סופר-מרקט ייחודי בעיצובה של אסתר זכרי מסטודיו העיצוב EZ Designer הצליח לייבא את חווית הקניה האירופאית ארצה - בעזרת עיצוב יוקרתי בטאצ' אירופאי שטרם נראה בענף הקמעונאות (עיצוב, מקודם)
(צילום: יח"צ)
צפו בתמונות נוספות:
נתי | 12/11/2020
6
וואו העיצוב מהמם סגנון אירופאי קלאס עושה חשק חוויית קנייה שונה לגמרי !!
▾ דווח על תגובה זו0
מאור לוי | 22/09/2020
5
אחלה שיווק. מי כתב?
▾ דווח על תגובה זו0
אורח | 11/09/2020
4
דאגו לנראות אך לא למוצרים, בקרנו שם ורוב המוצרים התוקף שלהם עומד לפוג אפילו קטניות. זה נראה שהביאו את הסחורה מסופר שפשט רגל
▾ דווח על תגובה זו0
156 | 04/11/2020
חחח חזק .... זה גם מה שעבר לי בראש ... התלהבו מהנורות והשרשראות עלים..... עלאק אירופאי....
▾ דווח על תגובה זו0
| 11/09/2020
3
לא צילמתם את שורת הירקות והפירות מלמטה , וגם מבפנים יכולה להיות זווית טובה אם הצלם יישכב ויכסו אותו בתפוחים התמונה תצא מדהים
▾ דווח על תגובה זו0
א | 11/09/2020
2
וואוו
שווה
▾ דווח על תגובה זו0
ראובן הכהן | 10/09/2020
1
מדהים. הלוואי שכולם היו מאמצים את הרעיון של לקוח תיהיה חווית קניות ושרות
▾ דווח על תגובה זו0
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"