האדמו"רים מסאדיגורה ירושלים ולונדון ערכו טיש יחד

לראשונה מזה עשרות שנים, ערכו יחד שני אדמו"רים לבית סאדיגורה טיש משותף • הגבאי סיפר בהתרגשות לחסידים: "זה האדמו"ר הרביעי שאני זוכה להסתופף בצילו". צפו (אנ"ש)

 (צילום: שלומי טריכטר)
(צילום: שלומי טריכטר)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
בארא פארק | 20/06/202288
אדמור"י בית רוזין סאדיגורה זי"ע ינקום לו
▾ דווח על תגובה זו  0 
דבר הלכה | 25/08/202087
על פי הרמב"ם הלכות מלכים פרק א הלכה ט, אכן החמישי צריך להיות רבי
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורות | 24/08/202086
כמי שזכה להסתופף בצילו של כ''ק אור נשמתי אדמו''ר מסדיגורה זצ''קל בתל אביב וכמי שזכה להכיר את בנו כ''ק אדמ''ור ז''צל

היו חייבים לכבד את הצוואה כלשונה ולא להפיל מילה אחת מהצוואה

המכתירה את הבן הקדוש הצעיר שלי''טא .

ועל כך עוד יתחרטו ולא אוסיף...
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חסיד סאדיגורה | 24/08/202085
התגובות של מתנגדי הרה"צ מש"י הם מלא שנאה ודופי כלפי בא"ב של הרוזינער, ובהתירוץ שהם רוצים לקיים צוואה של אביו.

איכס.

אני תושב תל אביב וזוכר את הזמן שלא היה הרבה שומרי שבת פרידמן נכדי הסבא קדישא (ואכמ"ל), ובראותי שלשה אדמורים ממשיכים דרכיו עם דמעות בעינים, שמחתי ואמרתי מי יתן והה"ק מהוסיאטין ושני האדמורים הה"ק מסדיגורה ת"א היו רואים את הטישים.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אלי | 24/08/202084
היי

כבוד קדושת האדמו"ר מירושלים,

לידיעתך,

הצוואה לא זויפה, מקסימום הקהילה הכינה צוואה ואביך זצ"ל חתם עליה,

ולכן עם כל הכאב שיש לך, עליך לקיימה,

תפסיק להתבכיין, ותתחיל לעשות חשבון הנפש, מדוע הקהילה לא בחרה בך,

ולאחיך האדמו"ר מסדיגורא, אני מברך אותך, הקהילה בחרה בך עלה והצלח, ותזכה להנהיג את קהילתך לקראת משיח צדקינו, אמן
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אופנהיים | 24/08/2020 
מספיק
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד | 24/08/202083
האדמו"ר זצ"ל הסמיך בצוואתו את הרבי החדש לעשות שינויים.

וזה לשונו: סעיף ז' "וזכותו לערוך שינויים כפי הבנתו,"

לכן הרבי החדש היה מוסמך לחתום על המינוי של הרבי בירושלים ובלונדון. והכל יבוא על מקומו בשלום.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אליהו | 24/08/202082
"מדובר באירוע ראשון אחרי עשרות שנים, ששני אדמו"רים לבית סאדיגורה עורכים יחדיו טיש משותף"!!

מה פשר משפט מצחיק זה? הרי אף פעם לא היה כזה דבר שני אדמורי"ם של סדיגורה!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 24/08/2020 
בסדיגורה היו יותר משני אדמורי"ם בעת ובעונה אחת ובעיר אחת תל אביב הקטנה. והם היו ביחסים יוצאים מן הכלל.

אין זה שלא יהיה גם היום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשר זעליג | 24/08/2020 
אז לא היו מחרחרי ריב.

ואם יש היום - חובה קדושה לסלקם מיד מיד, או לאלפם בינה מהי המשמעות המעשית של האצילות המלוכתית של רוזין.
▾ דווח על תגובה זו  0 
קדימון | 24/08/202081
המתרחש בסדיגורא, זה רק קדימונצ'יק למה שיקרה אחרי 120 של האדמו"ר מפיטסבורג. שירפאהו ה' ויחייהו אמן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
י.מ.פ. | 24/08/202080
ככל שעובר עוד יום ועוד יום מתברר שהצוואה של הרבי זצ''ל כלל לא תמוהה ופשוט הרבי ז''ל ידע עם מי הוא מתעסק פה . תחשבו לעצמכם כמה מגוחך אם איש שבוגד בצוואה מפורשת של אביו שאינו ניתן לוויכוח ומבזה את אביו הוא עוד יהיה הממשיך.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חקירת משטרה | 24/08/2020 
איך נכתבה הצוואה, אם הרבנית האישה שלו לא מאמינה שהצוואה אוטנתית אז לך נאמין?

וגם אם הצוואה אמיתית הוא יכול להמשיך את אבות אבותיו ולהתעלם מאביו.

יש היום כמה וכמה אדמורי"ם שאבותיהם בכלל לא היו אדמורים, ואין בזה שום חיסרון.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
המצפה | 23/08/202079
חבל על הזמן ועל הדיבורים. הרי את הנעשה אין להשיב. עלינו להתאחד. וכל אחד יהא מקושר למי שיבחר. וכאן מלכות, כן נוגעת בחברתה. כי המצב בעולם איום. והעולם זקוק לכמה חצרות ויבא ג''צ במהרה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יצחק  | 23/08/202078
הגבאי עולה משלושה לשבעה בזבנג אחד!
▾ דווח על תגובה זו  0 
תנו | 23/08/202077
כמי שמשתייך לבית המלוכה ומתגורר בי-ם, אין בזיון יותר גדול למה שעשה בנו הגדול.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מלוכה? | 24/08/2020 
חצר חסידית איננה מלוכה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בעל מידות... | 23/08/202076
הכל בא מגאווה מסריחה באידיש פארשטונקענע גאווע

הם פשוט לא יכולים להשתחוות לאחיהם הקטן, ומה היה בסוף עם יוסף הצדיק שאחיו לא סבלו את חלומותיו ובסוף הגיעו על ארבע להשתחוות לו ארצה

משי חשוב טוב מה אתה עושה האם זה כדאי לך בשביל כבוד להמרות פי אביך הגדול ואבותיו הקדושים לבית רוזין

לטובתך חזור בך ולך תקבל מרות אחיך כרצון אביך
▾ דווח על תגובה זו  -1 
קשוט עצמך | 24/08/2020 
האם בדקת טוב עם עצמך שאתה היית נוהג כך?

עיין תולדות יעקב יוסף בפרשת שופטים בשם היעב"ץ.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אמר רבי לוי | 23/08/202075
איתא במדרש רבה בפרשתנו: "שופטים שוטרים": אמר רבי לוי: למה הדבר דומה?

למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. והיה לו פרד"ס אחד והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו.

אמר המלך: נותן אני את הפרדס הזה שאני אוהבו מכל מה שיש לי, לבני הקטן שאני אוהבו מכל בני!. (מ"ר, ה:ז)

פרד"ס ר"ת דגל רוז׳ין סאדיגורא פשעמישל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יפה לראות  | 23/08/202074
משפחה המאוחדת רוב הבנים וכל החתנים ביחד

כך אמור להיראות חסידות

הרבה הצלחה
▾ דווח על תגובה זו  0 
חנן. ב. | 23/08/202073
הגבלת משתתפים? אין. מסכות? אין. שמירת מרווח? אין. אבל ברור שפרוייקטור הקורונה שלנו הוא אנטישמי ושונא חרדים, ולכן מעליל עלינו שקרים בפה מלא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ראש ישיבה | 23/08/202072
מי שבישל את הצוואה הזאת לא רק שלא הרוויח כלום אלא לא יצא מגהינם כל ימי חייו.

ביזה את האדמו"ר זצ"ל

ביזה את בניו של הרבי

השפיל את הרבנית הצדקנית

החריב את המותג המלכותי של סדיגורה

מה יצא לאותם מחרחרי ריב בני בליעל?

בסדר קבלתם בובה בן 24 הייתם מקבלים אותו גם בלי צוואה כזאת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה וייס | 23/08/202071
אני לא מבין, למה אתם מדברים על מסכות, יש עדיין בציבור אנשים שהולכים עם מסכות? חשבתי הקורונה כבר נגמרה ממזמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי שפוי | 23/08/202070
פניהם הנפולות אומרות הכל , מספר החסידים בירושלים מסתכם בכמה עשרות ועל זה כל הרעש והצלצולים , לדעתי הסיפור מעורר חלחלה בעיקר אצל הרעבעס שכבר כתבו צוואה דומה ורואים שלא בטוח שיכבדו את צוואותיהם
▾ דווח על תגובה זו  0 
קרן חיילים... | 23/08/202069
כולם אהובים כולם צדיקים . אשריכם ,תלמידי חכמים אלוקים אותם ירבו צדיקים בעולם אמן ....
▾ דווח על תגובה זו  0 
מעניין.. | 23/08/202068
כמה שילמו לגערערס שיבואו למלא את המקום?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו | 23/08/202067
ככה לא מתנהג אברך משי
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלמי | 23/08/202066
אשריכם אחדות נפלאה מלכות אמיתית .

כמי שהכיר את הרבי זצ"ל ששמר על כבוד כל יהודי ויהודי

אני לא יכול להאמין שככה יפגע בבניו שלו .

כנראה שהיה כבר חלש ומובל ע"י מי שלא למד מהי כיבוד בני הרבי וחבל מאוד גם ביזה את בני הרבי וגם ביזה את הרבי בכל העולם הלוואי שיחזרו בתשובה .

אני לא אומר למי מהאחים צריכים ללכת אבל קצת כבוד ולא להשאיר בלי כלום , זה לא היה בהיסטוריה בוודאי שלא ברוזין מלכות המפוארה .
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 23/08/202065
בתל אביב היו 3 אדמורי"ם מסדיגורה. 1 האביר יעקב. 2. אחיו ר' שלמהיו 3. בן אחיו הכנסת מרדכי. הסבא רבה של האדמורי"ם שליט"א.

האהבה והחיבה ששררו בין כל האדמורים זי"ע אין לתאר ואין לשער.

אכן, זה אפשרי. רק צריכים להיזהר ממחרחרי ריב. ה' ישמרנו.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
איש לונדון | 23/08/202064
מי שילם כאן את הבימ"ד בלונדון ???מה עשה האדמור מסדיגורא זצל אברך ישראלי כאן בלונדון ? אז מי שבנה לו את הבית מדרש כאן זכותו להחליט למי זה הולך אחרי שהחתן שלו נפטר !!!! צודק גם צודק האיש מ 38 ... סתם אברכים משועממים שממלאים כאן תגובות בלי לדעת כלום מחיים שלהם . וכל הכבוד לאשתו ולבנים שממלאים את פיהם מים ואל לנו להתערב בשום בעיות של אחרים זה לשון הרע ורכילות וגם לא אמת והרבנים בבני ברק שמעו ויודעים האמת יותר מכולכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
הרב שפרן | 23/08/2020 
כמו שאתה מבין שזכותו של הסבא (אם זה אכן כך... אני חולק על כך) להחליט לאן יילך נכס נדלנ"י, בוודאי תבין שזכותו של האבא זצ"ל, להחליט למי להוריש ירושת אבותיו להיות רבי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש שלום | 23/08/202063
לא יעזור לאף אחד מה הקדוש ברוך הוא רוצה יותר אידישקייט במצב הדור הירוד הזה וכמה שיהיה יותר אדמור"ים ראשי ישיבות ו"ישיבות" הבחורים שלנו המתמודדים הנושרים יקבלו יותר תשומת לב.

ועל כן בסוף מה שגם אדמו"ר הקוה"ט רוצה להרבות יהדות בעולם ובטח אם כל בניו יהיו אדמורי"ם אפילו במעט חסידים זה המטרה שיעשה לו נחת רוח.

היום לא חסר ברוך השם לא כסף ולא חסידים לכל בן יהיה לו גם שניהם ובסוף יהיה כמו וויזניץ מונסי שכל אדמו"ר מחזיק הרבה בחורים אברכים ומקרבם ליהדות גם אדמו"רי בית נדבורנה ששם היה מנהג מאות שנים שכל בן הוא אדמו"ר הכל להרבות תורה ולהאדירה.

זה המטרה לך אבא ולך אמא וסבא וסבתא לכל אחד וזה היופי שבדבר.וזה יציל את כל היהדות מקריסה שכבר רואים.

אנא אל תברברו לא משנה מי כן ממשיך בשם הזה או בשם האחר שטיות לא מזה עם ישראל חי.

כמה שיותר אדמו"רים וכמה שיותר ראשי ישיבות יעזור לנוער שלנו מהמגפה הרוחנית המשתוללת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
הערה קלה | 23/08/202062
ר' אלטר יוסף היזרעאלי עם כל הכבוד לא היה משמש ולא גבאי אצל שום אדמו"ר.

ר' דוד מרגליות היה הויז בחור תקופה קצרה מאוד אבל לא גבאי

כל מי שמתמצא קצת בסדיגורה יודע מי היה הגבאי הראשי ומי היה הגבאי השני השמות ידועים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה | 23/08/202061
אשריכם! תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם! וזה כבוד אבות החסידות לדורותיהם!
▾ דווח על תגובה זו  0 
בדחה מהלכת | 23/08/2020 
יש שם כמה חסידי גור ובויאן.

הסאדיגוראים היחידים שם הם בני המשפחה...

איך הם קוראים לעצמם אדמור"ים כשכל מעשיהם היא לשם קבלת כבוד, צומי, וכו'

ובמיוחד שהם עוברים בכך על צוואת אביהם הקדוש...

לכאורה הם אלו שאמורים הכי להקשיב לדבריו!

הרי מובן שהטענה לפיה אם האדמו"ר זי"ע היה יודע לאיזה מריבות יגרום מינויו של ר' שיעלה לאדמו"ר היה חוזר בו מכך וממנה את מש"י וחבר מרעיו, היא לא פחות ממגוכחת.

הוא ידע בדיוק למה זה יגרום, שהרי זה ברור מאליו, ובכל זאת בחר בר' שיעלה הצדיק,

ולא במש"י הסוחר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יניב | 23/08/202060
צדיק אחד עם מסכה השאר בלי מה קורה לכם הקורנע פה והיא הורגת לנו אנשים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישיב ליניב  | 23/08/2020 
סעודה אחי ... האם אתה אוכל עם מסכה ??
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 23/08/202059
למה אין הקפדה על ונשמרתם לנפשותיכם ???

ובמיוחד מגדולי הדור שאומרים לתת דוגמא לחסידים ולבני משפחותיהם.

בבקשה לא לתת לי דוגמת המפגינים מבלפור הם לא מעניינים אותי מעניין אותי הציבור החרדי הציבור שלי
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 23/08/2020 
אז ככה אנו לא מחפשים לענות לך, ואם אצליך המסיכה זה הערך העליון שבוער לך יותר מכל היהדות,

אז תדבוק בערך העליון שלך, ותצעק ותשתולל נגד כל מי שאצלו יש ערכים אחרים,

והפרד נא מעלי, אנו לא נבהלים מההסתה שלך נגדנו,

תגיד מה שאתה רוצה שהחרדים לא מקפידים, וכו'

עוד מעט יבוא המשיח, אין זמן להתווכח איתך
▾ דווח על תגובה זו  0 
הנע | 23/08/202058
מעניין מאד למה רבי שאול שלח את הבחורים שלו לטיש
▾ דווח על תגובה זו  0 
יואב | 23/08/2020 
חחחח מה אתה לא מבין ?

כי יש לשתיהם מן המשותף.

שתיהם החליטו להיות אדמורי"ם נגד רצון מפורש מאביהם הקדוש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
צביקא | 23/08/2020 
צדיק
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד גור | 23/08/2020 
כי הוא יהודי חכם וצדיק ודאג שלא יתבזו
▾ דווח על תגובה זו  0 
יואלי | 24/08/2020 
NHUUHH
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 23/08/202057
כל הכבוד 'כיכר השבת', האתר החרדי היחיד כמעט שמראה גם את הצד של המשפחה הגדולה והמאוחדת ולא רק את האינטרנס של העסקונה הבני ברקית.

ולכל המצקצקים, האמרה על השיירה שעוברת למרות הנביחות, חלה גם עליכם.

יש מספיק כבוד לכולם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 24/08/2020 
משי ממלא מקום אימו
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 23/08/202056
בקשר ל38 אתה צודק מליון אחוז דבר ראשון לא הבנים הם שהחליטו להיות אדמורים ולא האמא מי שיודע ובאמת יודע אז זה בכלל לא פשוט לא סתם הרבנים תמכו בזה נכון היה צוואה אבל... בשביל כבוד המאורע לא אפרט יותר אבל מה שבטוח שיש ציבור שרוצים אותם לאדמור מסיבות הידועות להם ואין כאן המקום לפרט אבל מה שבטוח שזה בכלל לא כזה פשוט ואוי לו למי שמזלזל בבנן של קדושים בו בעת שהוא כלל לא יודע מה מסתתר מאחורי הערפל הסגרירי הזה הוא כלל לא חולם ואשריהם האדמורים לבית סדיגורא שבאמת שמרו שהדברים לא יצאו מתחת לקרקע והראייה שאתם לא יודעים איזה חתול שחור מסתתר מאחורי זה ואוי לאותה בושה שמיהרו לפרסם את הצוואה כדי להרבות שלום בעולם.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא חסיד | 23/08/2020 
מעניין מדוע 95% הולכים עם הממשיך? וכי כל חסידי סדיגורא לא יודעים מהחתול השחור? אולי במקום לדבר ברמזים תסבירו לציבור את כוונתכם. [כמובן בשמירה על כבוד האדמור זצ"ל ובפרט כבוד אביו העקבי אבירים]
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד  | 23/08/2020 
הציבור לא חייב לדעת הכל ! החתול הוא אפור ולא שחור ופה נקודת המחלוקת .. ראיתי עכשיו כאן כמה תגובות שנגעו בנקודה אבל לדעתי זה פגיעה בכבודו של האדמור זצל אז למה ????מה הרווח ? למלאות את הסקרנות של סקרנים ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
השפוי  | 23/08/202055
אין צוואה ?????
▾ דווח על תגובה זו  0 
חקירת משטרה | 24/08/2020 
לאלתר.

אם אשתו טוענת שהצוואה לא אמיתית.מי אתה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 23/08/202054
לדעתי לא היה לרבנית ולרבי זצ"ל שלום בית אם היא עושה נגד הצוואה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אתה חפץ... | 23/08/2020 
ואם זה נכון ? שמת לב שאתה עובר על איסור לשון הרע ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
כנראה | 23/08/2020 
העיקר שלרבי היה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 23/08/202053
והיכן האדמור השלישי הרביעי החמישי והשישי?
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 23/08/202052
הוא לא ממשיך את אביו.

אני לא מאמין שהוא רוצה גם להמשיך אותו, אחרי הסטירה שהוא קיבל.

ועם כל זאת אי אפשר למנוע ממנו להמשיך את סבותיו לבית רוז'ין.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים  | 23/08/202051
מענין שכולם מזכירים מכתב הדיינים ..ואף אחד לא מזכיר את המכתב של הראב"ד הרה שטרנבוך שליט"א..שכתב שחייבים לקיים תצוואה ...

.ממתי רבנית משנה צוואה.לא שמענו על זה בהיסטוריה....ולבנים שאלה .איפה כיבוד אב?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אפרים | 23/08/2020 
הרב שטרנבוך שליטא קרא את הצוואה והוא אמר שהיא נכונה אבל לא ברור אם הוא ידע הכל והדיינים היו בסוד התסבוכת המשפחתית ויודעים הרבה יותר .

הוא אכן כתב צוואה וחילק רכוש עצום למי שהוא חשב שראוי השאלה אם הרכוש הנ"ל היה שלו או שהוא רק חשב שזה שלו ...אולי לרבנית היה חלק גדול ועיקרי בנכסים הנ"ל שנתרמו על ידי אביה ומשפחתה בלונדון ולכן החליטה שיש לה ולאביה זכות דיבור והחלטה על הבית כנסת בלונדון כיוון שזה שייך להם ??? איך שופטים אנשים בלי לשמוע צד שני של הסיפור ? איפה כבוד דייני ישראל שידועים גם כחכמים גדולים ? שמעת על הפסוק בדברים פרק א שמע בין אחיכם שחייבים לשמוע 2 צדדים ? האם אתה מצפה מהבנים שישבו כאן ויסבירו לך הכל? דבר שיכול לפגוע בכבודו של אביהם או של הדודים שלהם ? אז זה בדיוק הכבוד שלהם אליו שהם שותקים ! די כבר עם הטפשות לשפוט ולדון אנשים בלי להכיר אפס קצהו של הסיפור
▾ דווח על תגובה זו  0 
הגאון מסדיגורא | 23/08/2020 
סוף סוף אני מבין שיש כאן טויסט בעלילה וצד שני למטבע שלא חשבתי עליו .. ...אבל מצד שני מה שקנתה אשה קנה בעלה ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יורם | 23/08/2020 
הרב שטרנבוך נוגע בדבר, הוא דוד של הרבי מבני ברק!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
סאדיגורא | 23/08/202050
אני לא חסיד סאדיגורא אבל אני מאוד מעריץ הרבי הבכור שליט"א הוא לדעתי הממשיך האמיתי לבית סאדיגורא
▾ דווח על תגובה זו  0 
מרדכי | 23/08/2020 
כי אתה לא מכיר אותו אישית אם היית מכיר אותו אישית היית חושב לגמרי אחרת אבל אני מכיר אותו מאוד מאוד טוב בשנים האחרונות אז אני מאוד מבין למה האדמו''ר זצוק'''ל לא בחר בו בתור ממלא מקומו כי יודע צדיק נפש בהמתו אני מבטיח לך שאני לא חסיד סדיגורה ואין לי שום שייכות לחסידי סדיגורה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחיקי | 24/08/2020 
??
▾ דווח על תגובה זו  0 
גורן | 23/08/2020 
לא חכם התגובה, יותר חשוב השלום
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 23/08/2020 
משי כותב טוקבקים
▾ דווח על תגובה זו  0 
גורן | 23/08/2020 
אתה לא מכבד אף אחד עם תגובה כזאת, וד"ל
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 23/08/2020 
כבר מפוצץ את הרשת
▾ דווח על תגובה זו  0 
שיר | 23/08/202049
בושה וחרפה גועל נפש
▾ דווח על תגובה זו  0 
ל 38 | 23/08/202048
אתה לא יודע שום דבר סתם מקשקש ומרבה מלל עדיף שתשתוק
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 23/08/2020 
למה החלטת שהוא לא יודע ??? אולי הוא כן יודע ואתה הוא זה שלא יודע כלום ???
▾ דווח על תגובה זו  0 
מלכי  | 23/08/202047
את הרבי נ"ע דקרו.והבנים שיתבישו. חצופים איפה הכיבוד אב..?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אפרים | 23/08/2020 
מלכי הצדיקה ...קודם תדאגי לכבד את ההורים שלך כי זוהי חובתך.

ואל תדאגי לבנים שמכבדים את האמא שלהם לאחר פטירת אביהם זצל
▾ דווח על תגובה זו  0 
כמו כולם | 23/08/202046
יש לסאדיגורא בבני ברק אוייב, כמו כמעט כל החסידויות האחרות, עכשיו הצעירים יקללו אותו מידי יום ויכנו אותו בתואר ימ"ש עמלק וכו וכו

וככה עוד חסידות עדינה ויפה תהפוך לשהידים וחיות לא קודש, כל כך חבלללל.

הלוואי שהרבי החדש לא יתן לזה יד ויעיף משם בהקדם את כל מחרחרי הריב.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 23/08/202045
בקיצור הרבנית לקחה צד וזה לא רק למען השלום
▾ דווח על תגובה זו  0 
זכותה | 24/08/2020 
הרבנית לקחה צד על חלקה בירושה. וזו זכותה ההלכתית והחוקית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משי | 23/08/2020 
מאיפה יודע שלמה החכם מכל אדם שכוונת הרבנית לא הייתה למען השלום ? האם יודע מחשבות שלמה שלנו ??
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי כואב | 23/08/202044
תסבירו לי בבקשה: למה רק מיעוט קטן חבוש במסכות?

מדוע כל העיתונות החרדית מרוחה ב'אפליית המגזר', כשבכל תמונה של טיש אנחנו רואים מה קורה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אהה | 23/08/2020 
הם עסוקים בלאכול שם חלות אדירות ממדים.

קצת קשה לחבוש מסיכה תוך כדי אכילת נתחים הגונים מחלת ויז'ניץ...
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנחם  | 23/08/2020 
לכל מקטרגי המסיכה, נכון שהנחיות מ. הבריאות מחייבות מסיכה אך לדאבונינו הציבור הכללי לא שומר מסיכה ברובו ראו הפגנות בלפור וגם הציבור החרדי הספיק לעמוד על האפליות שבהנחיות ובחלקם אינו חובש מסיכה, המשמיצים הסדרתיים החלו עם השמצות בעלזא שאינם חובשים מסיכה , הטישים מרובי חסידים. הישיבות שלהם שלא פסקו מללמוד, ועוד ועוד, וראו פלא חלק גדול ממנהיגי הציבור החרדי החלו לחקות את בעלזא לדוגמה בויז'ניץ שיכון התנהל השבת טיש במלוא המובן מאות חסידים עמדו על הפארנצ'ס (טרובינות) בצפיפות מה שלא קרה מאז פורים , כך בסדיגורא וגם בב"ב במוצ"ש אצל האדמו"ר הצעיר , ובנושא הישיבות גם גדולי ראשי הישיבות שבעבר הורו לא לפתוח ישיבות היום כולם ממריצים ומחייבים לפתוח את הישיבות ראו את ראש הישיבה ר' גרשון שליט"א את חכם שלום כהן שליט"א ועוד ועוד אז מה נשאר לנו לומר ששיטת בעלזא הוכיחה את עצמה ומי שעדיין לא השתכנע יעברו עוד מס' שבועות וחודשים ונראה מה יהיו חלומותיו
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד סדיגורא | 23/08/202043
הציבור ברובו חסידי אדמור מלונדון ולא מירושלים
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא חסיד... | 23/08/2020 
רובם בכלל לא חסידי סדיגורא הם סתם סקרנים!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעל וייס | 23/08/202042
הרבנית בזה לבעלה המנוח ושמה ללעג וקלס את הצוואה אני בהלם
▾ דווח על תגובה זו  0 
אופנהיים | 24/08/2020 
יום כיפור
▾ דווח על תגובה זו  0 
קרוב לרוזין | 23/08/2020 
זה סוד גלוי, שיש משהו מאד מוצק שאנחנו לא יודעים שבגלל זה האמא והדיינים נתנו לאחים ל"הפר" את הצוואה ולהפוך להיות דיינים

זה לא נראה טוב כלפי חוץ, אבל מי שיודע (ורק מעטים יודעים את כל האמת) מבין את המהלך הנעשה כאן
▾ דווח על תגובה זו  0 
דבורה  | 23/08/2020 
ואני בהלם ששמת ללעג וקלס ובוז אשה אלמנה שחייה ונושמת ויכולה לקרוא את התגובה שלך ... האם שמעת את המושג המלבין פני חברו ברבים וכו ?? היש הלבנת פני חברו ברבים גדולה ממה שכתבת כאן ? שיש מאות אנשים שיקראו את התגובה המכוערת הזאת ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 23/08/2020 
הרבנית הצילה את בעלה כמו און בן פלת
▾ דווח על תגובה זו  0 
בערעלע | 23/08/2020 
הרבנית הצילה את כבוד הרבי זצ"ל ואת כבוד החסידים ואת כבוד כל המשפחה .

ומי שהחתים את הרבי על הצוואה המוזרה ניסה לשים ללעג ולקלס את הרבי ואת כל המשפחה ואת כל החסידים וחבל מאוד . אדרבה תביאו דוגמא מכל האדמורים מהעולם על צוואה כזו המנשלת את כל האחים הגדולים . מי שעושה דברים מוזרים בלשון המעטה שלא יבכה שמבזים אותו .
▾ דווח על תגובה זו  0 
מעיר | 23/08/202041
רואים בתמונה ליד הבמה את הרב הגאון ר' אברהם דרברמדיקר שליט"א שהוא חסיד בויאן ואב"ד בבי"ד נתיבות חיים ואב"ד בבי"ד הישר והטוב.
▾ דווח על תגובה זו  0 
תלאביבי | 23/08/2020 
יש עוד כמה גאונים סקרנים שהשתתפו באירוע בכלל ההמון.

רחמיי על על המשפחה המסכנה
▾ דווח על תגובה זו  0 
דיין | 23/08/2020 
הוא פשוט שכן קרוב ומתפלל שם בקביעות והעדיף לכבדו ואם מחר יראה שרבו מבאיאן לא יתיחס אליו גם הוא יתרחק ממנו
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 23/08/202040
לא אמורים ולא נעליים מחללי שם שמיים צוחקים על אבא שלהם
▾ דווח על תגובה זו  0 
אפרת | 23/08/202039
תגובה ל29:

כשהתחלואה ממילא גבוהה - יש לדאוג משנה זהירות
▾ דווח על תגובה זו  0 
מכיר אותם... | 23/08/202038
כתושב תל אביב וכמתפלל קבוע בסדיגורא פנקס במשך עשרות שנים בבקשה לכל המגיבים היקרים !!! המשנה אומרת אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו ... אני בטוח ש99 אחוז מכם לא יודעים את הסיפור המלא מה שקרא כאן עם הצוואה וכל המסביב ... הדברים הם מאוד מאוד מורכבים ויש כאן הרבה שמשכו בחוטים בצוואה הזאת ולאו דווקא מתוך כוונות טהורות ... אם באמת הייתם מכירים את האדמ"ור זצל ואביו וההסטוריה של החסידות ובפרט בשנים האחרונות לא הייתם כותבים כאן מה שכתבתם !!! אתם לא חוטאים בלשון הרע אלא בהוצאת שם רע על האמא והאחים כי אין לכם שמץ של מושג מה באמת קרה כאן אז בחודש אלול תחשבו פעמיים לפני שאתם מקלידים שטויות על המקלדת ותמנעו מעצמכם מלעבור על איסורי רכילות ואל תאמינו לכל שטות שמופיע באתר כזה או בבלוג אחר כי בנתיים רוב מה שקראתי על הנושא הכל שטויות והבלים והמצאות מטומטמות ... אתם לא חייבים להיות חסידים שלהם או של האח שלהם אבל אסור לכם לכתוב דברים לא נכונים בגלל שאתם לא יודעים עשירית מהעובדות שבאמת קרו במשך כל השנים.. אז לטובתכם ולמען השלום חידלו מקשקשת בנושא הזה....

מאחד שבאמת מכיר ויודע
▾ דווח על תגובה זו  0 
י | 23/08/2020 
כן אתה צודק, חבל שכל העולם מתערב בסכסוך של קהילה מאוד קטנה,

מה זה קשור לכל המשועממים ששורצים פה באתר הזה??
▾ דווח על תגובה זו  0 
זעליג שומאכר | 23/08/2020 
אני ממש לא מבין אותך. אתה מכביר מילים בלי סוף וסיפורים וידיעות וכל זה מול צוואה ברורה וכתובה וחתומה שנראית לעין כל אז למה אתה מבלבל את המוח עם אגדות שאתה מכיר ואתה יודע למה??????
▾ דווח על תגובה זו  0 
מכיר אותם... | 23/08/2020 
זעליג היקר הרב שפרן שליטא מודע לבעיה שהתחוללה מאחורי הקלעים... ואתה כנראה אברכון חמוד שבטוח שיודע הכל ממה ששמעת מהאברכים בכולל ... ואני בטוח שאתם ביניכם חושבים שהרב שפרן סנילי ואתם הגאונים הגדולים אבל אני בכל אופן אתן לך כיוון למחשבה ... האדמור הקודם נפטר רק לפני כמה שנים ואם יתברר לך למשל שהוא נתן לנכד הגדול במפורש את ירושלים או שהוא אמר מפורשות למקורבים דברים דומים כי אז היית מבין שזה בכלל לא היה שייך לאדמור האחרון שנפטר להוריש לפלוני או לאלמוני כי זה בכלל לא היה שלו ???? ואם חסר לך איזה חלק מהפזל אתה יכול לכתוב בבלוגים שעות לכאן או לכאן בשעה שאין לך שמץ של מושג מה היה כל התמונה המלאה !!!!אז למה כל ילדון ואברכון נהפך לדיין ולפוסק בשעה שאין לו מושג על מה הוא מדבר ומה היו העובדות הידועות וברורות למקורבים ????
▾ דווח על תגובה זו  0 
בולשיט | 24/08/2020 
מה שלא כתוב לא קיים

הרוצה להוציא מחברו עליו הראיה

וזה שאמר או לא אמר לא יתקבל בשום בית דין או בית משפט

כי בצוואה של הסבא לא הוחרג ירושלים מרשותו

אז אל תבלבל את המוח
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד שוטה | 23/08/202037
הצגה יפה ובחינם
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 23/08/202036
הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד. ראוי היה שגם האח הצעיר ר׳ שייעלה יצטרף כאקט של סולידריות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
הממשיך... | 23/08/202035
ימים על ימי מלך תוסיף

יאריך ימים על ממלכתו
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד | 23/08/202034
מזל טוב נסיכים מלאים חן וחסד עדינים ואצילים יאריכו ימים על ממלכתם
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתתיהו | 23/08/202033
בקשה לה״גבאים״ האלו שיסתכלו וילמדו היטב את צוואת רבינו הקוה״ט זיע״א הכ״מ בפרט סעיף ז׳
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא סדיגורר | 23/08/202032
מעניין שלהאדמו"ר מבני ברק אין בעיה שאחיו יכהנו כאדמורי"ם ולחסידים שלו יש בעיה. האנשים האלו עוברים על צוואת האדמו"ר מבני ברק שליט"א...
▾ דווח על תגובה זו  0 
ל27 | 23/08/202031
תקרא טוב.

הרבנים רק אשרו שאחים גם יכולים להיות אדמו"רים אבל לא כתוב שלאחים יש זכות בנדלן. לא הירושלים ולא בלונדון
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 23/08/202030
ל28 אולי הילדים והאמא יודעים את האמת???!!! משו שמסתירים מאיתנו. ולכן הם תומכים באחיהם הבכור,
▾ דווח על תגובה זו  0 
לחיים | 23/08/2020 
אתה מכיר מושג אהבה של אמא? ונשים דעותיהן קלות? זה בדיוק הסיפור פה
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 23/08/202029
את צודקת.

אבל תסתכלי על תמונות שמופצות ברשתות, על חגיגות בשוק מחנה יהודה.... מוזיקה, אלכוהול, צפיפות...ו...אפס מסכות וריחוק.

אז די לשנוא את עצמינו (הציבור החרדי)

קצת אהבת חינם ופירגון לא יזיק לאף אחד.

שנה חדשה בפתח, אנחנו רוצים שהקב"ה ידון אותנו לכף זכות, לא???

שנה טובה
▾ דווח על תגובה זו  0 
נפש חסידית | 23/08/202028
עדיין לא יוכל להבין את דרכי הבנים שיוצאים נגד אביהם .

האם הכל היה משחק של הילדים ליד אביהם האדמור זצל .

איפה כיבוד אב אחרי צוואה כל כך מפורטת אני לא מאמין איך בנים יכולים להגיד קדיש על אביהם ארי אתם עושים לו רע בזה שיצאתם נגד הצוואה שלו פשוט בושה וחרפה .

אבל כנראה ידע האב מי הם בניו ולכן רצה את החמישי שנראה מאוד רציני ואצילי .

כואב הלב .

פשוט חילול השם וחילול השם של האדמור זצל .

תיכף ומיד הוא יקום לתחיה עם ביאת המשיח ואז מה הם יגידו לו מאוד מעניין???
▾ דווח על תגובה זו  0 
תרגיל | 23/08/202027
מסכן האח הקטן עשו תרגיל עליו והחתימו אותו שכל אחד יהיה בנפרד במקום אחר וככה נישלו אותו מכל הנכסים שקיימים לחסידות במקומות אחרים ורק אחר כך פרסמו את הצוואה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנחם  | 23/08/2020 
שטויות, נכסים אפשר לרכוש בכסף בפרט כשמדובר באדמו"ר צעיר כ"כ ראו את האימפריה חובקת עולם שהקים אדמו"ר צעיר שהתמנה בגיל 18 האדמו"ר מבעלזא שליט"א
▾ דווח על תגובה זו  0 
ק | 23/08/202026
אני אף פעם לא הבנתי למה נישלו את האח הגדול מלהיות אדמור,

אני לא סאדיגורא, אבל הוא נראה די מתאים לשחק את משחק האדמורות,

הישוב הדעת הזאת והרוגע שהוא משדר, על אף שהוא יודע שהיה צוואה שהוא לא יהיה אדמור, זה עצמו רק מלהיב אותי יותר שהוא יהיה אדמור,
▾ דווח על תגובה זו  0 
המלך  | 23/08/2020 
רואים שהבן הצעיר הוא יותר רוז'ינאי למי שמכיר את הענינים של חסידות זו
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד נאמן | 23/08/202025
ר נפתלי נוסבוים ושאר הדיינים מבינים יותר מאיתנו והחליטו שהוא יהיה אדמור מי אנחנו שנביע דעה מול כאלה ענקים
▾ דווח על תגובה זו  0 
איכפת לי | 23/08/2020 
האם הגאון הגדול ר' נפתלי גם יכתוב מכתב כזה על הצוואה בגור אחרי המאה ועשרים בגור שכל האחים יהיו אדמורי"ם ואינם מחוייבים להצוואה????????????
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתתיהו | 23/08/2020 
מי אתה להפר את הצוואה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
המלך  | 23/08/2020 
והאדמור לא שינה את דעתו אז לאף אחד אין רשות ואין בזה זלזול תלמידי חכמים אלא של האדמור עצמו זצ"ל
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטי | 23/08/202024
צוואה שיש בה שפיכות דמים אסור לה שתתקים. ואוי להם לרבנים שחתמו על צוואה כזו
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד משה | 23/08/202023
ריקוד בתוך השלושים על שום מה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
המלך  | 23/08/2020 
מה הבעיה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו ראש ברזל | 23/08/202022
מי שהרבי כתב בצוואה
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהו | 23/08/202021
נראה שהחסידות התרגשה בירושלים - אבל החסידים התרגשו בבני ברק...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוירבך | 23/08/202020
מה חשוב מה כתוב בצוואה.

הם צאצאי רוזין וסדיגורה בן אחר בן, וכל זמן שיש להם אבא אז הם לא יכולים להיות אדמורים, אך כעת שאביהם האדמור זצל נפטר אז הם בלי אבא, וכצאצאים הם יכולים לעשות מה שרוצים. שמענו על אדמורים שאביהם לא היה אדמור, שמענו על אדמורים שגם ללא צוואה נהיו אדמורים.

אז הם לא ירשו אותו באדמורות, אבל אין אבא שיכול לאסור על בניו לשמש כאדמור ולאסור על אנשים להידבק בו ולהתברך מפיו.

יש להם זכות ראשונים, על רבי אלעזר בן עזריה אמרו שהוא דור עשירי לעזרא, וזו הסיבה שמינוהו לנשיאות, ולא בזכות עזריה אביו.

אז תפסיקו לקשקש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
המלך  | 23/08/2020 
אז כנראה שהאדמור זצל לא קיבל את העדכון שלך
▾ דווח על תגובה זו  0 
ע | 23/08/202019
מסכים עם כל מילה של 1,ותפסיקו כבר להראות לנו את התמונות שלהם!
▾ דווח על תגובה זו  0 
9090 | 23/08/202018
בהצלחה לכולם.

כל יהודי שיכול לעשות טוב לעוד יהודי מצידי שיהיה אדמור.

בכל אופן אני הקטן חושב שהוא ממשיך של סבותיו לבית סאדיגורא.

של אביו כנראה הוא לא רוצה להיות ממשיך. וזו זכותו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 23/08/202017
אני מאוד מקוה שלפחות איזה מאה חסידים מסאדיגורא ימשכו אליו כי כדי שבבני ברק יכבדו את כל אחד ולא יעשו שטיות זה מאוד בריא שהרבי מירושלים יצליח כנגד זה אדרבה קנאת סופרים תרבה חכמה ואני מקוה ומאמין שרבינו הרה"ק בעל העקבי אבירים ואביו ולמעלה בקודש יעמדו לימין כבו"ק מרן אדמו"ר רבי מרדכי שלום יוסף שליט"א ויתקדש שם שמים בכל העולם אחרי השבוע של השפלה בתכלית השפלה שעבר..........ויתרומם קרן בית רוזין סאדיגורא
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד | 23/08/2020 
יפה שכתבת שה'עקבי אבירים' יעמוד לזכותו כי ברבי זיע"א אתם לא מכירים

על אף שה'עקבי אבירים' כן הכיר ברבי זיע"א והוא יעמוד לימיןנכדו ממשיך דרכו הרבי שליט"א ולא לאחיו הגדולים
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד שפוי | 23/08/2020 
ממי אתה עושה צחוק מכולנו? אתה רוצה ש"יתקדש שם שמים בכל העולם" אחרי שארבע בנים של האדמו"ר הנפטר עוברים על כיבוד אב דאורייתא וצוחקים בפניו של אביהם אשר כסאו הם רוצים לרשת, ואומרים שאמא שלהם יכולה להחליט בענייני קדושה נגד בעלה הקדוש למרות שבש"ע כתוב שחייבים לשמוע בקול אביו נגד קול אמו בכל דבר, עאכו"ו בענייני קדושה ורוחניות, והכל בגלל שהוא החליט שבנו הצעיר ראוי להנהיג את הציבור יותר מאחיו הגדולים והם החליטו שבגלל "רשעות" כזו חייבים לזרוק את צוואת אביהם לאשפה, ואחרי כל זה אתה לא מתבייש לתאר את הנפטר כ"רבינו הרה"ק בעל העקבי אבירים"?!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ענייני קדושה? | 24/08/2020 
האמא החליטה בענייני רכוש- שבו יש לה חלק בירושה. וד"ל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברוך שלום | 23/08/2020 
כיבוד אם שבחיים זה קודם לכיבוד אב שכבר נפטר גם אם הוא כוב"ק
▾ דווח על תגובה זו  0 
טיפש | 23/08/2020 
לא 4 רק 3 בנים כי הבן השני היה בשב"ק אצל כבו"ק האדמו"ר מסדיגורא. ואף התפלל מעריב מוצ"ש לפני העמוד בבני ברק בבית מדרש חצר הקודש. כנראה שהבנים מתחלקים בין תורה ל.... [כידוע שהבן השני הוא שקדן גדול ודומה לאחיו האדמו"ר שליט"א בהתמדתו ומידותיו]
▾ דווח על תגובה זו  0 
סתם אחד | 23/08/202016
פחחחח בושה וחרפה
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 23/08/202015
התמונה האחרונה, מה הם רוקדים?

הם לא בשנה על אביהם?

או שהם שמחים שהוא נפטר?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 23/08/202014
אם הבן לא שומע לאדמו״ר שזה אבא שלו אז למה הוא חושב שחסיד צריך לשמוע לו?
▾ דווח על תגובה זו  0 
פיקוח נפש | 23/08/202013
כל ההסתופפות כאילו הם מלאכים ומעל הטבע אז זהו זה שלא וגם אתם חיים בעולם שמונהג על פי הטבע ואין לכם שום רשות להפר את ההנחיות ברגל גסה ולהצטופף בלי שום מסיכה זה הרבה יותר עבודה זרה מאשר עבודת השם להפר את הכלל הבסיסי של ונשמרתם בושה וחרפה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב מרדכי | 23/08/202012
אני מרחם על האח הקטן המסכן בצרה שאביו ע״ה הכניסו לתוכה כ׳פרס על צייתנותו׳..

לו היה שומע לי לא היה בועט באמו וחושב ארוכות האיך לפייס את אחיו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד שפוי | 23/08/2020 
למה הוא מסכן? כל העולם יודע שאבא שלו בחר בו מעל ארבע אחיו המבוגרים בגלל שראה בו שרק הוא ראוי להנהיג את החסידות הלאה, והוא ממלא רצון וצוואת אחיו וימשיך במסורת האצילית של רוזין. המסכנים הם הארבע אחים והרבנית, שהכתירו את עצמם נגד הרצון והציווי המפורש "ברחל בתך הקטנה" של הנפטר, ובעטו וזלזלו בו כאילו חלילה הוא היה רשע בעבור שהוא ראה מראש מי הם, ועכשיו רוצים להמשיך כמנהיגי שולשלת רוזין אשר כל הקשר שלהם אליה הוא דרך אבא זה אשר הם צוחקים בפניו תוך שבוע לפטירתו הטראגית. אני לא מקנא להם לא בזה ולא בבא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד שלא מבין | 23/08/2020 
דווקא ראיתי את הבן השני אצל הרבי בב"ב. כך שלא 4 אחים רק 3 אחים נגד הצוואה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
המלך  | 23/08/202011
איפה כבודו של צדיק
▾ דווח על תגובה זו  0 
רובי | 23/08/202010
הייתי שם .... לא היה שם חסידי סדיגורא.. זה בזיון. עוד שבוע שבועיים לא יהיה לו שם ציבור. זה בדיחה כואבת ממש!!!! בושה מעולה ברחמנות
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלמית א | 23/08/2020 
ולא מעולה !! חסיד של מי אתה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנחם  | 23/08/2020 
רק ההיסטוריה תשפוט איך יצליחו האחים כדאי להם לכולם להתחיל להירגע ולשתף פעולה מיידית כגון עריכת טיש משותף לכל האחים לרגל השלושים ועוד סוגי אירועים שיבלמו את הקיטוב אחרת זה יסחף למחוזות לא נעימים ולא רצויים
▾ דווח על תגובה זו  0 
לאחר העיון | 23/08/20209
סאדיגורנישט

זכות אבות? פחחחחח
▾ דווח על תגובה זו  0 
לאה  | 23/08/20208
למה חסידים חושבים שהם חסינים מהקורונה?

למה אין מסכות למה צפופים?

מה הסיפור שלכם חסידים?????
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 23/08/20207
למה לבזות שוכן עפר?! ומוטב שתפסיקו לנופף עם הצוואה האומללה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ע | 23/08/2020 
הצוואה איננה אומללה. אומלל הוא בן שאינו מקיים אותה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 23/08/20206
אה סוף סוך הגיע גם מהצד הזה.

מעניין מאוד דומה בדיוק למה שעשו בבני ברק. רק לא ברור האם המי שבירך כלל גם את האח מבני ברק?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מעניין מכוח... | 23/08/20205
הרי הפואנטה של כל אדמור זה שהוא יעני ממשיך את דרך אביו, אבל כאן הוא ממשיך בניגוד מפורש לדעתו של אביו.

אז תכלס הוא חושב שאבא שלו היה סתם אידיוט. ואם ככה הוא חושב על אבא שלו, למה הוא מתעקש להמשיך אותו ולקרוא לעצמו סדיגורה? שיקרא לעצמו האדמור מתולדות הטמבל. לא יותר מתאים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מה הפואנטה? | 24/08/2020 
ואולי הפואנטה, שהאבא הוריש את חלקו בכספי הירושה לבן אחד, והאמא- שיש לה זכות על חלקה בירושה- הורישה את חלקה בכספי הירושה- לכל שאר ילדיה.

ואולי הפואנטה היא כסף. היא כסף. היא כסף.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חזק | 23/08/2020 
חזק
▾ דווח על תגובה זו  0 
האדמו"ר מפלדמן | 23/08/2020 
האדמו"ר מפלדמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
ל | 23/08/2020 
המשפחה היא פרידמן לא פלדמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
ע | 23/08/20204
אוי להם לגבאים ולחסידים שאינם מקיימים צוואת רבם. וכי יוכל האדמו''ר אותו הכתירו לסמוך על נאמנותם??????????????
▾ דווח על תגובה זו  0 
גבאים???? | 23/08/2020 
אלה גבאים רק בדמיון של הויז בחור או שעזר להביא את הגעפילטע פיש לשולחן עם הפיש יוהך

הגבאים הם משה סגל וברנדוויין והם הם לא כאן אז הכל בלוף אחד גדול

להתראות בסליחות נראה מי יביא יותר עוילם לשמוע את אמירת עננו
▾ דווח על תגובה זו  0 
אש | 23/08/20203
אם.כל.הציבור.הם.לא.סקרנים.אלא.שלו

הוא.יצליח.בגדול.
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש | 23/08/2020 
מה לעשות ש99% אלו סקרנים ובחורים שנמצאים שם תמורת תשלום הגון
▾ דווח על תגובה זו  0 
סדיגורא | 23/08/2020 
זה היה צפוי שסדיגורא בני ברק תאמר שזה סקרנים וכו' וכו' קשה להם לעכל שהם לא הצליחו במאת האחוזים
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברוך שלום | 23/08/2020 
אתה צודק ש90 אחוז סקרנים ובליל שבת היה 95 אחוז סקרנים אבל למה לכתב סתם שזה בתשלום אתם בעצמכם אם תמשיכו לרדוף אותו אז תבנו אותו הרבה יותר ממה שהוא יוכל לבנות עצמו אם כסף וגם כל פרסום הצואה לאחר שכל האחים כולל רבכם הינוקא חתמו על הסכם זה רק בזיון לרבי זצל
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש חסיד | 24/08/2020 
תיקון האדמור הצעיר לא חתם שעלים להיות אדמורי"ם אלא שכל הסכמה שיגיעו הוא על דעתו ולמיטב ידיעתי אין שום הסכמות
▾ דווח על תגובה זו  0 
ע | 23/08/20202
רואים כמה פניהם נפולות. חבל שלא קיימו הצוואה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 23/08/2020 
מצוה לקיים דברי..... אבל זה לא חיוב לקבור את החי
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 23/08/2020 
אוי לו למי שלא מקיים צואה כל ימי חייו מה יהיה עליהם
▾ דווח על תגובה זו  0 
מסכנים | 23/08/2020 
פניהם נפולים בגלל שהם רואים בית כנסת מלא בסקרנים ומחר הם נשארים עם הקירות

אוי נעבעך
▾ דווח על תגובה זו  0 
באבל על אביהם | 24/08/2020 
הם בתוך השלושים של האבא. לא מצופה מהם לשמוח.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רונה | 23/08/20201
אחר כך הציבור יילל שמפלים אותו לרעה בזמן שאנחנו מככבים כל הזמן בראש הטבלה. איפה השני מטר? בין השטריימל לתקרה? והמסכות? יוציאו בפורים מהכיס. בזמן שמשפחתנו קוברת את עצמה מרצון בבית כבר חצי שנה ונזהרים בצורה מקסימלית, חלקים נרחבים בציבור החרדי לא שומרים בכלל.

האמת? גם אני כשאני רואה אדם חרדי אני מתרחקת. אחרי שרואים את התצלומים מבעלזא, מסדיגורא ומעוד ארועים בציבור החרדי, אני מתמלאת בושה וכלימה. זו לא הקהילתיות, המשפחתיות וחיינו כחרדים, זאת התנהגות פושעת שאין לה הסבר.

ואתם מעודדים אותה כשאתם מפרסמים את התמונות האלה!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנחם  | 23/08/2020 
לכל מקטרגי המסיכה, נכון שהנחיות מ. הבריאות מחייבות מסיכה אך לדאבונינו הציבור הכללי לא שומר מסיכה ברובו ראו הפגנות בלפור וגם הציבור החרדי הספיק לעמוד על האפליות שבהנחיות ובחלקם אינו חובש מסיכה, המשמיצים הסדרתיים החלו עם השמצות בעלזא שאינם חובשים מסיכה , הטישים מרובי חסידים. הישיבות שלהם שלא פסקו מללמוד, ועוד ועוד, וראו פלא חלק גדול ממנהיגי הציבור החרדי החלו לחקות את בעלזא לדוגמה בויז'ניץ שיכון התנהל השבת טיש במלוא המובן מאות חסידים עמדו על הפארנצ'ס (טרובינות) בצפיפות מה שלא קרה מאז פורים , כך בסדיגורא וגם בב"ב במוצ"ש אצל האדמו"ר הצעיר , ובנושא הישיבות גם גדולי ראשי הישיבות שבער הורו לא לפתוח ישיבות היום כולם ממריצים ומחייבים לפתוח את הישיבות ראו את ראש הישיבה ר' גרשון שליט"א את חכם שלום כהן שליט"א ועוד ועוד אז מה נשאר לנו לומר ששיטת בעלזט הוכיחה את עצמה ומי שעדיין לא השתכנע יעברו עוד מס' שבועות וחודשים ונראה מה יהיו חלומותיו
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 23/08/2020 
צודקת ב-100%!!!!

בושה שהאתר נותן במה לתמונות האלה, שגורמים להמשך הזלזול בהנחיות
▾ דווח על תגובה זו  0 
י ש | 23/08/2020 
שמחתי לראות את התמונות
▾ דווח על תגובה זו  0 
המלך  | 23/08/2020 
כנראה שגדולי ישראל לא קיבלו עדכון ממך סליחה
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"