אלפי ילדי ביתר בשירת 'אני מאמין' לזכרם של קדושי מירון

רגע מצמרר ומרטיט לב נרשם בתהלוכת ל"ג בעומר כאשר אלפי ילדי ביתר פרצו בשירת 'אני מאמין' לזכרם של 45 קדושי מירון, שנה בדיוק לאחר האסון • צפו בשירה האדירה (חרדים)

 (צילום תמונות: מנדי הכטמן)
(צילום תמונות: מנדי הכטמן)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
איש קרית ספר | 26/05/20229
שקר גס שום דבר לא נכשל,זה בדיוק מה שתוכנן:1.שליטה משטרתית בציבור החרדי, הם קבעו לנו מתי לקנות כרטיסים,כמה,ולאיזו שעה והם גם עצרו העליה להר בדיוק איך ש התחשק להם ומתי שרצו.2. השלטת משטר צבאי מלא מירון ובחניונים, הם נתנו פקודות לעמוד בשורות ,ללכת אחורה,ללכת קדימה, לא לזוז,לא לנשום,עכשיו לרוץ,לא לגוע בקבר 3.הפיכת מירון לשטח צבאי סגור על ידי גדרות ושוטרים חמושים ברובים גדולים בכמות עצומה 4. השפלת ציבור העולים ברמה הזויה,דחיפות וקללות מהשוטרים,אין מים ואין אוכל,אין שירותים,אין תאורה,אין אפילו מוזיקה 5. השפלת כבוד הצדיק וחילול קדושת המקום בצורה הכי מחפירה,זה מה שתוכנן אני בטוח שגם אדון ארנד ידע מזה וזה מה שבוצע,שנה הבאה יהיה הרבה יותר גרוע,וכל השוטרים ש תעללו בנו יקבלו מהערבים ביום ירושלים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 22/05/20228
מרטיט!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא חב"דניקית | 22/05/20227
לא יודעת איך להגיע אליכם,אז מכאן כמה הצעות לייעול: למה בשעת צהריים כשהשמש קופחת? אפשר בנחת גם שעה יותר מאוחר,ועוד היום גדול! כיון שרוב הציבור הוא אשכנזי חסידי הביאו נציגים שיודעים לומר את הפסוקים בהגיה אשכנזית,כמקובל.וגם,מיקום התהלוכה היה נראה בסיומה כמו ים כחול בגלל כל עטיפות השלוק שנזרקו בטבעיות רבה על הרצפה.זה נורא! אולי באמצעות התהלוכה תוכלו לפקוח את עיניהם של ילדי ביתר ולהביא למודעותם,לזרוק פסולת לפח. א"כ,תעשו משהו גדול! תודה ובהצלחה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 22/05/20226
חב''ד לנצחחח

פשוט אין עליהם

אני מת עליהם הם פשוט מלאכים איך שהם מתמסרים לכל אחד
▾ דווח על תגובה זו  0 
יחיד בדורות | 22/05/20225
גדול אוהבי קודשא בריך הוא, תורתו וישראל שבכל הדורות רבנו הגדול איש אלוקים קדוש הוא אשרי עין ראתהו מאור הדולה האמיתי, צדיק יסוד העולם מרנא ורבנא מנחם מענדל מליובאוויטש זצוקללה"ה נבג"מ זי"ע ממשיכם הנאמן של רועי ישראל האמתיים
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 22/05/20224
ילדי ישראל הטהורים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אא | 22/05/20223
הכוח של התהלוכןת האלו זו האחדות המדהימה בין כל הגוונים של עמ"י שרק היא תביא את הגאולה!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
... | 22/05/20222
וואו אדירררר

אין על חבד פשוט אין כמוהם!!!!!

מרגש מאוד

תעלו עוד תוכן אמיתי וטהור כזה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי ח.פ. | 22/05/20221
אשריכם עם ישראל גאה בכם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"