הגאון הרב שאול אלתר הדליק נר ראשון עם מאות מחסידיו

במעמד מאות מחסידיו, הדליק הגר"ש אלתר נר ראשון של חנוכה בבית מדרשו הזמני, בסמינר בית יעקב למורות בירושלים. צלם כיכר השבת, חיים גולדברג, תיעד (חסידים)

 (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
יעקב  | 09/09/202046
אין ספק שבמבט לאחור גור עשו טעות איומה כשהתעקשו לא להחזיר את הראש ישיבה אחרי שמחת תורה .

הם קיבלו מתחרה בסדר גודל עולמי שמעמיד את האדמור מגור בצל ...

ולדעתי הוא רק יתפתח עוד ועוד !

הציבור הגוראי לא טיפש יקח זמן והאדמור ישאר בעמדת מיעוט לפחות מבחינת איכות הציבור
▾ דווח על תגובה זו  0 
ווינקיל  | 26/12/201945
השינא ווינקיל.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהו | 25/12/201944
למגיב 42

אתה פשוט שקרן

מתי הוא אמר דברים כאלו?

מי לימד אותך לשקר במצח נחושה? "הרבי" שלך?

הגר"ש לימד זכות על כלל ישראל, הוא אמר שלצערנו יש ירידת הדורות, וכמו שלא רואים כיום את ההנהגה שהיה פעם ולא רואים מופתים כמו פעם אז אי אפשר לבוא יותר בטענה לכלל ישראל. ולמרות זאת רואים שעם ישראל משתדל לעבוד את השם גם בדור שפל כזה וזה לימוד זכות וכו'

לקחת משפט ולהוציא אותו מהקשרו ולטעון שהוא אמר שאין גדולי ישראל זה פשוט שקר.

זה כמעט כמו לקחת הקלטה של אדם שאומר "אני לא חייב לך כסף" ולמחוק בהקלטה את המילה "לא" ולבוא עם זה לבית משפט...

מי שמשקר כך רק מודה בעצמו שהחסידות של הגר"ש טובה משלו עצמו

ודי למבין
▾ דווח על תגובה זו  0 
סופגניה  | 26/12/2019 
רוצים להתנהג כמו היום רעבעס כמו פעם.....................
▾ דווח על תגובה זו  0 
משהו | 25/12/2019 
למישהו כנראה אתה צודק, אבל עדיין זה לא דברים מקובלים אצל חסידים גם של היום בהסתכלות על הרעבעס שלהם

יש כאן דבר שצריך לברר

כל הזמן התעסקו רק בגור

עכשיו יש עוד דבר שצריך להתענין, מה ומי זה הגר"ש בדיוק?!
▾ דווח על תגובה זו  0 
למשהו | 25/12/2019 
'כנראה אתה צודק'? הוצאתם השמצה מזעזעת ומרושעת על בנאדם, מכחישים אותה מול פרצופכם האכזרי, ואתם עדיין לא מתביישים לדבר הלאה ולהקשות קושיות?

חוץ מבגור ובויזניץ מרכז, אולי גם בדארג, זו ההסתכלות הקלאסית של חסידים היום.

אף אחד לא חושב שהאדמור שלו משה רבינו או נביא. רואים בו צדיק שמרומם את אנשיו ברוחניות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משהו | 26/12/2019 
ללמשהו

אני לא הוצאתי שום שם רע ח"ו

בכל זאת לא רק החסידיות שהזכרת הם מאמינים כך

גם אם לא כל חסיד מאמין כך ברבו שלו אבל עדיין מאמין שיש צדיקים בדור שמסוגלים להכל כמעט במושגי הבעש"ט זיעועכ"י, וזה חלק מעיקרי החסידות [כמובן לא לאלו שסוברים שנשתכחה תורת בעש"ט]

אתן לך דוגמאות שאפי' הליטווקעס חושבים כך

ר' חיים קניבסקי ור' דוד אבוחצירא

יש עוד אבל מספיק אחד או שנים כדי לערער את מה שכתבת
▾ דווח על תגובה זו  0 
למשהו | 27/12/2019 
מה ממה שכתבת מערער מה שכתבתי? כתבתי ש*בחסידויות היום אף אחד לא חושב שהרבי שלו משה רבינו או נביא*. איפה ערערת את זה?

הליטוואקעס לא חושבים שר' חיים קנייבסקי הוא משה רבינו או נביא, זו בדיחה גרועה ונלעגת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
למגיב על... | 24/12/201943
גם אחרי רבי אהרן מבעלז ואחרי הרבי מהוסיאטין היו צדיקים שעשו מופתים גלויים וביניהם הרבי מליובאוויטש והבאבא סאלי ועוד. ומי שמזלזל ומכחיש מופתים של צדיקים, סביר להניח שיכחיש בסופו של דבר גם את עיקרי היהדות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד | 24/12/2019 
יש מצווה להאמין באמונת חכמים אמיתית, דהיינו, שכל מאמר חז"ל הינו אמיתי. לדוגמא: כשחז"ל אומרים המלבין פני חבירו אין לו חלק לעולם הבא, האמונה במאמר חז"ל תהיה כל כך מוחשית שאף אחד לא יעיז "לחשוב" על הלבנת פנים לזולת.

לקחת בשר ודם שאולי הוא כלל לא בגדר "חכמים" אלא להיפך זוהי אמונת טפשים. ודמיון בעלמא.

אין כל מצוה להאמין ב"מופתים", על אף שהגר"ש פועל ישועות גדול בתפילותיו וברכותיו, אין כל מצוה להאמין בכך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד גור | 24/12/201942
עכשיו זה כבר " רשמי" רשמי ר"ת "ר" "ש"אול "מ"נהיג "י"שראל
▾ דווח על תגובה זו  0 
לחסידים... | 24/12/201941
נזהרתי מלהתערב עד אותו רגע ששמעתי מאנשיו ושומעי לקחו את המסר הבא, השקפה חדשה שאותה הוא מנסה להשריש בקרב חסידיו, ומי שיעמיק יבין שכל צעדיו הינם ע"פ אותה השקפה משונה:

"היום אין 'גדולים' אין 'רעבעס' אין 'צדיקים' וכל אותם הקרויים רעבעס וצדיקים אינם אלא מנכ"לי חסידות (כלשונו...) ואין היום כלל 'בעלי מדרגות' או יהודים 'קדושים', והאחרון היה סביו האמרי אמת...

וגם דודיו הבית ישראל והלב שמחה ואביו הפני מנחם אינם היו בעלי מדרגות או קדושי עליון אלא 'מנהלי חסידות...'

מכאן מובנת דרכו המוזרה והמחלוקות שלו עם דרכיהם של דודיו, אביו, ובהמשך בן דודו שכבר הרבה יותר קל לו לפרוש ממנו...

אם המגיבים כאן הם כאלו המאמינים בגדולי ישראל, אנא תפנימו... כל מילה מיותרת...
▾ דווח על תגובה זו  0 
שכל הישר | 26/12/2019 
כל מילה שלך שווה זהב
▾ דווח על תגובה זו  0 
צופה מהצד | 24/12/2019 
ניתפסת לאיזה משפט

גם מרן הבית ישראל אמר לאבא מי יכול להשתוות הוא היה רבי אמיתי

גם הלב שמחה אמר שרבי כמו אח שלי כבר לא יהיה עד ביאת משיח

אחרי הכל יהודי שמעניין אותו רק תורה ועבודה וארינו שזכינו בדורינו
▾ דווח על תגובה זו  0 
לחסידים... | 24/12/2019 
יסוד החסידות הוא שכל אחד בוחר לו רבי שממנו הוא מקבל ואליו הוא מקושר. כל גדולי החסידות בחרו את רבותיהם, עברו בין רעבעס עד שמצאו את שביקשה נפשם. (היהודי הקדוש עזב את החוזה מלובלין, האיזביצער עזב את קוצק, החידושי הרים עזב את קוזניץ).

הרעיון כביכול אנשים חייבים להתקע באותו מקום בו נולדו, בלי 'לעזוב רבי מכהן', הוא המצאה שתלטנית של דורנו. לא חסידות ולא נעליים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לכולם | 24/12/2019 
שקרן.

ר' שאול אומר, ועל כך הוא מוכן לחזור באוזני כל המעוניין, כי היום אין אצל אדמורים מופתים גלויים כמו שהיו עד ר' אהרן מבעלז וההוסיאטיאנר.

היום יש ויש צדיקים, וואילע יידן, משפיעים. אבל הכינוי 'אדמור', אינו מעיד על כל זה, ולפעמים בא לבטא 'מנכל חסידות'.

הרי גם אתה, הכותב השקרן פה, לא מאמין שכל האדמורים בדורנו, כולל אלו מרימניץ-רעננה וקרוסטשוב-פ"ת, הם קדושי עליון מחוללי מופתים.

ההבדל בינך ובין ר' שאול, שהוא מאמין באדמור אחד פחות ממך.

(למעשה, הוא מאמין ביותר אדמורים ממך, כי אתה מאמין אך ורק ברבך מגור, והוא מאמין בעוד כמה יהודים טובים).
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישעיהו | 25/12/2019 
אני נוטה להאמין יותר למה שכותב לכולם

אבל עדיין יש כאן דברים חדשים וזה מחשיד שלא הרבי מגור גרם לו לפרוש אלא דברים נוספים בחסידות הכללית

יש רושם גם בחיבור שלו לר' מנדל שפרן שיש אומרים עליו שהוא מתנגד עם ספודיק שגם ר שאול הוא קרוב לזה

וימים ידברו
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישעיהו | 24/12/2019 
למכנה עצמו לחסידים שבינינו

אם זה אכן כך, אז נגמר הסיפור גם אם זה יקח כמה שבועות או אפי' כמה חודשים

החסידים הנורמלים יעזבו אותו וה..... ישארו אתו

אבל... אבל... אולי לא שמעת נכון.........

ימים ידברו
▾ דווח על תגובה זו  0 
איצ'ה מאיר | 23/12/201940
יש לו 8 שטיבלאכים והוא פותח ישי''ג לאחר חנוכה הוא גור תורה כל השאר גור נדלן
▾ דווח על תגובה זו  0 
איינער | 23/12/201939
כי לו נאה כי לו יאה.

אבותיו הק' שמחים בג"ע שסוף סוף יש מנהיג אמיתי בק"ק גור המעטירה.

הממשיך האמיתי לשרף מקאצק, לחידושי הרי"ם ולשפת אמת זיע"א.
▾ דווח על תגובה זו  0 
פישל | 23/12/201938
ב"ה

סוף כל סוף

רואים מנהיג קהילה חסידית שהוא גם ת"ח.
▾ דווח על תגובה זו  0 
עקיבא | 23/12/201937
מספיק עם המספרים כמה יש לו, וכמה יש בגור לא משנה , יש לו תורה ויראה חסידות פה מפיק מרגליות, אהדה בכל העולם, שיפיץ ויאיר מתורתו למי שרוצה, אדם לא נמדד לפי כמה אנשים באים אליו, אדם נמדד מה שהוא לבד ובעצם,
▾ דווח על תגובה זו  0 
המאמין | 24/12/2019 
מה אתה רוצה מהם? תינוקות שנשבו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב שמואל | 23/12/201936
האם ידיד נפש של הגר"ש שליט"א, כ"ק מרן אדמו" מבוסטון ירושךים שליט"א היה בתוך המשתתפים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
הנורמלי... | 23/12/201935
כבוד זה שמכנה את עצמו מ. רבינו תוסיף גם ע"ה

משה רבינו היה מונה את כלל ישראל שוב ושוב ע"פ הוראתו של הקב"ה מתוך חיבתן

כך גם היום מונים את קהילות עם ישראל לפני המקום כמה חיילים יש לצבא ה' כן ירבו

וככל שהצבא יותר גדול ההישגים הרוחניים גדילים בהתאם ובכן משה רבינו ע"ה היה מונה כל שבט ושבט בפני עצמו

ומי יתן והיה כל עם ה יראים ושלמים כמו שבט גדול וקדוש זה "גור" שכל מעשיים ע"פ "משנה ברורה" ותורה ע"פ הפשט הפשוט בלי התחכמויות מיותרות..........

ורבם הקדוש מכניס בהם כמה שיותר התמדה והבנה וידיעה בתורה הקדושה לכל סוגי הכישרונות שהקב"ה חנן אותם

כדרך הבעל שם טוב הקדוש שאמר: לאלו שיש כישרונות יכולים לדאוג לעצמם אבל מה עם הפחות מי יקשר אותם לתורה ליראה ולאהבת ה' יתברך

כמה לא פשוט להיות יהודי פשוט
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 24/12/2019 
להכריח אנשים למכור את דירותיהם בערד זה ע"פ משנה ברורה או שזו חמסנות?

לסכסך בין חברים ובני משפחה זה ע"פ משנה ברורה?

להחרים את ברלינר ואח"כ האחים הקדושים יושבים אתו במסיבה אחת זה על פי משנה ברורה?

כנראה יודעים רק חלק אורח חיים שאר החלקים אינם נוהגים בזמן הזה?

האמת, סליחה הרי זה לא הוא זו הוועדה!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 24/12/2019 
ולהכריח רבנים לפסוק שלא ע"פ ד"ת... (הרב וקסלשטיין, הרב מוזסון), ולפטרם כשאינם מסכימים לכך, זה ע"פ משנה ברורה?

לדרוש מאנשים להעביר נכסים לרשות העמותה המרכזית, ולהחרימם כשהם מתחננים ללכת לדין תורה, זה ע"פ משנה ברורה?

להחרים אנשים בלי לשמוע אותם, זה ע"פ משנה ברורה?

לאסור על כל הבחורים, כולל המוכשרים שבהם, ללמוד עיון ותוס', זה ע"פ משנה ברורה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
הנורמלי האחרון | 25/12/2019 
כבוד יעקב ויצחק ע"ה

יש דברים שגם השכל והזמן לא תבינו
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 25/12/2019 
זו בדיוק הבעיה. שאנחנו לא מבינים, ואף אחד לא מבין, ואתם דורשים מכולם להאמין שזה העכערע זאך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
הנורמלי... | 26/12/2019 
בדיוק

בדיוק כמו שהוא האמין באבא שלו הפני מנחם וכמו שהחסידים האמתיים האמינו בדודים שלו ובסבא שלו

זה שלא מבינים שורה בספר שפת אמת זה לא אומר שצריך לקשקש על כל הספר .....

לא מבינים אז לא מבינים לא להכל יש תשובות אנחנו לא מבינים בהנהגה של הקב"ה אם משמים קבעו לא מהיום שהוא יהיה האדמו"ר אז כנראה שיודעים מה .............

וזה הכוונה כל המערר אחר רבו כמערר אחרי השיכנה
▾ דווח על תגובה זו  0 
למשוגע | 27/12/2019 
אתה לא נורמלי, אתה משוגע.

רק בלשונך אגיב לך - אם משמים קבעו שנלך ממכם, כנראה שיודעים מה. כנראה שיודעים שכשל כוח סבלנו מלהיות במקום ההוא.

חבל שראשי המערכת שלך לא מפנימים את השטיקל אמונה ובטחון, ומנסים להלחם בכל דרך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
הנורמלי האחרון | 27/12/2019 
גם זה משמים ......................
▾ דווח על תגובה זו  0 
הנורמלי האחרון | 26/12/2019 
כדרכינו בשיעורים...........

תיקון טעות ......................

כל המהרהר אחר רבו כמהרהר אחר השכינה
▾ דווח על תגובה זו  0 
למשוגע | 28/12/2019 
מסכת הוריות למדת, שטיא? סנהדרין? או שדילגתם על זה במסגרת ה'דפים מזומנים'?
▾ דווח על תגובה זו  0 
הנורמלי האחרון | 29/12/2019 
אם הייתי לומד לא הייתי פה

אני עוד מתלמידי הגר"ש אז לא זכיתי ללמוד את הש"ס אני עוד למדתי תורת הנסטר {מלשון סוטר}
▾ דווח על תגובה זו  0 
תוהה... | 23/12/201934
וואו...עם איזה אימתא דציבורא הוא מדליק! כולל כובד ראש וסידור.

ראיתי סרטון מהדלקה שלו בשנה שעברה - שבו הוא נראה עומד ללא אבנט חסידי חליפתו פתוחה, כובעו מונח ברישול על ראשו ללא שום גינונים כלשהם,ובכך הוא הדליק עוד לפני שסיים לומר את הברכות - בעל פה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
החפץ חיים | 23/12/2019 
לשון הרע ורכילות, תתבייש
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמת | 25/12/2019 
וגם שקרן
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודית  | 23/12/201933
למגיב 30 .מענין שהפקטיביות זו אתה המרגיש על עצמו אימר על אחרים
▾ דווח על תגובה זו  0 
תוהה... | 23/12/201932
למה המערכת מכנה את אוהדיו בשם חסידיו? הרי איננו רבי רק ראש חבורה? האם אפשר להיות חסיד ללא רבי?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מירי | 23/12/201931
למה בכל דבר הם מחקים את גור ירמיהו?

אני שכנה של משפחה גוראית וכולם נסעו אתמול להדלקה בבית המדרש הגדול שלהם. והנה אני רואה שפה עושים אותו דבר.

ובכלל מי נותן להם אישור להיכנס לסמינר של בנות בזמן הלימודים? איך הם גורים? אנחנו תמיד ידענו שהגורים נזהרים מאד בעסקי נשים?

כשאני למדתי בסמינר לפני כ20 שנה, הייתה שם אכסניא לישיבה - בעשרת ימי תשובה, והבחורים עזבו השכם בבוקר, וחזרו רק בשעה 9 בערב. מתי הדליקו אתמול את החנוכיה? האם לא היו בנות בסמינר הישן?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שושי | 23/12/2019 
עוד גורית שחושבת שגור זה כל העולם...

בכל חצר וחסידות נערכים מעמדי הדלקה, אף אחד לא מחקה אתכם, תירגעו. לא המצאתם את הגלגל ולא את ההליקופטר.

בסמינר כמובן לא היו בנות. להוציא מליבם של פרוצים כמוך שרק מנבלים פה כל הזמן: בנות, נשים...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשה | 24/12/2019 
לא ראיתי מה פריצות וניבול פה . להיפך היא כתבה מאד בעדינות. ונראה לי שאת לא שלמה עם עצמך. חשבתי שלא מדובר בחצר וחסידות. ומה קשורים המצאת הגלגל וההליקופטר.

היא שאלה באיזו הדליקו. האם זה פריצות?

אני מאמין בתור חסיד בעלז שגר בקרבת הסמינר,שהם הדליקו מאוחר, אם לא היו בנות.

מותר לענות בצורה מכובדת ולא בצורה ברוטאלית שהיא זאת שהוציאה לחסידות גור שם של כוחניות וגסות.

את גב' שושי או מי שאת, ממשיכה בהחלט את הקו הרומס

הזה בהתבטאותך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שושי | 24/12/2019 
לאשה הנכבדה. 'מירי' כותבת התגובה המקורית אינה אשה תמימה, היא חלק מחבורת גערערס שמנסים בכל דרך להפיץ כאילו הגר"ש אינו מקפיד על הנהגות חסידות.

הם מנבלים פה על משפחתו בנושאים אלו, ומפיצים עליו רשעויות, כדי להכפיש את שמו.

לו הייתה אשה תמימה, היה מקום לענות לה בתמימות. כיוון שברור שהיא אחת מאותם מנובלים, היא תיענה בהתאם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 24/12/2019 
הבת שלי לומדת שם, ולא היו בנות בסמינר כבר מהצהריים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אהרוני | 23/12/201930
מדהים לראות שלכל קהל הממורמרים יש גישה חופשית להעלות תגובות ... יעני בשמות פיקטיביים....

האמינו לי, ניקוי אורוות בגור

הגיע הזמן לזה

שילכו הממורמרים לארבע רוחות השמים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר דב | 23/12/2019 
לאאא, כי לך אין גישה, כמובן. ואתם לא מזמינים את ויסברג וישראל כהן להעלות יחצ בטוויטר. כמובן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שיר | 23/12/2019 
למה אתה נשמע ממש מורמר??
▾ דווח על תגובה זו  0 
קובי | 23/12/201929
כן ירבה וכן יפרוץ

לך בכוחך זה והושעת את ישראל
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשון הרע  | 23/12/201928
להתחזק בלשון הרע חברים

יש אסונות

להתחזק
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 23/12/201927
לא מבין מה רואים ?

כל עם ישראל מדליק נרות !

יש לו חנוכייה מיוחדת ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שאול יצחק... | 23/12/201926
טרור א הין טרור אהער... אני מתפעל מהנהגת גור בפרשיה, איזה שליטה יש לה על אלפי הצעירים שלמרות סערת הרגשות סביב הפרישה ופתיחת קהילה חדשה אף אחד לא התנהג באלימות פיזית או נגד רכוש למרות הקירבה הגיאוגרפית בין הקהילות.

במקומות אחרים זה התנהל ומתנהל אחרת.

שאפו!

לפני שאתה מגיב... עיין ותתבונן בקהילות אחרות במגזר החסידי והליטאי ותיזכר איך זה היה שם... ואז תסביר לי עם מה הגורים בכל זאת אלימים....
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה רבינו | 23/12/2019 
בוודאי היכו והרביצו. לאשה בש"ב של אטלס כשברלינר בא, התפרעות אדירה ליד בית האכסניה של ברלינר כולל שבירה והריסת רכוש (הכל מתועד), לאברומוטכע קורניק בליל ת"ב בבית המדרש, פציעה מדממת מתועדת, הפילו את יענקל מנדלסון על הכביש בשרשרת ברזל, בעטו וירקו באמ"ר דוד הכלה בחתונה האחרונה ('בלי ידיים'... פחחח.... רק מרפקים ובעיטות) וכן בדוד נוסף שניסה לעזור לו, כשהתזמורת הרשמית של חתונת הרבי מנגנת 'מחה תמחה' ברקע. זה מה שמצאתם לשיר בחתונת אדמורכם... מרהיב. המסית משה טאוב בסמינרים צרח 'להוציא חרב ולהרוג', והדברים מתועדים.

חוץ מהאלימות הזו, היו ויש כל הזמן נאצות, יריקות, ואלימות פסיכולוגית של חרמות ואיומים אינסופיים על מקומות לימודים, משרות, וקריעת משפחות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריאל 6  | 23/12/2019 
באחוזים האלימות זה בקושי חצי אחוז

בציבור כזה גדול בל"ע לא ימלט שיהיו אנשים שיעשו על דעת עצמם

כמו הנגיד הת"ח ח.נ. שליט"א שזה מעלה את האחוזים ל 58 %
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 23/12/2019 
למה מגיעות מכות לאדם שהחליט שהוא רוצה לחסות תחת רבי מסוים?

האם תלכו מכות עם בויאן? עם קרלין? עם בעלז?

זה לא צ. קוריאה פה, ומותר לכל אחד לבחור לעצמו איך לחיות, ולא, לא מגיעה לכם מדליה על זה שלא הלכתם מכות, ממש לא!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוריאל 6  | 26/12/2019 
ממש לא מגיע

אבל בציבור כזה גדול בל"ע יש קומץ שחושב שכן כי כך גם הגר"ש נהג בזמן אביו ובקושי אפשר להפק את החברה וב"ה ב 98 % אין אלימות
▾ דווח על תגובה זו  0 
לאוריאל | 27/12/2019 
גערער שקרן. הגר"ש מעולם לא נהג באלימות או עודד אותה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוריאל 6  | 30/12/2019 
תשאל את סבא שלך ......................
▾ דווח על תגובה זו  0 
לאני | 23/12/2019 
אתה לא מתחיל להבין מוח גוראי, מבחינתם הכל שייך להם, הגופות והנפשות, הכל קנוי להם, ומי שמעז לדרוש בעלות על עצמו, מגיעות לו מכות עד שיאמר 'נאמן אני לרבי מגור'.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רחובות הנהר | 23/12/201925
היה תענוג אתמול אצל הרבי שליט"א, לא הייתם חסרים מדי, היה מנין בלעדיכם...

תהנו ותמשיכו להנות!
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמלה | 23/12/2019 
ברור, לא היינו חסרים בכלל. לכן אספו את כולכם במוצאי שבת וצרחו עליכם שאסור לדבר איתנו. מרוב שאנחנו לא חסרים, ואף אחד לא בא ולא רוצה לבוא. כמובן.

הגיון צפון קוריאני מעוות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בנצי | 23/12/2019 
קהילה שמוחקת בבדיחה מנהיג ישראל, צריך לברוח ממנה כמטחווי קשת !
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 25/12/2019 
אתה מתכוון להגראי"י שטיינמן זצוק"ל, או "הישועות משה" מויזניץ, ואולי הגר"מ ברנדסורפר זצ"ל, ואולי ה"עקבי אבירים" זצוק"ל, ואולי גם להבדיל מחיים לחיים את הגרי"ט ווייס שליט"א, ואת כל מי שלא מיישר איתו קו ב 100%, הוא מייד נהיה פושט וכלום, רק "אני ואפסי עוד", את כל מנהיגי ישראל הם משפילים עד עפר, באם עניין קטן לא מתכופפים אליהם, בגללכם הוקם "יתד", בגללכם הוקם "המבשר", בגללכם החסידים מעדיפים ללכת עם דעת התורה של ר' חיים, ולא אתכם. שש שלוש, שש שלוש, וכו'
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישעי' | 29/12/2019 
ליהודי

אולי תספר לנו מתי השפילו את הישועות משה או את העקבי אבירים

אדרבה הוא כיבד את העקבי אבירים מאוד על אף מה שהיה

כנראה שבשבוע של חלומות הרבה חולמים עד היום
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמנצי | 24/12/2019 
אתם הגערערס מוחקים את כל המנהיגים האחרים, חוץ מהרבי שלכם. אכן ברחנו ממכם. מאושרים מכל רגע.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חבל  | 26/12/2019 
חבל תחזרו ............

אולי בכל זאת .................
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשדוד | 23/12/201924
כמה אחוז מהנמצאים הם חסידי גור?????
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 23/12/201923
מרן הגאון הקדוש רבינו שאול שליט״א הוא צדיק הדור
▾ דווח על תגובה זו  0 
צביקה  | 23/12/201922
פשוט צחוק אחד גדול , אין לו כלום , כבר חיכינו שסוף סוף יהיה דם בגור , עכשיו אני מבין למה בגור לא סופרים אותם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברנד | 23/12/2019 
לא סופרים... גערער שקרן... למה עשיתם כינוסים היסטריים שוב ושוב, בהם אתם קורעים משפחות ברשעות אדירה, מצווים על אח לא לבוא לשמחת אחיו... הסתות נוראיות במוסדות החינוך, להוציא חרב ולהרוג אמרתם. אבל אתם 'לא סופרים'.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 23/12/2019 
גם בהשכלה בפולין 'קרעו' משפחות !

אם רוצים להיזהר מדעתם הקלוקלת חייבים לחתוך !
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעון | 26/12/2019 
ועף על פי כן לא תהיו צדיקים מהלחתוך
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליוסי | 24/12/2019 
איזה דעה קלוקלת, מטורללים שכמותכם. יסוד החסידות הוא שכל אחד יבחר לו רבי שאליו הוא מקושר וממנו הוא מקבל.

ואם לא מקבל מרבי זה, ילך לרבי אחר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד שפוי | 23/12/201921
כחסיד כללי שלא שייך לשום חסידות, אני שמח שהיה להגר"ש שליט"א בלעה"ר ציבור של מאות, לא בגלל נקמה בגור, אלא בגלל שחשוב לראות שגם בדור דעיקבתא דמשיחא, אשר לצערינו הגדול אנו רואים במלוא מובן המילה איך שמתקיימת הבטחת חז"ל שהבטיחו במשנה, "חוצפא יסגא וחכמת סופרים תסרח והאמת תהא נעדרת", עדיין יש מציאות שאדם שהוא גאון עצום, ומנהיג בר דעת, ואדם עם המון ווארעמקייט ואיידלקייט, יכול למשוך אליו מגור (למרות כל הלחץ והאיום) וגם ממקומות אחרים מאות אנשים בזמן כה קצר. זה נותן לי תקוה שבעז"ה יגדל ויפרח ויוכל להשפיע לטובה גם בענין הבנת עמקות התורה וגם בגודל ענין בין אדם לחבירו וענוה ואצילות ואמת, ושאר יסודות שצריכים מאוד חיזוק בציבור שלנו .
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 23/12/2019 
זוכרים מתי הכל החל? שמחת תורה!!! תראו מה קרה בחודשיים, חיידר, ישיבה קטנה, ישיבה גדולה בדרך. שטיבלעך: ירושלים, בני ברק, 2 בבית שמש ועוד היד נטויה. תארו לכם מה יקרה עד ר"ה תשפ"א.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשר | 23/12/2019 
עד תשפ"א, האייפונים הפתוחים שיש לקהילה הזאת, תביא אותם ל'רב' שלהם, עם כיפת גרוש, רק ביום כיפור !!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד | 27/12/2019 
ראיתי אותם בלעכטיל הראשון עם הגר"ש, ראיתי את האור שהוא הדליק בעיניים שלהם, את העוצמה והחריפות הפולנית.

חיפשתי את ה"אייפונים" ולא מצאתי אחד !!!

מצאתי אברכים יראי שמים, שהעדינות והקדושה פורצת מפניהם.

זה נראה שאין לכם להתמודד מולם, ואתם משקרים על "אייפונים", דהיינו: אנחנו כלום, אבל "הם יותר גרועים", אדרבה תתמודו בלי שקרים והשמצות שקריות, תבקשו מהאדמו"ר שגם הוא יגיד שמוע'ס כמוהו עם גאונות נדירה ואדירה, ותתמודדו מולו באופן "קנאת סופרים תרבה חכמה".
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעון | 26/12/2019 
לך עצמך יש מכשיר פרוץ נעבעך
▾ דווח על תגובה זו  0 
המאמין | 23/12/2019 
צבוע עלוב אם אתה כאן לפחות תשתוק.
▾ דווח על תגובה זו  0 
כ 650 איש... | 23/12/201920
בדוק וספור
▾ דווח על תגובה זו  0 
שוקי | 23/12/201919
אני רואה שרובם מחוץ לגור כובעי סאמט כובעי קנייטש ועוד...

תסתכלו ותראו מה שקורה כאן ...... אולי 40 חסידי גור וכמובן שזה כלום במושגים של גור
▾ דווח על תגובה זו  0 
המאמין | 23/12/2019 
זה אומר שהוא יכול לסחוף המונים מחוץ לגור. זה מה שעשה דודו "הבית ישראל".
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברנד | 23/12/2019 
ולכן אתם משתוללים כמו מטורפים, בחרמות היסטריים, בהסתות צרחניות 'להוציא חרב ולהרוג', באיסורים על בנות לבוא לחתונת חברותיהן. כמובן. כי אלו רק 40 חסידי גור.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 23/12/201918
נו נו.... זה כבר לא כל כך קטן זה נראה כבר קיבוץ גדול מאוד של חסידים יראי שמיים שחפצו בדרך אחרת הם נראים מאוד מאושרים...
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 23/12/201917
אה

אשרי עין ראתה

ב"ה ר' שאול שליט"א

בבחינת מוסיף והולך,

לך בכוחך זה והושעתה את ישראל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 23/12/201916
אני נדהם כל פעם מחדש על הצעקות על האלימות של גור

זה נהיה חלק מלוחמה קבועה בהם ואכן זה מזיק להם מבחינת פופולריות

אך כשאנו עוקבים וכבר זמן ארוך, הרי הגוראים הם החלק העדין שבאוכלסיה, איזו אלימות קשה חוו חסידי ר' שאול???

[סיפורים תמיד אפשר לספר, ואולי הם נכונים, אך אני יכול לדבר רק מה שאני רואה מהמקלדת]

נתאר לנו אם מישהו מפונוביז' היה מעיז לעשות משהו קטן שלא כהרב שך מה היה קורא לו, [בעצם אתם יכולים לשאול את משפחת פוברסקי]

אתם גם יכולים לשאול אצל אנשי עץ מה הם קיבלו [בהתחלה כשהם רק לא הצביעו כהוראת הגרא"ל

ועוד בהרבה חסידויות אחרות,

על פניו נראה שר' שאול עשה מעשה שאינו גלאט על פי הלכה, כיון שקהילתו מכונה גור בשעה שיש קהילת גור ותיקה, ולא יעזרו כל ההתקפות, [כמובן אינני פוסק, אך על פניו ההתנהגות שלו [או של אנשיו] נראית הרבה יותר בעייתי מאשר התנהגות גור

וזה חוץ מכל המכה רעהו בסתר [בתקשורת]

גלאט זה לא
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטי ברקו | 26/12/2019 
תפסיק לחרטט אף אחד מרבנינו הליטאים לא שתק אם ראה אלימות אבל אצל חסידים כגון מנדלה ההההכל מותר

והרבי שתק עיין ערך התקרית בבני ברק החידים צריכים להיזהר מסילף בתורה שכן אין כח גם בידי שלמה ומשה לבטל מצוות ועבירות כגון לא תרצח לא תגנוב גם בישביל ההילגעעעעע דעבע
▾ דווח על תגובה זו  0 
המאמין | 23/12/2019 
אכן אנשי ירמיהו "צדיקים תמימים" מעולם לא התנהגו בבריונות. היכן קראו אנשי הגר"ש לעצמם "גור"? השם שייך לירמיהו ושיעשו אתו מה שהם רוצים. קהילת הגר"ש לא מעוניינת להשתמש בשם גור. שמם קהילת "פני מנחם". השם שאותו רצו למחוק בירמיהו...
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 24/12/2019 
כ"כ פשוט שהם רוצים את גור, שאם לא כן הם היו קוראים לעצמם כל שם אחר

פשוט גם לא למייבין גדול
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 23/12/2019 
תגובה של קנאי ובדרך מכה את מי שבא לו!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברנד | 23/12/2019 
מכה רעהו בסתר בתקשורת? חחח... אתם, קהילת גור המפוארת, הוצאתם לתקשורת החילונית, פעמיים, הקלטות של הגר"ש חתוכות וערוכות במגמתיות משיחה פרטית, בהן הגר"ש מסביר למה אינו מרגיש שייך לגור.

ועכשיו מייללים על מכה רעהו בסתר...

גרמתם לעצמכם נזק תדמיתי אדיר, בפני מאות אלפי ישראלים חילונים. פרסמתם את הצד השני פרסומת שלא היה חולם עליה, ועכשיו בוכים שמכים אותם, ושמוציאים דברים לתקשורת.

אוי אוי אוי. קוזקים נגזלים.

לגבי 'סיפורים על אלימות אפשר לספר': רשע מרושע אתה. סיפורים? משפחות נקרעות בגלל רשעות הוועדה, אנשים בוכים, ילדים סופגים אלימות (גם מילולית), יהודים מבוגרים חטפו מכות ('לא בידיים', רשעים שכמותכם, רק בבעיטות ויריקות) בבית המדרש. נציגי קהילתך איימו על מוסדות כלל חסידי לא לקבל את ילדי הפורשים, לחצו על משכירים לבטל הסכמים עם הפורשים, אבל כל אלו 'סיפורים'.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 23/12/2019 
לברנד

אומר את האמת אינני מספיק קרוב להכחיש אותך

אבל תאמר גם אתה את האמת שבשאר מקומות זה הרבה יותר גרוע על הרבה פחות מזה,

עדיין לא שמעתי על מקום שבאמצע ההנהגה עוזבים במאורגן את הרבי בפומבי ולא תחת גור אבל גם לא תחת שם אחר שצריך להיות טיפש כדי לא להבין את המשמעות של זה

אתה מדבר איתי על פרסומות בעיתונות הכללית ואני מדבר על תיחמונים של שני עשורים מתחת לפני השטח בזלזול ובהשמצות נגד ההנהגה בעיתונות של אנ"ש עם הרבה ערמומיות

אם אתה לא תמים אז אתה מבין שגם חסידי גור באמריקה קבלו כל הזמן חצי אור ירוק מאנשי אלקנה

וזה הוא החורבן
▾ דווח על תגובה זו  0 
לחיים הנכבד | 24/12/2019 
לא שמעת על מקום שעוזבים רבי? כנראה לא למדת מעודך על תולדות החסידות. היהודי הקדוש עזב את החוזה מלובלין ופתח רביסטווע, האיזביצער עזב את קוצק, החידושי הרים עזב את קוזניץ. והיו עוד רבים. יסוד החסידות הוא לבחור רבי מתאים, ולא להשאר איפה שנולדו.

לגבי שני העשורים - בשני עשורים אלה, המערכת סגרה לגר"ש את הישיבה, אחרי שהתעללה בישיבתו בכל דרך. תחשבו שוב לפני שאתם משקרים על 'השמצות מתחת לפני השטח'. את כל העיון בגור הפסיקו, כדי להוריד את מעמדו. אסרו עליו לנאום ולשאת שיעורים. ועכשיו מייללים כקוזקים נגזלים.

בעיתונים של אנ"ש, כמו המודיע, מחקתם את זכר הפנ"מ ככל שיכולתם, גזרתם מתוך תמונות את דמותו של הגר"ש שחלילה הקוראים לא יראוהו, מחקתם את שמו ממודעות בהן הופיע. איפה היו 'השמצות נגד ההנהגה בעיתונים של אנ"ש'?
▾ דווח על תגובה זו  0 
המאמין | 22/12/201915
דבר הלמד מעניינו, תם עידן הטרור. עוד ועוד אנשים חוצים את מחסום הפחד. אמת מהגר"ש תצמח.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ביתר עילית | 22/12/201914
בס"ד

חנוכה שמח!

אנא, בא נעצור ונחשוב לרגע. כמה אסונות אנחנו עוברים בתקופה האחרונה. שבוע שעבר אברך, אביו של התינוק. הבחור, השכן של אביו, ביום ה' בערב. עכשיו תאונה קשה בכביש 40. עם תוצאות נוראות!

הגיע הזמן לעצור את עצמנו מכל דבר שלילי. לקבל על עצמנו לא לכתוב דברי מחלוקת ולשון הרע. בא נקפיד גם על אבק לשון הרע.

ובזכות זה נזכה שלא נראה שוד ושבר במחננו

ובזכות זה נזכה לבריאות ושנים טובים וארוכות!

ובזכות זה נזכה בקרוב ממש למשיח צדקנו!!

חנוכה שמח!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי פשוט | 23/12/2019 
אתה צודק בכל מילה!

הלוואי שנזכה לגאולה השלמה!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מדהים | 22/12/201913
מדהים - הוא שובר קליפת גור
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישעיהו | 22/12/201912
נו נו,

זה עדיין לא נראה מאות, מה עוד שחלק מהציבור אינם גוראים,

זה ברור שהצלם עשה את שליחותו לצלם ממקום שנראה כאילו המונים צובאים על דלתותיו

אבל כשמסתכלים מקרוב ורואים ומנסים גם לספור, אז זה לא זה......
▾ דווח על תגובה זו  0 
המאמין | 23/12/2019 
השאלה אינה כמה אמיצים עברו לאלקנה, אלא כמה ממורמרים ואנוסים נשארו בירמיהו. לפי התגובות, החרמות והנידויים נראה שאין מספר לממורמרי ולאנוסי ירמיהו כי רבים הם....לסיכום, לאלקנה עברו האמיצים בירמיהו נשארו הממורמרים והאנוסים....שיהיה לכם בהצלחה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירמיהו | 23/12/2019 
זה גערער:

1. סופר ליטרות בשר.

2. מזלזל בכל מי שאינו גוראי.

תתקדם משם, ילד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
די לעצום... | 23/12/2019 
ודי למחלוקת, זכותם של מאות לבוא
▾ דווח על תגובה זו  0 
רון | 22/12/201911
בהצלחה לקהילה הסוחפת מאות מכל המי ומי
▾ דווח על תגובה זו  0 
דני | 22/12/201910
טענו הטוענים, הוא לא עושה רביסתב'ה! מה אסור לו לפתוח ישיבה וללמוד איך שהוא רוצה?

אז זהו שההדלקה הזו היא רק כחלק מההדגמה בשיעור תורני כיצד להדליק נרות, זו לא אדמורו"ת!
▾ דווח על תגובה זו  0 
לדני ידידי | 22/12/2019 
חידוש, דנצ'וק: עזבנו אתכם. תפנימו.

אתם שואלים 'למה הוא עושה לעכטיל', ואנחנו עונים בנונשלנטיות:

כי הוא רוצה.

כי אנחנו רוצים.

גמרנו עם העניין של לבקש ממכם רשות. זה לא עניינכם כלל מה עושים אנשים פרטיים שאינם שייכים לחסידות שלכם.

לכל אדם מותר לקיים כל מעמד שהוא, או להשתתף בו.

ככל שתפנימו זאת, כן ייטב לכם ולתדמיתכם הקורסת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 23/12/2019 
צודק.

מזכיר לי מה שאמר לפיד לגפני,

סיימנו לקבל הוראות מאדוני.

בתכלע'ס זה המובן מאליו, זכותו הבסיסית של כל יצור נוצר לעשות מה שנראה לו נכון - כל עוד שזה רצון ה' - ומה שכל כך ברור ומובן הוא בגדר חידוש במי שנולד בקהילת גור.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליטאי | 22/12/20199
נראה שיש לו הרבה הרבה יותר ממאה 'ממורמרים'....
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 23/12/2019 
חחחח כנראה שממורמרים לצערנו יש די והותר.

חצי מהקהל נראים חברה סקרנים ולא גורים לשעבר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי  | 22/12/20198
שיצליח למגר את האלימות שיש בגור
▾ דווח על תגובה זו  0 
צ'למער | 22/12/20197
השיבה שופטנו כבראשונה....

חידושי הרי''ם, שפ''א...

איזה פה, איזה עומק, איזה יושר

תענוג!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
הרבה... | 22/12/20196
למה מספרים שיש שם רק מאה אנשים????

יש הרבה , ועוד יצטרפו בהמשך .... חכו ותראו
▾ דווח על תגובה זו  0 
המום | 22/12/20195
בחור מדליק
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליטוואק | 22/12/2019 
לשיטתך כל מצווה זה ביטול תורה. לידיעתך יש מצוות חזל של פירסומא ניסא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ב"ב | 22/12/20194
זה לא ביטול תורה ???
▾ דווח על תגובה זו  0 
ואוו | 22/12/20193
ואוו
▾ דווח על תגובה זו  0 
פיני | 22/12/20192
גוגל הדור
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 22/12/20191
גדול הדור
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"