דירת האדמו"רים נפרצה ונגנבו ממנה חפצים וספרים יקרים

דירת האדמו"רים מגור זצוק"ל בירושלים נפרצה הלילה על ידי פורצים שגנבו חפצים וספרים עתיקים מאחד החדרים בדירה. במקום החל מאבק שהסתיים רק עם הגעת המשטרה למקום (חסידים ואנ"ש)

 (צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אבי | 04/01/202145
כרגע יש 2 אדמורי גור ובהמשך יהיה עוד 5
▾ דווח על תגובה זו  0 
איצ'ה דוד | 03/01/202144
נקודה למחשבה

מצד אחד גור עשו טעות והיו צרכים לתת לו להמשיך להיות בחדר, הגם שאין לו כל זכות.

מצד שני הבחורים "חמים" , אש ובאם הוא היה ממשיך להגיע לשם היה אחד כנחשון שהיה יכול לגרום את מה שעשה פינחס בן אלעזר........ וטוב שזה נגמר כפי שנגמר כרגע.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיילעך | 03/01/2021 
ר' שאול כלל לא מגיע לישיבה מהחורף שעבר

הגעררעס כה מדומיינים ומפונטזים שחלמו בלילה שהוא בא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירי | 02/01/202143
אבא שלי אומר בברכות השחר כל בוקר:

"ברוך... שלא עשני אשכנזי"

למדתי ממנו!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מירי | 18/01/2021 
כל עמ"י אחים.

ואם כבר מדברים אז אין כמו האשכנזים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירי | 02/01/202142
פעם ראשונה משהו מצליח על גור
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 01/01/202141
הפורצים היו שייכים לשונאים או למחבלים בגור?
▾ דווח על תגובה זו  0 
דניאל | 01/01/202140
כפי שפורסם בהודעה רשמית.

לא נכנסו ולא נגעו בדירת הפני מנחם, החדר המצולם זה חדש שהתגורר שאול.

מאחר והמקום נהיה צפוף עקב ישיבה חדשה שנפתחה הוא התבקש לפנות את החדר ע"י העמותה ועל ידי הנהלת הישיבה.

נציגו בעמותה הסכים לפינוי החדר.

למרות בקשות חוזרות הוא לא היה מוכן לעזוב.

ועכשיו נציגו המסים לגזול את המקום שלא שייך להם

שבת שלום
▾ דווח על תגובה זו  0 
שטול | 03/01/2021 
שקרן.

פרצו גם לחדר בקומת קרקע (משרד), גם לחדרו הפרטי של הפנ"מ (קבינט) וגם לחדר בקומה למעלה.

ר' שאול לא גר שם ולא הופיע שם מהחורף שעבר, אלא אחיו ואחייניו שנותרו בגור.

שום נציג בעמותה לא קיבל הוראה לפינוי ובטח לא 'בקשות חוזרות'.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שאול זקן | 01/01/202139
למה נכנסו לחדר שלי מי ישב על הכיסא שלי מי אכל מהדייסה שלי שלי שלי שלי,

טוב אולי לא ממש כבר ביקשו ממני בעלי הדירה (בן דוד שלי) ע"י בא כוחו לפנות אבל הראתי להם שאני הבוס,
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן דוד | 03/01/2021 
הי גערער, המשך המשך להשמיץ בשפת ביבים כדי שהציבור שעוד לא בטוח בכך, יוכל להכיר את הטינוף שלך ולהבין מאיזה בור שופכין הגעת.

בעל הדירה אינו הרבי מגור, למרות שמאוד הייתם רוצים.

הבניין שייך להקדש שהוקם עוד בימי האמרי אמת, ולא לרבי מגור.

וכמובן שאף אחד לא ביקש לפנות. ואתם שקרנים.

ניפגש בקלפי
▾ דווח על תגובה זו  0 
לייבי | 01/01/202138
חדר עם הוד קדומים
▾ דווח על תגובה זו  0 
נכד הפ"מ | 01/01/202137
כבר לא מאמין להסטה נגד "גור" בכלום

אברהם ש"ב
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 01/01/2021 
למד לכתוב הסטה - להזיז חפצים ..כנראה התכוונת להסתה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
עובדיה | 01/01/2021 
תחיה בבועה שלך
▾ דווח על תגובה זו  0 
נכד הפ"מ  | 01/01/2021 
סליחה

הסתה

מרוב לחץ שגילו מה דודי הק'

קורא בחדר

אברהם ש"ב
▾ דווח על תגובה זו  0 
למתחזה לנכד.  | 03/01/2021 
הרשעות שלך מזעזעת. לקחת שם של אברך צעיר וקיים, שלא עשה לך כל רע, ולכתוב תגובות איומות בשמו. שוב ושוב. ולהרגיש את עצמך גיבור גדול.

ככה נראית גור של היום - כמוך.

אתה מזכיר לכולם למה 400 משפחות עזבו את גור, ועוד היד נטויה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם ש"ב | 03/01/2021 
מודה במקצת
▾ דווח על תגובה זו  0 
מני | 01/01/202136
דימדומי השקיעה של אימפריית גור
▾ דווח על תגובה זו  0 
מירי | 18/01/2021 
דמדומי הזריחההההה. די לקנאים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהו | 02/01/2021 
אל דאגה מותק

אתה ודומיך תשקעו הרבה-הרבה לפני כן
▾ דווח על תגובה זו  0 
בנצי | 02/01/2021 
חחח לכת החדשה של שונאי גור קוראים גורנישט.

כנראה התכוונת אליה.

הם אלו שעשו את הבזיון הנורא כדי ללכלך על גור.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא בנתי | 03/01/2021 
הם אלו שעשו את הבזיון?

אבל בעל אמרי חמ"ד אמר לנו בהודעה מוקלטת, שזה הוא וחמולתו?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 01/01/202135
זה גור או סדיגורא?

ממש לא מבין חסידות כזאת גדולה אנשים רציניים

מה לכם ולדברים הללו? תנו להם את הדירה

מחלוקת משגעת את האנשים
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוזנקרנץ | 01/01/202134
לאחר שביררתי העניין, הדירה הייתה שייכת לרבי הלב שמחה.

וכיום לרבי של היום, ברגע ששאול פתח ישיבה ויש לו היכן להיות במשך היום, היה צריך להחזיר את המקום למי שזה שייך.

יכול להיות שהוא סירב לפנות את הדירה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 03/01/2021 
מה יהודי עושה כאשר הוא נתקל במי ששוהה בדירתו ופורץ סכסוך? יכול להיות שפונה לבית דין? אם לגור נדלן היה בידיהם מכתב שפנו לבית דין ושהגר"ש לא ציית דינא, הם היו יוצאים מלכים, אלא שהם הבינו שזה לא יסתיים כך. הדנ"א הפולני שלהם תמיד היה אלים, וכך נשאר והתחזק
▾ דווח על תגובה זו  0 
טוב שביררת | 03/01/2021 
...
▾ דווח על תגובה זו  0 
המומחה | 03/01/2021 
זה בערך מה שכתבת, אבל לא מדוייק! דירת האדמור"ים שייכת בטאבו כיום להאדמו"ר הנוכחי מגור נדל"ן שקיבלה בירושה מאביו ה"לב שמחה" והמשיך במסורת אביו ונתן רשות לפני מנחם להמשיך להתגורר בה, וגם כיום רשות הרבנית של הפני מנחם להתגורר בה ואף שמזה כמה שנים היא לא מתגוררת בדירה אלא בבני ברק, עדיין הדירה סגורה וברשותה ורשות בניה "כל" הבנים שנכנסים אכן מידי פעם ופעם לדירה, ובתחום ה אין "שום" שינוי.

ישנם חדרים נוספים שהיו בשימוש ה"פני מנחם זצוקל"הה" ולאחר מכן בנו "הראש ישיבה מגור תוירה" המשיך להשתמש בהם, הוא התבקש לפנותם במסגרת ישיבת העמותה שפת אמת בנוכחותו, ואף הסכים לפנות כשיהיה צורך בכך, כיום עקב שימוש של ישיבת נוספת בבנין צר המקום מלהכיל ונשלחו לו כמה וכמה פעמים מכתבי פינוי, וכמובן הוא לא פינה למרות שגם הוא עצמו כבר לא דורך שנה במקום ולא השתמש בחדרים אלו, וע"כ לא באמצע הלילה אלא באור יום הוזמן מנעולם והחדרים נפרצו ופונו לארגזים בצורה מסודרת ומיועדת למשלוח להרש ישיבה, אלא שאי מי מקהילתו ראה את העבודה והזעיק את חביריו לקבוצת התורה ובמעשה טרור מובהק שברו וזרקו על הרצפה כדי להוציא תמונות טובות, שורה תחתונה הם ישארו עם התמונות והישיבה עם החדרים,להתראות בסיבוב הבא
▾ דווח על תגובה זו  0 
חוץניק בחוצ | 01/01/2021 
או שאתה חסיד גור ואתה נגוע בכל מילה שאתה מדבר אני מחו"ל ולא חסיד גור אבל פשוט מענין למה כתבתה בכזה זילזול
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמת | 01/01/2021 
ביררתי את העובדות וקלעת לאמת בכל מילה.

הדירה שייכת לרבי הלב שמחה זצ"ל.

שאול אלתר קיבל בעבר רשות להשתמש בחדר המצולם, כל זמן שהיה ראש ישיבת גור. כיום שיש לו ישיבה אחרת הודיעו לו לפנות את החדר שלא שייך לו. כשסירב לפנות בכבוד, הביאו פורץ ופועלים לפנות. זה הכל. סערה בכוס מים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמת | 03/01/2021 
השקרים שלכם מזעזעים. הדירה לא הייתה מעולם של הלב שמחה, ממילא אינה של הרבי שלכם.

תפתחו נסח טאבו ותיווכחו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי.. | 01/01/2021 
וזאת סיבה להיות פושעים ולפרוץ בכח?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ביננפלד | 01/01/2021 
הדירה מעולם לא הייתה בבעלות הלב שמחה. הבניין כולו שייך להקדש ביננפלד.

האדמור האמרי אמת גר בדירה עד פטירתו בתש"ח.

רעייתו הרבנית פייגא מינטשא המשיכה לגור בדירה, כשבנה הפני מנחם בא עם משפחתו לגור איתה ולסעוד אותה שנים ארוכות. ונותר לאחמ"כ בדירתה.

לאחר פטירתו של הפנ"מ, נותרה הרבנית צפורה שתחי' (כלת האמרי אמת) בדירה.

ייתכן והישיבה יכלה לפנות את משפחת הפנ"מ בדרכי נועם ובצורה חוקית ומשפטית, אבל על כך בדיוק הגערערס הפכו ללעג וקלס, שאינם מסוגלים לפעול בדרכים מקובלות. באים, פורצים, מרביצים, מביאים בחורים להשתולל. הורסים את מה שנשאר מתדמיתם הקורסת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רותי | 01/01/2021 
כנראה נכון מה שכותבים שהוא קיבל מכתבים לפנות את הדירה, אבל כנראה ברוח הקודש נאמר לו לא לפנות ולתפוס בכוח, ואחר כך ללכת לדין תורה או לערכאות, ושם ייקח 30 שנה עד שיצא פסק, ובינתיים אני מוחזק ואי אפשר לפנות..
▾ דווח על תגובה זו  0 
חוי שארר | 03/01/2021 
כרגיל שקרים. לא קיבל מכתבים, לא היה כלום ואין כלום. והדירה כמובן לא שייכת לרבי מגור אלא להקדש עתיק מימי האמרי אמת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעלקע | 01/01/202133
אני עובר על התגובות ומה שעולה מהן.

-תמיד כשזו קהילה חרדית המתגלית במלוא עליבותה (ילדים מתפלשים בכבישים, חסידים מתפרעים, טישים המוניים ללא מסיכה), אף פעם לא נעשה חשבון נפש.

תמיד נאשים את הפלג או את החסידות המסוימת.

-ומהצד השני נשים את כל החילונים באותה חבילה, הרי שם כווולם מעשנים סמים ודוקרים בסכינים (אפילו הרופאים והמהנדסים והטייסים...).

עצוב, גיט שאבעס לכולנו
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 01/01/2021 
אח"כ אתה בוכה על שנאת חרדים...
▾ דווח על תגובה זו  0 
ששון ושמחה... | 01/01/202132
ששון ושמחה ימצא בה
▾ דווח על תגובה זו  0 
זילברשטין... | 01/01/202131
אתם יכולים לכתוב כמה שאתם רוצים , אני ושטול נגיע לכל מקום של השמאלנים , ננקב צמיגים כמה שאנחנו רוצים , נעשה הכל בשביל האדמור , גם מהמשטרה אנחנו לא מפחדים , הם לא עושים לנו כלום , הכל מושתק מלמעלה
▾ דווח על תגובה זו  0 
רובנשטיין | 01/01/2021 
תגובה זאת כנראה של אחד מאנשי השאול
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 02/01/2021 
למה 'כנראה'? שקוף שזה תגובה שלהם

הטריק הכי ישן בספר
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד בהלם | 01/01/202130
לזה קוראים פי גור
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד | 01/01/202129
חייבים לקבוע צום לדורות...!!!

יום ראשון הפגנה זעזוע ושאט נפש ברחובה של עיר...

החותמת? החותמת???? תורה תורה חגרי שק!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל מורדכי  | 01/01/2021 
דודי הק'

כבר דרך על זה מזמן

ישראל מרדכי אלטר
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 01/01/202128
גור זה כת!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מירי | 18/01/2021 
אתה זה כת
▾ דווח על תגובה זו  0 
פחדנים | 01/01/202127
הם מפחדים לכתוב מי. כאילו איזה חילוני עשה את זה. מי משלם המסכורת להלוגנים האלו? Follow the money trail
▾ דווח על תגובה זו  0 
גדליה  | 01/01/202126
הוא קיבל כמה מכתבים בתקופה אחרונה לפנות את החדר אם הדברים שנמצאים שמה ולא היגיב למכתבים אז בכל המותעה היביא אתמול פורץ לפרוץ הדלת
▾ דווח על תגובה זו  0 
רק אמת | 01/01/202125
למה אתם יודעים להפיל כל דבר על גור אין לכם הוכחות יש מצלמות בכל האיזור למה ללכלך אם לא בדקת

19000 איש יכולים לתבוע אתכם על הוצאה דיבה אליהם זה פשוט נורא אני מציע לבדוק טוב טוב לפני שאתם מוצאים מילה כי זה יהיה נזק לעצמכם מבחינת משפטית

ווגם החושד בכשרים נוקה בגופו
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשקרנוני | 01/01/2021 
אין לכם 19000 גם לא 15000

ביום טוב יש לכם אולי 10000 משפחות, וכמה מהן מתעבות את המערכת? לא ידוע.

לעצם העניין - תתאמו תגובות, גורים. אי אפשר מצד אחד ליילל 'ביקשנו מר' שאול לפנות את החדרים והוא לא עשה את זה אז פרצנו בכוח' ומצד שני לייבב 'זה בכלל לא גערערס למה מאשימים אותנו בכל דבר'.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שעיה | 02/01/2021 
יש לנו יותר מ19000

עובדתית!
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשעיה | 03/01/2021 
מה עובדתית? פתח אלפון וספור באקסל..

קח בחשבון שהאקסל כולל את כל הפורשים וכאלו שכבר שנים לא בגור.

ספר לנו כמה משפחות 'עובדתית' יש באלפון תש"פ.
▾ דווח על תגובה זו  0 
י | 02/01/2021 
אני רואה ששטיפת מוח עשו לכם

אם אתם כל דבר אומרים ומלכלכים מבלי לבדוק מה אמת

סימן ששטיפת המוח שהם עשו לציבור יצא מוצלח בעיניהם
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירה | 01/01/202124
מזעזע
▾ דווח על תגובה זו  0 
כ | 01/01/202123
זה נשמע ממש דרמה מהסרטים, פורצים ומאבטחים,
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטי | 01/01/202122
האמת אחרי מה שראיתי בבר אילן הלילה ועכשיו בגור אני מתבייש להיות חרדי . ה ירחם ככ הרבה צרות וגם הצורה הזאת?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד | 02/01/2021 
הכל בסדר, אין לך מה להתבייש.

פשוט תפסיק להיות חרדי וזהו

מהתרשמותי- לא נראה לי שההפסד שלנו יהיה כל כך גדול

אז ביי לך
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 01/01/2021 
מה זה קשור לחרדים..?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 01/01/202121
כנראה שחייזרים פרצו. למה לא כותבים בפירוש שחסידי גור פרצו?
▾ דווח על תגובה זו  0 
תדהמה והלם !!! | 01/01/202120
מעולם לא חלמנו שאברכים משלנו יגיעו לכזה שפל מוסרי !!

מי היה מאמין שבשם הדת החדשה של "כבוד רבו" יתירו לעצמם שטול וזילברשטיין הטרוריסטים שפועלים בשם ה"וועדה" לעשות דברים נוראים שכאלו ולהיכנס לחדר של גערער רבי כגנבים בלילה ולזרוע הרס וחורבן בליבו של כל חסיד גור מעל גיל 30 שזוכר את אדמו"ר ה"פני מנחם" זצוק"ל ??
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד | 02/01/2021 
היית שם? ראית בעיניים?

אז איך אתה לא מתבייש למהר לקבוע מסמרות?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיילך | 01/01/202119
מי שפרץ את החדר היה פורץ מנעולים שבעל המותעה הזמין על פי דין תורה וחוק
▾ דווח על תגובה זו  0 
יענקל יענקל | 01/01/202118
גור נדל"ן, אוי לכם מיום הדין!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ספרדי מודאג | 01/01/202117
גוראים זה השלב שבו הגיע הזמן לעשות צבא.. בדיוק כמו אצל החילוניים שהולכים מכות בתיכון עם שליפת סכינים וגז מדמיע ומיד אח"כ מתגייסים לקרבי.. גם אתם לכך נוצרתם.. תפנו את הזעם והאלימות למקום שצריך באמת כגון פריצה למשרדי הגרעין האיראני וגניבת קלסרים בשליחות המוסד או פיצוצים בתימן ואזרבייג'אן כנ"ל חבל על הזמן והכוחות שהולכים לאיבוד
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירי | 02/01/2021 
חזק!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחיך האשכנזי | 01/01/2021 
דברי פי חכם חן
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה | 01/01/202116
על זה גם נאמר חרב איש באחיו תהייה חומסי תורה עובדי עבודה זרה תתבישו לכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
דירה צנועה.. | 01/01/202115
מה שיפה בגור זה ,שלא מנסים לנקר עיניים. הביגוד והבניינים הכל בפשטות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רנושש | 01/01/2021 
הרבי גר בדירה צנועה

אבל החסידים?

לא
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהו | 02/01/2021 
לחלוטין כך

כי בקשר לבעלזא- שם זה הפוך בדיוק

הרבי גר בטירה

והחסידים- בצריפים
▾ דווח על תגובה זו  0 
לייבי | 01/01/2021 
הפני מנחם היה אביון אבל הנדלניסט הוא חמסן מיליונר
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 01/01/202114
שנכזה לראות במפלת גור , מתי הם יבינו שאלימות זה לא הדרך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 01/01/2021 
עפ"ל
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 01/01/202113
חה חה חה

אשת האדמו"ר הפני מנחם מתגוררת בבני ברק כבר עידן ועידנים במשך כמה שנים טובות ה' ישלח לה רפו"ש במהרה, היא לא שוהה אצל ביתה אלא מתגוררת שם כבר כמה שנים.

החדר של רה"י נפרץ לאחר שפוטר ע"י חברי העמותה לאור פרישתו מהחסידות.

הדירה לא שלו אלא של הישיבה והעמותה של הישיבה

כעת לאחר שיש לו בנין וחצר משלו אין שום סיבה שימשיך לבוא לבניין הישיבה.

מאחר ולא פינה מרוצונו את המקום, הביאו חברי העמותה פורץ שיפתח את המקום, ואמש אנשיו פינו את הדברים.

יצויין שעד שחנך את הבניין החדש וקבע בו מזוזה המשיך לשבת בבניין של העמותה של הישיבה כמה שרצה ומתי שרצה.

בהצלחה לכל מי שהיה נוהג אחרת בחצרו ובביתו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לייבי | 01/01/2021 
לא אצל בתו אלא אצל בנו
▾ דווח על תגובה זו  0 
ענר | 01/01/2021 
יעקב אמור להיות איש אמת.

ר' שאול לא דורך בישיבה מהחורף שעבר. חדרו בקומה השלישית אינו בשימוש, פרט לנכדי הפנ"מ הגעררס שקבעו שם סטנציא לעצמם. ובכל עת שהם באים לרבם הרבי מגור שליט"א, הם מתארחים שם להנאתם.

החדר בקומה השניה הוא הקבינט של הפנ"מ. גם לשם פרצו.

החדר בקומת קרקע הוא משרד של הישיבה.

הבניין כולו שייך להקדש.

אף אחד לא פנה לר' שאול בדרישה כלשהי לקבל את המפתחות.

ייתכן ויכלו בדרך משפטית, או אפילו בבקשה חוקית, לקבל את החדרים במלואם. אבל מה לעשות שהגערערס בני זמננו מתוכנתים לנהוג בשיטה אחת - כוח, כוח וכוח. שכל אין.

בהצלחה לכל הוריהם של הבחורים שהשתתפו בפוגרום, בחינוך בניהם. אולי ישדכו אותם עם הבחורות מסמינר גור שיורקות ברחוב על אנשים, ויזכו לצאצאים נאמנים וחסידים לרבי מגור שליט"א.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 01/01/2021 
בריונים!! מי קבע שלר' שאול אין חלק בעמותה?

הוא יורש של האימרי אמת לא פחות מכם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 02/01/2021 
אתה וודאי לא צד בדבר

ואין לך מושג על מה אתה מדבר

אז פשוט תשתוק אוקיי?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 02/01/2021 
העמותה היא לא של היורשים, בעמותה יש חברים שמונו כדין, כל בניין שייך לעמותה בכל עמותה יש חברים, רה"י הוא אמנם בנש"ק, אך קרא תיגר על גור ופרש מהחסידות.

ייאמר לזכותו שלא ניסה בינתיים לקחת שום בניין מגור אותה הוא מתעב ואתה הוא פילג לצערנו.

לא מובן למה נפל עם החדר הזה בו ישב בעודו מכהן כרה"י טרם פרש מגור ופילג אותה.

יצויין שעד שפוטר גם קיבל משכורת עתק מהישיבה בתור רה"י למרות שהיה זה רק תואר ולא בפועל עקב שינוי שיטת הלימוד בגור לפני יותר מעשור.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליעקב | 03/01/2021 
הבניין לא שייך לעמותת שפת אמת אלא להקדש ביננפלד, שאיננו של האדמור מגור עם כל הרצון הטוב.

גם את החדר הזה הגר"ש אלתר היה מפנה, לו הייתה מגיעה בקשה נורמלית בהידברות. כיוון שממילא אינו משתמש בו.

והמשכורת מהישיבה לא הייתה 'עתק', אלא פרוטות עלובות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לייבי | 01/01/2021 
הרבה יותר מכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשלוימה החוילם | 01/01/2021 
למה הוא בן של האמרי אמת ?

יש לו עוד אחים אז מגיע לאחים שלו בדיוק כמוהו

אז מה הקשר אליו

ולגבי העצותה תפתח ותבדוק בעצמך אם הוא חבר בה או לא
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 01/01/2021 
תגובה בזויה ושקרית לאיש בזוי ורדוד!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד | 02/01/2021 
תודה לך על הציונים שאתה מחלק ברוחב לב.

אבל אתה בזוי, שקרי ורדוד לא פחות
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 02/01/2021 
הכי קל לכתוב כך כשאין מה לענות.

תצליח בכל דרכיך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוטנברג | 01/01/2021 
אתה צודק במאה אחוז
▾ דווח על תגובה זו  0 
ראנד | 01/01/2021 
כאשר אני רואה את דבריך.

אתה צודק
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחמד טיזי | 01/01/202112
אני מודאג מהמשבר בחצר גור
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה | 01/01/202111
זה רק עוזר לגור תורה עוד כמה מאות משפחות, בחנוכה שנה הבאה התמונות בגור תורה זהות לתמונות בגור נדלן, כל יום ויום עוד אחד עוזב טרוריסטים
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים  | 01/01/202110
זה לא היה הדירה של הפני מנחם החדר הזה נבנה מעל הישיבה אחרי תשמ"ו ולא היה שמה ספרים ישנים
▾ דווח על תגובה זו  0 
עדכון | 01/01/2021 
הם פרצו הן לחדר בקומת קרקע, הן לקבינט (קומה מעל הדירה) שם ישב הפנ"מ והן לחדר בקומה העליונה.

היו שם חפצים יקרי ערך השייכים למשפחת הפנ"מ, ספרים ועוד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מירי | 01/01/20219
אז מה ההבדל בין גור לסדיגור???
▾ דווח על תגובה זו  0 
סימן טוב | 01/01/20218
רק אנשים מזרע עמלק יכולים לחשוד ביהודים שיעשו מעשה נבלות כזו
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 01/01/20217
רשעים ארורים....
▾ דווח על תגובה זו  0 
רבינו | 01/01/20216
אלפיים שנה במולדת אירופה, לא פרצו לדירתו של האדמו"ר מגור, כי גם הגויים ראו בו איש קדוש, ולכן הרבי מגור ברוח קודשו צפה את העתיד תחת השלטון הציוני, ואסר לרדת לארץ.
▾ דווח על תגובה זו  0 
צודק | 01/01/2021 
לשיטת גור שרק הם יהודים אז באמת אלפיים שנה לא פרצו לדירה של גור אבל לשיטה זו גם עכשיו לא פרצו. כי מי שלא גור לא יהודי.

אבל אם היו יהודים לפני גור, אז גור לא קיימת אפילו לא מאתיים שנה כך שלא היה שייך במשך אלפיים שנה לפרוץ לדירה של גור כי פשוט לא היה גור.
▾ דווח על תגובה זו  0 
טמבל | 01/01/2021 
יאללה מפגר אתה כל כך מגעיל, כל פעם עם התגובות המטומטמות שלך, אתה צריך תשומת לב שוב ושוב??

האמרי אמת היה מהיחידים ששלח חסידים לעלות לארץ ישראל עוד לפני השואה, לא בחינם גור כיום החסידות הכי גדולה בארץ, כי הרבה געררס כבר התגוררו בירושלים לפני החורבן, וככה אחרי השואה כבר היה פה לאדמורי גור גרעין יפה של חסידים
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברמן | 01/01/2021 
״לפני השואה״ אלה המושגים שלך? בעצם זה ויכוח טפשי וחסר משמעות, מי עלה ארצה קודם. אבל האמת ההיסטורית היא שחסידי קרלין היו החסידים הראשונים לעלות ארצה ולהקים קהילה מסודרת, וכן חסידי חב״ד. והיו חסידים שעלו עוד לפניהם. הם הקדימו את עליית תלמידי הגר״א, והם תחילת הישוב האשכנזי בארץ ישראל.

אנחנו מדברים פה מאתיים וחמישים שנה אחורה. זה הרבה לפני שחסידות גור נולדה, מה חסידות גור, זה לפני שהרבי מקוצק נולד! וזה מאה שישים שנה לפני שבאו חסידי גור והשתלטו בכח הזרוע כפשוטו על כולל פולין קופותיה וקרקעותיה, אהמ...

״לפני השואה״ הוא אומר לי... גם כן זאטוט.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 01/01/20215
שכחתם לכתוב שהפורצים הם חסידי גור בעצמם, ושמדובר בחלק מהאלימות והרוע שהם מפנים כלפי משפחת הפנ"מ.
▾ דווח על תגובה זו  0 
למי שלא הבין... | 01/01/20214
ומי שלא מבין, מסבירים לו טיפ טיפה יותר ברור
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 02/01/2021 
בריונים עם כיפה זה מה שגור....

ואין צורך לפרט.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 01/01/20213
לא הבנתי מי נגד מי שם? זו פריצה של גנבים או מלחמת כנופיות בגור?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מי פרץ? | 01/01/20212
כמבון לאדמו"ר מגור אין שום קשר לענין, ובפרט לאחר הותק שלו בבתי ורשא, בבתי כנסת של פא"י ושל ערד ועוד מקומות, והעמדת האמונה על תילה נגד חסידי הרב שאול אלתר.

פשוט תעלומה...

וכמובן המשטרה ידעו לטפל בענין כמו שהם טיפלו בכל המקרים עד היום בהצלחה מרובה, וכפי שראינו השבוע בלוד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נחשון | 01/01/2021 
מה זה שייך לפא"י.

את פא"י רצו לקחת אנשים שהרב שלהם הידוע בבני ברק החרים את פא"י ושלח אותם לגיהינום.

טוב עשו חסידי גור שהם חלק מפא"י
▾ דווח על תגובה זו  0 
גדי | 01/01/20211
חסידים מזויפים
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"