בעקבות מעצר העריק: חסימת כבישים בירושלים - 6 נעצרו

במחאה על מעצר העריק בעת שהיה בדרכו לאוקראינה, מתקיימת כעת מחאה בכיכר השבת וברחוב בר אילן בי-ם. המשטרה עצרה שש חשודים בהתפרעויות, ומנסה לפתוח את הכבישים לתנועה (ארץ)

 (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ישיבשר | 25/07/201913
אם היית מלבינה כספים, אף אחד לא היה יוצא להפגין בעדך, הרי המניע שלך הוא חמדת ממון ואגואיזם. במקרה הזה, הבחור עבר על החוק לא בגלל שרצה בזה, אלא כי כך הורו לו אבותיו,ורבותיו.

תפיסת הצבא של חלק קטן וקיצוני אליו הוא משתייך, היא כאנשים רעים שמנסים בכוח להעביר על דת. זה נכון, חלקית. יש מגמה של כפיה חילונית בארץ,(את מוזמנת פשוט לפתוח רדיו ולשמוע איך מדברים על חרדים - ביחס לצורך העניין לאתיופים, שבניגוד להפגנה בככר בירושלים,לא רק תקעו כמה אותובוסים, אלא את כל המדינה, וגרמו חורבן רב לרכוש הן ציבורי והן פרטי. ובכל זאת - לא ירדו עליהם כמו שעושים כאן, על שתקעו כמה אותובוסים) אבל בצבא עיקר הבעיה היא החשיפה של בחור ישיבה לעולם חילוני. והשפעת החברה.

משמעות המילה חילוני דרך אגב, היא זר. מארמית.

כל דרך וסגנון החיים החילוני נוגד את צביון החברה החרדית. אצלנו ערכים כמו הגינות,יושר וכל שאר המידות הטובות, הן בראש ובראשונה ציווי אלוקי.

לכן, אם אדם משחית את דרכו, זה לא רק עניין אישי, אלא חילול ערכי שיאמרו שכך מתנהג מי שלמד תורה. והיות והרוב המוחלט של מי שנכנס לצבא, לא בדיוק יצא ממנו מחוזק יותר ביראת שמים, הציבור החרדי מתנגד אליו. בנוגע לגיוס נשים, חלק מהרבנים פסקו את הפסק החמור בתורה - יהרג ואל יעבור. כל מי שרוצה להבין למה, יכול פשוט להסתכל במקורות. (ניתן לראות זאת באגרות חזו"א/ בספר "דת הציונות" של "יואל אלחנן").
▾ דווח על תגובה זו  0 
אזרח | 25/07/201912
לא יתכן שההפגנות ימשיכו ויחסמו כבישים משבשים את החיים כל פעם שלא מוצא משהו חן לדעתי מי שלא רוצה להתגיס שלא יתגיס אבל שלא יבקש ביטוח לאומי
▾ דווח על תגובה זו  0 
חלנחי | 24/07/201911
▾ דווח על תגובה זו  0 
יורם | 24/07/201910
כואב הלב לראות איך שבחורים ואברכים בני תורה מתבזים, ונותנים לחיילות וחיילים לסחוב אותם בדרך בזיון, בהפגנות סרק שלא מביאות תועלת, למה עושים רגע חושבים, מה רוצים להשיג בזה, בינתיים זה רק הביא לשנאת הדת, ראו כמה ערים שכבר לא רוצים להכניס חרדים לעירם, לאן רוצים להגיע?
▾ דווח על תגובה זו  0 
חן | 24/07/20199
לכו לאי בודד ותפגינו כמה שאתם רוצים..... למה אתם צריכים לתקוע את כול העולם ואשתו????

זה גזל זמן.... ואין איך להשיב על זה....
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 24/07/20198
חיות רעות
▾ דווח על תגובה זו  0 
אפשטיין חרדק | 24/07/20197
▾ דווח על תגובה זו  0 
דרכי נועם | 24/07/20196
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 24/07/20195
בושה וחרפה לציונות שרומסת ברגל גסה את שומרי התורה והמצוות

רבנים וגדולי ישראל ששלחו אותם לשם יודעים היטב מה הם עושים!

הם לא מחבקים ג'ובים כסאות תקציבים קואליציות לשם ממון ושררה

הם לא מקבלים ומחבקים מחללי שבת בשרות מדינת הציונים
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא חשוב | 24/07/20194
זה נראה שהם מנסים בכוח להיות כמו האטיופים ולהיות סיחת היום כשהם שרפו פחים
▾ דווח על תגובה זו  0 
ת | 24/07/20193
אם הייתי מלבינה כספים היו יוצאים להפגין נגד מעצרי? אז למה כאן כשבחור עובר על חוק יוצאים להפגין עבורו? איזה עולם זה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמואל | 24/07/20192
עד מתי יתירו רבנים לבחורי ישיבות ואברכים להתבזות בצורה בהמית כזו, שארבעה שוטרות יסחבו בחורים בידיים וברגליים? מי הטיפש שחושב שבצורה כזאת נועיל משהו. האם הבג"ץ שעושה את הצרות יבהל מזה? האם בזה שנצעק על השוטרים נאצים הבג"ץ יפסיק להתערב בחוקי הכנסת? למה מבינים בכל העולם שאי אפשר לעשות הפגנות בלתי חוקיות כאלה, ורק בארץ לא מבינים את זה. הבחור שרצה לנסוע לאומן בלי שסידר את ענין הצבא, התחייב בנפשו, ונכנס בעצמו לתוך גוב האריות. בחור כזה שלא התייצב שישב בישיבה ולא יחפש לעצמו צרות
▾ דווח על תגובה זו  0 
קובי | 24/07/20191
הם לא שוים כלום
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"