במחאה על הגשת העתירה: עשרות חסידי גור הפגינו בב"ב

עשרות מנכבדי חסידי גור התאספו לעצרת מחאה מול ביתו של עו"ד שלמה אלבוים, מי שהגיש עתירה לביהמ"ש נגד שורת בכירים ורבנים בגור, בהם גם אחד מבניו של הרבי (חסידים)

 (צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
תימני ימני | 01/08/202178
זה נראה כמו הפגנה נגד ביאליסטוצקי רק עם חובשי אדרת שיער. בושה בסיפור של ביאליסטוצקי שתקתם...
▾ דווח על תגובה זו  0 
היהודי  | 26/07/202177
בס"ד חסידות גור תתפרק ואז כל הליכלוך יצא החוצה .

נגד אלימות אתם לא מפגינים ?? נגד שפיכות דמים והרס משפחות אתם לא זועקים ??
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 26/07/202176
בס"ד חסידות גור תתפרק לכל הרוחות ואז כל הליכלוך יצוף.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 26/07/202175
מעניין שלמרות האגרסיביות הידועה של חסידי גור הברנש עדיין מהלך על שתי רגליו...
▾ דווח על תגובה זו  0 
בגלל התביעות | 27/07/2021 
היא הנותנת.

בשל הפניות של הנרדפים למשטרה ולרשויות - באישור ועידוד רבנים ומורי הוראה - הגערערס קלטו שעל אלימות משלמים, והורידו את הרף.

ברוך שמסר עולמו לשומרים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
יש בכלל תביעות שהתקבלו על אלימות קונקרטית ?

או שכל סיפורי ה"אלימות של הגערערס" נועדו אך ורק להכשיר את ההליכה לערכאות, על פי ההיתר ה"ג'וקר" של ר' מנדל שפרן.

זה לא נראה לכם מופרך לתת כזה היתר ?

ועוד כשאין שום אלימות של ממש, מעבר לכמה יריקות של פרומיל מקהילת גור ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים.  | 30/07/2021 
הייתה אלימות רבה. ממקומך בערד לא נתקלת בה כנראה. אך תושבי ירושלים, ב"ב ואשדוד מהציבור החרדי הכללי, עמדו נדהמים מול הפראות הפולנית של חס"ג (או לא כ"כ נדהמים...)

בהמשך הוצאו כמה וכמה צווי הרחקה ע"י הפורשים נגד גברי אלימי, ואף נגד קטין גוראי אלים מרמת שלמה (בן למשפחת ה').

בנוסף, עצם התביעה עוזר למנוע אלימות עתידית. כמות היריקות והמכות ירדה דרסטית מאז החלו לתבוע בשיטתיות. אף הורה לא רוצה שלבנו יהיה תיק במשטרה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 26/07/202174
ואנמ נזכרת בהפגנות הבני ברקיות נגד ביאליסטוצקי על הזמנת רבני בית דין ידוע לערכאות.

תזכירו לי בבקשה, ביאליסטוצקי לאיזה חסידות הוא משתייך?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
יחי ההבדל הקטן:

בעוד שביאלוסטוצקי עשה זאת, אם בכלל על דעת עצמו, ולא על פי דעת רבני גור,

כאן הדבר נעשה בהוראת היתר של אחד מחשובי רבני ה"קהילה"...

אבל אם אפשר להשמיץ את כל גור בעקבות מעשה של יחיד, אז למה לא ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים | 30/07/2021 
והתביעה של לייזרזון וליצמן נגד עמותה שהוקמה בידי כל גדו"י (החינוך העצמאי, בראשות הרב שטיינמן והרב אלישיב והרב אוירבך!)?

גם זה לא גור?

והתביעה של ישיבת פאר ישראל נגד בחור שרצו לסלקו? תביעה בבית משפט. של ישיבת גור.

בנוסף ביאליסטוצקי הוא איש המערכת לכל דבר ועניין. נחשב ל'עו"ד של גור' שמנהל כל מאבק משפטי שלה. לא הייתה מעולם שום התנערות ממנו בגור.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דעת תורה | 26/07/202173
מה הם רוצים? הגאון האדיר ראש ישיבת נועם התורה ורב שטיבל גור מוה אחיעזר ופוסק גדול ובורר חד בדרא, בורר אף במעמד צד אחד קבע פסק וברר והחליט כי מצוה לילך לערכאות במקרים שנגד הראש ישיבה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 26/07/202172
אלימות היא דבר חמור ביותר, יותר מפניה לערכאות
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
בלי להתייחס לאלימות המומצאת כאן, אם הייתה או לא, וסביר שלא.

אלימות זה עבירה בתורה של רשע למה תכה רעיך,

והליכה לערכאות, זה נחשב על פי השו"ע (שאני מקווה שאתה מכלכל את דרכיך על פיו) ל"מרים יד בתורת משה"

ממליץ לך ללמוד הלכה אם חפץ אתה ללכת ב"דרך התורה"

הלוא אתה בקהילת "גור תורה"

וגדול תלמוד המביא לידי מעשה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים | 30/07/2021 
האלימות הייתה, מרושעת ואכזרית, ועדיין. פקפוקיך לא ישנו את המציאות.

לגבי הליכה לערכאות - היא מותרת בהיתר רב. הרב מנדל שפרן ב"ה מקובל על כל שכבות הציבור, פרט לגערערס.

האם גור קיבלה היתרים לכל הליכותיה לערכאות, בפרשות השונות?
▾ דווח על תגובה זו  0 
דיי לאלימות... | 26/07/202171
אינני יודע מה הסיפור שמה? אבל זה מזכיר לי את המחאות של אמשינוב בגבעה ג' בביתר

הכל אינטרסים. לא מאמין להם בגרוש. סליחה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מי שלמד ליב"ה | 25/07/202170
ידוע שהפולנים הם שבט ברברים שניסו למרוד במלכות רומי מה לעשות הגנים נשארו עד היום
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליטאי גאה | 25/07/202169
מענין למה חוץ מכמה גרעסס משועממים לא רואים אף אחד מעם ישראל שמשתתף במחאה שלהם התשובה הציבור נמצא עם ר שאול
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
יש כאן אנשים חשובים קצת יותר מעקיבא גרינצייג שהונה חצי מקהילת גור בחיפה, ושלמה אלבוים שמחפש מקום לעצמו כבר קרוב ל-15 שנה

אז בוא נאמר שאם עקיבא גרינצייג ושלמה אלבוים נמצאים עם ר' שאול, זה לא כבוד גדול כל כך...
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים | 30/07/2021 
בכל מקום יש מאפיונרים, בכל מקום יש שוליים.

קהילת הפורשים מתכבדת בעשרות רבנים ודיינים ות"ח הנמצאים בה, בטובי המג"שים שהגיעו אליה ובאברכי משי ב"ה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
זלמן | 25/07/202168
נראה כמו הפגנה של פיינהנדלר והסמרטוטים שלו נגד פלאפונים
▾ דווח על תגובה זו  0 
רק אמת | 25/07/202167
כיכר השבת תמיד נגד אנשים מסוימים צריך לחשוף את הצביעות כמה שיותר מהר
▾ דווח על תגובה זו  0 
האמת תנצח | 25/07/202166
האמת של ר' שאול, גדולה יותר מההפגנה השקרית הזו. תחזקנה ידי העורך דין המייצג את נרדפי הטירור ההיסטורי וההיסטרי של הנהלת גור.

לא יעזור כאן שום התבכיינות. מי שייעז לפגוע בשערה מראשו של העו"ד יוסיף צבע וצדק לתביעות המתנהלות כבר בלאו הכי!!! בהצלחה רבה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברומלה | 25/07/202165
המבוגרים נראים חלקם סנילים וחלקם אומללים שבאו בכפיה.

הדיין רבי מנדל שפרן אינו ירא מאיש וממליץ לנפגעי טרור גור לפנות למשטרה ולבתי משפט.

הטרוריסטים פוחדים משלטון החוק שיעצור את הטרור שלהם ויצאו להפגין. פחחח
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
1. אני רואה על התגובה שלך שאתה מאושפז בכפייה... איך אתה רואה את מה שאתה טוען ?

2. דיין שפוסק במעמד צד אחד, אינו דיין מומחה בדיני תורה כל כך, לדעתי, אולי אני טועה.

או שהוא יודע תיאוריה, ולא מתנהג כמוה בפרקטיקה...

3. הטרוריסטים אכן פוחדים משלטון החוק, אבל לא בגלל שיעצרו את הטרור, כי אין בדיוק טרור. אלא בגלל הטרטור של נכבדי העדה לבתי המשפט חדשים לבקרים, על פי הוראת היתר אומללה של הגר"מ שפרן
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים | 30/07/2021 
2. לא מדובר על פסיקה בין בעלי דין (בה חייבים לשמוע את שני הצדדים), אלא על פסק הלכה כללי. אין בו שני צדדים.

3. החוצפה בה אתה מדבר על אחד מגדולי הדיינים בציבור החרדי, מוכיחה עליך יותר מעליו.

ויש טרור כבד מאוד ואכזרי מאוד, בין אם תכיר בכך ובין אם לא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
טוב שזה כך  | 25/07/202164
מי שחושב שכוחו ועוצם ידו בכסף ובבשר שילמד את הלקח סוף לרודנות של מי שמנסים לשלוט ולחבוש את הכל
▾ דווח על תגובה זו  0 
סמרטוטי ירמיהו | 24/07/202163
כמה נפלא ומשמח.

לראות שפניתם לדרך של הפגנה, שברור שלא תועיל כלום

וזה אומר שאתם מבינים שההפסד שלכם בבית המשפט בטוח וכלו כל הקיצין,

וכך, לאחר פסק הדין בבית המשפט, יפסיקו הוועדות להצקה והחרמה

ציבור גדול של אנוסים מחכה לרגע הזה, שבו יוכל להצטרף לחצר מורינו הגר"ש
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
בית המשפט אמון כמובן על דרך התורה של הגר"מ שפרן...

כל התנהלותו היא אך ורק על פי מאזני ההלכה.

כולל גיור, צבא, ועוד.

אם אתה משלה את עצמך שאתה צודק כי בית המשפט (אולי) מצדיק את עקיבא,

אז אתה בבעיה.

אתה לא יכול לייצג את התורה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יורם | 24/07/202162
תמשיכו לצעוק לשמיים ,זה המקום המתאים לכם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 24/07/202161
אין ליתחייס אל חסידי גור,כניראה היה צריך להגיש נגדם מישפט,הם מושחתים כמו ליצמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 23/07/202160
תפסיקו לרדוף אנשים בחינם ואז לא יהיו פניות למשטרה, פשוט מאד
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליטאי גאה  | 23/07/202159
שילכו לעשות משהו מועיל, אולי ללמוד בעיון
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
אם מה שאתה עושה אחרי לימוד מעמיק בעיון, זה לגלוש לכיכר השבת, ולטקבק,

אולי עדיף שתלמד בקיאות, ותהיה שקוע בזה כל היום ?

למרות שאני לא בטוח בכלל כמה אתה לומד ביום
▾ דווח על תגובה זו  0 
גור = דעעש | 23/07/202158
גור מתנהגים באלימות ובבריונות שאינה מביישת את ארגוני הפשע המסוכנים ביותר

ערד

ימין צדק

שומרי החומות

חיפה

וזה רק טיפה מן הים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
אני לא רואה איפה היתה כאן אלימות ובריונות בכל הרשימה שהבאת, למיטב ידיעתי הסכסוכים מתבררים בבתי המשפט, אז תמתין בבקשה לראות מה שלטון החוק אומר בנושא.

הלוא אתה איש חוק ?...
▾ דווח על תגובה זו  0 
שניאור | 23/07/202157
כנראה הבהלה והלחץ כל כך גדולים בגור עד שטחו עיניהם מראות שהם משחקים היישר לידי הצד השני הלא אף אחד לא יטעה לחשוב שהאדמו"ר שליט"א בקי בהלכות דיינים וערכאות יותר מראש הישיבה מה גם שאף אחד לא סנילי לחשוב שגור לא מכירים עורכי דין אז הבדיחה פשוט מוצגת לראוות כל הצופים ובהצלחה וברכה על עוד צעדים כאלה שרק יעזרו לציבור לראות את האמת
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
1. בשונה מהגר"ש אלתר שטוען שלא צריך להשקיע בהלכה כי ניתן לפסוק מתוך ה"קיצור שולחן ערוך"... (שמעתי מחיפאי ששמע ממנו את האמירה האומללה הזו לפני שנים) , האדמור מגור הוא גאון בהלכה.

2. גם גור מכירה עורכי דין. השאלה מה היא עושה עם עורכי הדין. האם תבעה רבנים, וראשי קהילות ? האם התירה באופן גורף את ההליכה לערכאות ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים | 30/07/2021 
1. ייתכן שהאדמור מגור גאון בהלכה, אך מעולם לא שמענו ממנו שיעור או דרשה בנושא, איננו יודעים. מאמינים לך.

2. בוודאי שגור תבעה רבנים וראשי קהילות. חפש את התביעה נגד עמותת החינוך העצמאי, בה היו חברים רבנים גדו"י וראשי קהילות, ותשבע נחת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
גלוזמן | 23/07/202156
מסכן ברור גולוזמן. יש לו בנים ונכדים בקהילת פני מנחם. שלחו לו מונית איימו עליו והכריחו אותו לבוא לעצרת. מה לא עושים בגור טרור להטיל אימתם על הציבור???

אל דאגה נמר הטרור הולך ומתמוטט.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
אני מניח ששמעת את כל ה"סיפור החם" ישירות מגלוזמן ?

אולי מה"מאיימים" ?

הסיפור הזה צריך מי שיספר אותו, לא ?

לא נראה לי שאדם שהאיום מוציא אותו להפגנה, יספר לאנשים על כך...

לך תלמד עיון, ותגדל ראש ישיבה מגור...
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים | 30/07/2021 
האדם שמאיימים עליו, מספר בכאב לחבריו ומשפחתו, על האיום.

לגבי הלגלוג שבסוף - גורי אופייני. שקוע בבועה. לא קולט שהעולם היהודי כולו לומד בעיון, חוץ מהקהילה המצומצמת שלו. לועג ללימוד עיון. לדמותו של גערער, תשפ"א.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חזקאל | 23/07/202155
נא להודיע בפעם הבאה מראש היכן ההפגנה.

רבים לא מחסידי גור רוצים להגיע למחות על מה שעשו אלבום שפרן וחבריהם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמשון | 27/07/2021 
חחחחחחחחחחחחחח

חחח.

חחחח

אוי זה טוב החומר שלקחת
▾ דווח על תגובה זו  0 
אביגדור | 23/07/202154
אף אחד לא כתב. אז אני אכתוב קצת על האיש נגדו מפגינים פה.

מהיכרותי את האיש מדובר ביהודי צדיק ועדין נפש. וראוי להדגיש זאת כי הרבה מתארים לעצמם עורך דין מחוספס וכ”ו.

מדובר על יהודי תלמיד חכם עצום וגאון בכל קנה מידה, מו”ל של ספרים על הסוגיות המסובכות בש”ס, כמו קדשים וכ”ו.

לדעתי בעקבות שיש לו ’מוח עצום’ ומוכשר מאוד, למד בין היתר גם ’טוען רבני’ וכדי שיקל עליו מלאכה זו למד גם ’עריכת דין’.

וכעת בסיפור עם גור הוא מנצל את כישוריו וידיעותיו אלו כדי להגן על הרב שלו הגר”ש אלתר שליט”א .

אבל התואר האמיתי שלו הינו; הרב הגאון הצדיק רבי שלמה אלבוים שליט”א

היו ברוכים והשלום והשלווה יחזור וישרור בין כלל ישראל עד ביאת הגואל בב”א.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
אני מכיר את שלמה אלבוים מקשר משפחתי:

1. הבן אדם לא סגור על עצמו - עבר כמה קהילות בשנים האחרונות. מציע לך לברר כמה. ייתכן שגם הוא לא סופר כבר.

2. הבן אדם אחיין של הגר"ש, מה שבוודאי גורם לנגיעות... באמות מידה הלכתיות, הוא פסול לעדות ולדיינות בנושא, כמדומני.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים | 30/07/2021 
1. הבן אדם טיפוס של 'מבקש', דרש וחקר ובירר לעצמו דרך, וקיבל ממשפיעים שונים הדרכות. מה רע בכך.

2. הוא לא מגיש את התביעה בשם דודו, אינו מעיד בקשר לדודו ואינו דן בתביעות של דודו. התביעות הם של אנשים שאינם קשורים אליו משפחתית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 30/07/2021 
גרמת לי להעריך אותו פי כמה!

א. הוא מחפש את האמת בכל מחיר ולא נרתע מרדיפות!

ב.עורך דין תפקידו להגיש את התביעה ולהציג את הטענות ואת הראיות, דברים שהתובע בעצמו היה צריך לעשות אם היה מוכשר לכך. ולכן אין פסול של נוגע, הוא לא עד ולא דיין. אחרת לא היה אפשר לשלם לו כסף. מעניין שגערר תלמיד חוכעם כמוך לא חשב על זה. אולי זה לא מפורש ב'מזומנים'...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אב הרחמים | 23/07/202153
לפי שפת הגוף

נראה שהם לא סגורים על עצמם

תראו איך שהם תופסים בקצה של הזקן ומסובבים בהססנות

הם מפחדים לפגוע בראש ישיבה שנשיכתו....

אמת מארץ תצמח
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 25/07/2021 
הם מפחדים מנשיכתם של שלמה אלבומם ועקיבא גרינצייג...
▾ דווח על תגובה זו  0 
הוא ירחם | 24/07/2021 
שפת הגוף??

תופסים בזקן??

צריך גם שפת השכל.............

אב הרחמן ירחם עליך במהרה
▾ דווח על תגובה זו  0 
שאול | 23/07/2021 
פסיכי!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברחמים | 23/07/2021 
הדמיון עובד אצלך ואצל הקוקדוד שלך שעות נוספות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דודו | 23/07/202152
עצם קיומו של ערכאה משפטית שיכולה לאכוף את החלטותיה בחוק מהווה סכנה לשלטון הבריונות של גור. הם מעדיפים דין תורה שם אפשר לאיים ולפעול שהכל יהיה לטובתם כי מי יתעסק עם בריוני גור. רק בית המשפט.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 25/07/2021 
זה שהגרמ שפרן נותן, לדברי שלמה אלבוים, היתר גורף ללכת לערכאות, זה עושה רושם לא טוב עליו..

מה הוא נותן לאלבוים גוקר להשתמש בו ככל אוות נפשו ?

זה נראה לי חוסר רצינות כדיין...
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים | 27/07/2021 
כן? זה נראה לך 'חוסר רצינות כדיין', גערער לומד מזימונים?

'תוספות' אחד לא לומדים בכל הישיבות שלכם, 'חושן משפט' אתם לא מכירים, אבל דעות על דיינים יש לכם...

פתטיים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
במקום לרדת לרמה האישית, אני מבקש שתתיחס לגופם של דברים.

יש לך תשובה על מה שכתבתי ?

מהיכרותי הבסיסית עם ההלכה, לא ניתן לפסוק במעמד צד אחד, וגם לא ניתן לתת היתר גורף להליכה לערכאות.

זה לא "דעות על דיינים" זו פירכא חמורה על סמכותו של הדיין הלז.

ולגבי תוספות, לומדים גם לומדים. כנ"ל חושן משפט יש מספיק אברכים שלומדים אצלנו.

וגם אם מישהו אצלנו לומד בקיאות, ולא תוספות וחושן משפט, ההלכה לא תשתנה !
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים | 30/07/2021 
1. לא ניתן לפסוק במעמד צד אחד - אך כאן לא מדובר על פסיקה אלא על היתר הלכתי.

2. אין 'היתר גורף' להליכה לערכאות, אלא היתר נקודתי לגבי טרור שמפעילים גורמים אלימים מסויימים.

3. שום דבר אישי. אך בגילך וברמתך, אינך יכול לקבוע 'פירכות' על סמכותם של דיינים ותיקים וגדולים ממך בשנים.

אדרבא, עלה לר' מנדל בשטיבל אחיעזר ושטח בפניו את תמיהותיך. אם תדבר בנימוס, תקבל תשובות.

4. בישיבות גור לא לומדים תוספות, המגמות המעטות שהיו הולכות ונסגרות, אם עדיין לא נסגרו לגמרי.

5. יש אברכים בגור שלומדים חושן משפט - אך מספרם הולך ופוחת ככל שעוברות השנים, והם מבוגרי ה'מזומנים' מגיל צעיר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 29/07/2021 
ראה את תשובתו של הרב שפרן למה חובה ללכת בענין זה לערכאות

הוא יותר בקיא ממך
▾ דווח על תגובה זו  0 
זוהר | 23/07/202151
הם מתנהגים כמו הקוזק הנגזל !
▾ דווח על תגובה זו  0 
אילה | 23/07/202150
עצוב שבגור לא הפנימו - כמה אסונות קרו להם במהלך כל השנה האחרונה.

תתאפסו גם אם עברו כמה מאות אנשים - לא קרה כלום (חוץ מלאגו) עדיין אתם הכי גדולים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 25/07/2021 
ברור... האסונות קורים בגלל שמחרימים את הפורשים כמובן...

גם אסון מירון קרה בגלל זה...

עד הפרישה לא היו אסונות בעולם...

עוד קהילה שיודעת חשבונות שמיים...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורי | 23/07/202149
זה מה שנשאר מכנופיית גור ?? כמה עשרות משועוממים ..
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 25/07/2021 
על סמך מה אתה אומר שהם משועממים ?

כי יש להם עקרונות ?

שלמה אלבוים משועמם פי אלף, תראה לפי העיסוק שלו
▾ דווח על תגובה זו  0 
איזק בוקשפן | 23/07/202148
עובדים בשיטות של ימי הביניים. תשאירו את ההפגנות לצאלמערים. זה לא מכבד פולנים משכילים ובעלי ממון.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 25/07/2021 
מבחינתך גם ניתן לומר שהיהדות זה מתאים לימי הביניים...

למה מחאה מלב כואב נהפכת לימי הביניים ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש | 02/08/2021 
היכן אתם בהפגנות על חילולי שבת או חילול קברים גיוס

על כבוד ה' לא מחיתם רק על בשר ודם
▾ דווח על תגובה זו  0 
דניאל... | 23/07/2021 
אתה צודק. ובכל אופן באם כאלה יהודים ת"ח יר"ש יוצאים להפגין נגד מי שהוכרז כפי שהוכרז, תבין לבד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 25/07/2021 
אלו לא שיטות של ימי הביניים. זו דרך התורה.

אם עקיבא גרינצייג היה בזמן משה רבינו הוא היה תובע אותו על תליית המקושש ועוד...
▾ דווח על תגובה זו  0 
קבץ | 23/07/202147
א

נו מכירים חסידי גור של ראש הישיבה.והם סובלים מאד מחסידי גור של הרב יעקב אלתר בלי בושה מכות יריקות .הטרדות ומה לא?והגיע הזמן לתבוע אותם ולתבוע את עלבונם של חיסידי גור של ראש הישיבה הגר"ש.שיפסיקו להטריד אותם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 25/07/2021 
אם אין לך משהו להגיד עדיף שתשתוק.

חסידי הגר"ש אינם סובלים מאיתנו כלל.

מי נתן מכות ? פרומיל מתוך גור ?

אתה רציני ? זו סטטיסטיקה ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 29/07/2021 
תקשיב

ותקשיב טוב

אי אפשר לעצום עיניים ולעבוד על כל כך הרבה אנשים

אני לא יודע אם אתה תמים או שפשוט אינך מודע

כי אני מכיר מקרוב מאד מאד

וכואב לי מאד שאני נאלץ לכתוב זאת ככה

קריעה של משפחות, קריעה של ילדים מהורים

אלימות מילולית שהיא קשה הרבה יותר מאלימות פיזית

טרור זו הגרה קלה למה שראיתי מקרוב שעסקנים בגור ואנשים מהחלונות הגבוהים

יוצרים באנשים תמימים והופכים אותם לבובות

האבסורד פה זועק לשמיים

"מי נתן מכות?" פקח עיניים!!!!

אל תאבד את חייך במקום כזה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים | 27/07/2021 
סובלים מאיתכם רבים מאוד, מהטרדות, הצקות, רשעויות, איומים, יריקות ועוד. (ב"ה האלימות הפיזית מעט נעצרה בזכות התביעות).

כל עם ישראל רואה את בחוריכם המוסתים ואת בנותיכם גסות הרוח מתעללים בילדי הפורשים. רואה, בוהה בתדהמה, ומפנים מי זה ומה זה 'גור'.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
אתה יכול לתת שמות בבקשה ? אבל כאלו שסבלו מאלימות אמיתית, לא יריקה של נער מזדמן.

כמובן מ"לפני שהאלימות נעצרה" כדבריך..

איפה מתעללים בילדי הפורשים ?

האם כשמשה שפרן, שתובע את מוסדות גור חדשים לבקרים, משאיר את בנותיו בבית הספר של גור בחיפה, הוא אמור לצפות ליחס רגיל לבנותיו כאילו כלום לא קרה ? מה אנחנו מלאכים ?

וחשוב להדגיש, שאין אלימות כלפי בנותיו, רק סלידה מאביהם מה שיוצר ריחוק ממילא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים | 30/07/2021 
יש רבים שסבלו מאלימות פיזית אמיתית. בעיטות, מכות, אבנים, השחתת רכוש. גם יריקות הינן אלימות לכל עניין. במיוחד כשהן לא מזדמנות אלא חוזרות ונשנות.

ורבים סבלו מאלימות מילולית - קריאות גנאי, הצקות והטרדות ורשעויות למיניהן.

לא נכתוב את שמות הנפגעים ברשת. אם הינך באמת מתעניין, פנה בשקט למישהו מהפורשים ממכריך, ויתן לך שמות. באשדוד, בק.גת, בבני ברק, בירושלים ובבית שמש.

לגבי שפרן - אין לי מושג למה הוא משאיר את בנותיו בחינוך שאינו מאמין בו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 30/07/2021 
לחסיד ר' יעקב אריה המכנה עצמו ע"ש מרן אדמו"ר הלב שמחה זצוק"ל

אור היום הוא החיטוי הכי טוב לכל הפשעים, וגם לצבועים כמוך.

עדיין לא הבנתם שכבר אין לכם שליטה מלאה על כל מי שנולד למשפחה מחסידי גור?

תשקיעו את האנרגיות שלכם להיטיב לאחרים וכך ילכו אחריכם מרצון,

לנסות לשלוט בכח כבר לא עובד היום, חבל על הזמן שייקח לכם לקלוט...
▾ דווח על תגובה זו  0 
גערערר | 23/07/2021 
ככה אתה קורה לגעררע רבי

אין לך בושה
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 30/07/2021 
הוא דווקא קרא לו הרב יעקב, מה רע בזה?

יותר טוב איך שאתם מכנים את מרן ראש הישיבה אדמו"ר הגר"ש שליט"א?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמנון גולדברג | 23/07/202146
אפילו החרדים מאסו בחסידות גור החשוכה שמטילה טרור וחוקים דרקוניים על כול המדינה ועל חסידיה
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא מובן | 23/07/202145
בגור משתמשים בעורכי דין מימים ימימה..

פתאום -אסור? מה נשתנה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 25/07/2021 
עצם השימוש העורכים דין אינו פסול.

גם אני משתמש בעורך דין כדי לרכוש דירה / לפתוח חשבון בנק לחברה.

השאלה היא מה "הם" עושים עם העורכי דין...
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוישה | 23/07/202144
גור זה כת של בריונים אלימים (לא כולם כמובן)

חושבים שהכל מותר להם והכל מגיע להם,

יבורך כל מי שפועל לבלום אותם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
ובאותו משקל: "גור תורה" זו קהילה של תלמידי חכמים

(לא כולם כמובן)

חושבים שמייצגים את דרך התורה בגלל שהגרש יודע לפלפל בכמה סוגיות בשס
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים | 30/07/2021 
מייצגים את דרך התורה, כי לומדים אצלם בעיון כמקובל בעם ישראל כולו. וכי מכבדים ת"ח מכל החוגים והעדות, ומחנכים למידות טובות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטל | 23/07/202143
ההפגנה העלובה הזו משקפת את סדום בשפלותה.

מפגינים בעד שפיכת דם יהודי בחוצות עיר.

נגד פניה לרשויות לאיפת החוק.

מי שלא רוצה לשבת בספסל נאשמים שיפסיק לעסוק בטרור ולא יבכה כתנין צבוע
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
אבל במחילה, לפני שאתה בונה הרים וגבעות של אלימות, האם הייתה הרשעה, אפילו אחת, על אלימות ?

האם אתה לא מבין שעובדים עליך שיש כאן איזושהי אלימות מפחידה ?

אפילו שלטון החוק עוד לא מצא מקרה שראוי להרשעה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים | 30/07/2021 
היו צווי הרחקה רבים, שניתנו כשהשופטים הבינו שמדובר על התעללות סדרתית.

והיו מקרים שנסגרו בשקט בפשרות.

והיו רבים מאוד שלא רצו לתבוע, מסיבות שונות. והאחרים שכן תבעו עשו להם את השירות, כאשר בזכותם ההצקות נחלשו מעט.
▾ דווח על תגובה זו  0 
כשהייתי בגן  | 23/07/202142
כשהייתי בגן היו אומרים ''מי שמדבר''
▾ דווח על תגובה זו  0 
גדי | 23/07/202141
המנהיגות חייבת לעבור להאדמור הרב שאול אלתר שליטא
▾ דווח על תגובה זו  0 
גערערר | 23/07/2021 
סתם נוכל

עוכר ישראל
▾ דווח על תגובה זו  0 
לגדי | 23/07/2021 
הגר"ש אלתר לא רוצה ולא צריך אותם ואת המונם

"שתים עשרה ריבו אדם אשר לא ידע בין ימינו לשמאלו..."
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
אם הוא לא רוצה אותם, אז:

1. למה חסידיו מפיצים עלונים נגד האדמו"ר בתיבות דואר של חסידי גור ?

2. למה אבי שליט"א, כשביקש להסיר את עצמו מלקבל את חומרי ההסתה של "גור תורה", מיד התקשרו אליו לשאול מדוע הסיר עצמו ?

3. למה הוא קורא לעצמו בכלל גור, כשהוא פותח דרך חדשנית כל כך במסווה של לימוד התורה ?

4. למה חסידיו מוציאים עיתון יח"צ לפני המאצ'ינג בו הוא מתואר כאדמור השביעי בשושלת אדמורי גור ?

הרי הוא בכלל לא הולך על טיקט של אדמור גור, וגם לא פונה בכלל לקהל היעד שלהם ! כביכול...
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמחה בונים | 30/07/2021 
1. חסידיו לא מפיצים עלונים נגד האדמור.

(ואגב, יש לגור 'נפגעי מערכת' רבים מאוד, בחצר ומחוצה לה, חלקם יוצאים ביוזמות פרטיות שונות ומשונות כדי להפיץ את מה שלדעתם פגע בהם).

2. מה השאלה פה? התקשרו כדי לבדוק האם אכן ביקש הסרה, או שזו טעות/בקשה של מישהו אחר וכו'. אם כוונתך ל'דבר אמת', אין שם שום חומרי הסתה אלא נטו שיעורי תורה וחדשות תורניות. וכן 'בנאות דשא'.

3. הגר"ש אינו קורא לעצמו גור. הכינוי 'גור תורה' הוא כינוי עממי שהתקבע ברחוב.

4. לא היה תיאור כזה.

5. אתה נשמע בחור חכם. תרצה או לא תרצה להאמין: הגרש אינו מעוניין ב-90% מגור דהיום. היחידים שיסכים לקבלם הם אלו שמלכתחילה אינם מקושרים למערכת הנוכחית בגור, ואינם מוצאים בה את מקומם. אנו מברכים אתכם בלב אוהב שתזכו לעוד שנים רבות ורבכם בראשכם עד 120, ויישוב פורח בערד ודימונה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
זוכר | 23/07/202140
אם הכאב האמיתי שלהם היה לשם שמים, על איסור ההליכה לערכאות,

הם היו מפגינים כשאנשי לייזר כהנמן הלכו לבית משפט,

אחרי שהפסידו להרב מרקוביץ בדין תורה על פוניבז'.

עד היום שולט בפוניבז' ההסדר הזה -

דייני דין תורה פוסקים בעד ה'מחבלים', והערכאות בעד ה'שוינאים'.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בושה | 23/07/202139
גור עדיין לא הבינו שעל ידי ההפגנות האלו

הוא מקבל יותר חיות להמשיך.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד גור | 23/07/202138
אוי כמה חבל חבל על התפוח שנפל ...

ולא רחוק מן העץ נפל
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליטוואק... | 23/07/202137
הגיע הזמן שכמה מהם ישבו על ספסל הנאשמים והחברה יירגעו,
▾ דווח על תגובה זו  0 
איצה מאיר | 22/07/202136
זה כוח אמיתי, לפי התמונות,יש תינוקות בעגלה עד זקנים בעגלה,
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטי | 22/07/202135
שימו לב שא"א מגור לא עונה כי הם מנותקים מאינטרנט רק מתנגדי גור כותבים ומגיבים כל היום
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנס | 23/07/2021 
...אמר הגערער ומיד כיבה את המחשב
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד אמיתי | 23/07/2021 
מנותקים נמאסתם!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
על כבודי לא... | 22/07/202134
פולישער ייד
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה א | 22/07/202133
באיזה נושא התביעה
▾ דווח על תגובה זו  0 
גור חבל | 22/07/202132
בריון מי שמדבר..
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 22/07/202131
הם יודעים גם להפגין בלי אלימות הבריונים של גור נדל״ן
▾ דווח על תגובה זו  0 
גור - גורו... | 22/07/202130
זייברט שולט בבני ברק, בהיותו ראש העיר , התקיימו הפגנות מסקטורים רבים נגדו,

תחפשו בציציות, תמצאו שחיתויות שכל ראשי הערים האחרות שנדונו , "מבלים שנים" בכלא.

חסידי גור במיוחד הצעירים המקורבים לנ"ל, עושים ברשות , כבשלהם. גנסטר אמרנו...וזה לשון ה"טוב".. על מנת להזהיר מפניהם.

יש מהן רבים וטובים ...
▾ דווח על תגובה זו  0 
מה הבעיה? | 22/07/202129
חצר גור לא מעסיקים עורך דין תל אביבי בכיר???
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
אל תהיה דמגוג בבקשה.

השאלה היא לא אם מעסיקים עורך דין או לא.

השאלה היא מה עושים עם עורך הדין. טוב, או רע.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חודש אלול | 22/07/202128
חבל שאין רב גדול שיעשה שלום בין חסידי גדולי העולם, בני הפני מנחם ובן הלב שמחה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חודש הרחמים | 23/07/2021 
כשיש כל כך הרבה רודפים מבחוץ בגשמיות וברוחניות, מה שמתבקש זה שלום בין הקהילות של גור. שנראה מעלת חברנו ולא חסרונן. שכל אחד ינהל חייו בהשקט ובבטח ויעבוד את ה' על פי דרכו בקודש, בהנהגת רבותיו שליט"א, כי נהרא נהרא ופשטיה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שחור כתום | 22/07/202127
סוף לדיקטטורה!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
הקוזק הנגזל | 22/07/202126
משהו רע מאד עובר על גור
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
טעית, לא עובר "על גור".

עובר "מגור" - קהילת הגר"ש עוברת
▾ דווח על תגובה זו  0 
דודי | 22/07/202125
אני לא בקי בעניני גור ב'ה אבל אם הגאון רבי מנדל שפרן שליט''א הוציא מכתב רשמי אז אין ספק שהעו''ד הנכבד נוהג כדין ואין לערער על זה ומי שכן רוצה לערער עדיף שיעשה בדק בית בביתו למה הגיע מצב כזה, ולקנים והנערים שהתאספו שם יש לומר להם שמשתמשים בהם כעדר שוטה שהם עצמם לא מבינים מה הם עושים שם..
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
זה שאדם משמש כדיין בכיר, לא יכול עדיין להצדיק הוראות שמנוגדות להלכה הפשוטה.

אם אתה רואה אדם שמוכר אצלך כאדם חרדי מחלל שבת, אתה יכול להגיד:

1. הוא חרדי. אבל מעניין למה חילל שבת בטח שכח...

2. האדם חילוני. מעניין למה הולך עדיין עם כיפה, כנראה שכח...

אין לגר"מ מעמד של אלוקים. מסכים איתי ?

אם הוא עושה דבר נגד ההלכה הפשוטה, כנראה שאינו דיין בכיר. מקווה בשבילו שהוראתו מזוייפת, והוא לא אמר אתה מעולם
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוזי | 23/07/2021 
על פי ההלכה יש לו דין של רשע כך הוכרז בכנס של רבנים ודיינים.

תראו מה כותב על כך הרמב"ם, ה' ישמור.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דיוד | 23/07/2021 
בגור אומרים שנים שלחסיד גור אין מה להגיע אליו לד"ת

מה שלא יהיה הוא יפסיד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמחה בונים | 29/07/2021 
אני לא יודע אם זה נכון מה שאתה מספר שאמרו כך שנים,

אבל אם אמרו, מסתבר כעת שיש להם מבט ארוך טווח, והם ידעו עם מי יש להם עסק, כשאחרים עדיין לא
▾ דווח על תגובה זו  0 
דיויד | 23/07/2021 
רבי מנדל שפרן נוגע בדבר

הוא במחלוקת עם הרבי מגור כבר שנים רבות, ולכן יש לו אינטרסים.

הוא מכהן במוסדות של הפורשים, תחליטו לבד מה ערך יש לנייר שכתב.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שניידר | 23/07/2021 
עוף מהאינטרנט, גערער.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני ברק | 23/07/2021 
אלא שגור נדלן הםה הם האחראים מטטעם בורא עולם לקבוע מי דין ומי לא
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני ברק | 23/07/2021 
אם אני לא טועה הגאון הגדול שר התורה רבי מנדל שפרן היה פוסק נגד גור בכל דין תורה שדן אצלו. למה הוא שונא כל כך גור איפוא שהוא שתה מים הרבה שנים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברח | 23/07/2021 
ידוע שהיה רב חשוב שהגיע לקוצק והיה שם כמה שבועות ועזב.

שאל הרבי האם בגלל שנגעו ב'מגבעת' שלו הוא עזב.

והבין יבין
▾ דווח על תגובה זו  0 
הני.. | 23/07/2021 
יפה ונכון

תודה
▾ דווח על תגובה זו  0 
בוי | 23/07/2021 
אולי כי לדעתו הם לא היו צודקים על פי דין כל פעם? מה לעשות...

גור מן התורה מנין? "לא תגורו!"
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 22/07/202124
גור נדל"ן סוף סוף מישהו מעיז להביע את דעתו ואתם נבהלים ? היתכן שמישהו יחציף פניו כנגד האדמור קודשא בריכו ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
987123 | 22/07/202123
גור לא יודעים לעבוד. כאשר הרב סילמן ערך הפגנות נגד ביאלסטוצקי על שהזמין רבנים לבית המשפט כל העיר הייתה על גלגלים.

למה אתם שותקים, הוכרז באסיפה שיש לי דין של רשע, וגם למי שאישר לו.

תעבדו כמו שצריך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מר בחור | 22/07/202122
באיזה נושא הוא תבע אותם? האם ניסה לפנות קודם כל אל דין תורה?

העיקר חסר מן הכתבה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
קשיש | 22/07/202121
מאיימים על קשישים ללכת להפגנה שבה זועקים על הזכות לירוק, לקלל, להרביץ, לפטר, לדחוף ועוד ועוד

זאת ה"אידיאולוגיה" שלשמה איימו על קשישים אומללים להתגולל ברחובות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בית שמש | 22/07/202120
בטח גור אף פעם לא הלכו לערכאות?????
▾ דווח על תגובה זו  0 
שפירא | 22/07/202119
גור = חמוצים
▾ דווח על תגובה זו  0 
וואווע | 22/07/202118
זקני חסידי גור לא מסוגלים להחטיף מכות אבל פטור בלא כלום אי-אפשר אז שישרפו לפחות צמיגים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דודודודודו | 22/07/202117
הגורים חברמנים,
▾ דווח על תגובה זו  0 
גוטמן | 22/07/202116
איפה כל חסידי גור? זו הכמות שהצליחו לארגן למען "כבוד הרבנים"? גור טרור חברה בהתפרקות. הרוב הדומם/המדמם/ יושב בבית ומוחה על מעללי גור טרור. די לטרור ולאלימות ואז לא יהיה צורך לערב את הרשויות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רבינוביץ | 22/07/202115
מדוע אינכם תובעים את אלבוים בדין תורה להסיר התביעה??? כנראה שגור טרור יודעים שיפסידו בדין תורה!!!! כללי המשחק השתנו. הציבור הפסיק לפחד מגור טרור.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל שטין | 22/07/202114
בדיחה עצובה.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
רבקי | 22/07/202113
למה לא לומדים מזומנים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
הערשל | 22/07/202112
קורע לב לראות את ליפא קמינר שבעבר עסק בהעמדת תלמידים לתורה ויראת ה' נאלץ להשתתף במעמד אומלל וצבוע
▾ דווח על תגובה זו  0 
בחצר מושב... | 22/07/202111
נראה אירוע השקת סניף עזר מציון או יד שרה, לפי הזקנים עם המקלות
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 23/07/2021 
חחחחח......
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 22/07/202110
פשיטת רגל של גור. כשהם יורדים יורדים עד תהום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
הקוזק הנגזל | 22/07/20219
חסידי גור הפסקנו להתרגש מהמחאות המזוייפות שלכם, אדרבה אם אתם מפגינים נגד מישהו, חזקה בידוע שהצדק עמו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בבלוניה | 23/07/2021 
ביטאת יפה את האינסטינקט שלי.

כל פעם שאני רואה אותם יוצאים בהפגנות המבעיתות שלהם (לעולם לא על ענייני ציבור וחומת הדת! תמיד נגד אנשים פרטיים) ברור לי מאליו שהצדק עם הנרדף האמיץ - רק נשאר לברר איזה מעשה טוב במיוחד הוא עשה שעורר עליו את חמתם.

וכל מי שמכיר אותי יכול להעיד שאני דווקא מחבב ביותר געררס, לכשעצמם. רק לא כממסד, את הבריון הקולקטיבי אני לא סובל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה  | 22/07/20218
פוילישע חכמים

תפסיקו לעשות טרור. במקום להבין שאנחנו היום בשנת 2021 ואי אפשר לעשות יותר טרור. אתם מוסיפים טרור טמבלים אף אחד כבר לא מפחד ממכם יותר .

אתם לא מבינים שכל פעם שאתם עושים טרור אתם מוסיפים עוד נדבך לכבוד הראש ישיבה שליט"א אתם עושים כמו המצרים בשעתו עם הצפרדע איפה השכל שלכם הם יודעים די טוב איך ללחום בחזרה נגדכם כה הם גם געררעס תפסיקו יש לכם מספיק בשר............
▾ דווח על תגובה זו  0 
די גור 48000... | 22/07/20217
גור תורה
▾ דווח על תגובה זו  0 
ממורמר לשעבר | 22/07/20216
הפכתם לממורמרים
▾ דווח על תגובה זו  0 
כלב מנייר | 22/07/20215
כשזורקים אבן על כלב, אם הוא נובח - סימן שזה פגע...
▾ דווח על תגובה זו  0 
צדק של גור | 22/07/20214
מותר לנקוט באלימות ,והנפגעים אסורים להתלונן
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליטוואק | 22/07/20213
זה מה שנשאר מהחסידות המפוארת הזו שנקראת גור. מדהים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יענקל הטרוריסט | 22/07/20212
אשריך רבי שלמה! אשריך שהינך עומד בפרץ של כת אלימה זו!
▾ דווח על תגובה זו  0 
המרכז לתמלול | 22/07/20211
יופי לכם חסידי גור

מתי תפסיקו לרדוף את מסירת התורה ע"י ר' שאול אלתר!

"אם לא במוח אז בכח"
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"