19214  29  Ãƒâ€”©Ã..  אביב בכר
סקר גולשי כיכר השבת
סה"כ השתתפו בסקר: 3493

האם על השב"כ לענות את עצורי דומא?

לא! אסור לענות, לא יהודים ולא ערבים

60.78%
לא! אסור לענות, לא יהודים ולא ערבים - 60.78%

כן, מדובר בחשודים בטרור וברצח

17.41%
כן, מדובר בחשודים בטרור וברצח - 17.41%

אני סומך על חוקרי השב"כ

21.82%
אני סומך על חוקרי השב"כ - 21.82%
 הוסף תגובה+
הוסף תגובה+
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
156
115
למה את קונטאר לא עינו?
אוראור
15/08/2016
למה את ברגותי לא עינו? למה לא עינו את אמג'ד עוואד - הנבלה ששחט את בני משפחת פוגל הקדושים? למה לא עינו את המחבלים שרצחו את דפנה מאיר והלל יפה אריאל? אם זה היה בארץ אחרת - היינו טוענים בצדק שזו אנטישמיות - אבל גם בארץ כשמענים סתם יהודים זו אנטישמיות - רק גזען חושב שרק גוי יכול להיות אנטישמי.
אוראור | 15/08/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
114
עינויים
משה גלאון
17/02/2016
אצל מערכת המשפט הנוכחית אני מפחד לומר שצריך להיות קשוחים עם מחבלים כי דבר ראשון הם יקשיחו אצל היהודים והחרדים
משה גלאון | 17/02/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
113
האם על השב"כ לענות את עצורי דומא?
רחלי
03/01/2016
רק את הערבים!
רחלי | 03/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
112
השאלה לא נכונה!
יוסי
03/01/2016
צריך לענות ערבים!

אסור לענות יהודים!

זה הארץ שלנו משא"כ שלהם, ממש לא!
יוסי | 03/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  +1 
111
עכשיו השב"כ מודה שרובם לא קשורים -
יוסי
03/01/2016
לדומא!

אבל העינויים כבר היו,

בתמיכת התקשורת

ורבים מהציבור

מצבעי בעד עינויים - נקראים לחשבון נפש...
יוסי | 03/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
110
סך הכול
יאיר
03/01/2016
וואלה סך הכול ערבי אחד מת מה עם כל היהודים שנרצחו?אבל על זה לא שמים גרוש אה?
יאיר | 03/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
109
בגלל אחד לא שפוי לא מכפישים את כולם
03/01/2016
אם אכן הוא עשה את המעשה המדובר, וזה לא בטוח, כי נעשו עינויים קשים כדי להוציא הודאות ולא בטוח שאכן הוא ביצע את הפעולה הזאת הפסולה.

בכל אופן גם אם הוא עשה זאת, זה אחד יחיד וכנראה לא שפוי כל כך ועל זה לא מכפישים ציבור שלם של יהודים כפי שנעשה בתקשורת ובכל מקום.
א. לוי | 03/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
108
יהודי לא מענה יהודי
חני
03/01/2016
אין מה להשוות לערבים
חני | 03/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
107
אם צריך לענות אז שיענו, רק במקרים
חן
03/01/2016
אם צריך לענות אז שיענו, רק במקרים חמורים
חן | 03/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
106
שיעשו את העבודה הכי טובף ל"ת
חן
03/01/2016
חן | 03/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
105
מביש
חוצפית
02/01/2016
הדרדרתם לגמרי אם אינכם נותנים לבחור בתשובה הפשוטה, שלא מענים יהודי שכל חייו הם למען ה", תורתו ועמו, (ואפילו אם הוא טועה טעויות מסוכנות לעיתים) ובמקום זה נותנים את התשובה האומללה "אסור לענות אף אחד" - ואולי גם לא את הנאצים חלילה.

תשובו לשכל ולרגש היהודיים, הפשוטים והבריאים.
חוצפית | 02/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  +1 
104
טרוריסט יהודי רודף ומצווה להורגו .  ל"ת
זו ההלכה
02/01/2016
זו ההלכה | 02/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
טרוריסט יהודי - אוקסימורון אבסורדי. ל"ת
אוראור
31/10/2017
אוראור | 31/10/2017
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
גם אתה שמאלני?
אוראור
15/08/2016
טרוריסט יהודי? מה האוקסימורון האבסורדי הזה?
אוראור | 15/08/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אמת! כך היא הלכה! ל"ת
אברהם
03/01/2016
אברהם | 03/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
103
שמאלניםחילונים פה מגיבים על עינוים
זה מה שנראה
02/01/2016
17% שמאלנים חילונים
זה מה שנראה | 02/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
102
למה אין אפשרות לבחור
נחמן
02/01/2016
לא לענות רק יהודים

שברור מעל לכל ספק שהם לא עשו את המעשה הנפשע הזה

ומנסים להפיל עליהם משהו כדי שהיה את מי להאשים בגלל שהשב"כ והמשטרה לא מוכנים להודות שזה ערבים
נחמן | 02/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  +1 
101
מי היועץ של הרשע
jyj
02/01/2016
מדינת ק.ג.ב לא סתם ביבי מתיעץ עם פוטין
jyj | 02/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
100
לא משנה יהודי / ערבי , נוצרי או כל  ל"ת
רוצח זה רוצח!
01/01/2016
רוצח זה רוצח! | 01/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מאיפה אתה קובע שהם הרוצחים??? ל"ת
תלמד כף זכות.
03/01/2016
תלמד כף זכות. | 03/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
לא לענות יהודים !!! ל"ת
נקודה!
02/01/2016
נקודה! | 02/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
99
הערבים הוכנסו למראית העין בלבד וד.ל ל"ת
01/01/2016
דובר | 01/01/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
98
לענות רק יהודים ל"ת
צדיק
31/12/2015
צדיק | 31/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
97
לאן הגענו!!!
אמת נעדרת
31/12/2015
איך אתם משווים ביןיהודים-בני מלכים,לבין ערבים-בני השפחות.

יהודי מציל יהודי.....בכל מצבבבבב.

אוי רבונו של עולם הצילנו מהמלכות הרשעה.
אמת נעדרת | 31/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
96
מענים רק ערבים!!! ל"ת
הדסה
31/12/2015
הדסה | 31/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
95
לענות רק ערבים!!!!!!! ולא יהודים!!! ל"ת
מישהו
31/12/2015
מישהו | 31/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
94
לענות את עצורי דומה
רחלי
31/12/2015
ערבים כן!
רחלי | 31/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
93
לענות את עצורי דומה
רחלי
31/12/2015
ערבים כן!
רחלי | 31/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
92
מותר לענות רק בפיקוח נפש
123
31/12/2015
שיכול להציל
123 | 31/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
91
לא
דעת תורה
30/12/2015
יש תורה ועל פיה אסור לענות אף אחד, גם אם מדובר ברוצח שהורשע בוודאות ונידון בבית דין למות, מצוה להיזהר בכבודו ולבחור לו מיתה יפה , קל וחומר כשמדובר בחשד שלא הוכח וכל הצורך בעינוי הוא בשביל להוכיח.

כמובן שאין בדברי בשביל להפקיר חשודים שעלולים לרצוח, אבל עינוי אסור
דעת תורה | 30/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
צודק
מישהוא
31/12/2015
צודק

אבל אם הם באמת רצחו-לא מגיע להם יחס יותר טוב מאשר למחבל ערבי
מישהוא | 31/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
90
חוק ומשפט
י. ג.
30/12/2015
יש דרכים יותר נקיים ומוצלחים להגיע למטרה 1. למניעה להבא 2. גם להגיע לחקר האמת
י. ג. | 30/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
89
ע
ע
30/12/2015
אסור יהודים ומותר ערבים
ע | 30/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
88
יהודים - לא! ערבים - להרוג ולענות!! ל"ת
טובי
30/12/2015
טובי | 30/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
87
יהודים -לא! ערבים - כןןן!! להרוג  ל"ת
טובי
30/12/2015
טובי | 30/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +2 
86
תוסיפו עוד שאלה..
אחד שיודע
30/12/2015
מותר לענות רק מחבלים משתפי פעולה עם אויב!
אחד שיודע  | 30/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +3 
 
התכוונת: עוד ת ש ו ב ה - ואתה צודק. ל"ת
אוראור
30/01/2017
אוראור | 30/01/2017
▾ דווח על תגובה זו  0 
85
כל המתכזר על רשעים סופו שיתכזר על
החכם
29/12/2015
צדיקים
החכם | 29/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  -1 
84
מזעזע - 405 בעד עינויים??? חרדים! -
אליהו
29/12/2015
שלטון אכזרי יפגע גם בכם.
אליהו | 29/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
83
יש טעות
אני
29/12/2015
היה צריך לעשות : לענות רק ערבים ולא יהודים!!!

מה זה צריך להיות העינויים האלה? ה' הוא המלך!
אני | 29/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
82
יהודי שרוצח ערבי=רוצח יהודי בעתיד ל"ת
חרדי גאה
29/12/2015
חרדי גאה | 29/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  -4 
 
ערבי שרוצח יהודי- רוצח בהווה ובעתיד ל"ת
אוראור
11/06/2017
אוראור | 11/06/2017
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ערבים=רוצחים יהודים מאז אברהם אבי
מאברהם אבינו
31/12/2015
יהודים הם עם נרדף ...נמרוד עשיו אליפז..ישמעאל ,,אדום ומואב ...עמלק ועוד...!
מאברהם אבינו | 31/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
שערבי ירצח אותך ל"ת
חלללללללל
29/12/2015
חלללללללל | 29/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
81
תגובה
אנונמי
29/12/2015
לא צריך לענות את היהודים כי זה מה שמגיע לערבים הם התחילו
אנונמי | 29/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
80
צריך לעשות עוד אפשרות לענות רק את
מעוז מבית אל
29/12/2015
הערבים ולא את היהודים
מעוז מבית אל | 29/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
79
משום שהשאלות לפי רצונותיו של הסוקר
שונא סקרים
29/12/2015
כמו פה למשל שאין אפשרות רביעית לענות ערבים ולא יהודים....
שונא סקרים | 29/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
78
מי שעולה להר הבית צריך לענות אותו! ל"ת
איש אמת!
29/12/2015
איש אמת! | 29/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
אתה הכי דפוק שיש בעולם ל"ת
ימח שמך
03/02/2016
ימח שמך | 03/02/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
77
תגובה
יא
29/12/2015
אפשרות אחרת-לענות ערבים ולא יהודים. רציתי להוסיף שלדעתי השב"כ ובית המשפט איבדו את הזכות לדון בפרשה הזו, אם מותר לענות חפים מפשע למה אסור להרוג חפים מפשע?!, בכלל אני חושב שהרבה יותר צריך להטריד אותנו שיהודים נהרגים מאשר שאויבנו נהרגים, בעניותי לא מצאתי מקור בתנ"ך או בחז"ל להתיייחסות כזו כלפי אויבים, נ"ל שהכל בהשפעת התקשורת ותרבות המערב.

גם נ"ל שבכלל ערבים עשו את זה, (פרצו בכפר הזה 4 שריפות לאחרונה, וגם הכיתוב "יחי המלך המשיח" נראה חסר טעם, כנראה איזה ערבי חמד לו לצון).
יא | 29/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
76
ציד מכשפות
התקשור
29/12/2015
ציד מכשפות על הימין
התקשור | 29/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
75
נחשפו מסרונים בין השב"כ לאבי החתן
אין אמון בשב"כ
29/12/2015
במחלקה היהודית של השב"כ.

שהוא גוף נפרד מהשב"כ עצמו-הוא גוף מיותר של משכורות שמנות שמשלם המסים מממן מכיסו.
אין אמון בשב"כ | 29/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
74
לענות את הערבים ולא את היהודים
גרגי שחור
28/12/2015
צריך לענות את הערבים על זה שהם חיים. הכלל אומר שערבי טוב זה ערבי מת. יהודי שווה הרבה כי הוא הבן של הקב"ה.
גרגי שחור | 28/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
73
לענות ערבים בלבד
אא
28/12/2015
בגלל שאולי הרגו ערבים לא צריך לענות אותם וכל הכבוד לאלו שעשו את ההצתה
אא | 28/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
72
מצווה לענות ת'ערבים החארות האלו! ל"ת
אני
28/12/2015
אני | 28/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
71
ערבים כן לענות לא יהודים ל"ת
אין עוד מלבדו
28/12/2015
אין עוד מלבדו | 28/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
70
אם נוער הגבעות אכן מצודד ברצח אקראי
יעל
28/12/2015
של ערבים...אז מדובר בציבור שוליים שהתנהגותו- עשבים שוטים שיש לבער במהירות! בכל קצה יש צוק תלול. מי שלא נפל עדיין שיתרחק...הם המקבילים בקצה הנגדי לשוברים שתיקה.
יעל | 28/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
69
התייחסות לנושא באופן כנה
אם כבר מדברים
28/12/2015
החתונה המדוברת שרקדו בה עם נשקים היא של הבן של חברים קרובים מאוד, אנחנו מלווים אותם בימים הסיוטיים שעוברים עליהם. ואט אט מתגלים עוד פרטים מחרידים.

1. המשפחה נסתה לברר אצל כל המוזמנים מי הביא את התמונות הללו... פשוט חידה. לא מוצאים.

2. מי חילק את הנשקים? לחברה אין נשקים! כמו כן, הנשקים נעלמו מיד אחרי שתי הדקות של השיר.

3. מי צילם את הסרטון? הצלם היה במקום אחר. בבירור עם בעלי האולם, אנשי השב''כ הגיעו מספר שעות לפני כן, והתקינו מצלמות בכל רחבי האולם! לאחר החתונה, הגיעו ולקחו אותם.

בקיצור, מתברר לדאבוננו, שמישהו ארגן ויזם את כל זה מראש. חילק נשקים ותמונות ואף באופו מזעזע דקר את תמונות הילד מול המצלמה. חשוב לדעת את האמת, כמה שהיא כואבת. והכל משמיעה וליווי אישי של המשפחה, ולא משמועות.

4. בשיחה עם מאבטח האירוע- לחתונה הזו הגיעו מאות שוטרים סמויים... בלבוש אזרחי. שהציגו לו תעודת שוטר.

5. לא החתן ולא המשפחה שלו או של הכלה, מכירים את מי שרקד עם התמונה
אם כבר מדברים | 28/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
68
לא! אסור לענות יהודים!!! רק ערבים!!
ננ
28/12/2015
אנו עם קדוש. ה' החזיר אותנו ארצה כדי שנקים את הממלכה שלו. הערבים הם אויב, הם עם עוין שאינו מזוהה עם הברית בהר סיני. חובתנו לפתור את הסכסוך הישראלי פלסטיני ע"פ התורה ולא ע"פ האו"ם. אלא אם כן אנו רוצים עוד שואה. כולנו נוער הגבעות!!! לענות את חוקרי השב"כ - שליחיו של האו"ם!!
ננ | 28/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
67
תעשו סקר מי בעד לסגור את החטיבה
היהודית בשב"כ
28/12/2015
אני בעד!!!

את הטיפול בנוער הגבעות-תשאירו למשטרה
היהודית בשב"כ | 28/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
66
אפשרות רביעית - לא מענים יהודי!!! ל"ת
תמר
27/12/2015
תמר | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
65
עם כל הכבוד לנערי גבעות....
27/12/2015
בגלל השטויות שלהם עם הר הבית וכל ההתגרות המטומטמת הזאת שלא יוצא מזה כלום לטובתנו אלא אך ורק!!!!!......פיגועים שאנשים אחרים חפים מפשע אוכלים אותה.... אז לא הייתי אומר לענות אותם אבל הם חייבים להפסיק להבעיר את המדורה הבוערת!!!!!!
דניאל 42 | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
בכל מקרה אסור לענות אותם!!!!!!!!!!! ל"ת
יהודי עם מוח
30/12/2015
יהודי עם מוח | 30/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כנראה גם בתרפט עלו להר....  ל"ת
גם אתה לא...
28/12/2015
גם אתה לא מאמין | 28/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
לא הבנתי כלום:
יוסי
28/12/2015
איזה שטויות יש להם בהר הבית?

איזה התגרות מטומטמת?

איך הם מבעירים את המדורה?

אל תקנה כל ססמה של התקשורת השמאלנית.

תנסה לחשוב...
יוסי | 28/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חי בסרט
תמר
27/12/2015
גם בתרפ"ט הם טבחו כי נערי הגבעות עלו להר הבית???
תמר | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מצווה לעלות להר הבית. מספיק להאשים! ל"ת
hnhg
27/12/2015
hnhg | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
שטויות
מישהוא
31/12/2015
אסור בשום פנים ואופן!!

ואלו שעולים-יש להם דין רודף
מישהוא | 31/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
רשע!! אסור לעלות להר הבית! ל"ת
איש אמת!
29/12/2015
איש אמת! | 29/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
סוף סוף מישהו שמדבר דברי טעם!!!... ל"ת
חיליק...
27/12/2015
חיליק... | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
תכל'ס!!!!! ל"ת
משה 599998
27/12/2015
משה 599998 | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יאלה...כמה שאתה צודק!!! ל"ת
אהרן
27/12/2015
אהרן | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
64
ערבים
אלחי אברהם
27/12/2015
לגרש את הערבים מארץ ישראל
אלחי אברהם | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
63
כפר דומא
יחיאל
27/12/2015
המדינה מפחדת מהערבים והורגת את הרחמנים (היהודים)
יחיאל | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +6 
62
על נושא דומא
יחיאל
27/12/2015
אסור לענות את היהודים זה שקר וכזב יש אפליה בוטה בין ערבים ליהודים
יחיאל | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
61
אלו אנשים שצריך לאשרי אותם כול חייה
הנושרת...
27/12/2015
ללא אור יום מתחת לאדמה עד סוף החיים
הנושרת מפתוחי ח | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  -3 
 
את לא שווה תגובה , כן? ל"ת
אוראור
15/08/2016
אוראור | 15/08/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
סליחה - טעיתי - הייתי צריכה
אוראור
11/01/2017
לכתוב: " את לא שווה ג ר ו ש י ר י ק ה ותגובה".
אוראור | 11/01/2017
▾ דווח על תגובה זו  0 
60
ערבים כן  ל"ת
אחד העם
27/12/2015
אחד העם | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
59
מותר לענות ערבים ולא יהודים
אבי
27/12/2015
מותר לענות ערבים ולא יהודים
אבי | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
58
מותר לענות ערבים ולא יהודים ל"ת
אבי
27/12/2015
אבי | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
57
כנסו-למה אסור לענות יהודים וערבים
שניהם אסור!!
27/12/2015
יהודים אסור לענות זה ודאי-גם אם עשו מעשה חמור. להעניש כן, לענות-לא!

ערבים-אפילו אם עשו מעשה נורא אך נתפסו ואין חשש יותר שיפגעו באחרים או שיש להם מידע רגיש- אסור לענותם, אך מותר להורגם-כפי שכתוב הבה להרגך השכם להורגו. ולא השכם לענותו.

ההבדל בין הריגה לעינוי-הוא משמעותי!!

היות ומי מענה את הערבי?

יהודי!

העינוי פוגע בנפש היהודי (זה המענה את הערבי) הוא הופך להיות בלתי רגיש לסביבתו.

תחשבו על זה-הוא מגיע הביתה מידי יום אחרי יום עבודה שבו הוא עינה מישהו. מסכנה אישתו ומסכנים הילדים.

לפיכך טענתי היא-אחרי פיגוע מוטב יחסלו המחבל מאשר יענו אותו.

גם בע"ח-שחיטה כשרה מותרת-אך צער בע"ח אסור בהחלט.
שניהם אסור!! | 27/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
56
הייתי מוחק את את הערבים ל"ת
שלומי סגל
26/12/2015
שלומי סגל | 26/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +5 
 
גם אני עם שלומי סגל ל"ת
מישהי
26/12/2015
מישהי | 26/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
55
סקר מאוד מקומם
יוסי
26/12/2015
איך אפשר להשוות בין הערבים שרבים מהם מחבלים בוודאות.

שכל יום מבצעים כמה פיגועים (שרובם לא מדווחים בתקשורת השמאלנית)

ומאחוריהם עומדת הסתה וגיבוי של ההנהגות הערביות (ולא רק).

לבין חבורת יהודים, שבניגוד לקמפיין הראוי לשבח, לא הוכח כלל שעשו דבר.
יוסי | 26/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
54
בושה !
אלי
26/12/2015
יהודים לא שווים לערבים הם פוגעים מתוך התגוננות ואוזלת יד של המשטר נגד המחבלים מה שאין כן הערבים שפוגעים בחפים מפשע ללא הבחנה
אלי | 26/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
53
יש דברים
ארי
26/12/2015
לדעתי הסקר לא מרחיב מספיק בתשובות כי קשה לומר שצריכים לענות חשוד ברצח, השאלה למה הוא חשוד באיזה רמה של חשד או שיודעים בוודאות ורק צריכים לחלץ את ההודאה מפיו או בכדי למנוע עוד מעשים כאלו ע"י תפיסת החוליה בשיטת חבר מביא חבר
ארי | 26/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
52
ללא יהדות
שמואל
25/12/2015
כך זה נראה ששוכחים את היהדות
שמואל  | 25/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
51
חוקרים  ל"ת
שמואל
25/12/2015
שמואל  | 25/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
50
רשעות
פלוני בן...
25/12/2015
מותר ערבים ויהודים אסור
פלוני בן אלמוני | 25/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
49
לאום
דניאל
25/12/2015
מותר לענות ערבים רק במקרה הצורך!!! אבל דינם של יהודים הינו אחר לגמרי!!!!אלה אחים שלנו,יכול להיות שטעו בדרכם אך אלו אחים שלנו!!!!!!!! והשאלה היא למה לא שמו את האופציה הזו למעלה בתשובות??
דניאל | 25/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
48
37 כותב בלי שכל
אבישי
25/12/2015
אסור לענות יהודים רק ערבים
אבישי | 25/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
47
ליז
אליהו
25/12/2015
חחח הצחקתני.הם?הם רוצחים???ממש בוגר לזרוק את כל הצרות של המדינה הזאת ואת כל חיצי העולם על כתפיים של נערים בני 16 שלא יודעים כלום ורק מנסים לחיות בשקט.על ''עשו שונא ליעקב''שמעת?כמה?כמה טרור יהודי יש?לפי הסטטיסטיקה זה לא הסתברות הגיונית בכלל שזאת סיבה לשנאת הערבים.וזה בלי לדבר על זה שיש סיכוי רב שהם בכלל לא עשו את זה.אבל גם אם כן.מה?ערבים לא זורקים 300 בקבוקי תבערה ביום?(בוא נראהכמה מהם מתלקחים וגורמים לשריפה רצינית או להרג?פעם בשנה?זה לא נראה לך טיפה מדויק ומתוכנן מידי?וזה בלי לדבר על הניב הערבי שיש בכתב.)
אליהו | 25/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
46
לענות יהודי???אתם איבדתם את השפיות.
אבישג זגורי
24/12/2015
לא אין גם באתר שמתיימר ללכת לפי חוקי התורה עאלק נותנים סקר ללא אפשרות בחירת תשובה לפי דרך התורה ורצון ה'?אתם מודעים לזה שאפילו יהודי שרצח גר תושב אסור להושיב בכלא אפילו לא לשניה?

לא זה כאילו אנחנו משני הצדדים של המתרס.סבבה שיענו נערים שלא מהמגזר שלי והעיקר מה נראה לי נכון כשאני יושב בבית עם כוס קפה.ממתי נהייתם א-לוהים?מי אתם שתשפטו??
אבישג זגורי | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
45
חסרה התשובה הכי נכונה
24/12/2015
אסור לענות יהודים.

אבל מחבלים וודאי שמותר
d.l | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
נכון בהחלט
יהודי
25/12/2015
אתה בהחלט צודק.

אוי לנו שאנו אלה אשר צופים את זה.

אך הנבואות מתגשמות, ובמהרה נזכה לראות את הגואל.
יהודי | 25/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
צודק!!!
צודק!!!
26/12/2015
צודק!!!
צודק!!! | 26/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
44
חסרה התשובה הנכונה: אסור יהודים ל"ת
אמא מודאגת
24/12/2015
אמא מודאגת | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
43
קודם שיחקרו את העולם התחתון.
פלוני
24/12/2015
אם השב"כ באמת דואגים לביטחון המדינה שיחקרו באותו אופן קשה את העולם התחתון וסוחרי הסמים שעליהם יש מידע ברור ללא הוכחות משפטיות ואין ברירה אלא לחקור בצורה קשה. אח"כ שיתפנו לדברים האחרים.
פלוני | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
42
ערבים שונאי ישראל ברור שכן!!!!!!!!  ל"ת
24/12/2015
000000 | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
41
מוות לימר חמניות
דוד ירדני
24/12/2015
אניאומר שזה בושא איך שהמדינה מיתנהגת ואסור לענות יהודים

מוות לשב"ככככככככככככככככככככככככככ

מוות לערבים.......

תג מחיר......

כהנה צדק
דוד ירדני | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
40
סקר אכזר ורע
נדהמת מהסקר
24/12/2015
אם לא תוסיפו הגדרה נוספת . אני קוראת לכולם שלא להצביע!!!
נדהמת מהסקר  | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
39
למה אין אפשרות רק ערבים מי השמאלני
רק ערבים
24/12/2015
שכתב את הסקר הגרוע הזה
רק ערבים | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  0 
38
יהודי וערבי - לא אותו דין!
דג
24/12/2015
-אסור- לענות יהודי!

ערבי - הבא להורגך השכם להורגו!
דג | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +5 
37
חייבים לענות אותם
יצחק
24/12/2015
מסיבה אחת, טרור ערבי הוא ברברי וחייתי אך מובן הם נולדו לזה וזוהי תפיסת החיים שלהם, טרור יהודי הוא משהו בלתי נתפס, שיהודי שאמור להיות דתי שומר תורה ומצוות, לוקח לעצמו את הזכות להרוג מישהו שלא אשם ללא משפט וללא סדר, להרוג תינוק או ילד, ובונים מזה אידיאולגיה? מה שווה כל היישוב ארץ ישראל וכל המצוות שהחכמים האלו הוסיפו אותם ל-3 חמורות, ומבחינתם זה ייהרג ואל יעבור, אני לא משלה את עצמי שהערבים יתחילו לאהוב אותנו אם המתנחלים יעופו להם מהעיניים, אבל ברור לעין שחלק גדול ממעשי הטרור שנעשים ע"י ערבים הינם כתוצאה מטרור יהודי בכל צורה שהיא.

לשב"כ תענו אותם עד שתצא נשמתם ויתנו לנו לחיות כאן בשקט.
יצחק | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  -7 
 
אתה ישמעאל ולא יצחק - והמבין יבין. ל"ת
אוראור
31/10/2017
אוראור | 31/10/2017
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
טרור ערבי הוא מובן?
אוראור
15/08/2016
יצחק - אם לא הייתי יודעת שיצחק רבין נרצח לפני 21 שנים - הייתי חושבת שהוא זה שהגיב. מה מובן בזה? טרור זה טרור. חוץ מזה - גם אתה נופל למלכודת המילולית של השמאל פה? לענות אותם???? ואם אחד מהם היה הבן שלך? [ כן - מניפולציה רגשית אה?} מה אז היית חושב וכותב? בכלל - הם לא אשמים. זהו , קפיש?
אוראור | 15/08/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
לענות אותם עד שתצא נשמתם?
מגיב...
25/12/2015
כזה בן אלף.מגעיל הלוואי הילדים שלך יקבלו אותו דבר תזכור שלשון הרע ועוד על ציבור שווה את שלושת העברות האלה ביחד.תסננו ת'תגובה אין בעיה אתם לא יותר טובים סנובים מתנשאים אינטליגנטים עלאק איך איך אין פה אפשרות להצביע:לא פוגעים באחים שלי.לא ככה.לא משנה מה.ועוד ילדים!!!
מגיב ליצח-מחמוד | 25/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
סתום
נעם
24/12/2015
ערבי הבא להרוגך יהודי לא בה להרוג
נעם | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
36
אסור לענות יהודי שחלק אלוקי ממעל ל"ת
גל
24/12/2015
גל | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +2 
35
יש הבדל
מזועזע
24/12/2015
יהודי גם במעשה טרור זה נגד אנשים אבל ערבי זה נגד המדינה ואי אפשר להשוות בחומרה שלהם ודאי שאפשר לענות ערבי
מזועזע | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +4 
34
חשוב להבהיר - מותר לענות ערבי מסית ל"ת
חיים
24/12/2015
חיים | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +4 
33
אסור לענות יהודי בשום מצב
אא
23/12/2015
מה ההשווה בין יהודי לערבי?
אא | 23/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +6 
32
אתם רציניים?
מיכאל
23/12/2015
מה זה האופציות האלה?????? לא חשבתם על.... לדוגמה... יש הבדל בין יהודים לערבים!!!! ראבק אנשים יצאו מאיזון!!
מיכאל | 23/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +7 
31
יהודים אסור לענות ערבים זה מצווה;) ל"ת
מושלמת אחת
23/12/2015
מושלמת אחת | 23/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +6 
30
למה אין פה את האפשרות הכי הגיונית??
23/12/2015
ברור שמותר לענות ערבים!!!!

למה לא???

כאילו אם ערבים יישבו יהודי הם יעשו לו מסאז'...
טליה 100 | 23/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +8 
29
חסר התשובה הנכונה: אסור לענות יהודי ל"ת
משה
23/12/2015
משה | 23/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +5 
28
על השב''כ לענות את שופטי בג''ץ
אנקת אסיר
23/12/2015
ועל בג''ץ לשפוט לכלא את חוקרי השב''כ.
אנקת אסיר | 23/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +7 
 
28 - אתה גדול , שאפו. ל"ת
אוראור
15/08/2016
אוראור | 15/08/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חזק,  ל"ת
א
23/12/2015
א | 23/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +4 
27
אסור לענות יהודים.
אלישבע
23/12/2015
גם אם הם אשמים וגם אם לא...!!!!!!!!!!!!1
אלישבע | 23/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +7 
26
כפר דומא
אייל
22/12/2015
גועל
אייל | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
25
גועל נפש!!!!!!!!!!!!!
אייל
22/12/2015
שלוקחים התעללות שמיוחדת לערבים ועושים אותה על יהודים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אייל | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +6 
 
עצוב כמה שהתגובה הזאת נכונה. ל"ת
אוראור
21/05/2018
אוראור | 21/05/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
24
כפר דומא
אייל
22/12/2015
גועל נפש שלוקחים התעללות של ערבים ומבצעים אותה על יהודים!!!!!!!!!!!!!!!!!
אייל | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +3 
23
עלילת דם דומא! קרוב יום ה'! ל"ת
יעקב פנדל...
22/12/2015
יעקב פנדל, נצרת | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +3 
22
אסור!
חסוי
22/12/2015
אסור לעשות דבר נורא שכזה אם לא יודעים אם זה הוא או לא הוא!
חסוי | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +3 
21
איפה אפשרות 4
מתנחל
22/12/2015
אין השואה בין ''טרור יהודי'' לטרור ערבי בושה!!!!
מתנחל | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +7 
20
פשע
יוסי כהן
22/12/2015
.החוקרים אנשים שהתנהגותם גרועה מאוד הם יכולים לחקור ..
יוסי כהן | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
19
למה אתם כורכים יהודים וערבים יחדיו? ל"ת
יחד יחד
22/12/2015
יחד יחד | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +2 
18
תשובה 4
אבי
22/12/2015
אסור לענות יהודים ועל השאר לא דיברנו
אבי | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +6 
17
גם אני בעד אפשרות 4 שאסור לענות....
דודו
22/12/2015
''יהודים''
דודו | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +8 
16
אין לענות יהודים .... ל"ת
אפשרות רביעית
22/12/2015
אפשרות רביעית | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +5 
15
כפר דומה
שי
22/12/2015
אסור לענות יהודים נקודה
שי | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +5 
14
עם הערבים אנחנו במלחמה, ובמלחמה יש
חרדי
22/12/2015
כללים אחרים

כך שהשאלה לא נכונה
חרדי | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +5 
13
אין לענות חשודים יהודים ל"ת
לעולם ולא עוד
22/12/2015
לעולם ולא עוד | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +5 
12
מצטרף לאפשרות הרביעית
משה קוט
22/12/2015
ע"פ חוק נגד טרור, מותר לענות רק מי שהוא 'פצצה מתקתקת' מה שא"א לומר על הנערים שנעצרו.
משה קוט | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +5 
11
לא לענות יהודים וערבים בטח לענות ל"ת
22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +7 
10
בעזרת ה'
בעזרת ה'
22/12/2015
בעזרת ה' לעניות דעתי אני סומך על חוקרי השב"כ
בעזרת ה' | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  -4 
 
שפכת אותי , מותק - מה הקשר
אוראור
11/01/2017
בין המשפטים שכתבת? אתה כותב משפטים שפשוט לא קשורים האחד לשני....
אוראור | 11/01/2017
▾ דווח על תגובה זו  0 
9
עינויים נועדו שאדם יודה במה שלא עשה ל"ת
יד
22/12/2015
יד | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +2 
 
גילית לנו את אמריקה. ל"ת
אוראור
04/06/2018
אוראור | 04/06/2018
▾ דווח על תגובה זו  0 
8
חסר אופצייה לענות מחבלים לא יהודים
לא עונה על...
22/12/2015
המחבלים מתפנקים בכלא הישראלי ולומדים לימודי אקדמיה חינם בעוד יהודים שטרם הואשמו מוענים ע"י השב"כ.

רק בגלל שמקבלים צל"ש רק אם מביאים הודאה של יהודי.

של ערבי זה רגיל ולא מיוחד.

אז ההזויים בשב"כ בשביל אגו ומשכורת יוציאו הודאות בכוח ע"י עינויים.
לא עונה על הסקר | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +4 
7
אפשרות 4: לענות מחבלים. לא יהודים
כדאי אפשרות 4
22/12/2015
להוסיף אפשרות 4:

מחבלים ערבים מותר זה פיקוח נפש. יהודים לא לענות .

לחקור כרגיל במשטרה בלי עינויים.

לומדים זאת מקרבן תודה בויקרא ז' שמקריב היוצא מבית אסורים ( רש"י. 4 שמקריבים, ולכן היום אומרים ברכת הגומל שאין קרבן תודה) וזה דווקא מבית אסורים של גויים שאין להם רחמים. ויהודים יש להם רחמים . וכן שמעתי להלכה מהרב אליקים לבנון שליט"א רב השומרון.

לפחות אמור להיות להם רחמים.

כעת קראנו לצערנו שיהודים עינו בעטו, סטרו, נגעו במקום רגיש ומנעו שינה מנער קטין בצורה שגרמה לו לרצות רעל ולנסות להתאבד ח"ו ה' ישמור.

השיבה שופטינו כבראשונה ויועצנו כבתחילה והסר ממנו יגון ואנחה ומלוך עךינו אתה לבדך בחסד וברחמים בצדק ובמשפט ברוך אתה ה' מלך אוהב צדקה ומשפט
כדאי אפשרות 4 | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +9 
 
צריך אפשרות 4
אלי
22/12/2015
"לא! אסור לענות יהודים"
אלי | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +6 
6
מה עם אפשרות רביעית??
יהודי
21/12/2015
לא. אסור לענות יהודים חפים מפשע!
יהודי | 21/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +8 
 
בדיוק מה שחשבתי שחסר.
אוראור
15/08/2016
הם באמת לא חשבו על זה , מה העניין , לא יכלו לכתוב את מה ש א ת ה כתבת?
אוראור | 15/08/2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
צודק ב 100% ל"ת
דוב
22/12/2015
דוב | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +8 
5
עינוי
דני
21/12/2015
יהודים לא, טרוריסטים כן
דני | 21/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +2 
4
ומה עם הגדרה נוספת ?
יהודיה
21/12/2015
צריך בחירה נוספת : " אסור לענות יהודים כלל וכלל. " בלי לערב ערבים.
יהודיה  | 21/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +9 
3
חשבתם על עוד אופציות?
קוקי
21/12/2015
נגיד שיש הבדל בין יהודי לערבי? כזה
קוקי | 21/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +8 
 
זה אין מצב
נועם
24/12/2015
מה פתאום אחי, הרי יהודים הם אלו שכל היום רק מחפשים להרוג והערבים המסכנים סובלים מהיהודים, אז למה שיהיה מותר לענות ערבים?????????????
נועם | 24/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +2 
 
לא פה הגזמת... ל"ת
שמואל
22/12/2015
שמואל | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +1 
2
אני לא עונה לסקר ואי מציע שאף אחד ל
לח
21/12/2015
לא יענה זה סקר לא מדוד נכון.
לח | 21/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +9 
 
מסכים איתך אחי ל"ת
אביגדור
22/12/2015
אביגדור | 22/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +4 
1
אין להשוות י-הודים לעבים!!!!!!!!!!!
שמערל בית שמש
21/12/2015
בכל מצב לענות ערבים זה בסדר ולגיטימי
שמערל בית שמש | 21/12/2015
▾ דווח על תגובה זו  +9 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"