במה שאין הם מתאימים. ואת הנזק המחריד לתינוקות אומללים ורכים עוללים אין לתאר. כרגיל כל "המנהיגים" נזכרים לסגור את האורווה אחרי שברחו הסוסים המצחינים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"