אחרי שבוע במעצר

המשטרה תבקש לשחרר את רמי גרינברג למעצר בית

אחרי שראש עיירית פתח תקווה גרניברג התלונן על תנאי מעצרו, במשטרה עומדים לבקש לשחררו יחד עם עוד חשודים בפרשה למעצר בית (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: ואדים אברין)

אחרי קרוב לשבוע במעצר, המשטרה צפויה לבקש בהמשך היום (רביעי) לשחרר את ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג למעצר בית יחד עם חשודים נוספים. כך פורסם לראשונה ב'חדשות 12'.

הדברים באים לאחר שעורך דינו של גרינברג אמר על ההחלטה להאריך את מעצרו לפני כמה ימים כי "גרינברג סובל מפרעושים וקרציות במעצר - וכי נתנו לו לישון על מזרן של 5 סנטימטרים - זה מתחת לכל ביקורת, הרבה זמן לא שמעתי שכך פוגעים בבן אדם".

עורך הדין דרש לשחרר את גרינברג, אך השופט החליט לקבל את בקשת המשטרה, כשהוא מסביר שיש צורך במעצר נוסף מחשש לשיבוש חקירה, יחד עם זאת הוסיף השופט, "חובה על שב"ס להחזיק את ראש העיר בתנאים הולמים".

כזכור, גרינברג נעצר לפני שבוע בשעת לפנות בוקר, יחד עם מנכ"ל העירייה ושני חשודים נוספים בחשד לפרשת שחיתות חדשה. מעצרו הוארך ב-6 ימים.

החקירה שהובילה למיצר החלה בעקבות חשד כי במהלך מערכת הבחירות לרשויות המקומיות שנערכו בשנת 2018, בעלי עניין העבירו כספים, בסך מאות אלפי שקלים, לקמפיין הבחירות של גרינברג, לכך, הבטיח להם האחרון, שיפעל לקידום ענייניהם הכלכליים, לאחר היבחרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר