כנס בסאטמר ל"התבדלות מהציונות והציונים"

בחסידות סאטמר יקיימו כינוס מיוחד, לבחורי החסידות, בו ילמדו את דעתו של האדמו"ר בעל ה'דברי יואל' זצוק"ל, על השלטון במדינת ישראל ו'התבדלות מהציונות והציונים' (חסידים, עולם)

 (צילום: מערכת בחצרות)
(צילום: מערכת בחצרות)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ברוך | 23/06/20197
הציונות גרמה לנזק רוחני אדיר וגם היום נלחמים נגד היהדות..רוצים לחלן אותנו זו האמת מאחורי ההדתה והגיור והגיוס...רק משיח וגאולה שלימה..
▾ דווח על תגובה זו  0 
יואלי  | 23/06/20196
הגרח'צ מייזליש צפוי להשתתף
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה בן אברהם | 23/06/20195
היחס למדינה היא כמו קבוצת יהודים שהחליטו לגור יחד, שחלים עליהם כל חוקי התורה וחוקי המצוות התלויות בארץ, חוקי המדינה אין להם מציאות כאשר הם נגד רצון ה', [הרבי ביקש מבגין ליסוע מארה''ב לארץ דרך צרפת כדי שבגין ישפיע על נערה יהודיה שרצתה להתחתן עם גוי לזנוח את התוכנית - הרי שהרבי השתמש במדינה בתור כלי למנוע התבוללות]
▾ דווח על תגובה זו  0 
וישמע משה... | 23/06/20194
בין פרשת המרגלים מואסי הארץ לבין זמן קורח ועדתו הרשעים... מצחיק שאפילו בפלאייר הם מציינים את דברי קורח "כי כל העדה כולם קדושים"...
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתן | 23/06/20193
חילול ה' כל המעמד הזה.

הקב"ה בעצמו ציוני- "כי בחר ה' בציון אוה למושב לו".

אחרי התהליכים ההיסטוריים שאנו חיים בתוכם ועודם חיים בתוכנו שרידי השואה הנוראה, איך אפשר שלא לראות את יד ה' המכוונת את עם ישראל לארץ ישראל?

איך אפשר שלא לשמוע את דבר ה' הקורא לנו לעלות לארץ ישראל?

מעולם לא הובטח לנו שתהליך הגאולה יהיה קל, החילוניות הנמצאת בארץ באה כדי ללמדנו חזרה את המצוות התלויות בארץ ושנתאים את עצמנו בהדרגה לאוירה דארץ ישראל המחכים.

קמעא קמעא, ארץ ישראל נקנית בייסורים
▾ דווח על תגובה זו  0 
בלנק | 23/06/20192
סאטמר ! במקום להבדיל ולפגוע באה"ק גופא , למה לא תעשו כנסים לזעוק שרוצים מלכות הי"ת . תתאגדו ותזעקו להתגלות הי"ת לאלתר ותסחפו את כל החרדים באשר הם. בגישה הנוכחית זו שלכם אתם עושים "פוליטיק" נקלה לא פחות ומוסיפים שמן על המדורה בישראל ובעולם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבא  | 23/06/20191
אם זה סאטמר זלונים או אוהרונים מה שבטוח ששנים 'חוגגים' את יום העצמאות הקנאים וחלק מהדתי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"