פעילות גופנית 32 תוצאות

פעילות גופנית

עושים הליכות כדי לרזות? יש לנו כמה טיפים
עושים הליכות כדי לרדת במשקל? קחו מאיתנו כמה טיפים
כ"ג בסיון תשפ | 15/06/20 | אביטל לוי | 5 תגובות

אם אתם, כמו רבים מאיתנו, מנסים לרזות, הליכות בהחלט יכולות לסייע לכם להשיג את מטרתכם. הנה 8 טריקים שיקחו את האימונים שלכם לשלב הבא ויגרמו לכם לראות תוצאות בהקדם (בריאות)

זה מה שקורה אם עושים יותר מדי ספורט
מאמן כושר: זה מה שיקרה לכם אם תעשו יותר מדי ספורט
ט' בסיון תשפ | 01/06/20 | אביטל לוי

עונת הקיץ הכניסה אתכם לסחרור של ספורט? אתם לא לבד. לא משנה אם אתם מזיעים בבית או בחוץ, או כמה זמן פנוי יש לכם, ביצוע יותר מדי פעילות גופנית יכול בקלות לחולל יותר נזק מתועלת (בריאות)

האם באמת צריך ללכת 10,000 צעדים ביום?
האם באמת צריך להגיע ל-10,000 צעדים מדי יום?
ח' בסיון תשפ | 31/05/20 | אביטל לוי | 1 תגובות

ממש כמו הרעיון של לישון 8 שעות בלילה או שארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום, הרעיון שכולנו נפסע 10,000 צעדים ביום טבוע במוחם של רבים. אך האם מספר הצעדים הזה הוא הכרחי? (בריאות)

מצפה? נצלי את הזמן לפעילות גופנית
מצפה? נצלי את הזמן שיש לך עכשיו לפעילות גופנית
כ"ג באייר תשפ | 17/05/20 | אביטל לוי

מומחים ממליצים על ביצוע 150 דקות של אימון בעצימות בינונית מדי שבוע, לאורך כל ההיריון. יש המון תרגילים שמתאימים לביצוע בבית ולא מעט דרכים להיכנס לכושר בקלות בחודשים שלפני הלידה (הריון ולידה)

מחקר: יציאה מהשגרה עושה פלאים למוח
מחקר: יציאה מהשגרה עושה פלאים למוח שלכם
כ"ח בשבט תשפ | 23/02/20 | תהילה אלטמן

שגרה מספקת לנו יציבות אך חשוב גם לרענן אותה - לנסות דברים חדשים, לאמץ שינויים, להיות ספונטניים ולצאת מאזורי הנוחות שלנו - ולא רק כדי שהחיים יהיו מעניינים. זה פשוט טוב למוח שלנו (אימון אישי)

מחקר: מוזיקה נכונה תשפר לכם את האימון
מחקר: מוזיקה נכונה תהפוך את האימון שלכם ליעיל יותר
כ"ג בשבט תשפ | 18/02/20 | אביטל לוי | 1 תגובות

מקפידים על ביצוע ספורט? אתם בוודאי יודעים שהפלייליסט המושלם יכול להפוך את האימון שלכם מטוב למצוין וכעת, יש הוכחות לכך שהמוזיקה הנכונה יכולה להקל על הפעילות הגופנית ולשפרה (בריאות)

הקשר המפתיע שבין פעילות גופנית לעיניים
הקשר המפתיע שיש בין פעילות גופנית לבריאות העיניים
ב' בשבט תשפ | 28/01/20 | אביטל לוי | 1 תגובות

הנה סיבה טובה מאד לנעול את נעלי הריצה עוד היום: למרות שלכאורה, לביצוע ספורט אין כל השפעה על העיניים שלנו, מחקר מגלה שיש לו אפקט על עצב הראייה שלנו בטווח הרחוק (בריאות)

מחקר: אנשים לא ממש מכבסים בגדי ספורט
מטריד: מחקר גילה שהרבה אנשים לא מכבסים בגדי ספורט
ט"ז בטבת תשפ | 13/01/20 | אביטל לוי | 1 תגובות

אתם מתמידים ומבצעים פעילות גופנית 3 פעמים בשבוע. הכל טוב ויפה וכל הכבוד, אך אם כבר אתם עושים זאת, היזהרו לא לרכוש הרגלים בעייתיים חדשים תוך כדי, כמו אי שמירה על היגיינה מספקת (בריאות)

מחקר שטורף את הקלפים: 5 דקות אירובי זה מספיק
מחקר חדש טורף את הקלפים: 5 דקות של אירובי זה מספיק
ד' בטבת תשפ | 01/01/20 | אביטל לוי

עריכת אימונים אירוביים משפרת את הבריאות - כולנו יודעים זאת ועדיין, רבים מוותרים עליה מסיבות שונות והעיקרית שבהן - מחסור בזמן. כעת, מחקר חדש מאשר כי כמה דקות עושות את העבודה כיאות (MEN)

מחקר: זה הזמן ביום בו שורפים הכי הרבה קלוריות
מחקר: זה הזמן ביום בו שורפים הכי הרבה קלוריות
כ"ד בכסלו תשפ | 22/12/19 | אביטל לוי | 1 תגובות

מחקר חדש מגלה כי בשעות מסוימות ביום ניתן לשרוף יותר קלוריות, מאשר בזמנים אחרים. 10 אחוזים יותר, ליתר דיוק. אז אם תהיתם מתי עדיף לכם לפקוד את חדר הכושר, הנה התשובה (בריאות)