fpr jcs  אופנת ראשית  אור החיים
שירות לקוחות 14 תוצאות

שירות לקוחות

תיאור הדרמה במטוס
הגרש"ב סורוצקין בראיון: "הם השתמשו בי, ושיקרו לנו"
י' בכסלו תשעט | 18/11/18 | אבי רבינא | 22 תגובות

ראש רשת הכוללים 'עטרת שלמה' מתאר את ההתנהגות המקוממת לדבריו של חברת אל על, בטיסה שמסעירה את המדינה ביומיים האחרונים • וגם: מה אומרים במשטרה (חרדים)

מספיק להיות פראייר??
זהירות: סחיטה וסיוט מבית 'גולן טלקום'
י"ד באב תשעח | 26/07/18 | דניאל הרץ | 45 תגובות

לקוח שהתפתה להתנייד ל'גולן טלקום' נסחט על ידי החברה ועבר סיוט. איבוד זמן רב, איבוד כסף, עצבים. לקוח גולן? תתחיל להיות פראייר. גולן טלקום בתגובה: "שירות איכותי" (צרכנות)

בנין מרפאת 'כללית סמייל'
'כללית סמייל' להורי נער שהגישו תביעה: "תתחייבו לא לתבוע אותנו"
כ"ו באדר תשעח | 13/03/18 | אלי רוטמן | 7 תגובות

הורים שביקשו להחליף לבנם את הרופא במרפאת השיניים של קופת חולים כללית, לאחר טיפול רשלני שלטענתם קיבל ממנו בן אחר, נדהמו מהתשובה החצופה ששמעו: "תתחייבו לא לתבוע אותנו" (בריאות)

מאוחדת: מצווה להקל על החולים. אילוסטרציה
קידום השירות במאוחדת: "לשמוע את השטח"
י"ח באדר תשעז | 16/03/17 | kikar.co.il בשיתוף מאוחדת | 1 תגובות

השילוב המצליח בין מאוחדת לציבור החרדי לא מתבטא רק בטיפול הרפואי והקמת מרפאות בריכוזים החרדיים תוך התאמה למגזר, אלא גם במינוי מנהלים בכירים לצד נותני שירות מתוך המגזר, במטרה להעמיק את הקשר עם המבוטחים ולהיות קשובים לצרכיהם • ראיון עם רבקי בר עזר, שמונתה לאחרונה למנהלת איכות השירות במחוז ירושלים ומהווה השראה באופן בו היא רואה את תפקידה (בריאות, שיווקי)

מוקד שירות הלקוחות, בימים יפים יותר. אילוסטרציה
הושבת שירות הלקוחות בחברת פלאפון
ג' באדר תשעז | 01/03/17 | אלי רוטמן | 1 תגובות

אתר האינטרנט של החברה הסלולרית, וכן ארבעת מוקדי שירות הלקוחות, הושבתו כחלק ממאבק העובדים בהנהלה. "זה ימשך, עד שהיא תתעשת", מאיים יו"ר וועד העובדים (כלכלה, בארץ)

טיסת אל על נוחתת
החברה המאחרת ביותר בעולם: אל על
ז' בתמוז תשעו | 13/07/16 | אלי רוטמן | 7 תגובות

רק כ־36% מטיסות אל על הגיעו ליעדן בזמן בחודש שעבר. אפילו חברה פקיסטנית - מהמדינות הנחשלות בעולם - מדורגת מעל חברת התעופה הלאומית. באל על מאשימים את... הטייסים (בארץ)

סלקום
חרדי טוען: "מנהל ב'סלקום' צעק לי 'איכס, מגעיל'"; סלקום: הלקוח משקר
י"ד באדר א' תשעו | 23/02/16 | צביקה גרוניך | 84 תגובות

מ. מביתר עילית בסך הכל ביקש להחזיר כרטיס 'סים' לסלקום לאחר שהחליט להתנייד לחברה אחרת, אבל לא ציפה שזה היחס שיקבל מהמנהל שאמר לו "איכס, מגעיל אותי לדבר אתכם". סלקום טוענת בתגובה שהלקוח משקר: "הדברים לא נאמרו כלל" (חדשות)

ארכיון
'פלאפון' סופגת קנס כבד בגלל שלא השיבה לטענות על חיובי יתר
ב' בטבת תשעו | 14/12/15 | בני סולומון | 3 תגובות

משרד התקשורת הודיע כי החליט להטיל קנס כספי בסך 642,590 ש"ח על חברת פלאפון לאחר שפעלה בניגוד להוראות רישיון ההפעלה שלה מול לקוחות שהתלוננו על חיוב לא מוצדק (תקשורת)

סניף של אורנג' בברצלונה
כך משכנעים את הנוטשים: "להתנתק - לתת יד לחרם"
י"ז בסיון תשעה | 04/06/15 | אהרן רבינוביץ | 2 תגובות

כך מנסים נציגי שירות בפרטנר לשכנע לקוחות שלא להתנתק מהחברה בעקבות דבריו של מנכ"ל אורנג' העולמית והחלטת החברה להתנתק מישראל. "מי שעוזב - נותן יד לאלו שרוצים להחרים את ישראל" אמר נציג שירות לקוחות בחברה בשיחה לכתב "כיכר השבת". טען: "הרבה התקשרו כדי לתמוך בנו" (סלולר)

הבנקאי החדש של יפן: הרובוט נאו
הכירו את הבנקאי החדש ביפן: הרובוט נאו
י"ד בשבט תשעה | 03/02/15 | חיים אבני | 1 תגובות

עזבו אתכם מכספומטים מרובעים ולא נחמדים. קבלו את הרובוט NAO שהחל לשרת את לקוחות הבנק היפני מיצובישי. הוא נחמד, דובר 19 שפות ועובד 24 שעות ביממה (דיגיטל, חדשות)