הפרעות שינה 31 תוצאות

הפרעות שינה

הטעות שאנשים עושים בעיצוב חדר השינה
במיוחד בימינו: הטעות שאנשים עושים בעיצוב חדר השינה
ט"ו באב תשפ | 05/08/20 | יעל קלצקין | 1 תגובות

בכנות, רובנו לא יכולים להקדיש חדר שלם למשרד הביתי. אין את המטראז' המספק, אז אנו מנסים לדחוס את אזור העבודה לכל מקום שרק נוכל וזה בסדר, אבל בשבילכם, אל תעשו זאת בחדר השינה (עיצוב הבית)

בהריון? 5 דרכים שיעזרו לך להירדם בלילה
בהריון? 5 דרכים שיעזרו לך להירדם בלילה בקלות
כ"ז בתמוז תשפ | 19/07/20 | אביטל לוי

עם הטיולים לשירותים, הצרבות, כאבי השרירים ואי היכולת לשכב על הבטן או הגב, השגת שנת לילה הגונה בזמן הריון יכולה להרגיש כמעט בלתי אפשרית. הנה, חמישה טיפים חכמים שיכולים לעזור לכן (הריון ולידה)

השיטה המפתיעה שעוזרת להירדם בלילה
הפוך על הפּוך: השיטה המפתיעה שעוזרת להירדם בלילה
כ"ג בסיון תשפ | 15/06/20 | אביטל לוי | 3 תגובות

מסתבר שהסוד להשגת תנומה הגונה טמון בעצם בפסיכולוגיה הפוכה. הוא נקרא "כוונה פרדוקסלית" ולדברי הפסיכולוג ארש אממזדה, כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להירדם, הוא לנסות להישאר ערים (MEN)

במדינה המאושרת בעולם ישנים הכי הרבה
סקר קובע: במדינה המאושרת בעולם גם ישנים הכי הרבה
י"ט בסיון תשפ | 11/06/20 | אביטל לוי | 2 תגובות

חסך בשינה - בין אם נגרם כתוצאה מלחץ, אי נוחות גופנית או הפרעות חיצוניות, עלול להוריד את מצב הרוח. אז זו לא הפתעה שהמדינות הכי מאושרות הן גם אלה שנוטות לצבור הכי הרבה שעות שינה (בריאות)

נוירולוג מייעץ: מתקשים להירדם? עשו זאת
לא מצליחים להירדם לאחרונה? נוירולוג ממליץ מה לעשות
י"א באייר תשפ | 05/05/20 | אביטל לוי | 5 תגובות

בעיות שינה הפכו לחלק מהחיים שלנו בשבועות האחרונים, כנראה בעקבות הלחץ שאנו חווים והרגלי האכילה הבעייתיים שלנו. תהא הסיבה אשר תהא, אנו צריכים פתרון ולכן פנינו למומחה שיתן לנו אותו (בריאות)

מגיל 0 עד 120: כמה שעות יש לישון בלילה
מדריך מקיף לכל גיל: כמה שעות צריך לישון בלילה
ב' באדר תשפ | 27/02/20 | אביטל לוי | 2 תגובות

שינה מספקת היא לא פרס, היא חיונית. הקרן הלאומית האמריקנית לשינה מספקת הנחיות לגבי כמות שעות הלינה הנדרשות לפי גיל, בהתבסס על מחקר שנערך במשך שנתיים, על ידי 18 מומחי שינה (בריאות)

5 דרכים שיעזרו לכם להרדם כשהאף סתום
5 דרכים שיעזרו לכם לישון טוב יותר כשהאף סתום
כ"ה בשבט תשפ | 20/02/20 | אביטל לוי | 1 תגובות

רבים מאיתנו סובלים בימים אלו מהצטננות ואף סתום. במשך היום זו התמודדות מאתגרת, אך כשמגיע הלילה היא גדלה אפילו יותר. הנה כמה עצות שיסייעו לכם לפתוח את מעברי האוויר ולישון טוב יותר (בריאות)

מדוע אחרי שינה ארוכה אנחנו עדיין עייפים?
הכל בגלל אבא ואמא: למה לאחר שינה ארוכה אתם עדיין עייפים?
ט' בשבט תשפ | 04/02/20 | אביטל לוי | 3 תגובות

מדענים בדקו 100 זוגות תאומים, עקבו אחר זמני השינה הטיפוסיים שלהם ואז הכניסו אותם לבדיקות קוגניטיביות, תוך שמירתם ערים במשך 38 שעות רצופות. הממצאים שלהם יפתיעו אתכם כהוגן (MEN)

תנוחת השינה הטובה ביותר
על הצד או על הגב: מהי תנוחת השינה הטובה ביותר?
ט"ז בטבת תשפ | 13/01/20 | חיה כהן | 12 תגובות

השינה היא חלק אינטגרלי מהחיים שלנו ואיכשהו אנחנו יודעים עליה מעט כל כך. למשל, האם תדעו לענות חד וחלק מהי התנוחה האופטימלית לשינה? אנחנו מניחים שלא. ולכן פנינו למומחים (בריאות)

מחקר: הורים טריים מאבדים 44 ימי שינה בשנה
מחקר: הורים טריים מאבדים 44 ימי שינה בשנה
ג' בטבת תשפ | 31/12/19 | תהילה אלטמן | 4 תגובות

דבר אחד שבולט בהיעדרו בחודשים שלאחר הולדת תינוק? כמובן, שעות השינה. כעת, מחקר מגלה כי הורים טריים מאבדים כ-44 ימי שינה בשנה הראשונה לחייו של ילדם. חודש וחצי של שינה. הלם (משפחה)