האדמו"ר מזוועהיל בכנס הכנה לקראת ראש השנה

האדמו"ר מזוועהיל ערך אמש (שני) כנס חיזוק מיוחד במסגרת ההכנה לימי ראש השנה עבור חסידיו ובחורי הישיבה. תחילה נשא דברים הגאון רבי אפרים רוזנטל ואחריו האדמו"ר (חדשות)

 (צילום: שלומי טריכטר)
(צילום: שלומי טריכטר)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
יצחק | 16/09/20202
מי האמין על כאלו תוצאות בזוויעהל ישיבה קטנה וגדולה בליעה"ר בעוד כמה שנים כפי שנראה בעזהשי"ת ברחוב שמואל הנביא ימצא את עצמו עם ישיבה לצעירים וישיבה גבוהה דחסידי סאדיגורא ירושלים.......
▾ דווח על תגובה זו  0 
אהרי | 15/09/20201
חשבתי לעצמי, איזה הפליה יש ואיזה הסתה גמזו מסית כנגד בציבור החרדי, הנה קבוצת חסידים שומרים על ההנחיות ועושים הכל על מנת שאחד לא ידביק את השני.

חשבתי לעצמי, טוב שהשר לשעבר ליצמן התפטר, אין ספק שזה הצעד הרצוי לנוכח ההסתה הפרועה כנגד הציבור ואפילו תמהתי על שאר הנציגים, איך זה שאתם לא מתפטרים?, תראו איזו התעללות ואיזו רשעות.

איכשהו, הכתבה הזאת עם התמונות הצבעוניות והאותנטיות האלה קצת בלבלו אותי, וכי אותם אנשים אכן ישמרו על ההנחיות משך שעות תפילה בבית הכנסת? וכי אפשר להשוות את זה להפגנות המטורללים בבלפור שיש בהם יותר מודעות אל הנגיף? וכי חסידי ברסלב בציונו של רבי נחמן זי״ע יתאמצו לשמור מרחק וכו׳?

הייתכן שאותם תמונות ודומה להם נגלו גם לעיני מקבלי ההחלטות?

הייתכן שהם בסך הכל מחפשים איך להוריד את התחלואה ולנסות לגרום לכך שהציבור החרדי לא יידבק בהמוניו?

הייתכן שהסיבה לכך שהבידוד הוא דווקא בימים אלו היא משום שהציבור החרדי שיש בו קבוצות גדולות של מפרי הנחיות והתכחשות אל הנגיף עומדים להיכנס למצב מסוכן יותר מבדרך כלל?

אני עדיין מבולבל, מציע את מחשבותיי אל הציבור, אם אי מי יכול לעשות לי סדר בבלגן אשמח מאוד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"