ראש המועצה הכחיש, אך התיעוד מוכיח: יש ישיבה בגדרה

"בואו נדבר על עובדות ונפסיק עם הפייק ניוז", ביקש ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל, וטען: "בגדרה אין ישיבה ליטאית!", אך התיעוד שהגיע ל'כיכר השבת' מוכיח: הישיבה בגדרה - כבר פועלת (חדשות)

 (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
גמליאל | 26/06/20194
אני יעשה מה שבא לי

ואתם תבחרו בי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאור | 25/06/20193
משפחה של שקרנים... הוא ואחותו קורצו מאותו חומר.... תאבי שלטון, נהנתנים ובעיקר שקרנים
▾ דווח על תגובה זו  0 
לוי | 24/06/20192
ואהבת את ה' אלהיך שיהא שם שמים מתאהב על ידך שיהא קורא ושונה ומשמש ת"ח ויהא משאו ומתנו בנחת עם הבריות. מה הבריות אומרות עליו? אשרי אביו שלמדו תורה אשרי רבו שלמדו תורה, אוי להם לבריות שלא למדו תורה. פלוני שלמדו תורה - ראו כמה נאים דרכיו כמה מתוקנים מעשיו, עליו הכתוב אומר ויאמר לי עבדי אתה ישראל אשר בך אתפאר!

אבל מי שקורא ושונה ומשמש ת"ח ואין משאו ומתנו באמונה ואין דבורו בנחת עם הבריות, מה הבריות אומרות עליו? אוי לו לפלוני שלמד תורה אוי לו לאביו שלמדו תורה אוי לו לרבו שלמדו תורה פלוני שלמד תורה ראו כמה מקולקלין מעשיו וכמה מכוערין דרכיו ועליו הכתוב אומר (יחזקאל לו, כ) באמור להם עם ה' אלה ומארצו יצאו (יומא פו.)

נוכח כמויות התיעוב והשנאה כלפי הצבור החרדי, נוכח ההתנגדות של עם ישראל להתישבות החרדים בעריהם - ישנן שתי אפשרויות: האפשרות הקלה - אנטישמים, שנאת עמי ארצות וכו'.

האפשרות השניה - יכול להיות שאנחנו בכלל לא בכיוון....
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 24/06/20191
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"