האדמו"ר מנדבורנה - צפת בהדלקת נר חנוכה

לאחר ההדלקה שרו החסידים את זמירות החג, ולאחר מכן ערך הרבי 'טיש' קצר, במהלכו חילק לחסידיו דמי חנוכה. בסיום ה'טיש' ערך הרבי ריקוד לכבוד החג • תיעוד גלריה (חסידים)

 (צילום: דוד כהן - פלאש 90)
(צילום: דוד כהן - פלאש 90)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
מאיר | 29/12/20192
האם הוא אחיו של הרה"ק רשכבה"ג מנדבורנא-באניאנא
▾ דווח על תגובה זו  0 
לייבי | 25/12/20191
זה מאחורה לא היה גבאי בסערט ויזניץ? מה קרה לו?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שוקי | 26/12/2019 
באמת נראה שזה ר' חיים מאיר סבו

ברגע הראשון שאלתי את עצמי ג"כ את שאלתך

ייתכן כי לאחר השינויים שחלו בחסידות סערט ויז'ניץ המעטירה עם התמנותו של האדמו"ר הנוכחי, חיפש לעצמו הרב סבו משרה שהוא מכיר ויודע, וכנראה שבגין כך הגיע לאדמו"ר מנדבורנא צפת

שיהיה לו בהצלחה
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיפאי | 26/12/2019 
כידוע האדמור מנדבורנה צפת למד בבחרותו בישיבת סערט בחיפה ומאז כבר ראו את גדלותו. ולכן בחצר סערט ישנם ידידים שלו מאותם שנים שמאוד מעריכים ומעריצים אותו. ונוסעים אליו מידי פעם לצפת. כמו כן הוא עצמו מגיע לאירועים בסערט בחיפה. וככל הנראה הרב סבו הוא אחד מהאנשים שמקורבים אליו. אז לא נראה לי שיש לו היום משרה של גבאי הוא כבר עבר את הגיל. ואגב ראיתי אותו גם בהדלקה בסערט ביום הראשון של חנוכה כשהייתי שם. המשרה היחידה שלו זה רק העסקנות הרפואית שהוא עוזר לתושבי חיפה כבר הרבה שנים. בהצלחה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"