מזל טוב! חתן וכלה התארסו ב...נתב"ג • צפו

הבחור מגיע מלונדון, והכלה לומדת ב'בית לפליטות' בירושלים. בגלל הקורונה, השידוך התעכב - עד שהצליחו להגיע לפתרון היצירתי: פגישה מהירה ומעמד לחיים בשדה התעופה (אנ"ש)

 (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
דוד משה וועבער | 05/05/202028
יש לציין שזה אינו הווארט הראשון שנערך בנתב"ג.

לפני 5 שנים, ימים ספורים לפני חג הפסח, הגענו עם בתי הכלה יחד עם המחותנים ובנם החתן כדי לשבור צלחת לפני האדמו"ר מסדיגורה שליט"א דקות ספורות לפני המראתו לאנגליה לרגל החג.

בזמנו, רב נתב"ג, הרב אלמליח שליט"א, שבחדרו התקיים הטקס, העיד שזה היה הפעם הראשונה שהתקיים אירוע כזה בנתב"ג.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שיר | 05/05/202027
"הביעו את הסכמם" - הצחקתם אותי.

כמה בחירה יש להם אחרי כל הבלגן??

אבל ממילא אין משמעות להסכמה אחרי שעה קלה, אז שיהיה..
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריאל | 05/05/202026
הבנתם משהו ממה שהוא אמר???
▾ דווח על תגובה זו  0 
אילה | 05/05/2020 
כן.

הוא סיפר על האירוסין בנתבג, על הקושי למצוא זמן לפני חלוף הקורונה, על השדכן,וכו'
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוזר | 04/05/202025
למה לא נשאר כבר בארץ לפחות כחודשיים ? מסוכן באנגליה וגם ככה היו נפגשים עוד קצת שעה וזהו חתונה מוזר?
▾ דווח על תגובה זו  0 
טל | 04/05/202024
אני לא מבינה הוא הציעה לה כבר קודם בZoom ורק באו לסגור?
▾ דווח על תגובה זו  0 
גענמגעכ | 04/05/202023
לא הבנתי איך החתן הגיע וחוזר ללונדון?? הרי אין אף טיסה, לא? הנתבג סגור, לא?

איך טס? מטוס פרטי??
▾ דווח על תגובה זו  0 
טעות נפוצה | 05/05/2020 
לא קולט למה כולם חושבים שהנתבג סגור בעוד שהטיסות ממשיכות כסדרן
▾ דווח על תגובה זו  0 
אילה | 05/05/2020 
שטויות. נתבג הפעיל טיסות בודדות החודש .
▾ דווח על תגובה זו  0 
עילטוש | 04/05/202022
מזל טוב!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אילה | 04/05/202021
חחח

חנקתם. אוהבת את האידיש הבריטית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלוחה | 05/05/2020 
זה שמדבר בסרטון הוא ירושלמי הוא המנהל של בית לפליטות שנמצא ליד מאה שערים,

זה לא אידיש בריטית, זה אידיש הונגרי מירושלים
▾ דווח על תגובה זו  0 
שדכן | 04/05/202020
כאילו אחרי כל הטרררם הזה הוא יכל לסרב ולחזור כלעומת שבא
▾ דווח על תגובה זו  0 
נחמן | 04/05/202019
שיזכו לבנות בית נאמן בישראל
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוזר | 04/05/202018
נשמע רע, כמו מחטף מעורר הרבה שאלות?,?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שיראל | 04/05/202017
מה זה המקום "בית לפליטות"?????
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 04/05/2020 
בית יתומים ל"ע
▾ דווח על תגובה זו  0 
מזל טוב  | 04/05/202016
שתזכו לבנות בית נאמן בישראל
▾ דווח על תגובה זו  0 
מזל טוב | 04/05/202015
זו גבורתו של מדינת היהודים שעמוד הענן הולך לפניו, להקמת בית יהודים כללי ופרטי.

וכידוע שאחד ממאות היסודות הנצחיות והחזקות שזכה עמ"י לניסים במדינת היהודים לשמירת עם היהודי, היא המבצר על שמירה מהתבוללות, אשר התפשטה לדאבונינו כבר מאות שנים באירופא וארה"ב ועד היום, [ואף בתקופת האנגלים בא"י לפני הקמת המדינה הכתה מכת ההתבוללות בנערות יהודיות בארץ]
▾ דווח על תגובה זו  0 
כ | 04/05/2020 
טמבל לפני הקמת המדינה היה בארץ ישראל יותר התבוללות מהיום???

אתה בראי נפשית? אתה יודע הסטוריה?

ולהיפך כיום הציונים טורחים להביא גויים רוסים לארץ ועוד הרבה סוגי גויים, והשמאל טורח להתערב עם ערבים,

כמו שבגץ פסק השבוע נגד איסור חמץ,

כך אני לא יתפלא שעד 10 שנים הם יבטלו את חוק השבות ויאמרו שזה גזעני ויעלו את כל מי שרוצה לבוא למדינה בתנאי שנשבע לציונות אפילו אם זה גוי,
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוריאל | 04/05/202014
נפגשו כמקובל למשך שעה קלה

חחח הוא ראה אם היא מספיק יפה בשבילו, והיא ראתה שהוא לא דוחה אוהת מאוד. זה לוקח 20 שניות.

שאר הדברים - הכל מתואם בין ההורים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 04/05/202013
השאלה כשיגיעו מתחת לחופה אם כל אחד יזהה את השני
▾ דווח על תגובה זו  0 
וואו איזה... | 04/05/202012
ממש משאיר פתח לסרב...
▾ דווח על תגובה זו  0 
רונוששש | 04/05/202011
חחח, מגניב, מזלטוב!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ניר | 04/05/202010
רואים לפי התמונות שהם מאוד מתאימים. מקסימום אם לא הם ידעו להתמודד עם זה
▾ דווח על תגובה זו  0 
דניאל מאיר | 04/05/20209
חבל על הצלחת
▾ דווח על תגובה זו  0 
מזל טוב | 04/05/20208
בקשר לתגובה 1 מה שאמרת איננו מדוייק כלל ולמעשה החתן והכלה מצד אהבת ישראל החתן צריך לראות את הכלה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד | 04/05/20207
למה לא שלחו שליח מה זה הדבר הזה להתחתן בלי להכיר את הצד השני בלי שלש פגישות מינימום וחודש בירורים זה פשוט חוסר אחריות
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד | 05/05/2020 
אין לתאר את התרגשות והכיפיות שזוג חסידי מגיע לחתונה ,בלי ויכוחים ואכזבות מלפני החתונה ,מתחילים חיים מיום החתונה ,אז לומדים להכיר ולאהוב, אז שהיה במזל טוב!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מלי | 04/05/2020 
המציאות הוא שכמה שפחות פגישות מתכון לחיים מאושרים.

אפילו שקשה להאמין אבל בציבור שלהם אין כמעט גירושין. אולי אחוז קטן בגלל 2 סיבות:

1. ירידה מהדרך (ז"א יציאה בשאלה)

2. מחלה נפשית שאי אפשר להמשיך החיים ככה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 05/05/2020 
מצד שני גם הם אף פעם לא בבית גם מתכון לזוגיות טובה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אילה | 04/05/2020 
לא חושבת שאחרי שלוש פגישות כן מכירים.

אפשר לעשות הצגה גם 10 פגישות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ענות העולם! | 05/05/2020 
אילה הברקת.

אנו רואים שאצל הדתיים והחילונים יש יותר גירושים. אפילו שהם נפגשים אין ספור פעמים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסידית גאה | 05/05/2020 
צודקות בכל מילה!

השידוך הרבה יותר טהור ומתוק ככה.

עדיף 10 פגישות ואח"כ להגיד את ה"לא"?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה  | 04/05/20206
מזל טוב
▾ דווח על תגובה זו  0 
ז'וז'ו | 04/05/20205
הקוראים מפספסים את האטרקציה בסיפור: הזוג ראה זה את זה, בניגוד לימים כתיקונם, שבהם הם לא מכירים זה את זה עד לגירושין. זה החידוש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מסכות | 04/05/20204
מפגרים שכמותכם, היום בעידן הטכנלוגי בטוח שראו ודיברו בצ'אט או בסקייפ וכד' והם יודעים בדיון על מה הם הולכים ואולי היה גם פגישה כבר לפני שהבחור נסע לחג לארצו
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 04/05/20203
באמת מרגש!
▾ דווח על תגובה זו  0 
שנשמע ונתבשר... | 04/05/20202
בשורות טובות ישועות ונחמות, רק תקווה שכשיורידו את המסכות יהיה להם האפשרות שוב לראות האחד את השני שלא יקנו חתול בשק כפי שנהוג אצלינו החרדים ואחר כך מתמודדים עם כל הבעיות
▾ דווח על תגובה זו  0 
ענות העולם! | 04/05/2020 
לא חושבת שאצל הציבור הכללי יש פחות גירושין. אפילו שהם חיים לפעמים יותר משנה יחד.

לעומת זוג בני ברקי חיי בטוב ונפגש רק פעמיים לשעה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דויד | 04/05/2020 
מסכים איתך כל מילה
▾ דווח על תגובה זו  0 
דני | 04/05/2020 
אתה לא חרדי, וכנראה גם לא נשוי
▾ דווח על תגובה זו  0 
כ | 04/05/2020 
נא לא להוציא את התסכול העמוק על האידאולגיה החרדית דווקא במקרה משמח ורגיש שכזה,

ביקורת או דיעות שלך (שכל תכליתן זה צומי של כביכול לתת לחשוב אחרת על המקובל, וכביכול השידוכים אצל החרדים זה פארנטי ולא מוצלח) בבקשה תכתוב את הכאבי בטן שלך במקום אחר לא פה בעת סגירת שידוך יפה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד | 04/05/2020 
זה לא אידאולוגיה חרדית אלא חסידית
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמואל | 04/05/20201
חבל על הכרטיס טיסה...

בכל מקרה דעתם של בני הזוג אינה נחשבת ,

ואינם מכירים זה את זו בשום צורה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שטויות במיץ... | 04/05/2020 
אני ליטאית וחברה של מלא חברות חסידות (גם אדוקות)

וכולם מספרות לי על פגישות עם בחורים ושום חובת סגירה מצד ההורים

רואים את הבחור ומחליטים אם כלל זה מתאים

מה אתה מבין מהחיים שלך בכלל?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלישבע | 05/05/2020 
אני בתור חסידת גור יכולה לומר שבחסידות גור הזוג נפגש פעם אחת בלבד(למעט ממש מקרי קיצון אז יותר) ולמקסימום חצי שעה עד 40 דק.הכל כבר סגור אז עם ההורים מול השדכן ולמעשה יש כאן טקס "פגישה" ע"מ לסגור(אם לא ההלכה שאסור לסגור בלי לראות היו רצים על זה). אתם יודעים כמה אומץ צריך הבחור או הבחורה לסרב לשידוך אם לא נראה לא? מה שלגיטימי כמובן.הרי האחים כבר בדרך מחוץ לעיר והכוסיות ממתינות ללחיים אז איך אפשר להגיד לא?? (קרה בעבר במקרים בודדים.

זה נכון ש5 פגישות אינן ארובה להצלחה בנישואין אבל מה שבטוח הן נותנות אפשרות בחירה,השתדלות.

אצין שאני נשואה מאושרת ב"ה עם ילדים מקסימים,ב"ה המון תפיחות וס"ד ודרך לא קלה,אבל בהחלט מכירה הרבה שנפלו עם אי התאמה קיצונית,כי מה לעשות הזיווג הוא לפי טעם הבחור והחורה ולא ההורים-שכמובן בודקים היטב אך לא יכולים לנחש את ההתאמה.

יש לי הרבה חברות ליטאיות,הפלוס שם,שלפחות הבחורה ניסתה ובדקה וכשהגיע לרגע הסגירה היא החליטה,והיא היתה המאושרת כי הכירה בפגישות-נכון שלא תמיד מוכח בחיים עצמם,אבל באחוזים ובהרבה מקרים כן.

חבל שחסידי גור מתחתנים כך,את שמלת הכלה והפאות היקרות בודקים יותר..
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהי | 05/05/2020 
תלוי אצל איזו חסידות, יש חסידויות חניוקיות ששם זה פגישה ח"פ 20 ד' עד החתונה..... ויש חסידויות יותר פתוחות שכן עושים פגישות, ויש בכלל את החסידים ה"פוצים" שנפגשים יותר מזוג ליטאי ממוצע......

במקרה דנן זה נראה יתר מהחוגים הקיצוניים.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי | 04/05/2020 
נא לא להוציא את התסכול העמוק על האידאולגיה החרדית דווקא במקרה משמח ורגיש שכזה,

ביקורת או דיעות שלך (שכל תכליתן זה צומי של כביכול לתת לחשוב אחרת על המקובל, וכביכול השידוכים אצל החרדים זה פארנטי ולא מוצלח) בבקשה תכתוב את הכאבי בטן שלך במקום אחר לא פה בעת סגירת שידוך יפה
▾ דווח על תגובה זו  0 
חי | 04/05/2020 
מנסיונך האישי?
▾ דווח על תגובה זו  0 
meli | 05/05/2020 
אם יש לכם כל כך זמן לטפל על ענינים של אחרים רחמנות עליכם מסוכן
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"