שר החינוך: "תוספת של 3000 שעות עבור החינוך החרדי המיוחד"

שר החינוך גדעון סער, השתתף אתמול (שני) בכנס השנתי הראשון "לקידום איכות החיים של ילדים ובוגרים עם מוגבלויות במגזר הדתי והחרדי". שר החינוך שיבח את ההשעה של החרדים בילדים המיוחדים ובישר במהלך נאומו על תוספת של 3,000 שעות עבור החינוך החרדי המיוחד (בארץ)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
יום ליום | 13/12/20112
▾ דווח על תגובה זו  0 
א. לוי | 13/12/20111
ידוע וכתוב בספר הזוהר הקדוש שנכתב ונמסר על ידי מלאכי עליון לרבי שמעון בר יוחאי וכן על ידי משה רבנו ע"ה ואליהו הנביא שהתגלמו בגוף באופן זמני להעביר את האמת הזאת והכל נכתב בזוהר שהוא מיד ה' ממש כך וכתוב בזוהר, שכל התומך בלומדי התורה ובישיבות של לומדי התורה, זוכה לגן עדן, גם שלא מגיע לו ניצל מגיהנום, ובנוסף יושבים מלמדים אותו תורה שם בגן עדן, כדי שלא יתבייש בישיבה של מעלה.

לכן יהודים, תבינו כל אויבנו עומדים בשער לכלות אותנו, ותראו מה קורה בעולם הערבי הם נשברים לבד בזכות לימוד סודות התורה ותמיכה בישיבות שזה לבד משבר את אויבנו ושומר על הצבא שלנו ללא מלחמה.

ותבינו שההלכה וההפרדה במקומות ציבור בין נשים לגברים, מצילה חיי גברים ממוות כי יהודים זה לא גויים, הלכה שומרת על העם היהודי בעולם השקר הזה עד לגאולה שהכל יתהפך. במהרה אמן

יש לנו עוד קצת בעיות עם הערב-רב שהם לא מזרע ישראל והם עדיין קובעים פה בהרבה דברים, ה' יצילנו מהם. אמן
▾ דווח על תגובה זו  +1 
א.  | 13/12/2011 
שתבינו, שאפילו החמאס בחלק מעסקת שליט ושחרור רוצחים, הם בקשו את הזוהר הקדוש, וקבלו אותו. וזה פורסם גם באתר ככר השבת.

שתבינו, גם הערבים חשים שהזוהר הזה שנעלם למעלה מ-1500 שנה ונגלה רק לדור שלנו, כדי להצילנו מאויבנו באחרית הימים ולזה הוא נכתב לדור שלנו בעיקר, יש בו ערכים שהם הערבים ואדום הגויים ישברו ממנו ולא יוכלו לעולם על עם קדוש, כל עוד ילמדו תורה ואת סודות התורה ישראל ויקיימו מצוות.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"