ערב ל"ג בעומר: 'חלאקה' ותפילות בקבר רשב"י הנעול

האדמו"ר מקאליב יחד עם מתפללים נוספים, הגיעו היום לאתרא קדישא מירון לציונו של רשב"י, הנעול בשל משבר הקורונה • במקום ערכו חלאקה, ונשאו תפילות • תיעוד (אנ"ש)

 (צילום: דוד כהן - פלאש 90, באדיבות המצלם)
(צילום: דוד כהן - פלאש 90, באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
יוסי יקרסברג | 12/05/20205
איזה חסידי קאליב אתם רואים כאן הא? אני רואה בתמונה השניה אחת אחרי התמונה של האדמור שהכי למעלה יש שם את הבן של ר' יעקב משה מילר מדזיקוב - ויזניץ, המעטירה יחי אדוננו מורנו ורבנו מדזיקוב ויזניץ שליט"א, ואיפה ההדלקה של דזיקוב מתי תפרסמו גם אותם ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
קאליבער חסיד | 06/05/20204
יחי האדמו"ר מסולו קאקאוש
▾ דווח על תגובה זו  0 
מענדל | 06/05/20203
איך עשו חלאקה בתוך ימי הספירה
▾ דווח על תגובה זו  0 
כ"ק מרן... | 06/05/20202
מקאליב זי"ע כבר בחיים חיותו היה שולח הזקקוקים לישועה לנכדו האדמו"ר שליט"א, והיה שואל למה מגיעים אלי? יש לי נכד קדוש וטהור בשם רבי ישראל מרדכי שאין לו יצר הרע!! ככה התבטא עליו באופן נדיר וכשראה התמיהה בעיני האנשים הוסיף בזה"ל: תדע לך שאני כבר לא צעיר ראיתי עולם מלא של צדיקים וקדושי עליון עוד קודם מלחמת העולם השנייה! וכשאני מסתכל על נכדי רבי ישראל מרדכי, נופל אלי פחד!! כזה קדוש וטהור מעולם ואני מדגיש מעולם! לא ראיתי!!, והוסיף שעוד יבוא יום שכולם יבינח קצת במי מדובר!, (מפי השמועה) בהזדמנות אחרת התבטא עליו שדמות נכדו שליט"א מאוד דומה לזקנו רשכבה"ג מרן הקוה"ט רבי יצחק אייזיק מקאליב זי"ע והיה לפלא!!.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשרינו שזכינו | 06/05/20201
שבדורינו דור יתום במלא מובן המילא עדיין יש לנו קדוש טיהור עובד ה' מנעוריו ה"ה כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א מקאליב אשר כל כולו מלא קדושה ופרישות
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"