רוצים לשאת 2 נשים? בית-דין יעזור לכם

לרקוד על שתי חתונות: נשים דתיות שנואשו למצוא חתן פרסמו מודעה הקוראת להינשא לגבר נשוי • מפרסמיה טוענים: פסק הלכה של הגר"ע יוסף מגבה אותנו • שרה (שם בדוי) מספרת כיצד נולד הרעיון: "אני רווקה דתיה בת 39 שחוששת שעוד מעט ואאבד את היכולת להיות אמא" • הסיפור המלא (יהדות)

 (צילום:)
(צילום:)
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
שלומית | 07/12/2019124
תעזרו לי בבקשה איך עושים את זה כבר
▾ דווח על תגובה זו  0 
צרה | 08/12/2016123
לכל הספרדים, שימו לב איזה יצר תאוה הזוי יש לכם, ואיך אתם זורקים את הנשים שלכם לפח, כאילו אשה היא חפץ שאמור לשמש למטרותיכם בלבד, ואין לה רגשות!!!,

תתבישו לכם, ועכשיו ברור למה יש גזענות!!!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חוצפן | 05/07/2021 
מהרהר על דברי הרב עובדיה אדם בזוי שכמותכה עוד לא הכרתי אתה אדם מגעיל וחוצפן
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכל | 22/02/2017 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ספרדי טהור | 11/12/2016 
היהדות מבוססת מהמזרח בבל מצרים ארץ כנען סוריה כל האבות הקדושים שאינם שלכם חיו ברוח מזרחית חמה וטהורה והם לקחו 4 נשים שלמה המלך לקח 1000 ותאמין אם יהיה באפשרותי אני יקח 10 נשים כ -מה שמקובל ביהדות
▾ דווח על תגובה זו  +1 
עדות נאמנה | 10/11/2016122
יהודי שהתחתן עם 2 נשים, ב"ה הוא חי עם שתיהם בשלום, אבל כל הזמן הוא אומר לי אני לא ממליץ לך על זה בחיים!!!

הוא הגיע לזה מסיבות מסוימות שאני לא ודע אותם, והדבר נעשה בהתייעצות עם גדולי תורה, אבל לאחר מעשה זה ממש קשה לו, פיזית כלכלית ונפשית.

בקיצור גם אם יש צורך מסוים, וגם אם מדובר במקרים בהם יש היתר תחשבו כמה צעדים קדימה, זה מממש ממש לא קל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שי | 03/08/2014121
אלא מעתה כל מי שיפתח פה אם הוא גבר מדבר מדעות קדומות ופחדנות, ואם היא אשה הנגיעה לא ברורה לעין??? , ומספיק עם המוסר המזוייף של תאוה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שי | 03/08/2014120
מובא בספר הגאון החסיד מוילנא

שהגר"א אמר ש"אילו היה בכוחו היה מסבב מעיר לעיר ומבטל חרם דרבינו גרשם בעניין נישואי שתי נשים שבזה תהיה התקרבות הגאולה"

אלא מעתה כל מי שיפתח פה אם הוא גבר מדבר מדעות קדומות ופחדנות, ואם היא אשה הנגיעה לא ברורה לעין??? , ומספיק עם המוסר המזוייף של תאוה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שי | 31/07/2014119
"והחזיקו שבע נשים באיש אחד"

תקראו שם בפרקים הראשונים את הפסוקים והפירושים
▾ דווח על תגובה זו  0 
שי | 31/07/2014118
שלום בית אמיתי
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיצי | 02/05/2013117
כנראה שהנשים שבוכות פה לא ממש דתיות
▾ דווח על תגובה זו  0 
פינחס | 21/02/2013116
:1:מניעת מריבה בין האישה לבעל,ע"י

הפנייתה למריבה בין הנשים עצמן.בעיקר כשיש מעל 2 נשים.

2:הבעל לא יצתרך או ירצה ליבגוד,מה שקורה היום יותר מידאי!!!

3:מנעית ממזרים,ורווקות מאוחרת

.4:ריבוי ילודה בעם היהודי,לעומת מה שקורה בגולה

.5:חיזוק התא המשפחתי,ע"י ריבוי יחידים בתא עצמו.

אני ישמח אם מישהו יענה לי למה לא.

חוצ מיזה,לאט לאט נחזור כמו לימי קדם שיהיה זה דבר סופר נורמאלי. מה רע?

חוצ ממקרים הבאים:חוסר יכולת לפרנס.או עונתה וכו..

תודה .
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 14/12/2011115
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 29/07/2011114
וואי מתאים לי עוד אשה או שתיים...

מה רע בזה?הלא כך נהגו אבותינו???
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיה-לאה | 15/07/2011113
הגר"א שע"י ביטול החרם תבוא הגאולה. צריך להזדרז ולהרתם למשימה. אני מוכנה שבעלי יקח עוד אחת-אם זה מה שצריך לעשות!
▾ דווח על תגובה זו  0 
כוללניק ותיק | 14/07/2011112
ואמר שכך הראוי עפ"}י התורה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
גרוש-גרושה | 13/07/2011111
להסתדר עם ארבעה נשים, כיום כל בן אדם שלישי שאני פוגש הוא גרוש, אז מה יהיה כשינשאו עם 5 נשים, מי יכול לתאר???
▾ דווח על תגובה זו  +2 
שרי | 12/07/2011110
הרבנות ומשתיהן יש לו ילדים והאמת 2 נשותיו מקסימות וכולם מתייחסים אליהם כרגיל
▾ דווח על תגובה זו  0 
ש.ר. | 29/07/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שי | 31/07/2014 
זה הפייסבוק הבגידות הגירושין רמיסת הבעל והאינטרנט,

להתחתן עם 2 זה רצון ה'

לפי הנוצרים גם אחת זה מגעיל.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
דסי | 12/07/2011109
אחרי בירור קצר גיליתי שגבר יכול לשאת אישה שניה

אך ורק בהסכמת אשתו הראשונה !!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
שי | 31/07/2014 
תלמדי עוד 2 הלכות.......
▾ דווח על תגובה זו  0 
חלי | 03/05/2013 
תסכים כלפי חוץ
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמח תשמח... | 12/07/2011108
להצטרף לועדת הרבנים פותרי בעיות הרווקות המבוגרות, והנה קרה הנס והפלא, והשלום בבית חזר לשרור אצלנו בבית, וקיבלתי לפרסם את הדבר ברבים, ואני עושה את זה פה.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שירן שמעון | 29/07/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
קוקי | 12/07/2011107
▾ דווח על תגובה זו  0 
גבר גברי | 12/07/2011106
▾ דווח על תגובה זו  0 
Mor | 12/07/2011105
מי שרוצה אני מוכן
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שושנה | 12/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בר | 12/07/2011104
אין מניעה הלכתית ולא מעשית לשאת כמה נשים, הלכתית יש רבנים מוסמכים ומפורסמים שמתירים, מעשית כי בדרך כלל נטל הפרנסה נופל גם על האשה כיום וכך גבר + שתי נשים = שלוש משכורות. עדיף להישאר רווקה זקנה? או אלמנה / גרושה?
▾ דווח על תגובה זו  +1 
קוקי | 14/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בן | 12/07/2011103
חקירות המשטרה - כבר שכחתם ?!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
צ | 12/07/2011102
אפילו שלא עושה כלים ולא מכינה לי אוכל עד שאני מתעצבן ומכין לבד אבל לא שוטף כלים ודי לי שמגדלת את ילדי ואף אחת לא תבוא בנעל שלה אבל במחשבה שניה אפשר לנסות משהו בגלל המצב הדמוגרפי?
▾ דווח על תגובה זו  0 
MIMI | 12/07/2011101
ממש מוזר גברים ויותר מאישה אחת אני לא מבינה איזה אישה תסכים לזה??

אולי מי שלא אוהבת את בעלה כי זה ממש הזוי אנחנו לא בתקופה של האמהות הקדושות לנשים של היום אין את האמונה שלהן תשכחו מזה גברים יקרים אישה אחת וזהו חחחחחחחח
▾ דווח על תגובה זו  0 
תמר | 12/07/2011100
אני מכירה לפחות 7 גברים גרושים בסביבות גיל ה40+ אז למה ללכת על גבר נשוי??תתחילו להתפשר בנות! אין מושלם!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
המגיב בעונג  | 12/07/201199
שורר באשתו ומאיים עליה כרצונו, ראו איזה פאניקה והיסטריה נחת כאן על הנשים, חומר לבעלים לעשות סדר בבית ולומר לנשים נו נו הזהרנה יש עודף סחורה בשוק,תנו כבוד ומשמעת לבעל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דסי | 12/07/2011 
אחרי בירור, גיליתי שזה אפשרי אך ורק בהסכמת האישה הראשונה.

וסליחה שהורדתי את ההתלהבות של רוב הגברים כאן.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
מזכיר הסנהדרין | 12/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מזכירותהסנהד... | 12/07/2011 
והסכמת האשה הראשונה, את המימון של הטיול והחויה, תממנה הרווקות הזקנות, אהלן וסהלן
▾ דווח על תגובה זו  0 
aa1295 | 12/07/201198
עודד על כך, ובכל מקרה יש לנו לשאול רב, אולי מדובר שבמקרים חריגים מותר וכו'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
בן-ציון | 12/07/2011 
לא, לא, לא באם לשאול אזאי אך ורק את המשטרה ! - שכחתם ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
גדי | 11/07/201197
עד לאן נגיע???

מה הפכנו לבדווים???

לא מבין העולם השתגע כבר מזמן אבל אנחנו???

ועוד להציג אסמכתא שהגר"ע מאשר???

כמה נמוך עוד אפשר לרדת???

בתור גבר לא דתי שקורא את האתר המעולה והאיכותי שלכם באופן קבוע הפעם אני חושב שזה לא ראוי לפרסום.

נשים שממש רוצות יכולות להכיר אלמן או גרוש או רווק אבל נשוי???
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שי | 31/07/2014 
לפני שיבוא המשיח הרבה דברים ישתנו,

תפסיק להיות אמריקאי
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן-ציון | 12/07/2011 
כבוד גדי האדון הנכבד; באם הייתה יודע עד כמה שאתה מראה בורות איומה הייתה מתבייש לכתוב את מה שכתבתה, וזה נס גדול שלא הצגתה את שמך המלא הייתה מתבייש כפליים!

כלל לא ברור לי מה בעיתך - אנא תסביר מה בעיתך ?

בפרט בתור גבר לא דתי ??????!!!!! האם יש לך בעיה כל שהיא ? - ומאיזה עומק אתה דורש את הדרשות שלך ?? וגם כי גם אני שואל לאיזה עומק ירדת ? - בטוחני כי כלל אנך מבין על מה אני שח !
▾ דווח על תגובה זו  -1 
גלשנית | 12/07/2011 
במישהוא שאף אחד לא שמע עליו ולא על הסנהדרין שלו.ממתי יש היום סנהדרין?

וגם אם יש כזו,טוב שיש אנשים שחושבים שהם מספיק צדיקים כדי להיות חלק ממנה.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אישה | 11/07/201196
▾ דווח על תגובה זו  0 
מחשבה | 11/07/201195
הכי משתלם יהיה ללמוד ייעוץ זוגי, עוד יפתחו מסלול כזה בסמינרים, תתחילו לעשות כסף מהצרות שתתחלנה כאן...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שי | 31/07/2014 
כי המעמדות בבית יהיו ברורים, נגמרו הוויכוחים!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק בן נתן | 11/07/201194
כמה שיותר פאות בבית יותר כיף
▾ דווח על תגובה זו  0 
:( | 11/07/201193
זה "פיתרון הולם" לא?!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דסי | 11/07/201192
▾ דווח על תגובה זו  +2 
ה' ישמור | 11/07/201191
רק עצם הקריאה גרם לי לירידה במצב רוח- ואני בטוחה שכל הנשים הרגישו כך. מעניין כמה נשים תבקשנה עכשיו מבעליהם להבטיח להם

שהם לא יתחתנו עם עוד אישה- ורק אז הן יוכלו להמשיך להיות רגועות

למה???? מה היה רע עד עכשיו שצריכים לשנות ??? הדבר יביא להרס משפחות!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
דסי | 11/07/2011 
אין לך ממה להיות מודאגת אם יש לך בעל אוהב.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ה' ישמור | 12/07/2011 
אחרות שאינן בטוחות כ"כ שבעליהם לא יתחתנו שוב?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 11/07/201190
ם או אפילו לחיות לבד והעיקר שלא לחלוק בעל עם עוד אשה

רעיון מזעזע ביותר ובכלל לא מתאים לדורנו

ולדעתי- הדבר רק יהרוס אלפי משפחות ויגרום להרבה גירושין או בעיות בשלום בית.

נשאיר את המנהגים האלו של פעם למקום שהם שייכים- אך ורק לעבר!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
חוה | 11/07/201189
אסור בתכלית האיסור!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  -2 
מיטל נ | 11/07/201188
מה זה התגובות הנלהבות של כל הגברים? איזה גועל... איזה עלובים שאתם.

ולרווקות הנואשות אני בטוחה שעדיף כל רווק/גרוש/אלמן אחר שיש מאשר להתחתן עם אדם נשוי, אני לא מבינה איך אפשר בכלל לדמיין את זה.

כאלו היום אצלי, מחר אצלך.. בא לי להקיא!!!!

פשוט לא מאמינה שיש אנשים שרוצים את זה וכאלה שמתגאים בזה שיש להם כמה נשים.

אל תשוו לדורות של פעם, קודם שנגיע לדרגות שלהם..
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רבקה | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
עידית | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רחל בת לבן | 13/07/2011 
כל אחת והחופשה שלה, נעשה סדר, אל דאגה בנות מודאגות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיליק | 11/07/201187
אין יותר גירושין, אין יותר מזונות. לוקחים עוד אשה, ונהנים מכל העולמות
▾ דווח על תגובה זו  0 
מעניין | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ג'וג'ו המלך | 11/07/201186
▾ דווח על תגובה זו  -1 
בן | 12/07/2011 
כל הכבוד לך, - רק בעיה קטנה - מי יפרנס את ילדיך?!
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 11/07/201185
לכל אחת אני מקדיש יום בשבוע, ומי שתתנהג יפה תקבל יום בונוס
▾ דווח על תגובה זו  -2 
וטרינר | 12/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מסתפק במועט | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
לוי | 11/07/201184
איך ישרוד עם 2 על הראש
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שי | 31/07/2014 
כשיהיו שלוש יהיה שקט
▾ דווח על תגובה זו  0 
ע | 11/07/201183
מלא בתאוה ושפל עד מאוד ה' ירחם עליו
▾ דווח על תגובה זו  +3 
שי | 31/07/2014 
זה תלוי רק אם זה רצון ה' או לא

זימה- אסור

נישואין- מותר

תאווה מופרזת- מגונה

וכל ה"צדיקים" סותמים את העיניים מכל הבגידות והצרות שיש בגלל ה"איסור"
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 11/07/2011 
ועל שלמה המלך, ועל יעקב אבינו?
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שלמה לא כ"כ... | 11/07/2011 
חוץ מהעובדה שהם היו ענקי עולם ופעלו מחכמתם, ואתה פועל מאיבר אחר לחלוטין.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
בלבול מוח | 11/07/2011 
אולי קיום מצוות גם קשור לדרגה שלהם והיום אין צורך לקיים מצוות..הם נשאו נשים חופשי וגם רבי עקיבא אמר בבוקר זרע זרעך ולערב אל תניח ידך כי כל המוסיף נשים מוסיפים לו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מיקי | 12/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חי | 12/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ספרדי  | 11/07/201182
לשאת עוד אשה
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אוהבת ומאושרת | 11/07/201181
▾ דווח על תגובה זו  0 
סודית | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנחם ציון | 11/07/201180
עם קום המדינה הזדרז הרה"ר דאז הגריא"ה הרצוג זצ"ל, לתקן תקנות האוסרות, גם לפי ההלכה, נישואין לשתי נשים.

יש לציין שזו אחת מן התרומות העצומות שתרם הגריא"ה בחכמתו ובראיית הנולד שלו.

ואמנם, הגר"ע יוסף דן מבחינת ההלכה הטהורה, ואין בזה איסור, לכאורה, לעדות המזרח, אבל פשיטא שאין בזה כל מצוה, וד"ל.

אם יש משהו מנוגד לחלוטין להשקפה הטהורה של חיי משפחה, זה ריבוי נשים, ואגב, לא מצאנו כלל לקדמונים שנשאו שתי נשים, לא אשכנזים ולא ספרדיים.

כל הנושא הוא חילול השם גמור, ובמקום להציג את טוהר חיי המשפחה החרדי, שבו האשה היא מלכה אצל בעלה [וכך נהגו ונוהגים גדולי ישראל לדורותיהם], מציגים את האשה כשפחה!

עוד יש להדגיש נקודה חשובה ביותר! גם לשיטת הגר"ע יוסף שליט"א, המדובר דווקא ודווקא כאשר התנה האיש כן עם אשתו הראשונה לפני הנישואין. לשאת אשה על דעת שהיא האשה היחידה, ולאחר מכן לבוא לקחת אשה שניה, כאשר נהגו פשוטים שבפשוטים בחוגים מסויימים, זה בלתי אפשרי לחלוטין לפי ההלכה.

כל הדיבורים על "הסכמת האשה הראשונה", הם דברי הבל גמור, "אין אשה מתקנאה אלא בירך חבירתה", וקשה להאמין שיש אשה שרואה בשוויון נפש את בעלה מתייחס בחיבה לאשה אחרת וד"ל.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שי | 31/07/2014 
וזה החריב את המשפחה היהודית.....

גם הנוצרים סברו כך, בדוק ומצא
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלמוני | 11/07/2011 
רבים מגדולי האומה נשאו שתי נשים, ושמונה עשר נשים, ואלף נשים, וכולם היו גדולי ישראל, אבותינו הקדושים.

בפרס, מרוקו, תימן, וכל עדות המזרח, עד לפני מאה שנה היה נהוג לשאת שתי נשים ויותר.

הרב הרצוג לא חכם יותר מכל הרבנים שהיו לפניו. והגר"ע יוסף כתב שמותר כי אי אפשר להתכחש לעובדה הפשוטה שזה מותר ואף רצוי, וכך נהגו כל אבותינו.

ומי שכותב שזה מנוגד להשקפה טהורה ושאר ירקות, פשוט חי בבועה של "בני התורה" שחושבים את עצמם יותר חכמים מאבותינו, ויש להם "השקפה" יותר טובה מדוד המלך ויעקב אבינו.

האשה היא לא מלכה ולא נעליים, האשה נועדה לשמש את הגבר ולשרת אותו, המשנה אומרת שהבעל יכול לגרש את אשתו גם אם הקדיחה תבשילו, דהיינו שהחמין יצא שרוף, או אם מצא אחרת נאה ממנה.

נכון שאף אשה שפויה לא תסכים, אבל מי צריך לשאול את האשה בכלל? רבני ישראל צריכים להתאחד ולהשיב לגברים את כבודם האבוד, נראה איזה אשה תעיז להרים את ראשה, כאשר יהיו לבעל תשע חלופות אחרות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
daneili | 11/07/2011 
אתם פשוט קלישאה... נראה אותכם מבצעים...

כלב נובח לא נושך!!!!

פחדן ...

אם יש לך כזו תעוזה תפרסם את הגיגך במודע.. עם שם.. ותשלח עותק לאשתך....
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אני | 11/07/2011 
אתה מטומטם ומדבר כמו ערבי אל תשווה את עצמיך לאף אחד יעקב אבינו היה רועה צאן אז גם אני צריך להיות רועה צאן? אבותינו מתו משפעת תמות גם אתה מיזה אם זה עושה לך את זה! אה. וזה מאוד חשוב תתגרש!!!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
כל הכבוד | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
משהו | 11/07/2011 
נראה איזה אשה תעיז להרים את ראשה, כאשר יהיו לבעל תשע חלופות אחרות
▾ דווח על תגובה זו  0 
ך | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
לימונדה | 11/07/201179
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יהודי כשר | 11/07/201178
מה קורה עם התמונה המתועבת שמופיע כאן, כבר כתבתי לכם על זה.יאללא מספיק תורידו את זה כבר מעל הכותרת. פכסאלעק !!! די !!! נו !! על מה אתה מחכה ??? אל תגרמו שאני לא יוכל יותר להשתמש עם ה'ככר'

בבקשה !!!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
המחוצ'קן | 11/07/2011 
אל תיכנס לאתר וזהו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
איילוש | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אקספלורר | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
איילוש | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוני | 11/07/201177
ככה נהוג במשפתינו מדורי דורות שאשה ראשונה נושאים בגיל 18 ושניה לאחר שהמצב הכלכלי מתאזן ויש לפחות 3 ילדים!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ש | 11/07/2011 
אלפי שנים משה רבנו אהרון הכהן נישאו לאשה אחת וכן כל התנאים והאמוראים מלבד דוד המלך שמלך זה עינין אחר ונשותיו של שלמה החטיאו אותו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בני | 11/07/201176
זה ההלכה היהודית מדורי דורות ורק האשכנזים שינו בגלל גזירה מקומית שעבר זמנה. אבל הספרדים שמרו על רצף העניין.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אושרררר | 11/07/201175
מה זה כולם יתחילו להיות לי פה גואל רצון או אמבש ממש חירפון

זה ממש לא מתאים לימינו לכל מי שאמר שתמיד נהגו כך, אז פעם זה פעם והיום זה היום למי שלא מעודכן אז התקדמנו והזמנים השתנ, כי אז יתחילו להשוות ביו הנשים ולהשוות זה להפסיק לאהוב. כי תמיד נגלה חסרונות אז צאו מהסרט ותשכחו מהעסק .

וכל אחד צריך להנות ממה שיש לו ולא יעזור גם עוד מליון נשים להביא את האושר כי זה משהו בהרגשה ולא בחיצוניות.

אחלה לילה!!!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
מוטי | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אושרררר | 12/07/2011 
התורה לא מוחלפת ולא תתחלף לעד, אבל תסכים איתי שזה לא מתאים לימינו באופן מוחלט?
▾ דווח על תגובה זו  0 
בתשבע | 10/07/201174
אז גם כל הבנים שלו גם ירצה לקחת שני נשים! בוא נראה אותם אם לא יתגרשו קודם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 10/07/201173
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שלמה המלך | 10/07/201172
רבותיי היכונו המהפכה החברתית החרדית בעיצומה העוילם גולם מתחיל לפקוח עיניים מי שיפסיד מכל ההליך הם שני גופים שהתעשרו על החשבון טוענים רבניים ויועציי שלום הבית למינהם אופס נגמר והנה התיאור כל אחד מאיתנו עובר בבית סוג של התעללות זוגית האשה רואה את עצמה כבעלת הבית ומשכך היא לא מפסיקה להעביד את בן זוגה כבמחול מסביב לשעון זאת בנוסף לחובתו הבססית להביא טרף למשפחתו והנה ברגע שיהיה איזון דמוקרטי בבית כפי שהיה בימי קדם וכפי שנוהגים בני דודנו תיגמר החגיגה כניעה מוחלטת ציות כבוד חנופה ומעל הכל שירות וי איי פי לבעל המלך של הבית וללט
▾ דווח על תגובה זו  0 
שדכנית | 10/07/201171
עם גואל רצון...

בנין עדי עד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +4 
שירן שמעון | 29/07/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
בת של מלך | 10/07/2011 
תני לי לנחש!

נכון שקוראים לך אידית?
▾ דווח על תגובה זו  -1 
עידית | 10/07/2011 
אני שיא הרצינית כל הכבוד לך!!!

קבלי במתנה שידוך של גבר אחד!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שירה | 10/07/201170
הגזמנו זה לא מתאים לדורנו ועצם השיח על הנושא יכול לפרק משפחות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחת | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שימי | 10/07/201169
זה דוקא נשמע טוב
▾ דווח על תגובה זו  -3 
איילוש | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
תתאסלם....... | 23/08/2012 
..הרסת אותי.............חחחחחחחחחחחחחח......... .
▾ דווח על תגובה זו  0 
שימי | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
תמי הבובבה  | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
עידית | 10/07/2011 
השנה הראשונה...

ובשנה השניה עוד 10 ילדים ......

ובשנה השלישית עו 10 ילדים..........

ובשנה הרביעית עוד 10 ילדים...........

ובשנה החמישית עוד 10 ילדים.............

ובשנה השישית עוד 10 ילדים...........

ובשנה השביעית עוד 10 ילדים.............

ובשנה השמינית עוד 10 ילדים......................

ובשנה התשיעית עוד 10 ילדים.................

ובשנה העשירית עוד 10 ילדים......................

(עשר המכות כן...)

בקיצור במשך 10 שנים אתה עושה אחלה ביזנס של ילדים

_______

=סה"כ

100ילדים בלי עין הרע טפו טפו טפו...כן ירבו וישרצו ויעצימו במאד מאד...

אתה ניארלי מזה תשתגע עד שיצאו לך קרנים מכל הכיוונים ואז תגיד בא לי לטייל עם עצמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בהצלחה מתלהב!!!!.........
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שירן שמעון | 29/07/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
קוקו | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
בת של מלך | 10/07/2011 
ה' ירחם!!!!!!!!!!!!!

זה ממש לא נשמע טוב!!!!!!!!!

אני מזועזעת!

בבקשה לא לקחת את זה לכיוון השלילי!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אמנון לוי | 10/07/201168
▾ דווח על תגובה זו  0 
בת של מלך | 10/07/2011 
תגידו מה יש לכם השתגעתם?
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רבקה | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
העסקן התורן | 10/07/201167
כל מי שרוצה עוד אשה יפנה לת"ד 12345 ויפרט מה רע באשה הראשונה, אנחנו נבדוק כל מקרה לגופו (בדיקה לעומק ע"י רבנית מומחית) ונחליט אם מגיע לו עוד אשה
▾ דווח על תגובה זו  -1 
רווק מתוסכל | 10/07/201166
▾ דווח על תגובה זו  +2 
שדכן | 12/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רווק | 11/07/2011 
זה נורא שחושבים בכיוון זה שיש מציאות של אלפי רווקים שלא מצאו את זיווגם!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
עידית | 10/07/201165
▾ דווח על תגובה זו  +4 
עידית | 10/07/201164
תורה)

להנשא ל-2 מה קרה אנחנו בתקופתו של אברהם אבינו???!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שלמה | 10/07/2011 
בעדות המזרח
▾ דווח על תגובה זו  +3 
שולמית | 11/07/2011 
אצל כולם רק אצל אנשים מאוד מסומים שרצו ובודאי שהנשים סבלו מכך מאוד מאוד ולא לחינם קוראת התורה לאשה שניה צרתה..
▾ דווח על תגובה זו  0 
עידית | 10/07/2011 
היום זה לא מתאים אני רואה שרק הגברים מעודדים זאת

אבל הנשים?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? !?!?!?!

מה הקשר?????

איך הגיעו לזה בכלל???????????

למה לגרום עכשיו לרווקות למאוס בזה למה?????????

הייתי מציעה לכל מי שמעוניין שיעשה זאת בלי לשכנע כאן אף אחד!!!!

וזה לא מזיז לי מה היה לפני מאה שנה או אלף שנה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
גד | 10/07/201163
להרבות בנשים.

אין שום חידוש
▾ דווח על תגובה זו  +2 
י | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שירן שמעון | 29/07/2012 
בבקשה עוד בשר טרי לספק לתישקורת החילונית כדי להרבות בשנאת חינם... למה לפרסם דברים כאלה?! הרי אף אחד, גם לא בציבור החרדי לא מעוניין בזה ויש את החרם של רבינו גרשום... אז למה לחפש ולנבור איפה אפשר להביא דברים מוזרים כדי לספק כותרת??? כדי לספק את החילונים אולי...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יונה מצגר | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רחמנות | 10/07/2011 
לדאבון לב
▾ דווח על תגובה זו  +2 
משה לוי | 10/07/201162
כותב מרן הרב רצאבי בספר שולחן ערוך המקוצר אבן העזר סימן קצ"ח:

[ד] כפי דין תורתינו הקדושה שבכתב ושבעל־פה, וכן מוסכם מכל הפוסקים, מותר לשאת אשה נוספת על אשתו, בכתובה וקידושין כדת וכדין, כמו שנאמר{יב} אם אחרת יקח לו, שארה כסותה ועונתה לא יגרע. ונאמר{יג} כי תהיין לאיש שתי נשים וגו' וילדו לו בנים וגו'. וכך נהגו בכל הדורות, כגון שמצינו באלקנה אביו של־שמואל הנביא{יד}, ולו שתי נשים, שם אחת חנה ושם השנית פנִנּה. ואשתו הראשונה אינה יכולה למנעו מזה, גם אם ילדה לו ילדים רבים. ואפילו מאה נשים בבת־אחת, יכול לשאת. אך כל זה דוקא בתנאי שהוא יכול לתת שאר כסות ועונה כראוי לכל אחת ואחת, או שהן מוחלות ומסכימות להסתפק במועט{טו}. ונתנו חז"ל עצה טובה שלא לשאת יותר מארבע נשים, אף־על־פי שיש לו ממון רב, כדי שתגיע לכל אחת מהן עונה בכל חודש, פעם אחת בכל שבוע. אלא שלפני קרוב לאלף שנה, התקין רבינו גרשום בחרם שלא ישא אדם אשה על אשתו. וכתבו הפוסקים שלא פשטה תקנתו כי אם בפרט אצל האשכנזים{טז} אבל לא אצל הספרדים. ואפילו תלמידי־חכמים צדיקים וחסידים ואנשי מעשה נהגו לשאת אשה שנייה, זולתי אותם שהתנו בכתובה על כך שלא ישא אחרת עליה אלא ברשות בית־דין{יז}. גם אצלינו בכל קהילות קודש תימן כן היה המנהג פשוט{יח}, ולא עוד אלא שאין בקהילותינו מי שהתנה על זאת כלל ועיקר. ונותן הבעל לכל אחת מהן מדור לעצמה{יט}. וכעת זה מקרוב שכמעט ונתבטל הדבר, צריך ליטול עצה ותושיה מגדולי הדור{כ}:
▾ דווח על תגובה זו  +2 
m | 05/07/2021 
אתה תמני נכון אז סתם שתדע אתה צריך לפסוק כמו הרב עובדיה לא הרב רצאבי הרב עובדיה פסק זאת אבל אתה צודק אין בעיה להינשא לשני נשים
▾ דווח על תגובה זו  0 
תמר | 12/07/2011 
כמה שהם יהיו יראיי שמים וגדולים התורה יש להם לעבוד הרבה על הכבוד והתאוה
▾ דווח על תגובה זו  0 
שי | 03/08/2014 
והם אמיתיים לא צבועים
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 11/07/2011 
מצד ההלכה הברורה אין בזמננו שום אפשרות לשאת שתי נשים. עוד לא נבראה האשה בת זמננו שמסכימה שבעלה ישא אשה שניה [איני מדבר על הפרוצים וד"ל]. וגם אם אשה תאמר בפה שהיא מסכימה, היא כנראה כל כך אומללה, שפוחדת גם להפסיד את מעט החיבה שעוד בעלה מגלה לה. אוי לה ואוי לבעלה, ואוי לאשתו השניה, שכעבור כמה הריונות וכמה ילדים יחפש עוד אחת צעירה.

הנסיון להוכיח ממה שהיה בעדות מסויימות בדורות קדמונים, מוכיח על חוסר הבנה מוחלט בהלכה.

לעצם הדבר אם רבינו גרשום מאור הגולה גזר כך בזמנו, לפני למעלה מאלף שנה, וחכמתו כחכמת אלוקים, הרי מובן כמה גרוע הדבר. ואכן, המציאות מוכיחה כמה שהיה הדבר גרוע, כמה כאב לב ועלבונות ובזיונות היו כרוכים בזה.

מי שמתגעגע לזה, צריך טיפול בהקדם!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יעל | 13/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אזהול | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מיקי | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 10/07/201161
הקשר הנפשי החזק כשליבך נחצה לשניים? זה רעיון מגעיל ודוחה

שרק גבר שאינו אוהב את אשתו ולא מקושר באמת בקשר הנישאוין ימליץ על זה!
▾ דווח על תגובה זו  +3 
מיצי | 02/05/2013 
תתבגר קצת
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירן שמעון | 29/07/2012 
סופסוף גבר נורמאלי אמיתי שאוהב את אשתו ולא תאוותן שברגע שרק יוצא לו מחפש עוד נשים....
▾ דווח על תגובה זו  0 
!!! | 23/08/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רבקה | 11/07/2011 
קודם תגיעו לדרגה שלהם בכל העניינים האחרים

ורק אח"כ תדברו על עוד אשה - - -
▾ דווח על תגובה זו  0 
יונה מצגר | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוספה | 10/07/2011 
עם 2 נשים לאחר הרמאות שרימא אותו לבן. לפי התוכנית הוא אהב את רחל והיה אמור להתחתן רק איתה.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ב | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
כ | 11/07/2011 
לא כל אחד הוא מלך בקושי על עצמו הוא יודע לשלוט
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ללללללללללאה | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
י | 11/07/2011 
היום זה ברור למה רוצים כמה נשים ,
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תמני :-‏)‏ | 10/07/201160
סבא רבא שלי היו לו שבע נשים‏!‏! לפני עשרות שנים הדבר היה מאוד מקובל מאז שהגענו לארץ חוקי המדינה אסרו את מה שמותר בניגוד לדעת תורה‏!‏! שלא נדבר על מה שהתירו בניגוד לדעת תורה. ירחם ה‏'‏‏!‏!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +4 
ששון דמארי | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
תמני :-‏)‏ | 10/07/201159
סבא רבא שלי היו לו שבע נשים‏!‏! לפני עשרות שנים הדבר היה מאוד מקובל מאז שהגענו לארץ חוקי המדינה אסרו את מה שמותר בניגוד לדעת תורה‏!‏! שלא נדבר על מה שהתירו בניגוד לדעת תורה. ירחם ה‏'‏‏!‏!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ע | 11/07/2011 
לא הסתפק במועט הסבא?

מרבה נשים מרבה זימה וזה לא אני אמרתי

גועל נפש שמעת על נבל ברשות התורה???
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי | 13/02/2019 
א. כתוב "מרבה שפחות מרבה זימה", לא נשים!

ב. מה כן כתוב "מרבה נשים מרבה כשפים" - וכמובן זה על המרבה נשים מעבר למה שההלכה התירה, ולא כפי מה שהתירה ההלכה יהודי פשוט עד 4, מלך עד 18.
▾ דווח על תגובה זו  0 
תלמיד מרן | 10/07/201158
שלא ישא אישה על אישתו.

מרן שם מדבר באשה שהשתגעה וכדומה שאז מותר לו לישא אשה על אשתו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
המתיר | 10/07/2011 
במותב תלתא הווינא ושתינא כוס קפה, והחלטנא שלא נדרת על דעת אשה אוטיסטית, שנאמר וגו'
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בת של מלך | 10/07/2011 
אל תתיר משהו שגם לך לא מותר!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
עידית | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
תלמיד מרן | 10/07/201157
שלא ישא אישה על אישתו.

מרן שם מדבר באשה שהשתגעה וכדומה שאז מותר לו לישא אשה על אשתו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
תלמיד מרן | 10/07/201156
שלא ישא אישה על אישתו.

מרן שם מדבר באשה שהשתגעה וכדומה שאז מותר לו לישא אשה על אשתו.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תלמיד מרן | 10/07/201155
שלא ישא אישה על אישתו.

מרן שם מדבר באשה שהשתגעה וכדומה שאז מותר לו לישא אשה על אשתו.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תלמיד מרן | 10/07/201154
שלא ישא אישה על אישתו.

מרן שם מדבר באשה שהשתגעה וכדומה שאז מותר לו לישא אשה על אשתו.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תלמיד מרן | 10/07/201153
שלא ישא אישה על אישתו.

מרן שם מדבר באשה שהשתגעה וכדומה שאז מותר לו לישא אשה על אשתו.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תלמיד מרן | 10/07/201152
חמורה שלא ישא אישה על אישתו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תלמיד מרן | 10/07/201151
חמורה שלא ישא אישה על אישתו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תלמיד מרן | 10/07/201150
חמורה שלא ישא אישה על אישתו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תלמיד מרן | 10/07/201149
חמורה שלא ישא אישה על אישתו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תלמיד מרן | 10/07/201148
חמורה שלא ישא אישה על אישתו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תלמיד מרן | 10/07/201147
חמורה שלא ישא אישה על אישתו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תלמיד מרן | 10/07/201146
חמורה שלא ישא אישה על אישתו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תלמיד מרן | 10/07/201145
חמורה שלא ישא אישה על אישתו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אושרררר | 11/07/2011 
מה קרה? התחרפנת רק מעצם המחשבה אנחנו מבינים גם אחרי פעם אחת.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מכל כיוון | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חיים | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חרדי | 10/07/201144
ליצנות
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שלמה חבשוש | 10/07/201143
הרב עובדיה צודק וגם על ידי כך לא ילכו הרבה בחורות להנשא לגויים בגלל שלא מצאו בחור יהודי כי אין. מפני שבנות יש הרבה בעולם רש"י מס יבמות דף ס"ב .חוץ מזה כי בארץ אשה שניה אסור זה בגמיה, אבל שיהיו לך כמה נשים ידועות בציבור זה מותר ויש לאשה כזאת כל הזכויות כמו אשה. אז למי מפריע שיהיו לאדם עוד אשה עם חופה וקידושין וילדים חוקיים.זו מדינה עם חוקים לא להם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בת של מלך | 10/07/2011 
צודק בהחלטטטטטטטטטטטטט
▾ דווח על תגובה זו  0 
עלה והצלח | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חושם | 10/07/201142
איך זה יסתדר?

חלם.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
י חשין | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אמיתית | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
השואל | 10/07/201141
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יעל | 13/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
נחת | 10/07/201140
חברים ! הצילו ! בקושי אני מסתדר עם אחת !!! היאך אסתדר עם שניים ???????
▾ דווח על תגובה זו  +2 
דן סגל | 10/07/201139
..ואין גדולה כתורה, ואין מפלגה כש"ס...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
י. | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
צאצא מר"ן... | 05/07/2021 
תביא מקור נו תביא אני מחקה אל תבדה דברים מליבך תביא מקור אף אחד לא יקשיב לך בלי מקור הצעה ממני גם אתה סתם מביש את עצמך בבורותך בפרסייה ממש חבל ממש
▾ דווח על תגובה זו  0 
טפויי | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שפויה  | 10/07/201138
כיכר השבת! מה עובר עליכם? אתם מכניסים כתבות מזעזעות לאתר לאחרונה . אני שוקלת לעשות עליכם חרם. מגעילים. פשוט מעוררים את החילונים לצחוק על הדתיים ולשנוא אותם! תמשיכו תמשיכו....
▾ דווח על תגובה זו  +1 
עידית | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יענק"לה | 10/07/2011 
מה רע בזה ????
▾ דווח על תגובה זו  0 
גם דוד | 10/07/2011 
גם שמשון אברהם השבטים הקדושים ולאמוראים ותנאים היתה אישה בכל עיר כמבואר במסכת קידושין ''מאן הוי לי להאי יומא''
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חיה | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חַיִּים | 10/07/201137
לא חסר גברים רווקים!!!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
עידית | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוקד 101 | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
עידית | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חני | 10/07/201136
לפי החוק שתי נשים זה בגמיה אז איך אפשר להרשם לנישואין במקרה כזה???

מה עם האשה הראשונה האם היא מסכימה???

גם אם הראשונה סרבנית גט שנתיים, והבחור מאורש לרווקה מבוגרת ושניהם מתים להתחתן. בית הדין הרבני לא מאשר נישואין אלו אז מה הדמיונות האלו? טכנית זה לא בר ביצוע לפי החוק.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
רק הם יכולים... | 10/07/201135
▾ דווח על תגובה זו  -1 
טיפשות לחלוטין | 10/07/201134
▾ דווח על תגובה זו  +1 
צא ובדוק | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
כלומנטל | 10/07/201133
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אלמונית | 10/07/201132
לכבוד המערכת!

בתורה אשה נשואה לא הייתי רוצה שבעלי יתחתן עם עוד אשה.

אזה אם הוא כן יעשה את זה אזי אני מתגרשת ממנו...

אז מה עדיף שיתחתן עם אשה שניה בשביל להרוס את הראשונה?

הרס בתים בישראל

גם הילדים לא יסלחו לאבא שלהם על זה!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אשה אחת | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שרול | 11/07/2011 
והוא לא יתן גט, is problem
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אחת | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ועדת הרבנים | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
תירגעי | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שוקי | 10/07/201131
הוא התחתן עם אשה שניה שהיתה מרשעת, בגלל זה כל עם ישראל צריך לסבול? יללה תנו לחיות!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
גלובל | 10/07/2011 
אדרבה תנסה תתחתן עם אשה נוספת ונראה אותך גבר אבל אז אל תצעק ואל תתלונן על מי שהציע לך את הפתרון החלומי
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גלשנית | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
כנראה | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי  | 10/07/201130
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חרדית | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
עלום שם | 10/07/201129
אפשר יקבל סידור מלא משני כיוונים.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
סמינרית | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רווק מתוסכל | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מזועזעת | 10/07/201128
תתחתנו בגיל צעיר ותפסיקו לברור! זה הפיתרון!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בהצלחחה | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מני | 10/07/201127
▾ דווח על תגובה זו  0 
צאצא מר"ן שו"ע | 05/07/2021 
לא נכון טעות בידך מה אם פאה הרב עובדיה אומר שאשה ששמה פאה נוכרית תשרף בגיהנום ואין לה תקנה וגם התמנים מקלים בהכול הם מגיירים לעצמם גויות
▾ דווח על תגובה זו  0 
מני | 10/07/201126
▾ דווח על תגובה זו  0 
מני | 10/07/201125
אין בזה חידוש!
▾ דווח על תגובה זו  0 
י. | 10/07/201124
גם אני מרוצה וגם הן.
▾ דווח על תגובה זו  -3 
שירן שמעון | 29/07/2012 
אשה חייה עים האשה השניה של בעלה.... שניהן שונאות את הבעל על כל דבר הכי קטן שהוא נותן לשניה כל אחת היא צרתה של השניה וגם אתה סובל כי כבר דואגות למרר לך את החיים!!! אני בטוחה במילון אחוז!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
נאוה | 10/07/201123
אף קראתי בשם הגאון מוילנא שזה מקרב את הגאולה!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ש.ר | 29/07/2012 
או שזה גבר שרשם את זה אני כמעט בטוחה במסווה של שם נשי או שעים זאת אישה אז היא סובלת מאוד מבעלה וכבר לא אכפת לה ממנו או שנמחק לה השכל לגמריייייייייייייי!!!לגמרי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רבקה | 11/07/2011 
תרצה ותסכים- הרי היא תצטרך לחלוק את בעלה עם עוד משהיא ויהיה להם תחרות בכל העניינים- אייייייייייייכס!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שירן שמעון | 29/07/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רחלי | 10/07/2011 
יש מצב? בני כמה אתם וכו?
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אלון | 10/07/201122
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אלון | 10/07/201121
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אלון | 10/07/201120
▾ דווח על תגובה זו  -1 
נוריאל | 10/07/201119
יפה עם הכנסה גבוהה, כדי לא להוריד ברמת החיים של אשתי
▾ דווח על תגובה זו  -2 
פנחס | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אאא | 10/07/201118
בנוסף יש חוק במדינת ישראל האוסר על נישואים ליותר מאישה אחת - עונש פלילי מוטל על מי שיעבור על כך.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שי | 31/07/2014 
לא צריך לעשות פרסומת....
▾ דווח על תגובה זו  0 
ר" יעקב | 10/07/2011 
וגם ,הספרדים לא קיבלו אותו .
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שפרה | 11/07/2011 
שדבר הנהוג כבר שנים רבות מאוד, לא מבטלים, למרות שמותר כבר

וחוץ מזה, היום זה זמנים אחרים ולדעתי זה לא היה עובד היום

יהיו יותר גירושין מאשר נישואין לשניים כי הנשים לא תהנו מזה
▾ דווח על תגובה זו  0 
איציק | 10/07/201117
אני במשא ומתן עם השוויגר להחזיר חצי
▾ דווח על תגובה זו  0 
רווק מתוסכל | 10/07/2011 
יותר יקר...........
▾ דווח על תגובה זו  0 
הגנת הצרכן | 10/07/2011 
של מינוס 1.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
עידית | 10/07/2011 
להרגיע!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
הגנן הצרחן | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
י. | 10/07/201116
▾ דווח על תגובה זו  0 
מצומרר מאד  | 10/07/201115
למה ????חסר גברים רווקים . גרושים . ואלמנים? רק תיגרמו בטיפשותכם להרוס בתים קיימים לנשים ולילדים ובעלים ?וגם לכן זה יהיה רע . הרי זו הסיבה שיש חרם דרבינו גירשום כדי למנוע כל הצרות האלו . והדור הזה לא יותר טוב ועם מידות יותר טובות , שזה יגרום לטוב . הזהרו אל תיפלו בפח הזה .......
▾ דווח על תגובה זו  +3 
!!! | 23/08/2012 
אישה!!!!(כמו כל המגעילים פה באתר שרצו עוד כמה!!!!!)
▾ דווח על תגובה זו  0 
תמי | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ספרדי חופשי | 10/07/2011 
ואשכנזיות כנרא ר''ג ידע עם מי יש לו עסק..
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חיים | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם | 10/07/201114
למנוע סחיטותיה של האשה במכוון או בדיעבד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
גרוש בהסכם | 10/07/2011 
הוא יסחט כמו שצריך

והוא ציפה לחיים יותר טובים
▾ דווח על תגובה זו  0 
בלי לחץ | 11/07/2011 
עורך דין להעביר נכסים על שם משפחה, אז לתת את המכה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אדיר | 10/07/201113
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גבר מדוכא | 10/07/201112
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ותפקד | 10/07/201111
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני ברקי | 10/07/201110
▾ דווח על תגובה זו  0 
נשוי באושר | 10/07/20119
▾ דווח על תגובה זו  0 
תמי  | 10/07/20118
מי תסכים שבעלה יהיה עם 2 נשים איכססס!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רבקה | 11/07/2011 
לדעתי- התוצאה תהיה ה-מ-ו-ן גירושין

הנשים תקנאו זו בזו- יהיה תחרות גדולה ביניהן, והבעל רק יסבול מזה.

אני אישית חושבת שעדיף כבר לאשה לחיות לבד מאשר ---
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעל | 13/07/2011 
עדיף להיות לבד
▾ דווח על תגובה זו  0 
חלי | 11/07/2011 
כולם מרוצים אז לא צריך לקנאות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמן | 11/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
צרות עין | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
המגיב | 10/07/20117
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אלי וורדיגר | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רווק מתוסכל | 10/07/2011 
ולו יהיה שקט ושלוה בחוה........
▾ דווח על תגובה זו  +1 
המגיב | 10/07/20116
▾ דווח על תגובה זו  +2 
צאצא מר"ן שו"ע | 05/07/2021 
לא נכון טעות חמורה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 10/07/20115
התקנה של רבינו גרשום היתה עד לסוף האלף החמישי! (כמבואר בכל ספרי הפוסקים מאז ומעולם).
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יצחק בן נתן | 10/07/2011 
ללא היתר מאה רבנים, והיה מעשה בירושלים בזמן האמרי בינה שאחד עשה מעשה והתיר ללא היתר מאה רבנים, והקפיד עליו האמרי בינה, ונענש על המקום במיתה רח"ל אז בני אשכנז אנא לא לשחק באש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שי | 03/08/2014 
יש מה להשיב על זה אבל אני מפחד
▾ דווח על תגובה זו  0 
וואו | 10/07/20114
מי יכניס עוד אחת לבית שלו ?
▾ דווח על תגובה זו  +4 
ענתושש***... | 23/08/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתנחל | 10/07/2011 
אבל כולם שוכחים..

מרבה נשים מרבה כשפים...
▾ דווח על תגובה זו  +2 
בת של מלך | 10/07/2011 
נכון בהחלט!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
עידית | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דוד | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
גרשום | 10/07/20113
▾ דווח על תגובה זו  0 
חלי | 10/07/20112
▾ דווח על תגובה זו  0 
גבר | 10/07/20111
▾ דווח על תגובה זו  -2 
גבר גבר | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
זו האמת | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
בת של מלך | 10/07/2011 
אתם יכולים לרצות!!!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
עידית | 10/07/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
צאצא מר"ן שו"ע | 05/07/2021 
שלוחה שפה נקיה כולם אתם מדברים במילים מגעילות מילים שלא יתוארו ממש לא יתוארו
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"