חרדים וחילונים הפגינו בבית שמש: דורשים מרה"ע להתפטר

בעקבות עימותים חריפים בין משטרה לקיצונים בעיר בית-שמש על שלטי ההפרדה והדרת נשים - נערכה הערב הפגנה בהשתתפות אנשים ונשים מרחבי ישראל. בין מאות המפגינים, נצפו גם עשרות חרדים שקוראים לראש העיר, משה אבוטבול, להתפטר. דיווח חי ממוקד המחאה (חדשות)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
יהודי | 28/12/201122
מה שרוב הציבור החלוני הבין

כנראה שאתם לא הבנתם (שזה נגד חרדים השאר תרוצים)

ורצתם להתחנף אליהם כמו ילד קטן שמבש משהו

והוא לא מסתכל אם זה טוב או לא

אנא מככם תפסיקו להסית נגדנו

תנו לנו לשאול את גדולי הדור
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 28/12/201121
▾ דווח על תגובה זו  0 
אור האמת | 28/12/201120
▾ דווח על תגובה זו  0 
יואלי ברדשטין | 28/12/201119
הרב ד"קהילת תהילות ישראל" " אמר, גוזרים כעת גזירות נוראות כנגד כל עניין ההפרדה בכלל וכנגד ההפרדה בדרכים בפרט, שמבטלים הקו של מהדרין". בהמשך דבריו התייחס הרב, למה שאירע אתמול בבית-שמש, כאשר אנשי תקשורת בגיבוי המשטרה תלשו את השלט המבקש מנשים שלא להתעכב מחוץ לבית המדרש. "זה ממש כמו שהיה בימים ההם בזמן היונים גזירות כנגד הדת"

המלחמה נגד השאלים (הצניעות) זו הסיבה לגל ההסתה העכור וחסר התקדים נגד הציבור החרדי וגדרי הצניעות שנשמרו במשך השנים באמצעות קווי המהדרין, כך טוען מנהיג קהילת '"תהלות ישראל"'.

הרב הצדיק רבה של קהילת "תהילות ישראל", ונחשב ע"פ הסיקריקים למנהיגם של 'נשי השאלים', נגדו הפגינו לאחרונה מדי מוצאי שבת עשרות אנשים שנפגעו מ'נשי השאלים'.

ב'קו החשיפות' דווח כי בשיעור שמסר אתמול בסעודת ראש-חודש טבת, התייחס הרב שליט"א למלחמה שיש היום נגד הצניעות, ואמר לציבור שומעי לקחו כי הזהיר בעבר שיהיו גזירות קשות על הצניעות בגלל המלחמה בשאלים, ובימים אלו דבריו מתממשים.

"הציבור כאן זוכרים שאמרתי לפני כמה שבועות שאני בטוח שעוד יראו איזה גזירות קשות עתידין להיות עתה נגד כל הצניעות בכלל ר"ל וכל זה מן השמים עקב המלחמה הזו", אמר הרב כשהוא מתכוון למלחמה נגדנשי הצנועות לובשי השאלים.

"וזה דבר פשוט שהרי מרימים את קרן הפריצות בעולם", הוסיף הרב ואמר, "ואף-על-פי שאומרים שהמלחמה זה רק כנגד צניעות מוגזמת בכל-זאת סוף-סוף המציאות והחוש מעיד שהם גורמים על ידי מלחמתם לרומם קרן הפריצות בכלל ומורידים ומשפילים כוח הצניעות בכלל בכל העולם וזה ברור".

"ולכן זה חטאתך וזה פריה לדכא תחת רגל הסטרא-אחרא את כל הצניעות בכלל, כי (בפנימיות הענין בשמים) דא ודא אחת היא וכמו שהזכרנו דברי החזו"א ז"ל: שמי ששונא את הקיצוניות הרי הוא באמת בלבו שונא את כל המצוה (אלא שאין לו ברירה הוא מקבל בעל כרחו)", הוסיף הרב שליט"א.

הרב הוסיף ואמר כי "עכשיו כבר כולם רואים זה בחוש, וזה מר מאוד מה שרואים עכשיו, שגוזרים כעת גזירות נוראות כנגד כל עניין ההפרדה בכלל וכנגד ההפרדה בדרכים בפרט, שמבטלים הקו של מהדרין.

ספרו לי שבאגד יש אוטובוסים שיש בהם [שלטים] שכתוב עליהם "נשים קדימה" ר"ל, היפך ממה שהיה נהוג עד עכשיו בקו מהדרין בהרבה מקומות כאן בארץ ישראל".

בהמשך דבריו התייחס הרב שליט"א למה שאירע אתמול בבית-שמש, כאשר אנשי תקשורת בגיבוי המשטרה תלשו את השלט המבקש מנשים שלא להתעכב מחוץ לבית המדרש. "זה ממש כמו שהיה בימים ההם בזמן היונים גזירות כנגד הדת. וגם ברחוב מאה שערים שזה כבר שנים רבות שתולה שם מודעות שלא יעברו נשים בפריצות וכל השנים עד היום לא פגעו בזה ועכשיו מדברים ורוצים השלטון הרשעה להסיר את זה ועוד ידם נטויה (היה לא תהיה) שרוצים לגזור עוד גזירות חמורות נגד צניעות".

הרב הוסיף וטען כי למרות שהטובים והצדיקים סובלים מזה, אבל זה הכלל שהטובים והצדיקים סובלים בעוון המקולקלים.

"ויש להתבונן", המשיך הרב להסביר את סיבת ההסתה והמלחמה נגד הצניעות, "שבודאי זה תוצאה ועונש "במידה כנגד מידה" על מה שנלחמו כנגד הצניעות שאנשים חרדים נתנו כוח להסיטרא-אחרא בזה שסלפו ופרסמו בעולם שקרים בשם הבד"ץ כנגד כל המתחסדות בצניעות, ומזה ינק הסטרא-אחרא כח לרדות אותנו ר"ל".

"ולפלא למה לא מתעוררים בתשובה הרי רואים בפירוש שזה בא במידה כנגד מידה, וזה חסד גדול שגם בזמן של הסתר פנים שבדרך-כלל לא רואים הנהגה ...

בכל-זאת עכשיו השי"ת האיר לנו שנוכל לראות בגלוי מה רוצים מאתנו. זה בודאי שייך לאור של חנוכה וכל-כך קל לראות (אפילו בעינים סגורות) את המידה כנגד מידה בדיוק לפי מה שסיפרו", הוסיף הרב...

בהתייחסו למה שקורה בימים הללו בעיר בית שמש, אמר הרב שליט"א כי "ידוע לכל מי שיודע שהמלחמה נגד השאלים התחילה בעיר בית שמש ומשם מקורה (ומשם התפשטה לירושלים ומשם לכל העולם), והרי לנו עתה גילוי גדול מן השמים שמראים בחוש שדוקא במקום שהתחילה כל המלחמה כנגד הקיצונים דווקא עליהם מתנפלים יותר".

"כל מי שיש לו עיניים לראות רואה זה בבירור", אמר הרב שליט"א, "ואף-על-פי שהשי"ת כביכול ירד עתה בבחינה למטה מעשרה והאיר לכל אחד שעדיין רוצה לראות את האמת שיוכל מכוח זה להתעורר בתשובה ולראות האמת".
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפי | 27/12/201118
חבל מאוד שבמקום להפגין כנגד אותם קומץ בריונים קיצוניים שמפרים את אורח החיים בחרו המארגנים לקיים עצרת הסתה פרועה וזולה. כך לפחות לפי השלטים המופיעים בתמונות.

עם כאלו מסרים אני לא מזדהה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוישי | 27/12/201117
עצוב מאד שככה בית שמש נראית.שיעופו מפה החסידים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
עלובים! | 27/12/201116
▾ דווח על תגובה זו  0 
משמש  | 27/12/201115
זה קטנים, וטיפשים...

על מיליון דולר אני לא הולך להפגין על משהו מסויים תחת אותה קורת גג עם הפרובקטורית טניה העלובה, או ציפי שלא יודעת איך לסגור את הפה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 27/12/2011 
אני בניגוד אליך אוהב כל יהודי באשר הואאתם המחרחרי מלחמה הגדולים שקמו לעם ישראל בגלל קיצונים כמוך קיררתם הרבה אנשים לשוב בתשובה או כמה אנשים שלא עלינו ירדו לדרך רעה בגלל המעשה הזה אתם עמלק שמקרר את עם ישראל אלו יש עוד סיכוי לחזרה בתשובה אתם לא יהודים ולא תהיו
▾ דווח על תגובה זו  0 
shreiber | 02/01/2012 
טניה, אמא של נעמה וכו' וכו' יחד עם התקשורת הדמגוגית העלובה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משמש  | 29/12/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
דניאל | 27/12/201114
לפני שאתם מדברים על פינגווינים, לימדו נא עברית בסיסית (עיין בתמונה השביעית מהסוף).
▾ דווח על תגובה זו  +1 
shreiber | 02/01/2012 
הם חושבים שרק ככה ישארו לפחות כמה שידעו קרוא וכתוב...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני בכיכר  | 28/12/2011 
ללמוד משהו בחיים, יש כזה הרבה עיסוקים רק אח"כ הם ילמדו לכתוב נכון!!!!!!!!!!!!! חילונים גאונים....

חה חה חה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבישי | 27/12/201113
זה בעצם שני מכסים של אסלות...

חמוד!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אני בכיכר  | 28/12/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אובייקטיבי | 27/12/201112
היו שם כל שונאי הדת.

נימן הורוויץ. ישראל שלי. נציג הקרן החדשה. הפרובוקציונרית טניה החמומה. ועוד ועוד.

עם כל מיני שלטים גזעניים בגנות החרדים כולם
▾ דווח על תגובה זו  +2 
משה כרם | 27/12/2011 
מצאת אילן להתלות בו 'פלוני - הוא גזען/שונא ישראל/סמלני'

האם המטרה נכונה?

אם כן - למה לא באת?
▾ דווח על תגובה זו  0 
בית שמשי | 27/12/2011 
השמאלנים העלובים האלה לא היו יוצאים בחיים מהעיר.

יאללה בית"ר!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
:) | 27/12/201111
שמתם לב לשלט????

הדבר היחידי שאני מרוצה ממנו זה שסוף סוף מישהו אומר את האמת - לא הדרת נשים, לא רחמנות על ילדה בת 7 (או 8 או 6), לא שום סיבה הומאנית כזאת או אחרת מניעה אותם. אלא הסיבה האמיתית היא אך ורק שנאת חרדים!!!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אני בכיכר  | 28/12/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 27/12/201110
אולי יש לפרש חרדלי"ם שנשרו
▾ דווח על תגובה זו  0 
שוש | 27/12/20119
אמסלם שכמובן דנחף יפה למצלמה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
shreiber | 02/01/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן סגל | 27/12/20118
כדבר הזה יקרה לכל עיר שהחרדים ישתלטו עליה,לכן צריך שתי מדינות לשני עמים. כל החרדים לירושלים, שם יחיו עם החאמס. ובשאר הארץ הציונים איש תחת גפנו ותחת תאנתו.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אני בכיכר  | 28/12/2011 
משאירים לכם את גוש קטיף ( תסתדרו כבר עם שרון....)

ולנו כל שאר הארץ!!!!!!!!!

שווה שווה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 27/12/20117
היו נחשבים מסיתים, הצביעות חוגגת, האלימות התקשורתית משתוללת, ואנחנו צריכים לשלם ממסינו את משכורתם המשתוללת של פרופסורים מסיתים באוניברסיטאות, בושה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חבל | 27/12/2011 
▾ דווח על תגובה זו  0 
פלוני אלמוני | 27/12/20116
כל הכבוד למפגיניםיישר כח אני פשוט באלם תעשו כמיתב יכולתכם להפסיק את כל השטויות של הקיצוני!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 27/12/20115
הרסתם תמדינה

מיכאל בן ארי לראשות הממשלה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי פשוט | 27/12/20114
יושב אבינו שבשמים ובוכה ואומר בניי היקרים מחזיקי דגל התורה מה עשיתם? למה במעשיכם הנילוזים היכפשתם והיבאשתם את שמי ואת תורתי הקדושה? לא ביקשתי ממכם ללבוש שחורים ופרוות שועלים על הראש ולהרבות בשינאת חינם, סמכתי עליכם שאתם נושאי דגל התורה תרוממו את תורתי הקדושה בשפע של אהבת חינם סובלנות והבנה לשונה ממכם, לא ביקשתי ממכם ללבוש מעילים שחורים ארוכים ופרוות שועלים על הראש אלא ביקשתי ממכם קדשו את שמי הרבו בקידוש השם ובהאדרת תורת ישראל, ליבי ליבי על בניי שהלכו לאיבוד שמרוב חומרות וגדרות שלא ביקשתי אותם כבר שכחו את דרך האמת ואת הדרך הישרה, אם רצונכם בחומרות עשו אותם אצלכם בבית אין שום בעיה עם זה אבל ברשות הרבים אין לכם רשות לכפות את חומרותיכם על ציבור שלא מעוניין בהם, דומעות עיניי לראות שבגללכם ובגלל רבנים ומנהיגים שוטים שבדברי ההבל שלהם ובמעשיהם חסרי ההתחשבות גורמים לאחינו החילוניים לשנוא את התורה, אוי בניי בניי יום יבוא ואתם תיתנו את הדין על כל יהודי שבגלל הקיצוניות שלכם לא חוזר לאביו שבשמים, לא ביקשתי צדיקים לא ביקשתי החמרות, לא ביקשתי קפוטות ושטריימלים ובוודאי לא ביקשתי להרבות בשינאת חינם למי ששונה ממכם, התחילו להבין בניי היקרים שאך ורק בכוח אהבת חינם סובלנות והבנה לשונה מאיתנו רק בכוח הזה תוכלו להאדיר את תורת ישראל ואת שם הקב"ה, יושב אבינו שבשמים ובוכה ושואל איפה בניי האהובים? הפסיקו להרחיק את ילדיי היקרים מתורתי היפה והמיוחדת, זיכרו שאתם אלה שנושאים את דגל התורה עליכם ורק עליכם מוטלת החובה להרים את קרנה של תורה ולהראות לבניי התועים שהתורה היא עץ חיים למחזיקים בה ולא סם מוות למחזיקים בה, אז אנא מבקש אני ממכם אם ברצנוכם להשתמש בתורה כקרדום להתחפר בה אז בבקשה עיזבו את תורתי ואל תביישו אותה אבל אם ברצונכם להשתמש בתורה כדי להראות את אורה ואת יופייה ולהרים את קרנה של תורתי היפה אז בבקשה הרימו בגאון את דגל אהבת החינם את דגל הסובלנות ואת גדל ההבנה לשונה מאיתנו ולדעת שכולכם בני עם אחד עם ישראל, מתי תבינו בניי היקרים שאת החושך לא מגרשים עם עוד חושך אלא עם חיוך מאיר פנים ואהבת חינם, אני רק מבקש ממכם בקשה אחת אל תיתימרו להיות צדיקים תהיו אנשים טובים ומאירי פנים לשונה ממכם ורק כך תוכלו להאדיר ולהרבות בכבודה של תורה, שיהיה לכולם המשך חנוכה שמח ונזכור שרק בכוח האחדות ננצח את כל אויבינו
▾ דווח על תגובה זו  0 
בית שמש | 27/12/20113
עלק הפגנת ענק
▾ דווח על תגובה זו  0 
י. | 27/12/20112
המדינה. ה' ציווה: קדושים תהיו, ה' ציווה: לא יראה בך ערות דבר. ה' גם ציווה ואהבת לרעך כמוך!
▾ דווח על תגובה זו  0 
שושו | 27/12/20111
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"