השר נאמן פותח פה נגד החרדים: "רק לוקחים תקציבים ורומסים את כבוד התורה"

באירוע לציון 25 שנה לישיבת ההסדר עתניאל וטקס הנחת אבן פינה למבנה פנימיות חדש התייחס שר המשפטים יעקב נאמן לסערה סביב אישור חוק טל ולפרשיות האחרונות בהן היה מעורב המגזר החרדי: "בימים אלה שכבוד התורה נרמס ע"י קבוצות מיעוטים בודדות שמפנות גב למשימות החשובות של עם ישראל, לביטחון, ישיבת ההסדר כאן היא סמל לאיך משלבים תורה, עם אחריות ציבורית ונשיאה בעול, ולא רק התבודדות ולקיחת תקציבים"

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
תלמיד עתניאל | 20/01/201227
בס"ד

אתמול מו"ר ראש הישיבה הרב רא"ם הכהן מסר לנו שיחה, ואמר שזה לא היה במקום מה שגדעון סער ויעקב נאמן אמרו בישיבתנו. אנו מכבדים ת"ח ואנשי תורה מכל הזרמים החוגים והעדות, ונשתדל לא להשמיץ אותם כל המעונין יוכל לבוא לבקר ולראות בעצמו.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גבי | 20/01/201226
אתם מוחקים. אתם מקבלים רק תגובות של אנאלפבתים. כנראה שזו הרמה של האחראי על הצנזור. אתם יותר גרועים מהתקשורת השמאלנית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 19/01/201225
תשאלו יודעי דבר - השר נאמן תרם רבות לציבור החרדי, אל תשמיצו אותו כ"כ מהר.

עניין זה באמת כואב לו, מדוע לא ניתן לקבל ביקורת כנה פעם אחת?

הוא לא חשוד בפופוליזם, דבר זה רחוק ממנו עד מאוד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעלץ | 19/01/201224
גם אם הוא חושב כך, לענ"ד לא היה צריך לומד את הדברים לא במעמד ובמקום האלו. זה סתם להכניס את הישיבה למקום שליו אני מאמין שהיא ממש לא רוצה להכנס.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה כרם | 19/01/201223
בשנתיים האחרונות נוגח שורו של נתניהו במערכת המשפט הממלכתית. דרך חבריו למזימה ודרך שתיקות והתחמקויות הוא מועל בתפקידו (חלק מתפקידו הוא ייצוג וחיזוק מערכת המשפט) . השר נאמן זכה בתמיכה רבה מצד הציבור החרדי על המעל הזה.

היום קופצים כל אלה שמחאו לו כפיים ובוכים געוואלד.

מה לכם כי תבכו על שור שנגח ואתם צחקתם?
▾ דווח על תגובה זו  0 
גוטמן. | 20/01/2012 
שמדובר בברנש לא נאמן ולא אמין.טיפוס הפכפך שפועל עפ"י אינטרסנטים ואילוצים מפלגתיים.

הבעיה אתך,בדיוק כמו הציונות הדתית שמממנה יצאת.שמנגחים את התורה בדיוק כאותו שור שאתה מדבר עליו,ומגלים פנים בתורה שלא כהלכה.

שור אמרתי? ארבעה אבות נזיקין...
▾ דווח על תגובה זו  0 
א. לוי | 19/01/201222
אתם שכל היום עובדים ולא מבינים שבזכות לומדי התורה בישראל, אתם חיים טוב עם מלא כסף ועוד אין לכם בושה לירוק לצלחת שממנה אתם אוכלים. כל העולם ניזון מתמצית ארץ ישראל בזכות לומדי התורה (זוהר)

אז מי חי על חשבון מי?! ומי לוקח תקציבים על חשבון מי?!

על זה יש לנו מלחמות והרג רב עדיין, כי אתם הולכים לאור הגויים ולא לאור התורה עדיין!

במקום שהתורה תהיה העיקר, אצלכם הכסף המעמד ההצלחה הוא העיקר?!

כל העולם עומד על צדיקים והם עצמם חיים בעוני רב.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 19/01/201221
ישעיהו פרק סו

שִׁמְעוּ דְּבַר ד' הַחֲרֵדִים אֶל דְּבָרוֹ אָמְרוּ אֲחֵיכֶם שֹׂנְאֵיכֶם מְנַדֵּיכֶם לְמַעַן שְׁמִי יִכְבַּד ד' וְנִרְאֶה בְשִׂמְחַתְכֶם וְהֵם יֵבֹשׁוּ.

רש"י: החרדים אל דברו - הצדיקים הממהרים בחרדה להתקרב אל דבריו: למען שמי יכבד ה' - בגדולתנו הקדוש ברוך הוא מתכבד שאנו קרובים לו יותר מכם: הנביא אומר אבל לא כן הוא כדבריהם כו'.ע"כ. מי הם אחיהם שונאיהם של החרדים שטוענים שד' קרוב יותר אליהם ??? כמובן המזרחי. למישהו יש תשובה אחרת ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעלץ | 19/01/2012 
לאור דבריך - את הוורט הזה כנראה יש לדרוש בדיוק הפוך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 19/01/2012 
שזו האמת
▾ דווח על תגובה זו  0 
רון | 19/01/201220
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרידי אמיתי | 19/01/201219
▾ דווח על תגובה זו  0 
דת"ל | 19/01/201218
עדיף חרדי שלוקח תקציבים כעמותה, על פני שמאלני ארור שלוקח תקציבים כעמותה של בוגדים.

עדיף חרדי שלוקח תקציבים ממשרד החינוך, על פני אנס בן 12 שלוקח תקציבים ממשרד החינוך.

עדיף חרדי שלוקח תקציבים כנ"ל, על פני סטודנט אוניברסיטאי שלוקח תקציבים כנ"ל שלא ילמד תורה ולא ילמד את הבן שלו תורה לעולם.

עדיף חרדי!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ממש לא  | 19/01/2012 
כמה אפשר להיות מוגי לב

- אגב בקטנה ככה : כל חילוני לומד תורה ושומר מסורת, ובמקביל לומד גם מקצועות ריאלים - פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, מתמטיקה, הבעיה היא שהחרידים לומדים רק תורה ונשארים בורים במקצועות שמשנים את פני העולם - וגם את העולם החרידי.

צריך גם מזה וגם מזה ...
▾ דווח על תגובה זו  0 
431 | 19/01/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוני | 19/01/201217
שיתפללו עליו שיצא זכאי,אכן יצא בעור שיניו. עכשו המזרוחניק

מראה את פרצופו , כידוע זקני עמי ארצות ככל שמזדקנים ,נעשים יותר

טיפשים . הרב יוגל זצ"ל ממדרשית נעם,בה למד בוכה עליו ...
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבא ה' | 19/01/201216
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש'ניק | 18/01/201215
סתכלו מסביב ותראו שהוא צודקף. אוכלים ולא עושים - מה יהא דינם?
▾ דווח על תגובה זו  0 
בית המרזח. | 19/01/2012 
עושים ולא אוכלים?

הסרוגים.כיפה של סורגים.כלואים בקליפת הציונות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
עמוס | 18/01/201214
▾ דווח על תגובה זו  0 
int7 | 18/01/201213
עוד לא ראיתי שר פופוליסטי מובהק אשר עושה את עבודתו מתוך אינטרסים מובהק, הרי נאמן הוא עו"ד של העשירון העליון ועכשיו הוא סולל לעצמו את הדרך ליום שאחרי, כמה צביעות באדם זה כאשר לפני מספר שנים היה מוכן להקריב על גבי המזבח את כל האידיאולוגיה שלו כאשר אלי ישי רצה אותו בתור שר משפטים והיום הוא זה שדואג ליום שאחרי ומצטרף למאבק נגד החרדים רק בכדי לקנות לו כסא בקרב מרעיו, נאמן אתה זוכר שהצבא לא רוצה את החרדים בשורותיו, אתה זוכר שהמחזור האחרון של צה"ל היובו 70% בוגרים דתיים בקורס קצינים האחרון וכל מה שנעשה בשם הדרת הנשים בצה"ל היה רק בכדי למנוע מנם להתקדם ולהפסיק את התרחבות של הציבור הדתי בצה"ל , אתה יודע שכל המגמה שלך של כל הפופוליסטים שאיתך הנה רק לשמר את הכסא חזק חזק ליד הלב - לך הביתה שאר המאה של ממשלת גלדיאטורים שעוד זמן קט מסיימת את תפקידה העלוב ואתה שוב למעונך ושב שם מבלי לצאת בושה וחרפה לך
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יואב. | 19/01/2012 
שצריך.

לצערינו,אפי' דברים כ"כ פשוטים כבר השתכחו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דודו | 18/01/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
האמת | 22/01/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שימצי | 18/01/201212
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
shlomi052 | 18/01/201211
האם יש מישהו שבגד בעמו יותר מכם?

אני הייתי שם.

הלא ידועה ומפורסמת השקפת עולמכם.הלא מיום הקמת המדינה הלכתם שלובי זרוע עם הציונות.ואני הייתי מאותם ילדים שהיה קרבן להעברה על דת.לשמד רוחני.ואולי זכות אבותי הקדושים והצדיקים מזרע דוד המלך,מצד האב והאם,היא שעמדה לי לצאת מהקליפה הנוראה הזאת.

ולמי שהיה עוד ספק,הנה זה בא,וזורק את ה"אמת" שלו בפרצוף של כולם.

"הלא משנאיך ה' אשנא...וכו',תכלית שנאה שנאתים"
▾ דווח על תגובה זו  +1 
זעליג | 18/01/2012 
והחרדים מגזימים עם הקיצוניות והפרזיטיות, ראו את החרדים לפני 50 שנה, כמו הרב קלמן כהנא ודומיו אנשי תורה ועבודה. וכל הרבנים של לפני 50 שנה יאמרו את אותם משפטים אם יתעוררו ויראו את מעשי הזוועה של מחללי ה' של דורינו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אהבת חינם | 18/01/2012 
הוא בכלל רפורמי ולא מייצג אותנו כלל וכלל!!! אדם זה צועד במקום ולא עולה במעלות התורה אפילו כמלא נימה ועל זה נאמר וישמן ישורון ויבעט... גם כלב לא חייב בתורה ומצוות ואיסור לשון הרע על בני התורה וחבל שהוא עושה זאת עם כיפה סרוגה לראשו...
▾ דווח על תגובה זו  0 
גג | 19/01/2012 
בושה כל מי שלא מסכים אצכם רפורמי.

על זה מתו תלמידי רבי עקיבא!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ר | 22/01/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב ששון | 18/01/201210
אם הוא נגד החרדים שלא ילך עם כיפה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ד"ל | 18/01/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מפורש. | 18/01/2012 
פעם הכתוב אומר,"כי אם בתורת ה' חפצו" ופעם כתוב,בהמשך,"ובתורתו יהגה יומם ולילה".(תהלים,א')למה לא אמר באותו סגנון,"ובתורת ה' יהגה יומם ולילה"?.למה שינה

ל"ובתורתו"?

אמרו חז"ל,שבתחילה היא תורת ה'.ואחרי שלומד את התורה,היא תורתו.

ומאחר שהחרדים עוסקים בתורה עם השקפה בריאה מגדולי ישראל,שלכם אין,שלכם זו תורה של קאסוטו,הרצל,ובן גוריון,נמצא שלחרדים יש את המונופול על התורה.שלא כמוכם,מגלים פנים בתורה שלא כהלכה,תורת הציונות,שזה נקרא מרים יד בתורת משה רח"ל.(מתשובת החת"ס)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שושו | 19/01/2012 
עם תגובות כאלה אתה מוזמן לשנות דעת קהל לטובה כי אותי שכנעת בחכמה רבה ובאמיתות הדברים אשריך!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעלץ | 19/01/2012 
תורה של הרצל ובן גוריון?

אוי ויי. נו, רק הראת שאין לך מושג מה הולך בציונות הדתית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מפורש. | 20/01/2012 
"חדש,אסור מן התורה".(החת"ס).

,הציונות,עבודה זרה.והציונות הדתית,הלאומיות,עבודה זרה בשיתוף".("קובץ מאמרים",מהר"א ווסרמן הי"ד זצ"ל.)

פעם אחת עבר החזו"א ומלויו על יד בית ספר של ה"מסרחי".נעצר החזו"א ואמר,אתם תמהים איך פעם עבדו ישראל ע"ז.הצביע על ביה"ס ואמר,כגון זה.

"אני במזרח(י),ולבי בתרבות המערב".(משירי ר' יהודה הלוי זצ"ל)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי | 18/01/20129
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעלץ | 19/01/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
האמת | 18/01/20128
בס"ד

לא לומדים מספיק תורה...

אוי לנו מעלבונה של תורה...

לא מחזירים יהודים בתשובה...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חיים | 18/01/20127
הארץ בעשור הקודם, ועורר את ענין ההשתמטות התחיל כזכור בהתבטאות של אותו יעקב נאמן אז. עליו, יחד עם כל חבריו במזרחי נאמר: גדולה שנאת ע"ה לת"ח כו' מי יתן לי ת"ח ואנשכנו כחמור.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
נאמן | 19/01/2012 
וכנראה יודע תורה יותר ממך. הוא גם שימש ותרם יותר ממה שאתה תעשה אי פעם! אוי לאתר חרדי שמפרסם לשון הרע דאורייתא. אתם תתנו על זה את הדין
▾ דווח על תגובה זו  0 
גבי | 19/01/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 18/01/20126
בושה לשרים הללו במקום שהם חכי"ם והשרים וכל התקשורת יעשו שלום בין עם עם ישראל הם גורמים לשנאה ואש בין איש לאחיו בושה אני מתבייש שיש לנו אנשים כאלו שמייצגים את המדינה שלנו לדעתי צריך לסגור את הכנסת הזאת אם היה אפשרי ושר המשפטיים היקר יוריד את הכיפה שלו ואם יש לו ציצת אז גם כי הוא לא דתי ולא אדם ירא שמיים בושה גועל נפש
▾ דווח על תגובה זו  0 
klozone | 18/01/20125
רוב החרדים לא תורמים. ולמוד תורה?

אנשים שעובדים משמלמים מיסים ולומדים תורה קיימים...
▾ דווח על תגובה זו  +2 
"צופה נתתיך" | 18/01/2012 
החרדים,של היהדות הצרופה,שעליה נאמר,"אם לא בריתי יומם ולילה ,חוקות שמים וארץ לא שמתי" לבין מגלים פנים בתורה שלא כהלכה,ומעותים אותה לפי השקפת עולמם העקומה? עפ"י קסוטו ומנדלסון? עפ"י הרצל ובן גוריון?
▾ דווח על תגובה זו  0 
Dגדשדג | 19/01/2012 
הרבה יותר מגוון מאשר ביהדות החרדית.

לפי מאמר הרמח"ל איך להיות חכם בישראל (שנדפס בסוף חלק ממהדורות של מסילת ישרים כמדומני, או שזה רח"ו בסוף שערי קדושה) הדתיים לאומיים יותר קרובים לשם.

ואני לא שמעתי מעודי על דת"ל שלמד קאסוטו. אצלי בבית הספר היסודי כשמישהו לא דתי מבית הביא בטעות קאסוטו כולם נחרדו למוות
▾ דווח על תגובה זו  0 
עריק סרוג. | 20/01/2012 
באותה כיתה.

בהפסקות רוקדים במעגל ביחד.קומזיץ ביחד.לחיצות ידיים. טלוישן "אין טו דה הום". "אין טו דה הארט". "אברי האווס"

השכלת מנדלסון. גיוס בנים ובנות. קרבה. למודי ליב"ה.

בקיצור,חילוני ב"כיפת ברזל" מסורגת.נשמה מאחורי סורג ובריח.

זאב בדמות כבש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
קלמן | 19/01/2012 
מזכירה לי את דברי רש"י [ישעיהו פרק סו פסוק ה]

אמרו אחיכם שונאיכם כו' למען שמי יכבד ה' - כו' שאנו קרובים לו יותר מכם:
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעלץ | 19/01/2012 
ופעמיים אותה שטות...

אין ישבה בה לומדים את קסוטו, מנדלסון ואת תורתם הלא קיימת של הרצל ובן גוריון.

אם היית נכנס פעם לישיבה דתית ציונית היית מגלה בדיוק את אותם הספרים כמו בישיבה חרדית, ש"ס ופוסקים "רגילים", ועל מדף אחד גם ספרי הרב קוק, ר' נחמן, רמח"ל, הרב עובדיה, הרמב"ם, הרב סולבייצ'יק, לשם שבו ואחלמה, מאמרי אדמור"י חב"ד, זוהר וכהנה וכהנה.

מגלים פנים בתורה שלא כהלכה?

קפוץ לישיבה "ציונית", שב בשיעור כללי ואח"כ תגיד מה אתה חושב.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשלום אסירייך" | 20/01/2012 
"חמור נושא ספרים",יש הרבה.

עם הבעלי תשובה ועריקי הסרוגים,אי אפשר להתוכח.

גם אם בישיבה לא לומדים קאסוטו ובן גוריון,מחוץ לישיבה לומדים גם לומדים את הרעיונות ההם.מלבד הרעיונות המעוותים שקבלו מ"רבותיהם".

פעם בדקת מה יצא מהם,אחרי הלימודים בישיבה?

עברו על דברי הרב ההוא ב"מרכז הרב" ששאלו אותו מה עדיף,צבא או ישיבה וענה,ישיבה עדיף.

אני מפנה את כולם לספר "דת הציונות" שכתב אחד ה"קליברים"

של היהדות הציונית,ונטש אותם וכתב נגדם ספר והיום הוא יוצא למסעי הסברה במוסדות השונים בענין ציונות הדתית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעלץ | 19/01/2012 
כן מעיינים לעיתים בספרי קאסוטו ומנדלסון.

גם למחקר יש מה להוסיף ללומדי התורה, אבל לא תמצא התייחסות אליהם אלא כדרך אגב, וכדי להאיר אפשרויות חדשות בהבנת הפשט(לא במשהו שקשור להלכה).
▾ דווח על תגובה זו  0 
בור | 19/01/2012 
הוא משווה בין התורה המבולבלת של עמי הארץ החרדים לזו של קדושי עולם שלומדים תורה עובדים ומגינים על המדינה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שושו | 19/01/2012 
אפילו טיפה לשם שמים אלא רק חושבים כל הזמן איך מוציאים מזה כסף או כבוד כמו הסמכה לרבנות כי לפני שאתה רב עליך להיות ירא שמים מה שאתם רחוקים מאד להיות ועובדה שהכליפה הסרוגה והפשרנית דבוקה לכם חזק חזק לראש!!!!!!!! ממש רחמנות עליכם כי אי אפשר לעבוד על הקב"ה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעלץ | 19/01/2012 
אתה באמת מאמין למה שאתה כותב?
▾ דווח על תגובה זו  0 
שושו | 18/01/2012 
לא לקחת תרופה היום!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
"צופה נתתיך". | 19/01/2012 
דגל כחול לבן,תערובת דין וחסד,בשר וחלב,כלאי הכרם.שור וחמור שכל זה על אותו משקל בתורת הח"ן.

זה ה"תרופה" שלכם מאז קום המדינה ובמלחמת המפרץ,"לעודד את העם",שלא יכלה לרפא את הדם השותת בלב,דמם של הרוגי צה"ל בחינם,של כל הפיגועים והתאונות,היתומים והאלמנות, והנכים בגוף ונפש לכל ימי חייהם,שהביאו עלינו הציונות בגלל תרבות אדום ויון שהכניסו לפה,מינות ואפיקורסות בסיוע הציונות הדתית,וגרמו לשואה גשמית ורוחנית וחרי אף גדול למעלה ,ועוד ידם נטויה, לתפ"צ.

אני משתמש בתרופת פלא,מעדן שנקרא "אמונה בטעם סבתא", ודגלי מדבר של השבטים הקדושים.עפ"י מרשם השו"ע, הרמב"ם, הזהר,והאריז"ל זצ"ל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעלץ | 19/01/2012 
כחול ולבן זה ציצית עם תכלת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
"צופה נתתיך". | 20/01/2012 
כחול לבן,לבין ציצית עם תכלת שלא קיימת היום.(עיין שו"ת "ישכיל עבדי")

ולמה?

הרי דג התכלת נמצא בכינרת.(זהר,פר' תרומה)

אלא אמרו חז"ל,מה שהרשעים עושים,צריך לעשות ההיפך.

כתב "השומר אמונים",ח"א,טוב שהציונים לא אומרים לנו להניח תפלין,אחרת היינו צריכים לעשות ההיפך...
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעלץ | 20/01/2012 
אפשר לומר שלא יודעים מה זה התכלת- לגיטימי.

ההשראה לדגל ישראל היא הציצית, תרצה או לא.

ואגב, חוץ מהזהר יש מקורות שהתכלת היא בים התיכון.

תלמיד חכם כמוך אמור לדעת את זה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חמום מח | 18/01/20124
מההסדרניקים שלא מתגייסים ותורתם אומנותם....

עוד דרעק.. שמנצל גזענות לפוליטיקה...

תעשה את העבודה שלך ותטפל בבגץ הטפי...

או שמא אתה אדמור כמו שגנץ רב...

אם אתה קצת יודע תנך "אם לא בריתי יומם ולילה"....

או שבעצם אתה רק יודע חוקות הגויים... אז תוריד את הכיפה!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
נחשוני | 18/01/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
זבולון | 18/01/20123
צריך לומר פער פה ולא פתח, כל אחד פותח את הפה כל היום, אבל זה פער את לועו נגד הקב"ה ותורתו
▾ דווח על תגובה זו  0 
הקרחות של... | 20/01/2012 
להצהרת "בעל פעור" שנקראת גם הצהרת בל-פור(ים)...
▾ דווח על תגובה זו  0 
מבין ענין | 18/01/20122
גדעון סער מחזיר לחרדים על מה שעשו לו לפניי כמה חודשים, האסיפה הגדולה של גדולי ישראל נגדו, והוא מחזיר להם עם נאמן ביבי ועוד דברים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חכמים בלילה | 18/01/20121
יבואו לפנות לכם בתים ויישובים...

אני במקומכם הייתי אומר להם, אתם רוצים שבניי יעשו צבא?

אין בעיה, בתנאי שאינכם מפנים יישובים. נקודה.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
ציבאלע | 19/01/2012 
תשמע חכם בלילה, קודם כל אתה צודק בחומרה של הפשע של הרס בתי יהודים ובה צריך להילחם בלי קשר אם עושים צבא או לא עושים צבא.

וגם בלי קשר אם אותם יהודים גרים במצפה יריחו, ביצהר או בבני ברק.

וצבא צריך לעשות בלי קשר אם מפנים יהודים או לא מפנים עד כמה שזה כואב.

תשמע גילוי אישי: אני בוגר הסדר, אחרי ההתנתקות - עזבתי את הצבא מתוך כעס ולא הגעתי למילואים, ישבתי על זה מעט בכלא צבאי והייתי בדרך לעזוב, אבל בסופו של דבר, חזרתי לשרת ומדוע ?

עם כל הכאב הגעתי למסקנה שאין ברירה. האם בשקלול הטוב והרע היית אתה יכול לוותר על צה"ל ? בוא נעשה רגע יחד דמיון מודרך. היום בבוקר הרמטכ"ל מודיע על פירוק צה"ל. יש לך מושג כמה דקות זה ייקח עד שסוריה / ירדן /מצרים / איראן / פלשתינאצים / כל האפשרויות נכונות - יודיעו על פירוק בני ברק ?

שירות בצה"ל זו מלחמת מצווה. ואם צה"ל מפנה יישובים זו עבירה. ואני לא ציוני, לא ציוני, לא ציוני, התבגרתי, הרצל היה כופר, בסדר ? שירות בצה"ל זה לא "ציונות" שירות בצה"ל זה בצורה הכי פשוטה בשביל להגן עלי, עליך על בנינו, על עם ישראל.

דברי השר נאמן (שבהמון דברים אני לא מסכים איתו) באים ממקום של כאב, על חברה שמתבדלת שמוצאת לה היתרים לברוח מהמערכה, ויש כאן "לא תעמוד על דם רעך" כפשוטו. יש כאן השתמטות, לא מהצבא הציוני - אל תעשו לעצמכם חיים קלים, יש כאן השתמטות ובריחה, מהציווי הכי בסיסי של התורה של אהבת ישראל, של הצלת עם ישראל.



די עם הצדקנות הזו של "השקפה" גם לזכריה בן אבקולס הייתה "השקפה".

שמעו האמת ממי שאמרה, תמודדו באומץ האמת אולי כואבת, אבל זו האמת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בל-פור. | 20/01/2012 
"והיה מחניך קדוש,ולא יראה בך ערות !!! דבר,ושב מאחריך".

"מי האיש הירא ורך הלבב....זה המתירא מעבירות שבידו.ולא ימס את לב אחיו כלבבו".

מי היה מכריז את זה? עפ"י מי?

מה פירוש "ערות דבר" בצ.ה.ל?

מה פירוש,"ושב מאחריך?

מה זה שכתב הרמב"ם,שאין יוצאין למלחמה אלא עפ"י נביא,בטח לא בן ארצי,או עפ"י אורים ותומים?

מי כפה עלינו מדינה?

מי כפה עלינו צבא?

מי כפה עלינו בג"צ ערב רב?

הצבא של היום של הצבא של דוד או שאול?

מה זה,"אלף למטה,אלף למטה"?

וה,נוק אווט",מה אמר המלאך ליהשוע לפני צאתם למלחמה?

"עתה באתי".על ביטול תורה שעליה נאמר,אם בחוקותי תלכו...

שתהיו עמלים בתורה.ואז,"וחרב לא תעבור בארציכם". ופירש"י,אפי' לא חרב של שלום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דת"ל | 19/01/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
טט | 19/01/2012 
ומה בדיוק עשו שס ויהדות התורה? הם מוכנים לפרוש על עוד כמה מיליונים ולתמול בריש גליה בפינוי ישובים (איסור מהתורה!!!) על כבודנו מחינו ועל כבוד השם שתקנו!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
פורשי צ.ה.ל | 19/01/2012 
אין עליך.

תשובה לענין.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוהב אקשן | 18/01/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלא אוהבים. | 20/01/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"