מרדכי שפירא: טעינו בהתנהלות, הפקנו כבר לקחים לעתיד

זמר הפופ המצליח מארה"ב, מרדכי שפירא, מתנצל על המופע שלו אמש בירושלים בו חלק מהקהל רקד בצורה מעורבת ומצהיר כי מדובר בטעות שלא תחזור על עצמה שוב (מוזיקה)

שפירא יחד עם ארבעת אחיו  (צילום: יעקב סגל)
שפירא יחד עם ארבעת אחיו (צילום: יעקב סגל)
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אפרת פרץ | 13/01/202270
גם אברהם פריד שר במעורב פעם אחת
▾ דווח על תגובה זו  0 
כ | 22/12/202169
איזה קטע בחנוכה פגשתי אותו ברחוב

ובאו מולי קבוצת בנות, ופתאום הם ראו אותו,

הם פשוט איבדו את זה מרב התרגשות........
▾ דווח על תגובה זו  0 
אנונימית חמודה | 08/12/202168
בואנה שקט כולם אני יושבת וקוראת פה הכלללל ומילה אחת - אתם לא נורמליםםםםםםםם -

אני הייתי בהופעה הכל היה בסדר גמור לא הרקדה מעורבת ושום נעליים הבנות רקדו בעזרת הנשים בדיוק כמו שהגברים רקדו בעזרה שלהםםםםם

ותפסיקו כבר אין על מרכי אחלה זמר שבעולם מי שלא מעוניין שימשיך לשמוע את פרידד

וחבריו
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 28/08/2022 
הם דיברו על הריקודים לא על הבנות אגב אני גם הייתי שם
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהו | 06/12/202167
אסור לפגוע בפרנסה של יהודים.

אם עשה טעות - מודה ועוזב ירוחם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישי | 05/12/202166
הוא ודוד תאומים?????
▾ דווח על תגובה זו  0 
רעות | 07/12/2021 
דוד גדול ממרדכי בשנתיים
▾ דווח על תגובה זו  0 
ל | 04/12/202165
מה אתם יורדים עליו??! נראה אותכם באמצע הופעה של אלפי איש קמים ויורדים מהבמה!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ארנון | 25/12/2021 
מרדכי בן דוד המלך עשה את זה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי פשוט | 03/12/202164
די אם כול הדרמות כל הזמרים האמרקאים עושים הופעות מעורבות ישי ריבו,אברהם פריד, ליפא שמעלצר,מורדכי בן דוד , וכו:
▾ דווח על תגובה זו  0 
ארנון | 25/12/2021 
מרדכי בן דוד לא!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 03/12/202163
מי שיצא הטמבל בסיפור כאן זה מנחם טוקר-הבן אדם פשוט חשף (לא שהיא הייתה נסתרת עד היום או משהו-פשוט לא מדוברת) את ההשקפה המודרנית המטורללת שלו-ואפ''ה הוא מתעשר על חשבון החרדים שאותם כ''כ הוקיע בפוסט שפירסם (ו''חזר בו'' יום אחרי זה-ע'ז נאמר אדם ניכר בכעסו)-צריך להעיף אותו מהבמה החרדית

מרדכי אחלה-הוא באמת נאיבי
▾ דווח על תגובה זו  0 
למה להוציא... | 05/12/2021 
.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 03/12/202162
מודה ועוזב ירוחם. שפירא מהתחלה היה נראה איש חמוד והגון וממש לא תאב בצע
▾ דווח על תגובה זו  0 
אסנת | 03/12/202161
אי אפשר להשוות בין פריד ומבד לשפירא.

שפירא צעיר והמוזיקה שלו ברובה אטרף,

בעוד אצל פריד ומבד המוזיקה יחסית יותר רגועה, וגם אף בחורה לא רודפת אחרי זמר בן 60 +.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
אביוש | 02/12/202160
אין על שפירו תפסיקו לבללבללל תשכלללל הוא אדם ולא מלאך אז קורה שתועיםםםם ומתקניםםםםם זה מה שבדיוק הוא יןשה עכשין!!

למה תמיד התגובןת כאן יהיו רעות???

תלמדו להיסתכל חיובי
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 02/12/202159
הריקודים היו בעיקר של בחורות צעירות, שגם קראו קריאות לא ראויות לעבר גבר נשוי.... אבל, הבעיה לא הייתה רק חוסר צניעות. המופע התחיל באיחור מטורף והווליום היה הזוי שהילדים שלי חזרו עם ציפצופים באוזניים. ממופע למשפחות, זה הפך להיות בלאגן. חבל, שמחנו ללכת ואנחנו אוהבים את מרדכי שפירא אבל ההתנהלות הייתה מביכה וחובבנית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד שאיכפת לו | 02/12/202158
למרדכי שפירא יש שירים נפלאים וקול ויכולות אדירות.

אבל, ברגע שאתה רואה שבחורות רוקדות מולך אתה צריך לעשות חשבון נפש ולדאוג שבחורות ישבו בעזרת נשים. זה לא מתאים שזמר חרדי שר ומולו הבחורות רוקדות ומשתוללות.

אני הייתי שם וראיתי איך הבחורות צורחות ומתלהבות מהזמר הנערץ.

שנית- הפעם היתה פריצת גדר, בחורות רקדו ליד בנים. איפה שמענו דבר כזה. הכסדום היינו?

זמר ירא שמים היה מפסיק לשיר ודורש מהבנות לשבת בשקט ולא לרקוד.

ואם הוא היה חכם, מלכתחילה הוא לא היה נכנס לבוץ הזה ולא עושה הופעה בישיבה מעורבת בנים ובנות יחדיו.

זה לא מתאים זה לא שייך. וזה מנוגד לכל השקפה חרדית. אני לא מכיר רב אחד שיתיר דבר כזה.

מאחל למרדי שפירא שיחזור בתשובה על מעשיו ויקבל על עצמו לא לעשות הופעות מעורבות יותר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נתנאל | 02/12/2021 
עזוב אותך מההשקפה החרדית, היא מעוותת, תחזור להיות יהודי
▾ דווח על תגובה זו  0 
א ב ל | 02/12/202157
הכול נובאה מקינה לזמר
▾ דווח על תגובה זו  0 
מה שנכון נכון | 02/12/2021 
מה שנכון נכון
▾ דווח על תגובה זו  0 
נתי | 01/12/202156
תירוץ לא מתקבל על הדעת היה צריך באותה דקה לעצור את התזמורת
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישי | 10/01/2022 
הוא עצר המון פעמים אני היתי שם וגם לא ראיתי שום בנות עם בנים נכון שהבנות רקדו בהתלהבות גדולה אבל זה היה בעזרת נשיםם
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר שרקי | 01/12/202155
אני עיתונאי מביו

ותקשיבו מרדכי שפירא הוא איש טוב ובאמת זה לא אשמתו אבל הוא היה צריך לבד שדבר כזה יקרה להבא שיזהר שלא יווצרו מצבים כאלו
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 01/12/202154
כן, גם בחתונות מעורבות רוקדים "אחד ליד השני"....

הסרטון מדבר בעד עצמו. מזעזע.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יווסף | 01/12/202153
ריקודים לא היו בדיוק "מעורבים" קבוצות קטנות של גברים ונשים רקדו בנפרד בכיסאות קרוב לאחד ושני.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו | 01/12/202152
למה לא עצרת את ההופעה באותו רגע?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ל | 02/12/2021 
דבר ראשון לא בטוח שהוא בכלל ראה ממקומו על הבמה, דבר שני מה אתה רוצה ממנו שיפסיק את ההופעה לאלפי אנשים בגלל שיש כמה שמתנהגים לא בסדר? ואם זה היה קורה על השיר הראשון??
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 01/12/202151
איזה חמודים הם ביחד!

דוד ומרדכי ממש דומים
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 01/12/202150
מורדי אנחנו איתך!!!!!!

לכל אחת מאיתנו יכול לקרות טעות ברמה כזו או אחרת

את המסקנות לקחתם ובטוח לנו שזה לא יקרה שוב!

תצליח בכל...!
▾ דווח על תגובה זו  0 
כדז | 01/12/2021 
אמן!
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 01/12/202149
מסכן עשה הופעה שהוא רגיל לעשות, אבל עשה את זה בארץ, בארה"ב יש קהילה של מליוני חרדים יראי שמים וכל ההופעות שם במעורב, יעקב שוואקי אברהם פריד, האסק, הכל מעורב!

אז תעמינו לי שזה לא פריצת גדר לפחות לא בשביל זמר אמריקאי, הטעות היחידה שעליה הוא לא יחזור זה לעשות את זה כאן בארץ.
▾ דווח על תגובה זו  0 
כע | 01/12/2021 
מסכימה עם כל מילה
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 01/12/2021 
צודק!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ג | 01/12/2021 
גם אני חושב ככה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
מ | 01/12/2021 
שום יראי שמיים, אולי יראי שמיים מבחינת דת הנצרות ששם לא צריך הפרדה בריקודים, אירועים מעורבים בחו"ל אם זה קיים זה אולי רק אצל הליטאים המודרנים,

אם לא ידעת רוב החרדים באמריקה הם חסידים עם לבוש חסידי, ושווקאי וכל הרשימה שציינת מגיעים לקהלים אחרים של ליטאים מודרנים, שהם לא מזוהים דווקא כחרדים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמריקאי | 01/12/2021 
בארהב לא מקטלגים ומעריכים אנשים לפי הגודל של הכיפה.

אין את ההגדרות של "חרדים"לייטים"....

בציבור מה שקוראים "חרדים-ליטאים" מאוד מקובל באירועים שיש "ישיבה משפחתית" וכמובן שאף אחד לא יעשה עסק גדול מכל הדבר.

ריקודים מעורבבים אין בשום קהילה "חרדית"
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 01/12/202148
נמאס מהעסקנים שדוחפים את האף שלהם לכל מקום!!!!

הגיע הזמן לשחרר!!!

מי שמפריע לו שיצא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ד | 01/12/2021 
הלכה לא קשורה לשום עסקן, מה הקשר??!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
דיי שחררו | 01/12/202147
כל מי שהיה שם.היה יכול ללכת, זה שהוא נשאר זה מבחירה אישית תפסיק לדחוף את האף שלכם בכל דבר
▾ דווח על תגובה זו  0 
1 | 06/12/2021 
מה הקשר?!!

למה שילכו הם באו להופעה!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
למה שאנשים... | 02/12/2021 
מה הקשר!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רעות | 01/12/202146
חברה מרדכי אמר שיכול להיות שהוא יוציא שיר השבוע אבל אחרי כזאת ביקורת לא בטוח שהוא יעשה את זה....

כדאי שתתנו לו חשק זה נשמע שיר ממש ממש יפה
▾ דווח על תגובה זו  0 
מרדכי הנסיךךך | 01/12/202145
תכלס עם כל ההערות לכווולכם יש את השירים של מרדכי בנגן האישי.....

השירים שלו נשמעים מכל חלון ובית ספר

השירים שלו הכי סוחפים!!!

אז דיייי לאכול ת'ראש בשטויות

אוקי, טעה ולמד לעתיד

"מודה ועוזב ירוחם"
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 01/12/202144
חברה הלכתם רחוקקקק

מרדכי שפירא הוא זמר בעל חזות חרדית לכל דבר ועניין! בכל שיר שלו תמיד יש מסר!

בחו"ל כל ההופעות מעורבות! שם גם פריד ומרדכי בן דוד שרים במעורב וזה לא משהו חדש במגזר החרדי אז על מה כל הסערה הזאת??? בגלל שעל מרדכי עשו כתבה???

מי שהשירים של מרדכי לא מתאימים לו מוזמן לשמוע ניגונים....

אף אחד לא הכריח אתכם לשמוע ת'שירים שלו וגם לא ללכת להופעות שלו!!!

מרדכי פונה לקהל מסוים ומי שלו משתייך לקהל הזה שלא יתלונן!
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 01/12/202143
יש לי שאלה לכל הצדיקים פה שנכנסו חזק נגד מרדכי שפירא והופעות מעורבות:

קודם כל זה שיש לכם אינטרנט ולא'משנה מה הסינון לא מראה על משהו טוב....

וחוץ מזה מאיפה אתם יודעים שהריקודים היו "כמו בסדום"? ראיתם סרטונים? וזה בסדר?

ואם רק קראתם את מה שכתוב פה אז איך כבר אתם פוסקים דברים? זה הולך לפי תחושות בטן?

אני הייתי בהופעה הזאת וההקצנה הזאת ממש צורמת לי!!!

זה לא שבנים ובנות רקדו יד ביד....

הם אפילו לא התפרעו! הסדרנים לא התירו להתקרב לבמה וכמה אפשר לרקוד בין כיסאות?

זה פשוט כמה קיצוניים שאולי לא רואים בעין יפה את ההצלחה של מרדכי והחליטו לסבך לו ת'חיים יאללה תשחררו!!!

מרדכי זמר ענק!!! הוא דאג גם למקומות ישיבה מופרדים ומי שבחר לשבת במקומות המעורבים צפה מה הולך לקרות.

אז תפסיקו סתם לרכל!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
1 | 06/12/2021 
צודק!!

אין היום אנשים חורצים גורלות בפה שלהם...

זה לא ברור שאולי יש אנשים שנהנים לראות במפלות של אחרים.. ובמיוחד עכשיו בתקופה הזאת שהוא לא היחיד שמנסים להוריד...
▾ דווח על תגובה זו  0 
מ | 30/11/202142
אני חושבת שאנשים שממש מפריע להם הפריצות לא הולכים להופעה מעורבת לא?!

ואם הם החליטו כן ללכת זה אומר שהם ידעו מה הולך להיות שם לא?!

הרי אף אחד לא קנה כרטיס ב 100 ש"ח בטעות לא?!

אז כנראה שזה גם לא כל כך הפריע להם הפריצות לא?!

אז למה זה מפריע לכם??????

מה העניין לרכל על אנשים?????

לקהל זה לא הפריע אפילו להפך הם היו שם באורות!!!

אז מה??? גם אברהם פריד מופיע בהופעות מעורבות אמרו לו על זה פעם משהו???
▾ דווח על תגובה זו  0 
מורדיייי | 30/11/202141
מרדכי שפירא המלךךךך

זה יפה מאד שהוא התנצל!

מסכןןן גם ככה הוא אמר שהוא פוחד להופיע בארץ מקווה שזה לא יגרום לו להפסיק להופיע פה...

מרדכי אנחנו צריכים אותך!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
בחורה חמודה | 30/11/202140
חמוד

כל הכבוד...
▾ דווח על תגובה זו  0 
; | 30/11/202139
אני לא מבין בכלל למה נפלו עליו הוא בא לשיר מה אמור לעניין אותו אנשים שרוקדים בהפרדה

או מעורב.מי שהיה אמור לנהל את המופע הוא זה שצריך לדאוג לזה ועצם זה שאנשים ישבו שם צמוד אחד לשני כביכול "בהפרדה" זה לא עושה את זה מותר גם אם לא היו רוקדים אז צאו מהצביעות מחפשים להפיל ביקורות על הזמר עצמו כדי שיפול עליו הכול ..שה תמים לעולה ! ודוק"...
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 30/11/202138
בן אדם טוב ומלא בכישרון תמשיך להצליח בארץ ובעולם
▾ דווח על תגובה זו  0 
י | 30/11/202137
אני הייתי במופע לא היה שום ריקודים מעורב איזה ישי ירושלמי יודע לעורר סערות
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליסה | 02/12/2021 
והוא בעצמו מצלם אירועים מעורביםםםם של אנשים חילונים
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 30/11/202136
...
▾ דווח על תגובה זו  0 
גר צדק | 30/11/202135
מה חושבים שהוא פינק פלויד? לא כל אחד יכול לשים חומה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמריקאי | 30/11/202134
בציבור החרדי האמריקאי הופע עם ישיבה של משפחות זה הדבר הכי מקובל שיש וכמובן שבריקודים בהפרדה מלאה…
▾ דווח על תגובה זו  0 
ויווש | 30/11/202133
ממילא כל ההופעות שלו מעורבות מה שונה הפעם?

אני הייתי במופע עם עקיבא היה מופרד אבל מזה משנה ראו את הבנות רוקדות
▾ דווח על תגובה זו  0 
ויווש | 01/12/2021 
שכל...אני בת🤭🤭
▾ דווח על תגובה זו  0 
אפרת | 01/12/2021 
אז אל תיסתקל על הבנות זה בעיה שלך
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 01/12/2021 
איזה תגובה מפגרתת!

מה זה אל תסתכל על הבנות?

את יודעת איזה נסיון זה בשביל הגברים??

אנחנו בנות זה נראה לנו מהזה קלל

להם זה קשה רצח!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתי | 30/11/202132
מתי נפסיק לדבר לשון הרע בלי סוף ????

מתי נתרכז כל אחד בביתו שלו ובעינינו שלו ????
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהי ריאלית | 30/11/2021 
גם בכתבה על ברלד הגבת כך? או שכאן לא נוח לך לשמוע שהמוזיקה מחזירה את שומעיה למקורותיה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
הבעל שם טוב | 30/11/2021 
צודק! עכשיו…
▾ דווח על תגובה זו  0 
טוויטו | 30/11/202131
בוקר טוב אליהו אחרי שזרקתם את העצניקים מה אתם מצפים שתתחזקו ביראת שמים???
▾ דווח על תגובה זו  0 
פלדשטיין | 01/12/2021 
צודק לגמרי
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 01/12/2021 
העצניקים זה אלו שזורקים על ראש ישיבה לבן, או אבנים בפוניבץ?!

כת משוגעת ללא מנהיג.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליטאי | 30/11/2021 
העצניקים מאילת?
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 30/11/202130
אני קראתי את זה שלוש פעמים

ומה שיפה אצלו זה שהוא פשוט מתנצל יפה ובעדינות!!

פשוט מתוק כל הכבוד מורדיי באמתת שפווווו !

אמןן שיהיו לך הופעות רק לפי ההלכה!🙏
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 30/11/202129
איזה חמוודייםם התמונה של כל האחיםם!!

איך דוד ומורדי דומייםם ממשש שתי טיפותת! 😂😍
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 30/11/202128
איזה חמוד!!

באמת שהוא בנאדם טובב פשוט נסיך!

ועדיןן!🤗😘

רואים שזה הפריע לו.. אני מרחמת עליו באמתת! למה הוא נקלע!

דרך אגב חברה שלי היתה במופע.. והיא אמרה לי שלמטה היו משפחות.. ולמעלה היה מחולק לגברים ונשים כמו תמיד במופעים כאלה...

הבעיה היתה שעשו את זה מופע משפחות.. נקווה שזה לא יחזור על עצמו! כי זה באמת לא מתאים!
▾ דווח על תגובה זו  0 
באר שבע | 30/11/202127
אדם שמכיר בטעות שלו וחוזר בו

ומקבל קבלה לעתיד

מרדכי צדיק ושכל אחד יהיה הרב של עצמו
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 30/11/2021 
בדיוק
▾ דווח על תגובה זו  0 
josh | 30/11/202126
it was an amazing concert
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 01/12/2021 
אתה אח של מרדכי?
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי גאה | 30/11/202125
איני אישית לא הייתי הולך לשם, אבל יש קהל שעדיף שיבוא לשם מאשר לנתן גושן.

הגיע הזמן להבין שיש כל מיני סוגים של חרדים
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 01/12/2021 
נכון.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 01/12/2021 
מה אתה אומר אין דבר כזה יש חרדים לשעבר שעדיין מתחפשים לחרדים לחרדים אין מה לחפש בהופעות גם לא של מורדכי בן דויד ולא של רב מיכאל שטרייכר ולא של אף זמר אחר
▾ דווח על תגובה זו  0 
ב"ה  | 30/11/202124
כל הכבוד שהתנצל
▾ דווח על תגובה זו  0 
יענקל דוב | 30/11/202123
מה אומר לכם, כחרדים היינו ? לא ולא ! במעורב רקדנו. הלא דבר זה ברור שאסור הוא כבר מקדמא דנא. צריך לעורר ולמחות איך הגענו לזאת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בית שמש | 01/12/2021 
בחייאת אבל למה אתה מדבר בלשון של גמרא...
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי | 30/11/2021 
אף חרדי לא חושב שבריקודים במעורב זה בסדר!
▾ דווח על תגובה זו  0 
דרמה מיותרת | 30/11/202122
אני הייתי שם וזה ממש לא היה ככה...

היה מקומות נפרדים לנשים וגברים ומקום למשפחות.

הרוב היו אמריקאים שככה כל ההופעות בחו"ל.

גם פריד ושווקי מופיעים מעורב....אין שום הבדל!!!

הריקודים היו ממש בהתחלה ואז הגיעו סדרנים והרחיקו את כולם ולא נתנו לבנים ולבנות לרקוד בכלל ליד הבמה...

מי שבחרו לשבת במשפחות זה בעיה שלהם....
▾ דווח על תגובה זו  0 
מחויב לתורה | 30/11/2021 
התורה לא ניתנה לאמריקאים או ליושבים במשפחות ולמי שמרקיד אותם?!

יש באמריקה ובמשפחות שלט עד כאן הלכה יהודית?!
▾ דווח על תגובה זו  0 
י | 30/11/2021 
צודק זה מה שהיה גם אני הייתי שם
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 30/11/2021 
מי שבוחר לשיר כאשר יש ריקודים מעורבים הוא מחטיא את הרבים ע"פ הפוסקים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהי שיודעת | 30/11/2021 
בדיוקק!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 30/11/202121
מורדי העם איתך !!!!!!! קורה טעויות אבל העיקר שאתה מבין שזה היה טעות.....

גאים בך מורדי..... תמשיך להוביל....
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 30/11/2021 
💪👍
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי לומד | 30/11/202120
ילקוט יוסף (קצשו"ע אבהע"ז י"ד י"ד) : חתן שחלק מבני משפחתו חילוניים, וחושש שירקדו ריקודים מעורבים, עליו לצוות לתזמורת שאם יתחילו בריקודים מעורבים יפסיק מיד את התזמורת. [חופה וקידושין עמוד רע]

על ריקודים מעורבים של חרדים הוא לא העלה על דעתו לכתוב. ובכוונה אני (כאשכנזי) מצטט את הרב יצחק יוסף ולא את הרב משה שטרנבוך. צריך שיבין הזמר הזה שזה לא חומרה של רבנים מחמירים. אלא הרבנים שמקלים ביותר (במסגרת ההלכה) גם כן מורים כך. מדובר בעיקר הדין!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלעזר | 30/11/202119
אין עליו !!!!!!

ועל דוד שפירא האלופים!
▾ דווח על תגובה זו  0 
משיח | 30/11/202118
עבירה גוררת עבירה שרים שירים של גוים וזה מביע להתנהגות של גוים
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי  | 30/11/2021 
לגדי אם זה הסמל למוזיקה יהודית וחסידית למה לא שרים את השירים שלו בטיש החסידיים….
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכל .י. | 30/11/2021 
שירים של גויים?!!!

רופא אוזניים דחוף!!!!!!!!!

סוף סוף שירי היפ הופ איכותיים שיש להם קצב...

לא רק שיר חסידי הוא דתי...

כשעושים ספורט או ריצה או סתם כדי להעלות את המצב רוח, השירים האלה ה-כ-י נכונים וכיפיים.

שכל אחד יסתכל על עצמו ויראה איך אפשר לתקן אצלו ולא אצל האחים שפירא!!

מרדכי ודוד, תודה לכם!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אפרת פרץ | 13/01/2022 
תקשיבו אני עוברת פה על התגובות אחת,

אחת וזה מעורר גיחוך

אתם קולטים על מה אתם רבים [רבים פשוט רבים, עוד רגע מכות]!!!

נכון! הבן אדם טעה לא היה בסדר, התנצל וסלמאת!!!

למה צריכים לעשות מכל דבר סיפור
▾ דווח על תגובה זו  0 
קצת שכל | 30/11/2021 
אם זה טוב לריצה או למצב רוח וזה כיפי זה לא אומר שזה יהודי
▾ דווח על תגובה זו  0 
גדי | 30/11/2021 
ממש לא נכון מרדכי הוא הסמל למוזיקה יוהודית חסידית!
▾ דווח על תגובה זו  0 
בעלום שם | 30/11/2021 
הכי נכון!!

ירחם המרחם!
▾ דווח על תגובה זו  0 
chaya | 30/11/202117
הוא צריך לעשות חשבון הנפש גם המהות של השירים וסרטים שלו. אם זה מה שהשירה שלו עושה אז הוא צריך לבדוק את זה מהר...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אדם שמיושב... | 03/12/2021 
תפסיק לחשוב שאתה פסיכולוג
▾ דווח על תגובה זו  0 
רון | 30/11/202116
גם הישיבה הייתה מעורבת אז מה מצפים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אביה | 06/12/2021 
אוטו אתה אשכרה סתום מה זה השם הזה צודקים כולם
▾ דווח על תגובה זו  0 
גדליה הצדיק | 30/11/2021 
וי וי כמו בסדום
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 30/11/202115
אסור לעשות הופעות שבהם הזמרים והנגנים רואים את הנשים
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 30/11/2021 
ולמגיב - לא אמורות להיות הופעות או שיעורים של גבר לנשים בלבד! שייקח איתו כמה גברים ויופיע להם! אל תושפע מרבני הבדיחה שצצים פה ומאשרים הופעות ושיעורי "תורה" לנשים בלבד!
▾ דווח על תגובה זו  0 
aviya | 30/11/2021 
אז אל תעשה הופעות לנשים כי הם חייבות לחיות בתוך סורג ובריח ולא לראת הופעות בכלל!!!!

שאלה איך אפשר לעשות שהזמרים והנגנים לא יראו את הקהל והקהל כן יוכל לראות???
▾ דווח על תגובה זו  0 
אייל | 01/12/2021 
אולי ישימו כאלה זכוכיות שמצד אחד מראה ומהצד השני שקוף...

אחלה רעיון
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 30/11/202114
קיצוניים נמאסתם. אותה גברת בשינוי אדרת. פעם אחת מתלוניים על ישיבה מעורבת באוטובוס, פעם אחרת על הופעות ופעם אחרת על בילויים משותפים כשהולכים לעשות קייקים בירדן.

מי שרוצה הפרדה מוחלטת כולל בין בני משפחה שלא יצא מהבית בכלל, ואולי שיעשה לעצמו הפרדה גם בתוך הבית.

ואני הכי אוהב פה את התגובות נגד האינטרנט כשהם נכתבים על ידי אנשים שיושבים להם מול מסך ומבקרים. צבועים!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוסא | 30/11/2021 
מי אסר עליך ללכת לחופים מעורבים והופעות מעורבות?

מי שחרדי לא מעוניין בזה, ולכן זה לא מתאים.

לא מתאים לך להיות חרדי, זה בסדר אבל אל תתחפש לחרדי, זה לא הוגן כלפיי
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 30/11/2021 
מי הגיב לך על אינטרנט??

ומהזה ההסחפות הזאת..

סוריי אבל חרדי לא אמור להגיב ככה!

באמת שזה לא מתאיםם!!

מה לעשותת

הבעיה כבר בעיצומהה ואי אפשר לעצור אתת זהה!!

כןן זה בעיהה! שלא מבינים מה הבעיה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
גדליה הצדיק | 30/11/2021 
אתם צריכים גם הפרדה בבית. מה ההבדל בין חתונה שבני משפחה יושבים בנפרד, מהבית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אפרת | 30/11/2021 
קיצונים??

זאת הלכה פסוקה ללא חולק. לא חומרא ולא מידת חסידות.

מרדכי שפירא- תתבייש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
גרמני | 30/11/2021 
בקיצור במילה אחת, אתה כותב: התורה נאמסת, ההלכה נמאסת, (עפ"ל), אין לנו כח כל הזמן בכל אירוע שיהיה הפרדה בין גברים ונשים,

זה שאסור לרקוד מעורב גברים ונשים זה מעיקר הדין, זה לא חומרה,

ואפילו בחתונה אי אפשר לברך שהשמחה במעונו אם זה מעורב,

כי אז השכינה לא שם
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 30/11/2021 
ראשית כל, עצם זה שאתה בחרת להשתמש בשם "גרמני" זה יוצר זילות לכל העניין של השואה. שנית כל, לא היה מדובר בריקוד מעורב כפי שאתה חושב, ואני מדבר באופן כללי שהופכים כל דבר לאסור מיד. לא פלא שחצי מהילדים בציבור יוצאים בשאלה. כל ילד ויוסף בשוק יודע להחמיר. זה לוקח תלמיד חכם אמיתי שידע מתי יש להקל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נו באמת... | 30/11/2021 
מי מקל בריקודים מעורבים?! יש רב כזה?!
▾ דווח על תגובה זו  0 
הערה קלה | 30/11/2021 
דרך אגב ששמעתי שאין כזה דבר חוזרים בשאלה כי אין שאלה שאין עליה תשובה בתורה ולכן יהודי מחליט לפרוק עול, יש מושג של חוזר בתשובה שזה אדם שהיו לו שאלות על היהדות קיבל תשובה והחליט לחזור כי הוא ראה שזאת דרך האמת, אלא שפורקים מעליהם עול, הם לא חוזרים בשאלה אלא חוזרים בתאווה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
גרמני | 30/11/2021 
מה הקשר גרמני ולזילות השואה????????? פעם לפני שקראו לזה גרמניה קראו לזה אשכנז, וכיום קוראם לזה גרמניה, וכמו שמכנים יוצאי מדינת ספרד בשם ספרדים, כך היו אמורים לכנות יוצאי אשכנז-גרמניה בשם גרמנים, אלא שבפוסקים הראשונים הכינוי היה אשכנז, ולכן נשאר עד היום השם אשכנזים, אבל לכתוב גרמני זה לא זילות לשואה, בדיוק כמו שהספרדים מכנים עצמם ספרדי טהור, וזה לא זילות לאינקווזיציה,

ולגבי ריקוד מעורב, כיום ידוע שהחרדים כמעט מתירים כל דבר, ולכן הערתי שריקוד מעורב זה אסור מדינא וזה לא חומרה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 30/11/202113
רחמנות על ההורים של הציבור הזה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 30/11/2021 
רחמנות על מי שיושב מעורב
▾ דווח על תגובה זו  0 
נביא אמת | 30/11/202112
בקרוב יצאו לשוק מחיצות אישיות לנערות ונשים חרדים. כך כל בחורה תבוא למסיבה עם גברים, ובריקודים תשתמש במחיצה האישית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
? | 01/12/2021 
למה תמיד הבנות צריכות להסתגר? אולי נחליט הפוך? הבנים יבואו עם מחיצה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ט | 07/12/2021 
כי לנו יש את הזכות של כל כבודה!!!!

וזה לא מתוך זה שאסור שיראו אותנו וכו..

כי אנחנו טהורות!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
? | 30/11/2021 
ואולי הפוך?
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 30/11/2021 
🤢🤢🤢🤢

מצחיקק?? לא ממש!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מעריץ | 30/11/202111
מורדי אוהבים אותך!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהייייי!!!... | 30/11/202110
זה היה כאילו הנים בנות ????????????? לא הבנתי אשמח להסברר מה היה????
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהוווווווו... | 30/11/2021 
כן כפשוטו ריקודים מעורבים בנים בנות
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני סתם שאלה | 30/11/2021 
ממייששששהההווווווווווווווווו

ההית שם שאתה אומר כן בדיוק??
▾ דווח על תגובה זו  0 
אילה | 30/11/2021 
זה לא היה עד כדי כך קיצוני!!!!!!!!!! ניסחפתם..... הייתי שם (ביציע כמובן) והיה 2,3 שירים בהתחלה ועוד איזה אחד באמצע שכולם באו להתחלה וגם אז זה היה קפיצות וזה... לא ממש ביחד (לא היה נגיעה וכ'ו...) וכל הכבוד למורדי שמיתנצל!!!! באמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 30/11/20219
תגובה של זלזול. עוצרים את המוזיקה, מה זה אי אפשר לעצור?

ומה חשבו מלכתחילה על ישיבה מעורבת??
▾ דווח על תגובה זו  0 
ד | 30/11/20218
זה רק מראה מי הם קהל השומעים אותו ביום יום...
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 30/11/2021 
רובם שם היו אמריקאים(במשפחות) אני לא חושבת שזה טענה נכונה בכלל!

ככה זה הם יותר מקילים... (לא כולם... אבל מסתבר שאלה שדווקא כןן מקילים היו שם..)

ולא לחרטט כי יש לו קהל ענקק של מאזינים מגוונים מאאדד!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה בן אברהם | 30/11/20217
שום טעינו, למה רקדו מעורב? כי 90 אחוז מהמשתתפים יש להם אינטרנט לא הכי מסונן.

והם מתלבשים כחרדים, רק בגלל שנולדו אצל החרדים, בקיצור אז הצבור כמעט ולא נעצר בעצמו כשהיה ריקוד מעורב, כי אצלם זה אולי לא נורה אדומה,

עכשיו תתקפו אותי בבקשה, על איך אני מעז לדבר על אינטרנט היפה והמדהים, ועוד בצביעות כשאני בעצמי גולש, אבל אלו הם העובדות היבשות!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 30/11/2021 
אכן, הם פשוט נהגו כפי שהם רואים...
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 30/11/2021 
מסכימה איתךך

מה זה קשור?

אני עם אינטרנט מסונן מאד!

ואני עדיין מסכימה איתך.. זאת הנקודה.. הנורה האדומה הזאת שיש לרוב האנשיםם לא לכולםם לצערנו
▾ דווח על תגובה זו  0 
אסתר | 30/11/2021 
נכון מאד. כמה צודק. אהבתי את תגובתך הכנה
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיליק | 30/11/2021 
אתה בעצם אומר שאם יש כאלו שאוכלים רעל, הכי טוב שנמכור רעל בחנויות ואולי נצרף אותם לטלית ולתפילין שלנו....
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני ואנוכי | 30/11/20216
ההלכה אומרת שצריך הפרדה מלאה!! בלי קשר לריקודים אסור לשבת ביחד!

אז או לחלק את האולם או לעשות בשעות נפרדות!

ואם זה כל כך חשוב להפסיק לשיר ולדרוש מהקהל להתנהג בהתאם לא משנה כמה שלמו על הכרטיסים!
▾ דווח על תגובה זו  0 
איילי | 30/11/2021 
גם שעות ניפרדות אסור!!!!!!!!!!!! כי איך בדיוק זמר גבר ישמע שירה של בנות??????
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 30/11/20215
פתאום שאני רואה את דוד ומרדכי ביחד אני רואה כמה שהם דומים
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 30/11/2021 
מאדדדדדדדדדדד

לעומת שאר האחים..
▾ דווח על תגובה זו  0 
ח | 30/11/20214
באמת זה לא באשמתו.. יש אחריות גם לציבור וגם למארגנים
▾ דווח על תגובה זו  0 
סיריוס בלאק | 30/11/20213
לא הבנתי מהקרה?!אפשר הסבר נורמלי??
▾ דווח על תגובה זו  0 
..... | 30/11/2021 
לפי מה שהבנתי היה מופע של שפירא

בהפרדה

והיה ריקודים בקדמת האולם בנים ובנות
▾ דווח על תגובה זו  0 
צ | 30/11/20212
מודה ועוזב ירוחם..
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו הנביא | 30/11/20211
כן ממש לא הייתם יכולים להשתלט על הרוקדים....

שהיה מוציא זרנוק מים ומשפריץ עליהם,כמו שהיה באלעד.

ממש גועל נפש,הציבור החרדי מאבד את זה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 30/11/2021 
חולהההההההה חחחחחחחחחח

באמתתת? הגזמתת

אני לא מתנגדת לזה שהיה צריך לעצור את המופע..

אבל מים?

בחייאת זה מוגזם ממש
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלעדית | 30/11/2021 
כדי להתיז מים על קהל הבוחרים שלך- צריך להיות חצוף כמו שרוליק פרוש, שלא פיטר כמובן את מנהל המתנ"ס שעשה את זה והוא ממשיך לקבל משכורת מכספי המיסים של אלו שהשפריצו עליהם מים מזרנוק.

שפירא חצוף, אבל לא כזה חצוף.
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 30/11/2021 
חח חזק

שפירא לא חצוף בכלל!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ח | 30/11/2021 
מאיפה היה מביא זרנוק מים ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"