פריימריז? גדעון סער התוועד עם החב"דניקים

"חב"ד עושה עבודה גדולה מאד בקירוב, גם השלוחים בכל העולם איפה שישנם יהודים - וגם בארץ. והדבר הזה זוכה להערכה של רבים מאד", אמר המתמודד לראשות הליכוד (אנשים)

 (צילום: באדיבות col)
(צילום: באדיבות col)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חסוי | 15/12/20192
סער התותח
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישי | 15/12/20191
הוא מעוניין בעימות, להעלות נושאים "מדיניות ישראל כלפי עזה, עתיד ההתיישבות, הרפורמות להעלות נושאים "מדיניות ישראל כלפי עזה, עתיד ההתיישבות, הרפורמות משפטיות ולמה הן לא בוצעו עד היום, נושאים חברתיים ועוד... ועוד מה? רפורמות משפטיות ולמה הן לא בוצעו?? הרי הוא אבן הנגף! הוא המעצור! גדעון סער מהפרקליטות. אותו גדעון סער שמתגאה בזה שקבע את הרכב הועדה לבחירת שופטים תשעה 9 חברים, שלבחרת שופט צריך רוב של שבעה 7 מתוך התשעה 9: מתוכם שלושה 3 שופטים משמע וטו לשופטים, שניים 2 מלשכת עורכי הדין - רוב למשפטנים. שני 2 שרים שאחד מהם שר המשפטים שהוא בדרך כלל עורך דין ועל כן הוא לצד השופטים. שני 2 חברי כנסת אחד מהקואליציה ואחד מהאופוזיציה. גדעון סער התנגד לשינוי שיטת בחירת השופטים ותמך בהמשך בחירתם הם על ידי עצמם בשם "הדמוקרטיה", כל זה אומר חוסר פיקוח על שופטים. זהו שמאלן מובהק גייס החמישי. מספיק לדעת מי בעד פיקוח על שופטים (גם פרקליטים) ומי נגד כדי לדעת מי שמאלן. במדיניות חוץ ובטחון ופנים מתערבים ומפריעים השופטים שהוא גדעון סער כל כך עוזר להם בכך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"