העושק נחשף: כך גזלני הבשר עושים קופה על חשבון הציבור

מאמרו של הרב אבא טורצקי ב'כיכר השבת' שעסק בשחיתות תעשיית הבשר הכשר, עורר סערה. עכשיו, הוא חושף מסמך חסוי שקיבל ממשגיח בכיר ● המשגיח מודה: "החרדים ישלמו כל מה שיבקשו מהם" ● טורצקי: "העולה מהמכתב שעדיין אין אנו יכולים לתאר עד כמה המערכת כולה נתונה בידי שרלטנים" (צרכנות)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חזי | 26/08/2011137
שמעתי ממקור מוסמך שכולל חשוב בירושלים למד לאחרונה חולין בעיון ואח"כ הלכו למשחטות של כל הכשריות ומצאו שבד"ץ בית יוסף מקפיד על כל כל ההידורים (הם בדקו בעופות) ולמי שיודע הוא הרבה יותר זול משאר הכשריות אם כן למה שלא יכניסו מפקח מצד האשכנזים ותיראו שכווווולם יאכלו עופות בית יוסף ואחרי כזה מהלך גם בבשר הם יפחו ויורידו מיד מחירים בכל מקרה תודה אבא על המחשבה על כלל הציבור
▾ דווח על תגובה זו  0 
בבקשה רק עוף | 17/08/2011136
לדעתי יש להפסיק לקנות מהבדצים, ולא בגלל הרבנים העומדים בראשם שהם לא יכולים לעשות כלום מכל מיני סיבות הידועות למבינים. אלא גם בגלל שהמשווקים עושים ומכתיבים תנאים, אחרת לא ישווק שום בשר. די להעיר שאם הרבנים באמת איכפת להם מהציבור, שישימו תנאים ומיגבלות על ריווח הבשר והעופות. הנתונים והמכתבים של הרב אבא טורצקי מעידים כמאה עדים שהציבור נגזל, ואין מושיע. מה החיסרון בבשר חלק של רבנות או עוף מהדרין שעולה 13 שקל לקילו. האם זה טרף? ח"ו, והראיה שאין שום תביעה כנגדם בגין הונאה בכשרות. ואם הם כבר אומרים שזה מהדרין, בוודאי שהם נאמנים. והעיקר שזה סכום השווה לכל נפש. שאם תגיד שהם לא נאמנים, אז שום בד"ץ לא נאמן ח"ו. אנחנו קבוצת אברכים שכבר הרבה זמן לא טעמנו טעם עוף או בשר בימי השבוע. ובשבת אנחנו קונים בקושי קילו אחד. או עוף אחד לכבוד שבת. מישהו איכפת לו מכל זה?. הרבה רבנים שמים יד לפה וזה ממש מצער.ואם לא רבותינו שיגנו על הציבור, מי יגן?. אז אולי עכשיו יהיה שינוי לטובה והסערה הזאת לא תלך לחינם, והבן שלי הקטן יזכה למנת עוף גם בימי השבוע. חיזקו ואימצו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתוך המערכת | 17/08/2011135
הייבואן מביא את הבשר ב7$ לקילו אבל הרבנים של הבדצ"ים דורשים תוספות שערוריתיות עבור החותמת - כגון טיסות במחלקה ריאשונה + אירוח במלונות מיוחדים ויוקרתיים + משכורות שמנות לצוות הנוסף שלהם כדי לנפח עוד כמה כיסים וכו'... ואח"כ הם גם דורשים מחיר התחלתי של שקל על כל קילו חלק ועוד.....

להזכירכם הבדצ"ים הם גופים פרטיים וכלכליים שמגלגלים מיליונים על גבינו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאן דאמר | 17/08/2011134
הגאון אמר שאם כל העשירים היו נותנים חומש לא היה עניים

ואני בעניי חושב (לפי השפע של היום) שאם כל העשירים היו נותנים מעשר לא היה עניים ..........

לא צריך יותר מזה
▾ דווח על תגובה זו  0 
שחיטה כדת... | 16/08/2011133
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורי עמר  | 16/08/2011132
סוף סוף קוראים על האמת כמה קופון גזרו מוכרי הבשר שמנצלים בציניות "עניות" של תלמידי חכמים לעשוק אותם ולהתכסות בחותמות כשרטות למהדרין המכניסות כסף טוב ויקר. אוי לנו מבושה זו ששנים ראיתי את העוול ואת "התאווה" על מחירי העוף הנשקים אלעל.

ומי משלם ? תלמיד חכם שמשכורתו 3000 ש"ח עם 6 ילדים. דוגמא אחת מני רבות. די לצרותינו די.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רחלי | 16/08/2011131
הלוואי! נראה לי שהשינוי יקרה רק כשיבוא משיח!!!

בואו נזרז את ביאתו!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
נגמרו החגיגות! | 16/08/2011130
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליטווק | 16/08/2011129
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבא טורצקי | 16/08/2011128
אמש קבלתי טלפון מאחד ממשווקי הבשר שהוא צועק ואומר לי שאף אחד לא מתייחס אלי למאבק וחכה קצת הכל יעבור.

אמרתי לו כנס לכיכר השבת ותראה כמה תגובות ואיך אנשים מתיחסים לאחד כמוך. שהכסף שנו נתון בתוך ארנקך.

הלה פתח את האתר חזר אלי ואמר לי אתה יודע מה זה כבר נראה אחרת.

רבותי.....

אין לכם מושג כמה זה עוזר עוד תגובה ועוד תגובה

אין לי הרבה מה לפעול מעבר לזה שנרים כולנו קול מחאה אדיר.

אני מתכונן בעז"ה לדבר על זה גם בתוכנית שלי מחר ביום רביעי בשעה שמונה בערב בקול חי אבל לא נשכח להגיב בחומרא כאן באתר כי זה ישפיע.

תודה רבה

אבא טורצקי
▾ דווח על תגובה זו  0 
שוחט בחול | 17/08/2011 
הרב אבא שליט"א כשוחט מזה עשר שנים אני מחזק את ידך וכל מילה שלך ממש נכונה ברכה והצלחה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה המשתדל | 17/08/2011 
כי אז תיפול ברשת היצר ותמכור ג"כ במחירים מופקאים

אנשים קל להם לדבר על כסף של השני ועל קמצנות עד

שהניסיון מגיע אליהם

תדע לך שזה ניסיון גדול מאד מאד

מניסיון...
▾ דווח על תגובה זו  0 
יענקי | 16/08/2011127
מי מאלץ לקנות הכשר זה או אחר אבא אתה רוצה תפתח הכשר לבד אין פה בעיה אמיתי
▾ דווח על תגובה זו  0 
שי | 16/08/2011126
הגל ביזנעס לך תאמין למישהוא
▾ דווח על תגובה זו  0 
פאתח אל בד"ץ | 16/08/2011125
▾ דווח על תגובה זו  0 
אסתי | 16/08/2011124
עכשיו, אחרי שראינו איזו תאוצה צברה החרם על הקוטג', צריך להתחיל את החרם על הבשר הגלאט. אבא טרוצקי, התחלת להרים את הכפפה, צריך להמשיך, להכריז על חרם על מספרים מסויימים בכל הרשתות ועם קצת סבלנות, המחירים ירדו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מכלוף ... | 16/08/2011123
השחיטה תעשה ע"י צוות ירא שמים מהפרקליטות, שחיטה חלקה בהשגחת הנשיאה בייניש.

ועכשיו ברצינות:

ראו מה כתב 67.
▾ דווח על תגובה זו  0 
עולה חדש | 16/08/2011122
אברגל שליטא אישר. לי לקנות חלק רבנות.

החשבון פשוט 10 נפשות.5 ק"ג לשבוע כפול 20 שנה

לפחות 210.000. הפרש של 35 שח לק"ג

שח
▾ דווח על תגובה זו  0 
מצגר | 16/08/2011 
הרב אברג'ל היה חבר בבד"ץ מסוים וכל הצוות היה מטעם הרה"ר לישראל .[רק התויות נשאו שם של הבד"ץ]
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורי | 16/08/2011121
קודם כל הערה"במכתב מצויין שהעלות ליבואן 30ש"ח לק"ג אז איך אתה רוצה שימכור בפחות מזה?

עכשיו. יש מקומות שיותר זול להביא משם אוליי מאירופה יותר קרוב יותר מהר.

להגביר את התחרות ע"י היתר להציף את השוק בבשר.

יבוא אישי ע"י קבוצות רכישה חוסכים בפערי תיווך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
עכואי | 16/08/2011120
לצערנו הרב בדור שלנו כל מה שקשור לדת נהיה ביזניס

במיוחד בתחום הכשריות

אך דא עקא

שצריך להפריד בין המינים

למפורסמות אין צריך ראיה שהשודדים הגדולים בתחום הכשרות הם

בדץ עדה החרדית ירושלים

הם היחידים שדורשים

מהמפעלים לקנות חומרי גלם (לאו דווקא חומרי מזון ממש)

בהכשר הבדץ

הם היחידים שנותנים אישור בדץ

לכלור אקונומיקה

לסבון ידיים

סבון כלים

נייר כסף

נייר אפייה

מגבות נייר

פאות בתי מלון ומה לא

והכל בהשגחת הבדץ

הבדץ הם נבלים ברשות התורה

הציבור החרדי יקנה הכל העיקר שיהיה בדץ

נהיינו עוורים

לא משנה מחירים לא משנה כמה ולמה?

יש בדץ אני קונה

הגיע הזמן לעשות סדר

בנייני זופניק אומנם נראים ישנים

והמשרדים בכלל כמו חדר חקירות מזמן המנדט

אבל זה הסוד

שפ מגלגלים סכומים שאי אפשר לשער ולתאר

והכל על הגב שלנו

הם משתמשים בגאב"ד ובראב"ד לכל תכסיסיהם ומעלליהם

זה לא אומר שהרבנות הרגילה היא היא הצדיקה והנכונה

אדרבה

כולנו יודעים איזה דברים יש ברבנות

ואפילו ישנם מקומות שהמשגיחים מטעמם מחללי שבת

אבל

ולכן יש השגחה כמו של הרה"ג הרב בן ציון מוצפי שליט"א

שאני אישית לא אוכל ממנה

אבל ברור לנו שהמשגיחים שלו יראי שמים באמת

שהם בוודאי יותר טובים מהרבנות ומהעדה החרדית

שאצל הרב מוצפי

אין חילונים ואין קומבינות של חרדים

הגיע הזמן להסיר את הכפפה ואת ההשגחה של הבדץ העדה החרדית

אנחנו הבאנו את זה עלינו

אנחנו בנינו את המונפול שנקרא עדה החרדית

אני לא מאמין שהמחאה תעשה משהו בעניין

הלוואי ואתבדה

ולאותו רשע מרושע שבעיז לדבר סרה ברב מוצפי

אבוי לך ולנפשך

מי אתה בכלל מולו

תעשה תשובה כי אם לא תענש עכשיו אז מחר אם לא כאן אז למעלה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד שלצערו... | 16/08/2011119
אני עבדתי כמשגיח בצוות שחיטה מהודרת ויכול להעיד נאמנה במיליון אחוז שהבשר של הרבנות הראשית נשחט ע"י צוותים באותה רמת שחיטה ויראת שמים (במקרה שלי היה אותו צוות ממש)של הבד"ץ שאני נשלחתי והמחיר שלו שווה היום לבשר רגיל (כשר לא חלק)כי כנראה אין שמה מאפיה שמרוויחה על הגב שלנו ושל מיעוטי יכולת ועיין בשו"ע של בעל התניא בהלכות הכנה לשבת שמחובתם של ת"ח לגזור לציבור שלא יקנו במחיר מופקע.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בודק | 16/08/2011 
אל תטעה את הבריות , השחיטה אינה אותה שחיטה , את זה כל אחד יודע ,

יש שוחט נוסף בתא שחיטה.

יש בדיקת סכין וושטות בכל שחיטה.

יש הקפדה של משגיח מיוחד פנים ומיוחד חוץ .

יש תיגבור של משגיחים שנשלחים על חשבון הבד״ץ.

מהירות הליין איטית ב- 60 לשעה , בעוד שברבנות זה 120 לשעה .

יש השגחה צמודה על הפירוק והאריזה .

הצוות נבחר כל אדם על ידי ראש הבד״ץ .

יש בדיקת כרס, ושט , סכינים מוקפדת מה שאין בכשרות רגילה .
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שוחט ותיק | 17/08/2011 
תקשיב ידידי אם לא היו ההוראות של הרבנות הראשית בעניין השחיטה והבדיקה אוי ואבוי היה לנו ראה מה קורה בבדצים בעולם אז לידיעתך

1 הרבנות הראשית מקפידה לשחוט רק 400 ראש ליום על ידי שלושה שוחטים בבדצים אני ראית שניים ואפילו אחד על 500 ראש שאם לא ידוע לך השחיטה היא דאורייתא

2 הסכינים שעל ידי שוחטי הרבנות הם מהמעולים שיש בתחום וזאת עקב מקצועיותם הרבה של השוחטים חד וחלק

3 לרוב הבדצים אין ולא היה שוחט נוסף אולי 2 משגיחים נוספים

4 בדיקת כרסים נעשית בעיקר בשחיטת ליוויבטש ללא חיוב מעיקר הדין עיין אגרות משה יביע אומר ועוד

5 הבדצים הידועים שכל אנשי הצוות הם של הבדצ בלבד הם הגר"מ לנדא , רובין, ואולי עוד אחד או שניים

6 רוב הבדצים כולל עטרה מחפוד שארית ישראל, ישא ברכה מוצפי ועוד, משתמשים בשוחטי ובודקי הרבנות

חד וחלק

ומי שרוצה להיות פראייר ולשלם מחיר מופקע על בשר שנשחט באותה משחטה ולפעמים אותה בהמה אז שיבושם לו
▾ דווח על תגובה זו  0 
רואה חשבון | 16/08/2011 
גם אם אתה צודק ואומר שיש הקפדות ותיגבורים מיוחדים ,עדיין אין להצדיק את המחירים המופקעים!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שוחט | 16/08/2011 
אני שוחט בחו"ל מטעם הרה"ר לישראל . כל הפרטים שציינת נמצאים גם בתקנון של הרה"ר לישראל!!!!!עוד לא מצאתי שמהירות הליין 120 לשעה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמואל הנגיד | 16/08/2011118
1. אני מבקש להזכיר שרמת המחירים לפני 9-10 שנים עמד על 22-24 שקל לכל ק"ג עוף

וכל זאת לפני שהרב בן ציון מוצפי החליט שראוי להעמיד הכשר מהודר לכל הדעות ובמחיר שווה לכל נפש

בעיקר לאברכים ,בני תורה ומשפחות מרובות ילדים . בזכות זאת המחיר כיום עומד על 18-20 שקל לכל ק"ג עוף .

2. מי שמאפשר לבצע רכישה ישירה לאברכים ובני תורה ישירות מהמפעל תוך חסכון כספי משמעותי ללא פערי תיווך הוא הגאון הרב בן ציון מוצפי ובזכותו המלאה .

3.לצערנו רשתות המזון לא מאפשרות לכל ההכשרים המהודרים דריסת רגל אצלם .במידה והם היו מאפשרים זאת

הייתה מתקיימת תחרות הוגנת והמחירים היו יורדים בצורה משמעותית .

4. ראוי שכל צרכן ישאל את עצמו מדוע בכל הרשתות והמרכולים יש את אותם הכשרים ואין מכירה של הכשרים או כשרויות אחרות .

5.הגאון הרב בן ציון מוצפי מבצע שחיטה לפי כל חומרות הבית יוסף והרמ"א אשר מתאימה לכל הקהלים והעדות בישראל ללא כל פשרות ברמת ההידור והכשרות ולמרות כך קשה למצוא אותו על המדפים במקומות רבים.

6.רב מוצרי הבשר בכשרות הגאון הרב בן ציון מוצפי נעשים באמצעות מכירה ישירה ללקוח או באמצעות ארגוני חסד וכל זאת במחירים מסובסדים.

7.ראוי לכל מי שמוציא לעז ללא כל אחריות ובדיקה שיבדוק את עצמו טוב טוב ויעשה תשובה וסליחה מגדולים ויראים ממנו .
▾ דווח על תגובה זו  +1 
פו הדוב | 17/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
תלמיד הרב... | 16/08/2011 
מי שמדבר על הרב מוצפםי לא יודע איזה עונש מחכה לו.

אני מצפה שמקורבי הרב מוצפי יעשו מכירות ברחבי הערים בארץ בתדירות גבוהה!

כל שבועיים מכירה!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
פו הדוב | 17/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו | 16/08/2011117
למי שעוד זוכר לפני יותר מעשרים שנה התחילו בזה "עטרה" של בית יוסף שהיה בהשגחת הרב מחפוד, שסיפק "חלק" בהשגחת הרבנות של ישראל והדביקו תויות של "עטרה", כדי להמכר יותר בזול ממה שמוכרים בשחיטה של הארץ.

אבל מאז שהגיעו כבר העלו את המחיר יותר יקר מ"חלק" מהמדרין של הרבנות הראשית שבא מחו"ל.

אז בזמנו קילו בשר "חלק" מהדרין שבא מחו"ל של הרבנות הראשית היה עולה 9 שקלים, וקילו בשר "חלק" מהדרין עם תוית "עטרה" עלה 18 שקלים, הפער 100% אחוזים.

שחכנו את כל מה שהיה בתקופה ההיא כשיצאו כולם נגד הבד"ץ עטרה שהוא משווק "טרפה" ח"ו, היום כולם כל הבד"צים בלי יוצא מין הכלל מיבאים "בשר מחו"ל" בהשגחת הרבנות עם תויות בד"ץ.

יש בשאלות ותשובות של הרב מחפוד על הבשר "החלק" מיבוא מחו"ל שהם אותה שחיטה למהדרין עם שוחטים מטעם הרבנות של ישראל ורק "בבטן" האוניה מתביקים את "התויות" הבד"צים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שתיקה כהודאה | 16/08/2011116
▾ דווח על תגובה זו  0 
שי | 16/08/2011 
אפשר לברר ברבנות הראשית הרב מוצפי שולח רבנים לשחיטה בחו"ל ברגע שמתחילים לשחוט לבד"ץ. הרב שנשלח ע"י הבד"ץ והרב מוצפי הופך להיות ראש הצוות במשחטה שלפי הנחיותיו (שהם הוראות הבד"ץ )מתבצעות כל הבדיקות והוא הפוסק לגבי שאלות או ספקות בהלכה בהתיעצות עם הרב מוצפי.ושאר הרבנים מתפקדים כל אחד לפי אומנותו כבודק סכינים וכד' לכן אני מציע ידידי לבקש מחילה מהרב היות שבקרוב מאוד אנחנו בחודש הרחמים ודיברת לשון הרעוהוצאת שם רע בלי שום יסוד .....
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמואל | 16/08/2011 
שקר וכזב , ראוי שתבדוק את עצמך טוב טוב . העובדות הם שנשלחים אנשי צוות וכל הצוות הם שוחטים שנבחרו ונבדקו על ידי הגאון הרב בן ציון מוצפי
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא יצלח | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מפקיע מחירים | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמואל | 16/08/2011 
1. אני מבקש להזכיר שרמת המחירים לפני 9-10 שנים עמד על 22-24 שקל לכל ק"ג עוף

וכל זאת לפני שהרב בן ציון מוצפי החליט שראוי להעמיד הכשר מהודר לכל הדעות ובמחיר שווה לכל נפש

בעיקר לאברכים ,בני תורה ומשפחות מרובות ילדים . בזכות זאת המחיר כיום עומד על 18-20 שקל לכל ק"ג עוף .

2. מי שמאפשר לבצע רכישה ישירה לאברכים ובני תורה ישירות מהמפעל תוך חסכון כספי משמעותי ללא פערי תיווך הוא הגאון הרב בן ציון מוצפי ובזכותו המלאה .

3.לצערנו רשתות המזון לא מאפשרות לכל ההכשרים המהודרים דריסת רגל אצלם .במידה והם היו מאפשרים זאת

הייתה מתקיימת תחרות הוגנת והמחירים היו יורדים בצורה משמעותית .

4. ראוי שכל צרכן ישאל את עצמו מדוע בכל הרשתות והמרכולים יש את אותם הכשרים ואין מכירה של הכשרים או כשרויות אחרות .

5.הגאון הרב בן ציון מוצפי מבצע שחיטה לפי כל חומרות הבית יוסף והרמ"א אשר מתאימה לכל הקהלים והעדות בישראל ללא כל פשרות ברמת ההידור והכשרות ולמרות כך קשה למצוא אותו על המדפים במקומות רבים.

6.רב מוצרי הבשר בכשרות הגאון הרב בן ציון מוצפי נעשים באמצעות מכירה ישירה ללקוח או באמצעות ארגוני חסד וכל זאת במחירים מסובסדים.

7.ראוי לכל מי שמוציא לעז ללא כל אחריות ובדיקה שיבדוק את עצמו טוב טוב ויעשה תשובה וסליחה מגדולים ויראים ממנו .
▾ דווח על תגובה זו  0 
הרב אבא | 17/08/2011 
אם אתה באמת יודע, ולפי מה שאתה מספר, תגיש תביעה פלילית נגד הרב אבא טורצקי. וכל זמן שאתה לא מגיש תביעה, כל מה שכתב הרב טורצקי, אמת ויציב ונכון הדבר, ועליך מוטלת ההוכחה. ועל זה אנ מתפללים "צעקת הדל תקשיב ותושיע".אמן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
השאלה במקומה | 17/08/2011 
עם כל התיאור שלך, עדיין המסמך של הרב אבא טורצקי אומר הכל. ובשורה התחתונה אין שום הצדקה לעשוק אברכים שמשכורתם עלובה ובקושי גומרים החודש. זה גזל. ואם על בד"ץ אחר שמוצאים 20 איש משלהם, עליהם התלונות כבדות מנשוא, א"כ על צוות שכולו מורכב מהרבנות, ורק התויות הוא ההבדל המפריד בין רבנות לבד"ץ, אם זה לא גזל לגבות מחיר מופקע, אז מה זה גזל?. ואם כבר לך לרבנות ותשאל מי הצוות של בד"ץ הרב מוצפי?. ואל תסיט את הנושא למקום אחר כביכול פגיעה ברבנים?. הציבור לא הפקר?. כי התביעה עדיין במקומה עומדת. ובכלל כל הנושא הוא על הבשר משחיטת חו"ל. וגם לדבריך שאתה מדבר על העופות, יש בדצים שמוכרים הרבה יותר זול ממה שאתה מוכר.

ובכלל באופן כללי, איך אפשר לכפות חומרות על הציבור שלא כדין, מי שרוצה להחמיר, שיחמיר לעצמו. אבל לחייב את הציבור בחומרות ולגבות כסף מבני תורה?. ניחא אם היה הפער קטן בשקל אחד או שניים כמו שאומר הגר"מ מאזוז שליט"א. אבל למכור בשר ב-60 70 שקל. איפה אתה חי?. אתה יודע יפה מה שכתב הגר,מ מאזוז שליט"א בענין הזה בשם רבותינו אשוו זבינייכו. כדאי גם שתשאל את הגר"מ מאזוז שליט"א, ותראה מה דעתו בנושא. וחוץ מזה וכי העופות של תנובה או של רבנות אחרת, הם טרף?, האמון בכל הבדצים יורד מיום ליום, רק צרות ומחלוקות בגלל כל ההכשרים שמעיקר הדין אין אנו מחוייבים אלא למה שפסק בשו"ע, ולא המצאות חדשות. רק הכסף יענה את הכל תרתי משמע. כל בד"ץ משמיץ אחד את חבירו ומטיל דופי אחד על השני, וכל אחד ממליץ על הבד"ץ שלו, כי הבד"ץ ההוא כך וכך וכך. ובכלל מה צריך הרבה בדצים?. כמה תורות יש לעם ישראל. חומר למחשבה.

תרים אתה את הכפפה ותפרסם ברבים את המחירים הזולים שלך ואז תראה את השינוי במכירות. ובזה יווכח כמה אתה צודק.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא קוניםבשר | 17/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסידה | 16/08/2011115
גם בריא, גם מצפון נקי,גם חזרה לערכי מוסר של לפני ירידת הדורות, וגם אי שיתוף פעולה עם גזלנים.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
פו הדוב | 17/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רציונל  | 16/08/2011114
אבא אבא מחאות בסוף נהיות לא אפקטיביות .ואל תחשוב שזו הדרך לשיג היטם כמו מוביל מחאת הקוטג' .וחוץ מזה זה לא המקצוע שלך .תעסוק במה שאתה טוב באמת ....וענין הבשר דעתי היא שתביא נתונים מהשטח כגון: מה הבדל בין בד"ץבית יוסף לבין בד"ץ העדה החרדית .דהינו כמה משגיחים יש בבית יוסף וכמה פיחוק ודיקדוק יש שם??? וכן ההיפך ואז תבין מהו ועל מה הוא פער המחירים .כמו בכל מוצר יהודי אחר .אולי מחר תתלונן על הפקעת סופרי סת"ם ??? ברור שלא למה כי יש סופר ששומע דברים לא הגונים ולא טובל כל יום ויש יראי שמים שכל שם ה' הוא בכוונה ללא עוררין אז רד לשטח לפני שאתה מחליט לפנות למאבק כל שהוא ..נקודה למחשבה אבא .....
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה | 18/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
המגיב | 16/08/2011113
בלי פורפורציה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב סבג | 16/08/2011112
בכשרות 30 שנה

אפילו היה מדריכו של הרב. מחפוד.

יישר כח לע. א. מחבר הספרים הרבים

על עניני כשרות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בד"ץ מוצפי | 16/08/2011111
שיסביר לנו ולכל השואלים אם כל הצוות הוא רק רבנות, ואפשר לשאול ברבנות, ואדם אחד בלבד שבא מטעם מוצפי. אז למה הבשר שלו יקר כמו כל בד"ץ אחר. אם זה לא גניבה לאור היום. אז מה זה?. הרב מוצפי חייב להפסיק עם גניבת דעת, וגניבת ציבור האברכים המסכנים, ואנשי עמל. הרב מוצפי תקום ותתן לנו תשובה עכשיו !!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
פו הדוב | 17/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוסיוף | 16/08/2011 
צורת הכתיבה שלך מעידה על המידות ודרך הארץ . הגאון הרב בן ציון מוצפי לא חבר שלך ולא חייב לתת לך דין וחשבון אבל למרות כך הוא האיש שעמד וטרח והקים מערכת כשרות איכותית וזולה ובזכותו המחירים ירדו.אם היית מכיר את הצוות ובעיקר את איכות הבשר ! כן את איכות הבשר היית זוחל ומבקש את סליחתו. האחרון שפגע בו הוא קצב ואתה יודע בדיוק מה גורלו כיום. חזור בך !
▾ דווח על תגובה זו  +1 
פו הדוב | 17/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
כאב זועקלשמים | 17/08/2011 
לא נראה שהכוונה בכלל הייתה לפגוע בכבוד הרב שליט"א, חלילה וחס. ומי שחושב כן, פשוט לא מבין את הנקרא. כוונת הכותב היא מתוך כאב של רבים מהאברכים הזועקים לשמים שבקושי קונים בשר ועוף לשבת ומשכורת עלובם מאוד. ועל זה הייתה קול הזעקה. והכתבה של הרב אבא מוכיח זאת.

אבל לפגוע בכבוד הרב מוצפי שליט"א חלילה וחס. וכדאי להתמקד ברעיון הכללי, ולא בתחום האישי חלילה וחלילה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ח"ו זילזולברב | 17/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
yasmin | 16/08/2011 
eich ata meiz ledaber kacha?????????????????titbayesh lecha
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוחה נמרצות | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ינון | 16/08/2011 
הרב מוצפי הוא הבעיה שלך! או שאתה מנסה לסגור איתו חשבון אישי אם תבדוק את המחירים דרך האתר של הרב תמצא שכל דברך שקר וכזב
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמואל | 16/08/2011 
1. אני מבקש להזכיר שרמת המחירים לפני 9-10 שנים עמד על 22-24 שקל לכל ק"ג עוף

וכל זאת לפני שהרב בן ציון מוצפי החליט שראוי להעמיד הכשר מהודר לכל הדעות ובמחיר שווה לכל נפש

בעיקר לאברכים ,בני תורה ומשפחות מרובות ילדים . בזכות זאת המחיר כיום עומד על 18-20 שקל לכל ק"ג עוף .

2. מי שמאפשר לבצע רכישה ישירה לאברכים ובני תורה ישירות מהמפעל תוך חסכון כספי משמעותי ללא פערי תיווך הוא הגאון הרב בן ציון מוצפי ובזכותו המלאה .

3.לצערנו רשתות המזון לא מאפשרות לכל ההכשרים המהודרים דריסת רגל אצלם .במידה והם היו מאפשרים זאת

הייתה מתקיימת תחרות הוגנת והמחירים היו יורדים בצורה משמעותית .

4. ראוי שכל צרכן ישאל את עצמו מדוע בכל הרשתות והמרכולים יש את אותם הכשרים ואין מכירה של הכשרים או כשרויות אחרות .

5.הגאון הרב בן ציון מוצפי מבצע שחיטה לפי כל חומרות הבית יוסף והרמ"א אשר מתאימה לכל הקהלים והעדות בישראל ללא כל פשרות ברמת ההידור והכשרות ולמרות כך קשה למצוא אותו על המדפים במקומות רבים.

6.רב מוצרי הבשר בכשרות הגאון הרב בן ציון מוצפי נעשים באמצעות מכירה ישירה ללקוח או באמצעות ארגוני חסד וכל זאת במחירים מסובסדים.

7.ראוי לכל מי שמוציא לעז ללא כל אחריות ובדיקה שיבדוק את עצמו טוב טוב ויעשה תשובה וסליחה מגדולים ויראים ממנו .
▾ דווח על תגובה זו  0 
כל הכבוד | 16/08/2011110
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסף | 16/08/2011109
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יצחק | 16/08/2011108
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 16/08/2011107
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטי | 16/08/2011106
באו נתחיל חרם מיד ועכשיו אחרת זה ישאר רק בדיבורים נגד כל הנבלות שעושים כסף על הגב של הילדים הרכים והנבלות האלה אחראים לסלוגן אמא הבטחת לנו עוף לשבת עד היכן מגיעה החמדנות ואל מערכות הכשרות הנכבדות לעולם על תגידו שלא ידעתם מושחתיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם נמאסתם
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברך מזדמן... | 16/08/2011105
טורצקי אני חוזר בי בתגובה הקודמת שכינתי או בשם ה' (רב)

ממש לא .

לא כל אחד שמשועמם וכותב כתבות באינטרנט על אנשים ועובר בלא תרצח על המקלדת אפשר לכנותו כרב

ואם נפגעת כדאי שתתקן זה לא מוסיף כבוד לרבנים

הזהר בלשונך לבל תיכשל

"הוכח תוכיח וגו"
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברך מזדמן... | 16/08/2011104
יה"ר שלא אכשל בלשון הרע אבל

בהיותי בחור בישיבה לפני בין 9 ל10 שנים זעק על זה הרב בן ציון מוצפי זעקות שמנצלים את הציבור החרדי ועושקים את האברכים (היה מדבר הרבה ברדיו שובה ישראל, בזמנו) ועד שהחליט שכדאי להקים שחיטה שיותאם לציבור האברכים ללא שיעשקו אותם.

ופתאום לאחר שקיבל את האהדה בציבור חרדי (הספרדי, ממה שאני יודע, אולי אני טועה?)

צאו ותראו שכל המחירים זהים לכל השחיטות של הבדצי"ם למינהם.

או שאני הבעיה?

או שכותב הטור ה' אבא טורצקי זומם לנו איזה פרסום ולאחר שנה או שנתיים נתבדה כולם שמחיריו יהיו תואמים וכו' כפי שהדברים ידועים.

עם זאת קיים חשש גדול

שדווקא כשרויות אלו עוברים סדרות של איומים מכל מיני גורמים שונים ומוכרחים ומפחדים להישאר במחירים נמוכים.

ועוד ידיה שהצטערתי לשמוע שישנו מחסן ענק ברמאללה שיש את כל סוגי המספרים בבשרים ובנוסף את כל סוגי חתימות הבדצי"ם למינהם

ורבו סוחרי הבשר המזמינים מהם ומוכרים באותם מחירים שלא יעורר חשד (כפי שתפסו בחנות ב"ב שהורידה מחירים יותר מדאי ויצא הרב מחפוד בידיעה שההכשר זוייף).

בהקשר לידיעה האחרונה לא קיים הבדל בין כשרויות ספרדים לאשכנזים

ויה"ר שיזכנו הקב"ה לא להיכשל במאכלי נבלות וטריפות,

ואין פלא למה כל חכמי המקובלים לא מכניסים בשר לפיהם כל השבוע למעט ר"ח ושבתות וחגים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד שמכיר | 16/08/2011 
אני יודע אישית שהגאון הרב מוצפי עושה ימים ולילות לספק מוצרי בשר ועוף במחירי עלות כל השנה בכלל, ובימי החגים בפרט, יש עצלנים שקונים מהסוחרים במחירים מופקעים, אך תכנסו לאתר של הרב ותמצאו מחירים מינימליים .

בנוסף כשרות טובה בהחלט מעסיקה עוד כעשרים וחמש עובדים מקצועיים וחייבים לשלם להם כהוגן, וזו הסיבה היחידה לשינוי במחיר מעוף רבנות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שי | 16/08/2011103
הביא את המהפיכה ויביא שוב

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שד משחת | 16/08/2011102
בבני ברק יש רק משחתה אחת של הרב לנדאו והוא שולט במחיר הבשר והרב לנדאו נותן לזה גיבוי

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 16/08/2011101
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שוב הטייקונים | 16/08/2011100
חבל שהמגיבים לא קראו את הכתבה.

המכתב שחשף כאן הרב שליט"א מלמד שלא נותני הכשרות עושקים אותנו חלילה, אלא היבואנים שמשתוללים במחירים.

אין כאן שום עניין דתי, כמו בקוטג', המונופולים הגדולים חוגגים על חשבוננו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלומי | 16/08/2011 
החותמת, והבד"צים יכולים להתנות את החותמת במחירים שפויים.

חוץ מזה, המכתב נכתב ע"י איש מערכת כשרות, וודאי שלא מתייחס לקופון שגוזרים גופי הכשרות, ומטיל את כל האחריות על היבואנים!
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרם כללי | 16/08/201199
▾ דווח על תגובה זו  0 
מני | 16/08/201198
▾ דווח על תגובה זו  0 
איפכא מסתברא | 16/08/201197
בשחיטתו
▾ דווח על תגובה זו  0 
יניב | 16/08/2011 
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ב | 16/08/201196
הרב טורצקי צודק בכל מילה
▾ דווח על תגובה זו  0 
עני | 16/08/201195
חוץ מאצל ההורים שלי ושל אשתי אני בכלל לא אוכל עם המחירים הקיימים (יש לי עוד איזה גוש או שניים במקפיא מקמחא דפיסחא דאשתקד)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דוד | 15/08/201194
לא קונים בשר מהגלנים הללו במשך שלושה שבועות לכה"פ

וממשיכים במגמה התקשורתית הנוכחית ללא הפוגה עד שידרש....

רבותיי, השינוי לכל השחיתויות הללו בידינו אך ורק בידינו , כולנו יוצאים למלחמה עד הנצחון המוחלט , בהצלחה בס"ד
▾ דווח על תגובה זו  0 
תאוות הממון | 15/08/201193
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי שאכפת לו | 15/08/201192
צריך להתארגן ופשוט לא לקנות חודש בשר חוץ משבתות ואז יגמר כל הקרטל המרושע הזה,‏ אם בקוטג‏' זה הצליח בבשר בודאי זה חייב להצליח,‏ גם בגלל שמדובר בסכומים גבוהים ומעיקים יותר,‏ וגם יבואני הבשר הם כרישים קטנטנים לעומת תנובה ושטראוס,‏ בשם ה‏' נעשה ונצליח לשמחת ולתועלת עשרות אלפי יהודים‏!‏‏!‏‏! ‏

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
משה ראשגולד | 15/08/201191
אני ימשיך לאכול בשר עופות רק מאותו שוחט שאני מכיר.

אני ימשיך להכשיר לבד בבית כמו כמסורת של אלפי שנים

אני ימשיך לאכול רק משוחט שבני ביתו הולכים בצניעות

המחיר לא יחליף לי את האמונה

למה על פאה משלמים 1600 $

למה על צבע משי משי משלמים אלפי שקלים

למה על פוצלן משלמים אלפי שקלים

למה על עגלת תינוק משלמים 5 אלף ש״ח

על חלות של ויזניץ הצבי משלמים למה

למה משלמים על חשמל למזגן בחודש אייר אלפי שקלים





(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  -3 
daneilli | 16/08/2011 
אתה עוזר להם לגזול!!!!

בעברית: אמשיך- גוף ראשון מדבר....
▾ דווח על תגובה זו  +1 
המגיב | 15/08/201190
כל העוסקים בצורכי ציבור באמונה הקב"ה משלם שכרם
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אחד היה אברהם | 15/08/201189
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוד | 15/08/201188
כל הכבוד, הגיע הזמן לעשות סדר במחירים של כל המוצרים המהדרין.

עושים עלינו קופה, ואנו כמו פריירים ממשיכים לשלם. להחרים ולהפסיק לקנות ואפילו לזמן מסוים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חני | 15/08/201187
תודה אבא טורצקי אולי בזכותך הילדים שלי יטעמו טעם עוף לא רק בחגים
▾ דווח על תגובה זו  +3 
אמא לשבעה | 15/08/201186
אשריך הרב אבא טורצקי, המאבק שלך יחקק בספרי ההסטוריה החרדים כמי שעזר לאלפי משפחות אברכים שלא מסיימות את החודש. יותר חשוב מיד אליעזר ועזר מציון!!

אשריך אל תכנע!!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אבי1 | 15/08/201185
כפשוטו! אני עצמי עובד בבדץ בעל שם עולמי וזה פשוט נורא לראות את בעלי המפעלים גורפים הון עתק ללא שום פרופורציה ובלי שזה מזיז לראשי מחלקת הכשרות בבדץ.וללא שום צרות עין זה פשוט עוול על חשבון הציבור. פשוט מצער
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חיים | 15/08/201184
עד היום קנינו אולי בלא לדעת והדבר היה בבחינת מקח טעות, היום כבר נקנה על דעת שהמחיר מופקע.

ולכן מן הראוי שלא נקנה במחיר מופקע.

ואם הברירה היחידה היא להפסיק לאכול בשר עד שירדו המחירים, אז זה מה שראוי ונכון לעשות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דורית | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
הרשל | 15/08/201183
הגיע הזמן למחאת החרדים.

נמאס ששוחטים אותנו ולא את הבשר!.

דבר ידוע ומפורסם שבשביל חותמת של בד"ת גובים תוספת של 20 ש"ח ומעלה לק"ג!

דווקא אצל המשפחות ברוכות הילדים הנאנקות תחת הנטל הכבד....

הגיע הזמן לעצור את השחיתות של גזלני הבשר!!!!!!!!

די!!!!!!!!!!!!!!!! די!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תנו לנו לחיות בזול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אם זה היה בגלל הידורים - ניחא אבל זוהי רמאות!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יענקל | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
בעילום שם | 15/08/201182
זה דבר ידוע שהבדצים עושים הון על חשבון בני ישיבות,כל מי שעובד בחו"ל יודע, אני חרדי מזמןהפסקתי לאכול בד"ץ אוכל כשרות חלק רבנות ברכע מחיר,ותאמינו זה לא פחות מיבד:ץ,להפסיק לקנות מהם והם יורידו את המחירים ,כל הבדצים התעשרו מבחורי הישיבות ,
▾ דווח על תגובה זו  0 
י.י.ב | 15/08/201181
▾ דווח על תגובה זו  0 
פו הדוב | 15/08/201180
▾ דווח על תגובה זו  0 
המשורר | 15/08/201179
הגיע זמן גאולתכם, ואם אין אתם רוצים, ואם אין אתם רוצים, ראו באבא כטורח.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יישר כח לאבא | 15/08/201178
▾ דווח על תגובה זו  0 
שי | 15/08/201177
מדוע בית יוסף ועטרה זולים ושאר הכשרויות יקרים מה עם משפחות ברוכות ילדים ואברכים מסכנים האם לא הגיע זמן להחרים אותם כן ולקנות עטרה הם יסכימו לעשות מחלקה שתענה לציפיות האשכנזיות מושחתים נמאסתם
▾ דווח על תגובה זו  0 
לימונדה | 15/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
yuda | 15/08/201176
צריך לרתום את ועד הרבנים לענייני צדקה ואת קופות העיר למאבק.

כי המאבק יכול לחסוך הרבה משפחות נזקקות!!!

(למרות שזה יהיה מאוד קשה, כי גם שם הכל פולטיקה, וכמה שפחות עניים - פחות כסף למנגנונים!!!)
▾ דווח על תגובה זו  +2 
daneilli | 16/08/2011 
ועדות הצדקה הם העושקות הראשיות....

אולי גם שם יהיה מישהו אמיץ שירים את הכפפה...

תסתכל סביבך ותנה לזהות את בעלי הקופות... הם עושים חסד בעיקר לעצמם.... נוסעים ברחבי פאר ומשתתפים בדינרים יוקרטיים.. טסים לחו״ל וחובשם ארמני....

כבר ציטט כאן מישהו לפני, עושים את התורה (המצוות נגזרות ממנה הרי... ) קרדום לחפור בה....
▾ דווח על תגובה זו  0 
בלומה | 15/08/201175
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שלויימה | 15/08/201174
עושקים את הציבור החרדי צריך לשים לזה סוף רוצים בשר כשר אם מחיר הוגן ולהפסיק את" החזירות" של בצע כסף
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שמעון | 15/08/201173
"אורות אליהו " ע"ש הרב מרדכי אליהו זצ"ל .העניין הוא שכנראה עוד אי אפשר להשיג אותו ברשתות אלא רק בהזמנה ישירה מהם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
די לגזילות... | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלמי מבסוט | 15/08/2011 
אני מוכן לשים מודעות בחינם בשכונה שלי, תשרשר, תן תמייל שלכם ונהיה בקשר.

כך נבנה מערך שיווק זול.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
שמעון | 15/08/2011 
תמצא בכל מנוע חיפוש ( גוגל )ושם יש פרטים, מס' טלפון ומחירים .
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלמי מבסוט | 15/08/2011 
שבוע ברחבי י-ם, רק בבתי כנסת, אני מוכן להתנדבר בשכונה שלי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לימונדה | 15/08/201172
מה קרה? למה הם לא מגיבים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
פחד,פחד | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלום | 15/08/201171
בדוק. ועדי הכשרות של הבשר גורפים אחוזים מהשיווק של הבשר תשאלו את הרב משה יוסף למשל .עטרה בע"מ .הידעתם שכשהרב אלבז עשה שחיטה נפרדת כדי להוזיל עלןיות לאברכים מרן קרא לרב אלבז וביקשו להפסיק את השחיטה כי זה פוגע בהכנסות של עטרה ומשה ,שיתבעו אותי על זה ,והכל ייחשף ,אשריכם ככר השבת שהרמתם את הכפפה למען הציבור הנאנק ,ואל תיכנעו ללחצים שיבואו עליכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה חבשוש | 16/08/2011 
אין שום כשרות רק כסף וכסף. לכן קמו בדצים כמו פטריות אחרי הגשם. ואם הייתה להם ידיעה בכשרות ניחה אבל הם אין להם שום ידיעה בכשרות בחיים שלהם לא ראו איך שוחטים ופתאום הם מומחים ויודעים הכל . בושה וחרפה הכל טרף אפילו לא כשר. ובכך מכשילים את כל עם ישראל.עשה מוצפי כשרות בחיים שלו לא אכל בשר ולא יודע מהוא כשרות בא לרבנות היות שהוא מחותן של הרב עמר נתנו לו לעשות כשרות וכל המטרה היא עשיית כסף ותו לא מידי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריה | 15/08/201170
רק שכחת כמה דברים, זה שהיבואן מוכר בעצמו בתוך שיטחי רשתות וכך מגדיל את הרווח זה לא אומר שאפשר להוריד את המחירים בכלל החנויות,

קח קילו בשר שליבואן עולה כ30 ש"ח הוא מוכר את זה למשווק המקומי ב35 פלוס מע"מ שזה יוצא 38 והמשווק המקומי בשיקלול הובלה ואחסנה ובלאי מוכרי לי ב42 פלוס מע"מ ואם אני לא אמכור ב52 פלוס מע"מ אני אפסיד
▾ דווח על תגובה זו  +1 
צבי חקק | 15/08/2011 
ובשר לא עולה 35 למשווק, בשר ממוצע עולה למשה יוסף גג 20 ש"ח לקילו!

הוא גורף רווחים אדירים ע"ח הציבור המסכן ובשיתןף רשתות השיווק שגם מקבלות תמלוגים של עשרות או מאות % % % % % % !!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אמסלם | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שסניקים בורים | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
דויד | 15/08/201169
רוב מי שעובד בכשרות, זה כדי לחתן את הילדים. כמובן שמנסים להוציא כמה שיותר. כל מי שחשב אחרת הוא תמים.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
הסטיקר הבא | 15/08/201168
▾ דווח על תגובה זו  +2 
מכלוף אייזנבאך | 15/08/201167
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 15/08/201166
האם מערכת הכשריות עושקות אותנו רק בבשר הרי כל מוצר שרשום עליו בהשגחת הבדץ עולה כפול ממוצר שרשום עליו הרבנות רגילה תכנסו לצרכנייה חילונית ללא כשריות של בד"ץ ותראו כמה אנחנו משלמים יותר האם על זה אנחנו לא צריכים לצאת למלחמה
▾ דווח על תגובה זו  +2 
דוס | 16/08/2011 
* צרחניה בלע״ז!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסלה | 15/08/201165
שצריך להפסיק לקנות בשר כשהיבואנים ירגישו את זה בכיסם אז יחשבו פעמיים לפני לעשוק ציבור כה יקר של אברכים ומשפחות ברוכות ילדים

אין שום מצוה לאכול בשר בשבת המצווה היא רק ביו"ט שנא':"ושמחת בחגיך" אין שמחה אלא בבשר ויין אבל בשבת עוף מספיק. אז נפסיק לקנות וככה המחירים יירדו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
די לעושק | 15/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
minayoav | 15/08/201164
שבמשך שנים רבות אנחנו החוג החרדי הוצאנו דיבה רעה על כשרויות ובד"צים אחרים. סברנו שההכשר הראוי והטוב הוא הכשר יקר והכשר פחות טוב כגון רבנות מהדרין הוא הזול ביותר עד כדי כך שלא אכלנו אצל אוכלי הכשר אחר בטענות שוא ועברנו על איסורי דאורייתא שבין אדם לחברו ועתה מתברר שרק ממננו וחיזקנו את הגנבים שבתוכינו ועל כך חייבים אנו להכות על לבנו בחוזקה ביום הכיפורים שיבוא אוי לנו... מה עוד יש לנו לומר כמה עוד הוכחות הקב"ה מראה לנו ולא נלמד. בתוכינו יש רוצחים בתוכינו יש גנבים וגזלנים לאור יום בתוכינו יש צורכי סמים בתוכינו יש רמאים בתוכינו יש גונבי דעת בתוכינו יש רכלנים ודוברי שקר ולשון הרע בתוכינו יש המפלים בין אדם לאדם אנשי תככים וזימה אוי לנו ועוד כי אנו אוהבים לדבר סרה באחינו בני ישראל כמה צער גורמים אנו לשכינה ביחס של בן אדם לחברו בשם ההכשרים והבדצים ואם בתוכינו משהו רחל"צ יקנה לביתו מהדרין רבנות אוי לו ולמשפחתו הגזירה והנידוי מיד יחולו על ביתו וילדיו אף יסולקו מהישיבות והסמינרים ואני שואל עד מתי לעדה הרעה הזאת??? ואתם בוכים על הקליפה של העניין שהיא העלות הכספית של קילו עוף או בשר? אי אי אי עוילם גוילם
▾ דווח על תגובה זו  +6 
יאיר | 15/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מושחתים שוחטים | 15/08/201163
▾ דווח על תגובה זו  0 
אתה משוגע גדול | 15/08/2011 
אתה משוגע גדול מיגדולי הדור

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק בועז | 15/08/201162
חרם על הבשר (החלק) לא יקרה כלום אם לא נאכל בשרעד להורדת המחירים-שודדים!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רפי | 15/08/201161
אבא טורצקי מישהו חייב אותך לאכול בשר אל תאוכל את זה אם זה יקר לך באותו מידה שאתה לא קונה מרצדס

מה כל הקטע הבכייני הזה

יש משווקים שרוצים להרויח יש לך בעיה עם זה?

תפתח שיווק בשר חדש.

תפסיקו אם הלאום הצבוע והמתחסד הזה
▾ דווח על תגובה זו  -2 
עמרני בנימין | 16/08/2011 
טיפש מטופש אם כן תאמר על כל דבר מי חייב אותך ולא תאכל ולא תקנה חלב קוטג ולא לחם ותמות . זה אמת שהם גנבים בבקשה אנו יודעים את עלות הבשר ואת ההוצאות שיש לבדצים. אין אלא רק גניבה וזאת בעידוד הרבנות הראשית. כי כל בשר חיב לבוא עם כשרות של הרבנות שיפסיק לתת להם אפשרות להביא בשר וזה יגמר . כמו שעשו לרב של בת ים בר שלום שלא נתנו לו להביא יותר בשר, והיו דברים מעולם. אבל הבעיה כי הרשעים שולטים כפי ששולטיים בכל מכל
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דן סגל | 15/08/201160
חייבים לדרוש שקיפות כספית אצל כשרויות המהדרין, עליהם לפרסם מאזן שנתי הכנסות, הוצאות, ובעיקר משכורות, ואז יתברר כי מדובר בעובדי אליל הכסף, והכשרות רק אמצעי ולא מטרה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
daneilli | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפי | 15/08/201159
אני משווק בשר בכשרות מהדרין

אני מודע לאמת שיש במכתבים הללו יש לי אמנם הערות על הגזמת יתר.

אבל ברמת העיקרון הוא צודק מאד

לא פעם הערתי לראש צוות השחיטה ושלתי אותו למה אתם מרשים שזה יקרה

והוא ענה לי לי אין חלק בעניין

הלואי ותצליחו לשנות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
י.י.ב | 15/08/201158
צו השעה הוא לחזק ולעודד את הרב אבא שימשיך במאבק הצודק והנכון הזה.

אז בבקשה בתגובות שלכם בראש ובראשונה תנו לו הרבה עידוד ותודות.
▾ דווח על תגובה זו  +6 
י.י.ב | 15/08/201157
איך שהם עושקים וגוזלים בני תורה עניים ומסכנים.
▾ דווח על תגובה זו  +3 
י.י.ב | 15/08/201156
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יהונתן | 15/08/201155
לא האמנתי שאתה כה נחוץ ומלא אנרגיות להיטיב עם ההמון תודה לך ותודה למגיבים
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מורגין | 15/08/201154
אולי כדאי להכניס את רמי לוי לסוד העניינים הוא אוהב דברים כאלה
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד לייב | 15/08/201153
אתם תראו שהמאבק הזה יצליח הציבור לר פראייר ולא ייתן לזה לרדת מהכותרות

צריך לאיים על הרשתות שהם יכולים להביא לשינוי
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 15/08/201152
הם חושבים שיהיה עוד מעט שקט ויעבור זעם בשום אופן לא הפעם הולכים עם זה עד הסוף
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלמי | 15/08/201151
ה"אני מאמין " שלך גדול מידי בעולם של העושקים ..הא לך שגם טייקוני הכשרות בשם הגדולים הם עומדים והמחירים בשמים ממעל
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסקה | 15/08/201150
אני תורם את חלקי ומודה לאבאלה שנותן בראש והוא איכפתי

אל תפחד זה זכות גדולה להילחם בשביל הציבור

האמן לי הגנבים הם העם הפחדן ביותר
▾ דווח על תגובה זו  0 
אילן | 15/08/201149
מה איכפת לי? אני ממלא ב59 שקל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נתן | 15/08/201148
התצלום ששמתם אינו מטעים וקצת מוגזם

אבל עדיף שהדברים יחלחלו עמוק בתודעת כולם כי מדובר כאן בשחיתות מרקיעת שחקים

אני מגיב ובקשתי מכל מכרי שיגיבו כל הכבוד
▾ דווח על תגובה זו  0 
רועי | 15/08/201147
ייאמר לשבחו של מוטי לביא שהוא נתן לזה ביטוי נרחב וגם הבטיח לא להרפות מזה בשידור

איכפת לו ולכן שפו לו
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכי | 15/08/201146
איך הוא הצליח להגיע לפירוט כה נרחב מדוקדק ומעמיק

יישר כח לו שהוא לא מרפה ומביא נתונים מדויקים ומעמיקים

תודה לכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 15/08/201145
האם מישהו יכול להסביר מדוע אבא טורצקי כל כך נלחם על זה אולי יש לו עניין בבלגן הזה או שמא הוא אמיתי
▾ דווח על תגובה זו  0 
ל -24 | 15/08/201144
בנחישות‏ ‏ואמונה בצדקת הדרך ולא בהתלהמות נבער את הרע מקרבינו

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורי | 15/08/201143
מרוב שזה נראה כ"כ אמיתי מעניין מה ככר השבת כה אכפת לו מכל מקום מגיע לכם שכר טוב על פועלכם כל הכבוד

מי זה האבא הזה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכאל דרעי... | 15/08/201142
אין כמו הבדצים מכניסים רבבות אלפי דולרים לחודש על חשבון הענים והאברכים.ומשלמים פלאפונים.רכבים למשגיחים ומפקחים אוכלי חינם

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנשה | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
דניאל | 15/08/201141
זו מלחמה על קיבתנו אנו רעבים והם עלינו מרויחים

סוף וקץ לחזירות הזו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אבי | 15/08/201140
אולי אריה היחיד שיכול להזיז ענינים

למה לא מעלים אותו על הקו

אתם רואים שזה לא מעניין אף לא אחד מהפוליטיקאים

בושו לכם פוליטקאים עלובים שרואים רק את טובת עצמם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בן תורה | 15/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
קצתי בשס... | 15/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
חיים | 15/08/201139
אבל הפעם הוא צודק ב100 אחוז!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ירוחם | 15/08/201138
אני קורה לכיכר השבת לא להעיז לגעת באייטם הזה שבוע ימים תשאירו אותו עד שירדו המחירים

אנא מכם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רחל | 15/08/201137
למה אין שום ועדת כשרות או משווק שמגיב

הם מחכים שיעבור זעם

רבותי........

לא ניתן להם לא ניתן להם לא נרפה

בשמי ובשם כל ידידי למלחמה

לא נרפה
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רמי  | 15/08/201136
כל הכבוד ומזל שלכם שעליתם על נשא שהוא קונצנזוס וחוצה מפלגות

רק בא נראה אם אתם רציניים וממשיכים עם המאבק הזה
▾ דווח על תגובה זו  +2 
חיזקיהו | 15/08/201135
מאתר חדשותי הפכתם לאיכפתיים שפו לכם

תמשיכו כך
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רננה | 15/08/201134
בעלי סיפר לי שכמה אברכים בשכונתינו פנו כבר לאחד הרבנים וסיפרו לו על המאבק

הנורא הוא שגם הרבנים לא מודעים לשחיתויות שעושים על גבינו

לכן חשוב שכולנו נזעק ונצעק
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יפה | 15/08/201133
כן אולי הגברים כאן אינם יודעים מה עובר עלינו שאנו קונות ברשתות

קניתי בשר לא מזמן ושילמתי עליו מאתיים שקלים הזדעזתי

אתם לא מבינים כל חתיכת בקר היא בערך שני קילו שזה יותר ממאה חמישים שקלים

תתעוררו
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רינת | 15/08/201132
אני שמעתי את הרב הזה שכתב את המאמר מתראיין ברדיו וענה בצורה רהוטה ללא משוא פנים גם השדרן הבין וגילה אמפטיה למאבק

כולם מבינים שחייבים שינוי

אני מגיבה ותורמת את חלקי הקט
▾ דווח על תגובה זו  +2 
האחד והיחיד | 15/08/2011 
צריכים להקדיש לזה שעות רבות!! זה לא יאומן הגזל לאור יום
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דן | 15/08/201131
תאמינו לי שיש התעוררות בעניין מדברים על זה בכל מקוםוזה תופס תעוצה רבה

אל תרפו ונגיב כמה שיותר ונצליח ביחד להתקומם על שלנו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דניאל | 15/08/201130
למגיב 26 אין מה הלאה אם כל אחד יגיב ויראה שזה כואב לו זה ישפיע בגדול תאמינו לי מאן דהו מקרב הרבנים יתעורר ויתחיל מאבק שיביא לקץ השוד הציבורי החרדי הגדול מכולם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אורטל | 15/08/201129
אנחנו משפחה חוזרת בתשובה ומתקרבים עוד ועוד

המאבק הזה יציל אותנו כי מאז שאנו שומרים על כשרות עלה כלכלת ביתנו במאות אחוזים לא רק בבשר

אני מתחננת להרב שנלחם פה אנא אל תרפו אתם מקדשי השם בעולם

אני גאה שיש עוד אנשים שחושבים על השני

תודה לאתר הזה על המלחמה חשרת הפשרות
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חנה | 15/08/201128
אני פונה לכל אחד ואחד מאיתנו אנא הגיבו עוד ועוד זה מערכה של כולנו באו נתאחד רגע ואולי יש סיכוי לשנות את המצב העגום גם כך
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יאיר | 15/08/201127
אני מצטרף לאמור זה נורא ומזויע ילדי לא אוכלים בקר בגלל כמה שרלטנים מושחתים די לשחיתות שמכרסמת את קיבתנו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ירושלמי | 15/08/201126
טוב יאלה טורצקי ... תקים ועדה משהו כמין קורת גג לכל הכשרויות במקום למכור ב56לק"ג תמכור ב50 ותגרוף מהצד את הוצאות תיווך הזול, וחלאס...

לא שאני ממעיט מערך הכתיבה. מאמיתותה.- פשוט עייפתי ממחאות חברתיות שלא מפתחות שום הליך שיצור הורדת מחירים קבועה עיין ערך הקוטג
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חנן | 15/08/201125
אם זה נכון שאלו המשווקים והיבואנים מצוה לפרסם את שמם ואת קלונם ברבים

היכן הרבנות הראשית לעשות כאן סדר
▾ דווח על תגובה זו  +1 
איציק ... | 15/08/201124
מקבלי ההחלטות בצבור החרדי בכל התחומים:רשום לגן ,סמינר ,ישיבה רשתות השיווק ואפילו אתרא קדישא הם סתם עסקנים שרלטנים ולא הרבנים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
עוף מוזר | 15/08/201123
▾ דווח על תגובה זו  -2 
daneilli | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 15/08/201122
גזל מקטרג בראש ועוד איזה גזל

ציבור מובס ומסכן שהורסים לו את החיים בשם הכשרות

תתבישו לכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלחנן | 15/08/201121
באיזה חלק מהשולחן ערוך יש להם היתר לגזול כספים מאברכים אלמנות ויתומים וקשישים וממשפחות ברוכות ילדים . דייי אני לא אוכל יותר מהכשר גזול. אלא ממי שיתן לי הכשר טוב ומחיר עוד יותר טוב . העם רוצה צדק הלכתי.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
לוי | 15/08/201120
תודה תודה נילחם על כיסנו כנגד הפושעים בעלי רולטות הקרטלים
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אהרון | 15/08/201119
די הציבור התעורר הוא לא יתן את הלחי לסטירות כה כואבות זהו נגמרו הימים שעושים מאתנו סיבובים וכפרות
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יוסי | 15/08/201118
כל הכבוד למאבק שלכם אתם נהדרים איכפת לכם מהציבור

כן גם אני מגיב כי גונבים אותי

תתביישו לכם גנבים שפלים
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ברנר | 15/08/201117
אני מצטרף לעניין ההגבה ככל שנגיב יותר זה יחלחל רבותי זה מאבק הכי צודק בעולם

הם מרויחם עלינו רגע רגע.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אורי | 15/08/201116
המעט שאנו יכולים לעשות זה לכתוב עוד ועוד תגובות זה משפיע תאמינו לי תכתבו עוד ועוד

זה מאבק של כולנו

שבוע שעבר אבא שאג ברדיו בגלל שהיו הרבה תגובות העלו אותו הוא לא ויתר ונתן בראש

חברה אנא תגיבו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי  | 15/08/201115
מה יעזור שאתם צועקים תתחילו להילחם חזק בתופעה אנני מבין היכן הם העסקנים למיניהם שהכל מעניין אותם חוץ משוד הציבור
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שורה תחתונה... | 15/08/201114
אפשר לאכול רבנות אותה גיברת בשינוי אדרת יש רק בעית צניעות לישרוף חנויות כדי לקבל כסף כמו שמידל הרוצח והגנב מתים זהבעיה שלהם גאטס גנבים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהודה | 15/08/201113
בא נהיה אופרטיבים במקום לצעוק כל היום

צריך לארגן משלחות לגדולים לעצור את השוד הציבורי הזה זה לא יאומן

לא חלמתי שזה עד כדי כך
▾ דווח על תגובה זו  +1 
משה | 15/08/201112
הכל כל כך רקוב שלא תצליחו גועל נפש ממש

איזה חילול השם בשם הכשרות
▾ דווח על תגובה זו  +1 
א. לוי | 15/08/201111
מעניי עירך תצא תורה.

אוי לתאבי הבצע שמנצלים את טוב ליבם של בני התורה לגזול אותם כי מצווה לאכול בשר בשבת! אוי להם ולנשמתם של הפושעים האלה מיום הדין.
▾ דווח על תגובה זו  +3 
פצצה מתקתקת | 16/08/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
לוי | 15/08/201110
תתביישו תתבישו משפחות עניות ממנות את המדינה בושה וחרפה ללא גבול באו נתאחד לשבור אותם עד היסוד
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שחר | 15/08/2011 
חרדים למהדרין עושים קופה על גבינו ונוסעים ברכבי יוקרה שעליהם רק תחלום.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אהרון | 15/08/20119
אני בהלם בהלם בהלם

צריכים לפנות ליועץ המשפטי ולמבקר המדינה על הזוועה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
לייבל | 15/08/20118
זהו לא קונים יותר חברה תתעוררו זה ממש זוועה מיום ליום גילוים מפתיעים
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יורם | 15/08/20117
האם הרבנים יודעים מדברים אלו סביר להניח שהם יאסרו לקנות יותר בקר
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אביר | 15/08/20116
אני מקפיד זמן רב לקנות מהדרין ולא מבין איך החרדים מצליחים לעמוד במחירים

שערוריה

אנא אל תרפו למען רבבות חילונים שרוצים לאכול מהדרין ואין להם יכולת
▾ דווח על תגובה זו  +3 
הגולם | 15/08/20115
אמרו לי קח בחינם מה שאתה רוצה :)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חיים | 15/08/20114
צריכים אבל להמשיך את זה למקומות אחרים!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי | 15/08/20113
נו עכשיו בא נראה מי מוכן להתמודד עם רשימה מדויקת כזו.

אנחנו ממנים את כול הציבור ועוד קוראים לנו פרזיטים

כל הכבוד

אני הראשון שאצא למאבק
▾ דווח על תגובה זו  +1 
קובי | 15/08/20112
בשיחיטא רגילה עול 15

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אריה | 15/08/20111
מדהים חשבתי שזה רק אייטם אפשר לראות ניצנים אמיתיים של מאבק אמיתי כן וצודק כל הכבוד לכם

אומץ אומץ זה השינוי העומד בפתח
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"