תקדים: בחורי ישיבות יעברו בדיקות קורונה בפתח זמן אלול

במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקה במגזר החרדי, בטח בהיכלי הישיבות, תלמידי הישיבה יעברו בדיקות קורונה בפתח זמן אלול • מאחורי הקלעים: דרישה של רה"י בגיבוי הגרמ"ה הירש (חדשות)

 (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אבא לבחור... | 13/08/20204
הפלא הגדול זה למה באתרי התקשורת שלנו שמתימרים לייצג אין פוצה פה ומצפצף
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבא לבחור... | 13/08/20203
לא מספיק מדברים איך גם בישיבות הטובות ביותר מצאו את הזמן להשאיר בחוץ את המה שהם מכנים פסולת

למי שקצת יודע מה קורה אפילו בישיבת חברון המעטירה עם המבוגרים ואנשים שלא מסתדרים עם ההנהגה השלטת
▾ דווח על תגובה זו  0 
שקר שקר שקר | 13/08/20202
תקדים??? הלא זה בדיוק מה שעשו כל ישיבות הפלג הירושלמי בתחילת זמן קיץ ולא שלחו את בחוריהם לשמד הרחוב! תקדים?? שקר עם חוצפה! הדבר היחיד שכאן זה ממוסד עם אישורים ולא פעולה עצמית של כל בחור ובחור. אבל את התגלית הזט כבר עשו בזמן קיץ. ולא שלחו אלפי בחורים בעשרות אחוזים מי לחילוניות ומי סתם לשעמום ובטלה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
בורות של רבנים | 13/08/20201
בורות של רבנים מסעיית לפגיעה בבני הישיבות. מתי תתפקחו ותבינו ש"חיובי" זה לא מי שחולה אלא מי שרוצים שיהיה כזה כדי להאדיר את המספרים. המגפה היחידה היא מגפת השקר ומגפת הפחד! גונבי הנפשות דרך הרבנים מגיעים אל התמימים והטפשונים על מנת לזרוע בהם הרס ופחד. תתביישו לכם "גדולי דור" למיניהם שלא טרחתם לבדוק ולחקור הדברים , עד לאן הם מגיעים ואת מי הם משרתים, לפני שכורתים את הציבור התמים מהקשר שלו עם אביהם שבשמיים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודיה | 13/08/2020 
במדינות רבות התגלה שהנגיף נמצא כבר במטושים כדי להדביק כמה שיותר.היה נשיא מדינה באפריקה שעשה בדיקה עם מטוש על בעלי חיים בלי שידעו במעבדה והתגלה חיובי לקורונה .זה בעצם למה יש הרבה חיובים בנגיף בציבור החרדי .משרד הבריאות דוחף לא סתם את הציבור החרדי בדיקות שיהיו כמה שיותר חיובים לקורונה .סיבות כדי להגביל את הקדושה בעם ישראל .הגאולה בפתח הסיטרא אחרא משתוללת לפני סופה.תתעוררו
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמויגר | 13/08/2020 
הנגיף לא מחזיק מעמד במטושים יותר משבוע

אז פשוט אין מצב שהמטושים נגועים

רק אפשר שהם לא סטריליים

ואז לא יוצא שום תוצאות ורק צריך לבצע עוד פעם בדיקה

כך שמה שכתבת הם פייק ברמה גבוהה ושטויות במצב צבירה
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"