האדמו"ר מספינקא שורר עם בחורי ישיבת 'אורייתא'

האדמו"ר נשא דברים בפני בחורי הישיבה, ובהמשך אף שורר איתם ניגון ספינקאי עתיק, וחילק דמי חנוכה וסופגניות לבחורים, כאשר כל אחד ואחד עובר להתברך מפיו (חסידים)

 (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
משה לנדאו | 24/12/20192
כ"ק מרן עט"ר האדמו"ר מספינקא שליט"א קודש הקודשים, בחיר תלמידו של רבי אשר פריינד זיע"א מלמד את שיטת ר' אושר של האמונה הפשוטה בה' המון אנשים מתחזקים אצלו, ממליץ מאוד ללכת לראות את היהודי הקדוש הזה. ולהתיעץ איתו. אדם שמבין את נפשו של האחר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק אייזיק | 24/12/2019 
הוא באמת יהודי מתוק, חבל שהוא נפל ברשתו של אותו אחד מהחומה השלילית בירושלים,

הרבי הזה כל כך טוב ותמים שהוא לא מסוגל להאמין שאחד שהחזיר בתשובה יכול ליפול כזה נפילה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 24/12/2019 
הרב ברלנד קדש קדשים אוי לך שאתה מעז לפעור פה בקדוש עליון --כל הצדיקים מחזיקים ממנו ליהודי נשגב וחלק מהם אומרים שהוא חד בדרא הספינקא הוא אחד מתוך רבים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מושיקו לנדא | 24/12/2019 
אם אתה מתכוון שר' אושר היה מהחומה השלילית בירושלים אז תחזור בך. ר' אושר היה אדם קדוש שהיה מאמין באמונה שלמה בה' ומלמד אותה לאחרים זה לא מתאים לכולם רק לאנשים מיוחדים וקדושים כמו הרבי. רק מי שלמד את השיטה שלו יכול להבין את גדולתו. יהודי קדוש שהיה בעל חסדים גדולים מידות מופלאות גאון בתורת הנגלה והנסתר. אני מציע שתתנצל. והרבי לא נפל ברשתו הוא היא ויהיה תלמידו כי הוא מאמין בדרך האמת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
למושיקו | 17/06/2020 
תרגיע הוא מתכוון לאליעזר ברלנד
▾ דווח על תגובה זו  0 
מהנייעס | 23/12/20191
אין עליהם תותחים !!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"