אייל מליס, מנכ"ל תנובה: "במשך 90 שנותיה, תנובה היא חלק בלתי נפרד מההוויה והחברה הישראלית ומוצריה נצרכים בכל בית בישראל. תנובה תמשיך לפעול באחריות ומחויבות מתמדת לצרכניה ולקהילה אותה היא משרתת" (שיווק)
אין כמו להיזכר בדברים ישנים שהשתמשו בהם בעבר • זוכרים את הקלטות ואת הטלפון מחוגה? ומה עם הטלכרט וה'ווקמן'? • מסע לחפצים ששימשו בעבר ונשארו לנו למזכרת (נוסטלגיה)
רטט של התרגשות חולף בי כשאני ניגשת לכתוב על נושא יקר ללבי: "בשבילי היה ללכת לקבר רחל, סוג של טיפול רגשי, טיפול אישי שלי, לפרוק, להתנקות, להרגיש עמוק בלב". טור אישי על מסע ובכייה לדורות (שיווקי)
kikar.co.il המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים | מקודם
תנובה נערכת לקראת חג השבועות ומציינת 90 שנה להקמתה, בהן ממלאת תפקיד מרכזי בפיתוח החקלאות, התעשייה והמשק הישראלי. לקראת החג, משיקה תנובה מגוון מוצרים חדשים, חוברת מתכונים עם קופוני הנחה מיוחדים לחג (שיווקי)
תוך 10 השנים העולם השתנה, וזה בלשון המעטה. הנה 9 חפצים שהיו פופולריים לפני עשור, ונעלמו מהבית. היי, זה לא אומר שאנחנו מזדקנים, אלא נעשים יותר יעילים • אזהרת נוסטלגיה (בבית)