"היה דואג לכולם" • מסע הלווית 'איש שמעון הצדיק'

ר' שלמה זלמן קולמן ז"ל, מתושביה היהודים של שכונת שמעון הצדיק נפטר היום מקורונה. במסע ההלוויה, הספידו אותו; הרב זלמן גרוסמן, אביו וחברו הקרוב יונתן יוסף • צפו בלוויה (בד"ה)

 (צילום: אייזיק גפן)
(צילום: אייזיק גפן)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אביב | 18/01/20216
יהודי יקר וחשוב ביקרתי בביתו בשכונת שמעון הצדיק מספר פעמים , חייכן ולבבי , אהוב על הבריות ,

חבל על דאבדין
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריאל  | 18/01/20215
לא נתפס

כמה יהודים נעזרו באיש המיוחד הזה

טיפל באנשים עם מוגבלויות במסירות נפש

חבל על דאוודין
▾ דווח על תגובה זו  0 
חזי יצחקי מוצא | 18/01/20214
משתתפים בצער המשפחה היקרה והחברים.

קהלת רמת מוצא .
▾ דווח על תגובה זו  0 
צדיק | 18/01/20213
היה עוזר שנים לנכה
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלמי | 17/01/20212
ברוך דיין האמת. כתושבי שכונת שמעון הצדיק בעבר הכרנו היטב את שלומי היקר ז"ל . אוהב ירושלים שמסר עצמו למען בניינה, בעיקר בשכונת "שמעון הצדיק", בה גר מיום חידוש ההתיישבות בה עד יומו האחרון. שלומי ז"ל גר בחדרון קטן עם תיקרה נמוכה בגודל של שלשה על שני מטרים במשך שנים ארוכות עד שהתחתן והירשה לעצמו לעבור לדירה מעט יותר גדולה בשכונה. בנוסף היה הראשון שגר, לבדו, בשכונת "בתי ניסן בק" ( מול שער שכם) עד שאחריו הגיעו משפחות ואז שלומי חזר לשכונת "שמעון הצדיק". שלומי סיפר לי שכשנכנסו לשכונת שמעון הצדיק הוא היה מחזיק לבדו את הבתים הראשונים, מסתובב ביניהם ומדליק אורות בלילות כדי לממש את הבעלות היהודית על השכונה.

לב רחב לכל אדם היה לשלומי. חבריו היו מכל המינים והסוגים: תושבי השכונה וילדיהם, חסידים ומתפללים שמגיעים לציון קבר שמעון הצדיק, חסידי ברסלב וירושלמים, אשכנזים וספרדים,חוצניקים וותיקים, תלמידי חכמים ועמך וגם אנשים שלא מצאו את מקומם במקומות אחרים ושלומי בפשטותו וענוותנותו מצא להם מקום בליבו.

איש שמח, חייכן וחברמ'ן, בעל מסירות ללא מורא לירושלים, לגוש קטיף ולארץ ישראל היה ביננו ואיננו כי לקח אותו האלוקים. יהי זכרו ברוך ובבניין ירושלים ננוחם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
פנחס זילבר | 17/01/20211
היה איש טוב
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"