מוצר נשלט

הוזלה בדרך? תיפתח תחרות בשוק הקטשופ

עד כה, שלטו בשוק הקטשופ בישראל - שמגלגל כ-220 מיליון שקלים בשנה - בעיקר החברות אוסם והיינץ. שינוי מזערי בצו הגנת הצרכן, עשוי לבשר על תחילתה של תחרות (כלכלה)

אלי רוטמן |

חדשות האוכל

שמו של קטשופ היינץ יוחלף ל"מתבל עגבניות"

חברת אסם הצליחה להוכיח כי הקטשופ של חברת היינץ אינו מכיל את שיעור מספיק של רכז עגבניות לפי תקן משרד הבריאות הישראלי, ולכן שמו של המוצר בעברית יוחלף ל"מתבל עגבניות" (חדשות האוכל)

8
| חדשות האוכל |

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר