סקר גולשי כיכר השבת
סה"כ השתתפו בסקר: 3822

הסגר על הערים והשכונות החרדיות...

מוצדק; אצלנו מקלים ראש

15.91%
מוצדק; אצלנו מקלים ראש - 15.91%

לא מוצדק; אין שוויון בסגרים

35.64%
לא מוצדק; אין שוויון בסגרים - 35.64%

זו אנטישמיות; גיבורים על חרדים

33.70%
זו אנטישמיות; גיבורים על חרדים - 33.70%

השיקול בהטלת סגר - מקצועי מאוד

14.76%
השיקול בהטלת סגר - מקצועי מאוד - 14.76%
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ברור שמוצדק | 29/10/202035
צריך להודות באמת המצערת. חלקים גדולים בציבור החרדי [בפרט החסידי] שמו פס על ההנחיות כאילו אין קורונה. אל תתפלאו אח"כ שיש סגר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד פנחסי | 05/07/202034
כמעט בכל המקומות שמרו חוץ מביתר עלית ששם אף אחד לא שמר ולא שומר בכלללללל
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 05/07/202033
העליהום התקשורתי שנהיה על החרדים שקיבלו הוראות לא ללכת להיבדק זה צביעות במיטבה לא שאני מצדיק אבל בואו החילונים גרועים בהרבה כאילו מה אני הפראייר שילך להסתגר כמו איזה אידיוט
▾ דווח על תגובה זו  0 
אילה הממי | 05/07/202032
אנשים אתמול פרסמו שזו אנטישמיות.

האנטישמיות היחידה זה הזלזול הנוראי.

והוכחה לכך אלו הנוסעים באוטובוסים.

נוסע עולה לאוטובוס עם מסכה ולאחר שהתיישב מסיר אותה מפניו, כי באוטובוס אין שוטר ש"יפנק" אותו בקנס של 500 ש"ח.

האם פעם חשבתם מה קורה ברגע שנהג אוטובוס נשלח לבידוד?

מי ישלם לא את ימ העבודה שהפסיד?

זה פשוט חב לאחריני!!!

אז עד שמדברים על אנטישמיות או טענות שטויתיות של שונאים א החרדים כדי לבדוק שאנחנו לא שונאים את אלו שסובבי אותנו ועושים מה שבא לנו תוך כדי סיכון אחרים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אזור ירושלים... | 06/07/2020 
את אנתשמית באצמך
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבא  | 04/07/202031
רוב הסקרים טיפשים מאוד אין שחור לבן בתשובות כל סגר לפי עניינו וכו' וכו'...
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודההה | 02/07/202030
השיקול בהטלת סגר הוא מקצועי מאוד אם לא היה סגר הייתם מאשימים שלא עושים סגר עכשיו עושים סגר אתם מאשימים שזה נגד החרדים זה ממש לא מה לעשות שלצערנו הרבה נדבקים הם חרדים
▾ דווח על תגובה זו  0 
ככ | 02/07/202029
תפסיקו להיות עם רגשי נחיתןת גואדים לכםם
▾ דווח על תגובה זו  0 
ש | 06/07/2020 
הבעיה ש"דואגים" רק לחרדים
▾ דווח על תגובה זו  0 
תוסיפו אפשרות | 01/07/202028
השיקול בהטלת הסגר ''אינו'' מקצועי מאוד.

מה חכם בזה לסגור איזור שידבקו כולם

אם לא לזות עיניים כדי להתייפיף לתקשורת

ול'ועדת חקירה' שתקום לאחר מכן.

אתמהה!!

(דברי בכירי משרד הבריאות בעבר הקרוב)
▾ דווח על תגובה זו  0 
עת | 01/07/202027
מנווווווולייייםםםםםםם
▾ דווח על תגובה זו  0 
ימחצלת | 30/06/202026
ראיתם כשהיה סגר ירד מיספר החולים עד 30 ליום

אבל וודאי שהאכיפה חשובה

אבל הסגר יותר
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 01/07/2020 
מצחיק

לקבל שינוי תוך ימים ספורים

או שהסגר היה מיותר שינוי לא יכול לקרות תוך ימים

או שאנשים לא נבדקים
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמויגר | 29/06/202025
הענין לא רק הסגר

הענין תלוי באכיפה

אם אין אכיפה לא עוזר סגר

ואם יש אכיפה לא צריך סגר
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוחנן | 25/06/202024
הבעיה היא שמי שיושב בין מקבלי החלטות הם דרעי וליצמן והם לא מתפוצצים על החלטה ויותר מכך הם אלה שדחפו לסגר הראשון בבני ברק ולכן הם התחילו שאנשים אחרים ידם תהיה קלה יותר על ההדק
▾ דווח על תגובה זו  0 
**** | 25/06/202023
הסגר אולי נכון אבל שיהיה בזמן ולא באיחור, בנוסף לכך, שיהיה גם בערים חילוניות כדוגמת תל אביב
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמויגר | 29/06/2020 
צודק לגמרי

הסגר מוצדק לגמרי

אבל גם בתל אביב
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלים | 25/06/202022
מגיע לכם סגר
▾ דווח על תגובה זו  0 
אילה | 25/06/202021
לא הבנתי. נתניהו כבר הקים קואליציה, לא?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אין גבול | 25/06/202020
נמשיך לרדוף אחרי נתניהו ושו"ת המסכן שפגע בקצבאות הילדים החרדים בהסבר שמתכוין לערבים סגר על החרדים בכוונה מקצועית בלבד אופס הוא נתן לנו חוק נורבגי כשהוא מתכוין בכלל לכחול לבן.

אבל אשמים אנחנו שמתעתעים בעולם שלם ופוגעים בכולם ברצותו מדבר באחוזים ברצותו מדבר במספרים רבותי תתעוררו! אנחנו תשע מליון אזרחים אחוז מתשע מליון זה תשעים אלף

300 נפטרים בחמשה חדשים שרובם בעלי רקע אחר לגמרי וחולים שרובם מיובאים מחו"ל ורוב הנדבקים הם ללא סימפטומים ולשרוף מדינה שלימה בגלל הזהירות זה הטרלול שאנו יוצרים אותו בשיתוף הפעולה המלא והאטום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
! | 25/06/202019
סגר צריך איפה שצריך!! ללא הבדל של אוכלוסיה!!

אגב, אני גרה במקום חרדי (ואני דתיה לאומיה) והחרדים מקפידים על המסכות חבל על הזמן! בטירוף! אולי אפילו הכי!
▾ דווח על תגובה זו  0 
הורה עצבני | 25/06/202018
זר פרחים לחסידים הפחות שפויים שמוסירם נפש על טישים, ולעצניקים האיפכא מסתבראניקס ולעוד כל מיני רבנים שהחליטו שהם אפדמיאולגים!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מירי | 24/06/202017
איזה כיף הסגר!!

אני בחורת סמינר, ישלי חופש

אחים שלי בלימודים

והחנויות פתוחות...

אז מה אכפת לי שיש סגר??
▾ דווח על תגובה זו  0 
עדי בר* | 25/06/2020 
מסכימה איתך, אבל בואי- אנשים לא חולים, ומתים.

ואם זה בצורה כזו- אז ממש לא כיף לי הסגר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד | 25/06/2020 
צודקת תהני לך
▾ דווח על תגובה זו  0 
נתי | 24/06/202016
איך מצביעים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישי | 24/06/202015
מה שקורה באלעד זה טמטום-

הבתי"ס פתוחים, ויש לעיר כמה יציאות וכניסות שמתוכם הם סגרו אחת או שתיים.

רוצים סגר? תעשו רציני
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמויגר | 29/06/2020 
תעשו סגר רציני

לפלות לסגור את בתי הספר שלא יהיה הדבקה אקספוננציונלית

ולא עוזר להגיד שאם יהיה סגירה לימודים הילדים ידביקו בבתים, כי בכל אופן הם מדביקים

רק בעוד שבוע אחוז הנשאים יהיה הרבה יותר קשה להכלה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה | 24/06/202014
שיסגרו את הבתי ספר באלעד קודם כל אנשים מתומטמים יש סגר ומשאירים את הבתי ספר פתוחים
▾ דווח על תגובה זו  0 
גרשון תושב... | 24/06/202013
סגר לא ברור מה הענין שבתוך העיר אין כולם הגבלות ועוד 6 ימים יפתחן
▾ דווח על תגובה זו  0 
גרשון | 24/06/202012
עלק סגר באלעד העיריה מתנגד לו ולא עוזרת באכיפה בינתיים שמו לנו איזה דבול בכניסה עיר שהראש כל הזמן במסך ולא בודק מי עובר וחוצמזה שיש עוד יציאות שאף אחד לא טרח לסגור בה
▾ דווח על תגובה זו  0 
תמי | 24/06/202011
לפחות משהו אחד ומיוחד. אנחנו תושבי אלעד מרוויחים מהסגר הזה. הערבים שמסתובבים פה כל היום. בבניה ולא בבניה. לא נמצאים פה. שיילכו לצפון תל אביב, ללפיד ולחברים שלו שיושבים בבג"ץ.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אביגיל❤️ | 24/06/202010
לא צריך סגררררר אנשים מימילא יוצאים לבתי ספר ןקניות אז מה ההבדלל?????????
▾ דווח על תגובה זו  0 
פקר | 24/06/20209
בשביל מה צריך סגר

ריבונו של עולם

מה זה יעזור ?

השם שומר עלינו מלמעלה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 24/06/2020 
לא סומכים על הנס

חשוב לא להקל ראש מהקורונה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אביתר | 24/06/2020 
בדיוק ההפך,

אתה צריך לעשות השתדלות!!

ואם אתה חושב שלא תעשה השתדלות ותזלזל ותסמוך על הקב''ה אז אם יש לך אומץ לך לחולה קורונה ותיתן לו להשתעל עליך בפנים ועכשיו תגיד שאת הדבר הזה לא תעשה כי אתה תקבל קורונה בדוק אז אותו דבר זה נקרא השתדלות סגר זה בשבילנו וחוץ מיזה הקב''ה הביא עלינו את הסגר עם ישראל צריך לחזור בתשובה!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 24/06/20208
משומרי המצוות נדרש אפילו יותר לשמור על -ונשמרתם מאוד לנפשותכם.

הנכוה ברותחין נזהר בצוננין.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רויטל | 24/06/20207
טוב מאד שיסגרו את כל המדינה ככה לא יהיו עוד חולים ולא מתים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יניב | 24/06/2020 
אם יסגרו את כל המדינה לא יהיה לך עבודה

ואת תמותי מרעב....

צריך לחשוב לפני שכותבים.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
! | 25/06/2020 
היא לא תמות ברעב ולא כלום.

הקורונה זה מלחמה, זה אוייב ואפשר לנצח אותה!

כולם יהיו בהסגר חודש, צה''ל יחלק אוכל וזהו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 24/06/2020 
חחח

נכון
▾ דווח על תגובה זו  0 
חי | 24/06/20206
הסקר לא מנוסח נכון,השאלה למשל למה רק אתמול החליטו לסגור שכונות בעל אופי חרדי כבר שבועות מתחילת הגל השני אנו שומעים תל אביב ועוד שכונות ולא דיברו על הסגר,ומצד שני אנחנו חפצים חיים אין ברירה,יש מקומות מסוימים שכל מיני התבטאויות של מנהיגים נותנים תחושה לאנשיהם שזה להיות לוזר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
כך אמרו | 24/06/2020 
היה סגר בשכונות בתל אביב...
▾ דווח על תגובה זו  0 
גרשון | 24/06/2020 
אצל ערבים
▾ דווח על תגובה זו  0 
נתי | 24/06/20205
הנציגים החרדים רואים איך משפילים את החרדים אבל מה שמעניין אותם זה ג'ובים גואל נפש של נציגים
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמויגר | 29/06/2020 
הנציגים החרדים דוחפים לסגר

ורבים מי יש לו תגובה יותר חריפה נגד הסגר

כ"כ ראשי הרשויות קודם מבקשים בגלל התקציב

ואח"כ דוחפים בג"צים
▾ דווח על תגובה זו  0 
פ | 24/06/2020 
גועל
▾ דווח על תגובה זו  0 
ז | 24/06/20204
צריכים הרי להרגיע את שטן התקשורת

ובין כה החרדים עם ביבי

אז למה לא סגר

הרויח מכל הכיוונים. זו האמת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
טייס קרב | 24/06/20203
אנשים אתמול פרסמו שזו אנטישמיות.

האנטישמיות היחידה זה הזלזול הנוראי.

והוכחה לכך אלו הנוסעים באוטובוסים.

נוסע עולה לאוטובוס עם מסכה ולאחר שהתיישב מסיר אותה מפניו, כי באוטובוס אין שוטר ש"יפנק" אותו בקנס של 500 ש"ח.

האם פעם חשבתם מה קורה ברגע שנהג אוטובוס נשלח לבידוד?

מי ישלם לא את ימ העבודה שהפסיד?

זה פשוט חב לאחריני!!!

אז עד שמדברים על אנטישמיות או טענות שטויתיות של שונאים א החרדים כדי לבדוק שאנחנו לא שונאים את אלו שסובבי אותנו ועושים מה שבא לנו תוך כדי סיכון אחרים.

יום טוב לכולם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 24/06/2020 
האם יש הבדל בזה בין החרדים לחילונים?

לך תבדוק בבקשה מה קורה (בין השאר) בתל אביב! מה קורה בטיילת בטבריה, מלא מלא חילונים בצפיפות מלאה, בלי שום מסכות ואין שום אכיפה משטרתית.

ואולי תסביר לנו למה לא עשו את אותו סגר גם על בת ים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלים | 24/06/20202
אנחנו לא מזלזלים ועם מסכות אבל יש הרבה משלנו שכן מזלזלים אפשר לראותם באוטובוסים ברחובות וגם במכולות

נכון שזו תופעה בכל רבדי החברה גם בחילונים מזלזלים וראיתי זאת בחופי הים המלאים בחילונים בלי מסכות וברחבי הערים החילוניות.

אבל זה שהם לא בסדר לא מנחם אותנו!!!!!!!!!!!!!!!!!

וצריך יותר להקפיד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ולא פחות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נקודה לא פחות חשובה היא החתונות סיפרה לי חברה שהיתה בחתונה בני ברק וחשבה שנגמר הקורונה אז בואו לא נזלזל ונזכור כי ערנות מונעת אסון וכדאי מאוחר מאשר לעולם לא

בברכת והסירותי מחלה מקרבך

אחת שאכפת לה
▾ דווח על תגובה זו  0 
חייל דוס | 24/06/20201
ברור שאנחנו אשמים!! קהילות שלמות בציבור החרדי לא מקפידים ועושים טישים מרובי אדם ללא שום הגנה

אבל יש עוד ציבורים שלא מקפידים ושם אין סגר... הערבים ביפו ורהט לא מקפידים ושם רק עשו סגר נושם בשביל לא לפגוע במרקם החיים ..... גם הערסים בבת ים לא מקפידים אבל מצאו תירוץ שזה עיר גדולה וקשה לסגור כאילו שלב"ב יש רק 2 כניסות...

אצלנו בי.ם היו בגל הראשון בשכונה הרבה חולים שחזרו מחו"ל והדביקו בני משפחה אל מיד אחרי פורים כולם הסתגרו ושמרו אבל עדיין קיבלנו סגר סגור ומסוגר!! לא היה אפשר לצאת מהרחוב!! נאלצנו לקנות בפסח ירקות רקובים ויקרים במכולת השכונתית !! כל יציאה לבית מרקחת הייתה מלווה בוויכוחים עם החילים
▾ דווח על תגובה זו  0 
א איד | 24/06/2020 
תכלס' המחלה מתפשטת בריכוזים החרדים. וצריך להציל. לכן ראוי לעשות סגר אופה שמתפשט. ואיפה שלא כל כך מתפשט לא צריך סגר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסוי | 06/07/2020 
זה ממש נכון שיש אי שוויון בסגרים כי אף אחד לא שומר וגם בערים חילוניות יש תחלואה מטורפת! וצריך לעשות גם שם סגר לא רק על החרדים כי זה לא יעזור אם יעשו רק על החרדים סגר כי גם החילונים לא שומרים בכלל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"