רשת WESHOES משיקה קולקציית חורף חמימה וחדשנית, נוחה ואופנתית המביאה את הבשורה לחורף הקרוב. צבעי המפתח של הקולקציה הם בגוונים הכהים, טקסטורות רבות ואפליקציות בשילוב הטרנדים המובילים בעונה (סטייל, שיווקי)
לקראת תשעה באב במהלכו נאסרה נעילת הסנדל, מציעים ברשת Weshoes מבית crocs & more מגוון עצום של נעלים קלות ומאווררות לתשעה באב ולימי הקיץ החמים (סטייל, שיווקי)
הקיץ הזה יהיה לכם נוח ואופנתי. רשת מותגי הנעליים הבינלאומיים WESHOES משיקה קולקציית קיץ מרעננת וחדשנית, נוחה ואופנתית המביאה את הבשורה לקיץ הקרוב, בשלל דגמים וצבעים ברמת מחירים נוחים לכל כיס ובלי להתפשר על איכות ונוחות (צרכנות, שיווקי)
מציאת נעליים לחג הפסח דורשת, לעיתים, אסטרטגיה ותכנון נכון. כמה נעליים כדאי לרכוש, ואיך להתאים אותם לבגדים בצורה הכי נכונה, שרה רובין, מסניף ווי שוז בבני ברק נותנת חמישה טיפים למציאת הנעליים הנכונות לחג (צרכנות, שיווקי)
לראשונה בישראל: רשת WeShoes (לשעבר קרוקס אנד מור) בעלת הזיכיון למותג ההנעלה הבינלאומי קרוקס, מציגה קולקציית נעליים ייחודית בעלת הטכנולוגיה החדשנית LiteRide. הנעליים החדשות בקולקציית לייט רייד, רכות יותר, נוחות יותר ומעוצבות על פי צו האופנה העכשווי בעולם (צרכנות, שיווקי)
מותג מנצח לא מחליפים, אומר הפתגם הנבון. אבל, מותג מנצח יכול תמיד להתחדש ולהחליף את פניו לפנים חדשות. מיתוג מחדש מעניק לעסק ריענון וחיות. משפר את התדמית והקונספט שלו. אפשר לומר שעסק שמשנה את המותג שלו הוא בבחינת 'אותה הגברת בשינוי האדרת', אבל תמיד ישנן הפתעות מגניבות (צרכנות, שיווקי)
kikar.co.il בשיתוף weshoes, סולתם רד, קפה גרג | מקודם