ביקור נתניהו בחברון: פלסטינים שרפו את תמונתו

בחשבון הטוויטר הרשמי של פתח, התנועה בראשה עומד אבו מאזן, פרסמו את התמונות וכתבו: "שריפת תמונת ראש ממשלת הכיבוש בחברון, במקביל לפריצתו לעיר וטינופה" (העולם הערבי)

 (צילום: Wisam Hashlamoun/FLASH90)
(צילום: Wisam Hashlamoun/FLASH90)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חן | 05/09/20192
היכן כל ייפי הנפש השמאלנים??

מדוע לא מעמידים לדין?

מדוע לא מענישים קולקטיב את האזור???

אההההה רק כשילדי חרדים שורפים בובת חייל או שוטר כל המדינה ניזעקת: שולחים שוטרים עם פרשים שדורסים ורומסים כל עובר אורח חרדי גם אם הוא קשור או לא!!!

מושכים פיאות בועטים מכים מכות רצח ואין פוצה פה ומצפצף על חרדים מותר להפעיל את כל הכוח שאפשר, אבל הערבים הפורעים והמתפרעים זורקים אבנים גדולות יורים שורפים תמונות והופכים את המדינה יורים עליהם כדורי גומי!!!

בושה וחרפה בושה וחרפה!!!!

יהודים מפלים יהודים לרעה

אנחנו מרגישים כמו על אדמת ניכר לא בארצנו הקדושה ארץ ישראל ששייכת ליהודים ורק ליהודים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מי כובש? | 04/09/20191
דוד המלך מלך בחברון ואחר כך בירושלים אלפי שנים לפני שהמציאו את העם הפלסטיני שהם תערובת של עמים ערבים שאבותיהם באו לעבוד בארץ הקודש, הישתקעו פה וטוענים שהארץ שייכת להם, אלוקים הוריש לנו את ארץ אבותינו ומוסלמים כובשים את ארץ אבותינו עד הגאולה השלמה שיהיו פה רק יהודים והאנשים הטובים ביניהם יהיו העבדים שלנו
▾ דווח על תגובה זו  0 
מרדכי | 05/09/2019 
היהודי הזה צדיק בכמה משפטים אמר את כל

האמת חזק ואמץ והשם ישמור אותך .
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"