תאריך:  ז' באדר תשעג 2013-02-17
אורך: 01:29
נועה קנטמן, צעירה דתייה שנסעה בסוף השבוע באוטובוס של חברת 'אגד', טוענת כי נוסעים חרדים צעקו לעברה קריאות גנאי. בראיון ל-ynet היא משחזרת את הנסיעה הקשה: "הם אמרו לי שאני טמאה וצעקו שכדאי להתפלל את תפילת הדרך ממש חזק כי יש טומאה באוטובוס" • צפו בוידאו (חדשות)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ב | 29/04/201366
למרות שיש להבין את החרדים שהעירו לה... אבל הם צריכים גם כן חשבון נפש להתבונן על כל האנרגיה שהשקיעו כדי שתעבור אחורה, לעומת כמה אנרגיה הם משקיעים בכל פרט ופרט מהשו"ע כולל הלבנת פנים ולשון הרע שאולי אף חמורים מזה. למה לא יכלו לשבת ולהתרכז בלימוד או בדבר אחר במקום להתרכז רק בבחורה ה"טמאה".
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אביעד | 01/03/201365
אחינו החרדים עד מתי? עד מתי תחללו שם קודשו של אבינו מלכנו, בבקשה תתעסקו בדבריכם ואל תתערבו בחיים של אנשים, מסופקני אם החרדי שהציק לבחורה המסכנה לא עבר על לא תרבה שיחה שודאי זו שיחה לשוא...עסקו בתורה, עסקו בצבא, בעבודה, יש עוד חיים מעבר ל"פריצות" שבאה לכם כל היום מול העיניים, די כבר להתעסק בזה די! שבת שלום..
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מעניין מי הם | 27/02/201364
לא חשבתם? אלה התחילו עם הבעיות בבית שמש, ואוטובוסים מהדרין, מקורה הבעיות של הדרת נשים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמיר | 26/02/201363
מרצונה האישי יכולה לכבד ולעבור אחורה אבל ברור שאם היא לא רוצה אף אחד לא יכול להכריח אותה ובטח שזה לא אמור להגיע למצב כזה.בושה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מה שנכון נכון | 21/02/201362
עפר לפיך מרשעת משומדת
▾ דווח על תגובה זו  -2 
נועל´ה | 20/02/201361
מעכשיו כולכן צריכות לשבת מקדימה ואם מישהו יעז לדבר איתכם - תאמרו לו שתפנו למשטרה. כך צריך להיות, צריך לפתוח פה מלחמה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בלה | 29/04/2013 
שום מלחמה.. תהיי בראש של שלום. חבל על הכוחות שלך.. במקום להילחם בזה תילחמי בס"א
▾ דווח על תגובה זו  -1 
............. | 19/02/201360
היא מספרת את זה עם כזה חיוך שרואים שהיא מזה בכוונה התיישבה מקדימה ודווקא לא לקום ואז להזמין משטרה וכולה חיוכים...

כפיים סוערות!! צומי!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
צדיק באמונתו | 25/02/2013 
כל הכבוד לעלמה הצעירה.

להבא, אחרים יפחדו מהטרדות על בסיס מיני.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי בלאק | 28/02/2013 
זו לא מחאה אלא קריאת תיגר מכוערת

כמו להכנס למסגד עם נעליים
▾ דווח על תגובה זו  0 
א.נ | 19/02/201359
הרי ברור לכולם שאם המקום שיועד לנשים היה דווקא בהתחלה אז היו מתלוננים גם על זה

(או אולי היו קוראים לזה הדרת גברים????)

זה לא משנה בהתחלה או בסוף

מ ה - ש א כ פ ת - ל כ ן - זה לשבת במקום שאמרו לכן!

עושות בדווקא!!

קטנוניות כזו, תתאפסו כבר.....

וכן גם אני אישה!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  -2 
צהובה | 19/02/2013 
אף אחד לא אמור לאמר לך איפה לשבת!

ולא לאף אשה.

ברור שאם היו מכריחים לשבת בהתחלה גם היינו כועסות-

אנחנו ילדות גדולות ויכולות לדאוג לעצמנו..לא צריכות גברים שיכריחו אותנו ואת כל הציבור לפעול לפי הגחמות שלהם.

סתם ככה יש לנשים רבות קושי לשבת מאחורה-ליד המנוע וכו'..

מקדימה נוח יותר ואם גבר רוצה לשבת בנפרד שיעבור הוא אחורה..

אבל כמו שאמרתי-בכל מקרה אין לאף אחד זכות לצוות על אף אחת איפה לשבת.

מקסימום-יכול לבקש בנימוס..לא לכפות ולא לקלל.
▾ דווח על תגובה זו  +5 
לב כואב | 28/02/2013 
אלה שפנו אליה בקשו בסך הכל לשמור על יהדותם בטהרה

הם בוכים על זה בתפילה, הם משלמים על זה במיטב כספם, הם מקריבים את כל חייהם בשביל רוחניות!

כמה רוע צריך בשביל לעשות מהם צחוק

ונאמן הוא הקב"ה לשלם לכל אחד ואחת כפעלם!
▾ דווח על תגובה זו  -2 
אסנת | 22/08/2013 
אתה מצדי תשמור על עינים שלך אני "דווקה" אתלבש (אתפשט) האיך בא "לי" ואשיר בקול אם אתה חזק ביהדותך בוא נראה אותךמחזיק מעמד
▾ דווח על תגובה זו  -1 
o&n | 18/02/201358
רואים שעובר עליה...
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אבי | 18/02/201357
▾ דווח על תגובה זו  -3 
קובי | 19/02/2013 
גבר חרדי שמציק לו לראות נשים - שיישאר בבית. אתה חושב שאישה זה כלב שאתה יכול לדרוש ממנו להיכנס לחדר אחר כי הוא מציק לך בעין? אם זה היה תלוי בי היה חוק שאומר שכל אדם שעוסק בהדרת נשים ייזרק לכלא ל10 שנים כדי שיוכל להיות בחברת גברים בלבד. שיירגע קצת.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
צהובה | 19/02/2013 
לענייננו-אשה היא בן אדם,ואם תפנה אליה בנימוס,נניח כי יש מקום פנוי ליד אשה ואתה מבקש אם היא מסכימה לעבור לשם כדי שתוכל ג"כ לשבת-קרוב לוודאי שהיא תסכים.

כשמגיעה דרישה-לא בקשה נימוסית מכורח מצב מסויים-אלא דרישה גורפת,לכי אחורה כי את אשה-

זו דרישה מקוממת,לא חוקית ולא מוסרית.

אני הייתי נפגעת ועוברת..כי לא הייתי מצליחה לעמוד כנגד כל הקללות וקריאות הגנאי-

אבל כל הכבוד למי שמצליחה להיות חזקה בשביל כולנו-

נשים וגברים כאחד-שתורת אמת,יהדות,נימוסים,כבוד הדדי ומוסריות באמת מעניינים אותם.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
גרבר | 18/02/201356
זו הדרת כונפה אם כבר להחטיא שיהיה בשביל מה!

גם חטא וגם כונפה???
▾ דווח על תגובה זו  -4 
ללי | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אסף | 18/02/201355
פלצנית מתחסדת מה הקטע שלך לעשות דווקא??
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חני | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
א.נ | 19/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
גריס | 18/02/201354
▾ דווח על תגובה זו  +5 
תריס | 22/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
משה חי | 20/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ציוני | 18/06/2013 
שאף אלד לא יגיד לאף אחד איפה לשבת!!(תחשוב אתה ואשתך לדוגמא מי שהיה אומר לך היית מאשפז אותו!!)
▾ דווח על תגובה זו  0 
הפרויקט של... | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
פתית | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אסף | 18/02/201353
אנשים באמת חושבים לפניי שהם רושמים פה דברים?

היא "עושה בכוונה" בגלל שהיא יושבת מקדימה?? מי קבע שנשים צריכות לשבת מאחור? היום זה הטרדה בגלל דבר כזה ומחר זה יהיה למה נשים הולכות ברחוב שלי שהם לא לבושות לפי מה שלדעתי נכון, ומי קבע ששמלה ארוכה זה צנוע??

לדעתי כל מי שלא לבושה כמו הנשים בכת השאלים לבושה בפריצות! אז יש לי זכות לקבוע לכל שאר הנשים מה ללבוש? ולהטריד את מי שלא מסכימה עם עמדותיי?? אתם לא רואים את האבסורד??

אגד היא חברה ציבורית, ולכן לכל אחד מותר לשבת היכן שהוא בוחר! לגיטימי לבקש ממנה לעבור אחורה, אבל אם היא בוחרת שלא זאת זכותה, והיא לא צריכה לקבל תגובות כאלה.

מי שלא מתאים לו יכול לרדת מהאוטובוס ולחכות לקו הבא אחריו. רוצים הפרדה מלאה? תתקשרו לאגד ובכמה מאות שקלים תזמינו אוטובוס- זה הפתרון היחידי!

החברה החרדית מתדרדרת במדרון חלקלק, ההקצנה הולכת וגוברת, ובמקום לקבל את השונה ממך, היא מסתגרת בעצמה.

כל מי שטיפה שונה, אם זה דתיים לאומים או חילוניים, ישר מתקבל בבוז, ולא משנה באיזה נושא מדובר, בין אם זה גיוס שווה, שליטה במוסדות הרבנות בארץ, חילוק הקצבאות או כל נושא מדיני אחר, ברגע

שיש דעה שונה הוא מתויג כ"ערב רב", טמא, שיקסע, חרדי מחמד, או כל כינוי גנאי שתבחרו פשוט כי זה הרבה יותר קל לפסול מישהו על הסף מאשר להקשיב לדעות שונות שאולי צורמות לך באוזן.

אני חילוני, והסיבה שאני נכנס לאתר חרדי היא לא על מנת לנסות לשכנע אנשים בצדקת דרכי, אלא כדיי לשמוע ולקרוא דעות שונות של אנשים שדעותיהם שונות משלי, ואולי להחכים ולראות דברים בזוית שונה.

אני לא מגדיר את כל החרדים כאוכלי חינם, חשוכים, או כל כינוי גנאי אחר שמדביקים לציבור הזה, חבל שהרבה מאוד חרדים כולל ההנהגה שלהם לא נוהגים כמוני כי אז היה פה הרבה יותר טוב לכולם.....
▾ דווח על תגובה זו  -2 
........... | 19/02/2013 
מה השאלה האוילית הזו?? יש לנו הלכה למשה מסיני ורק ההלכה היא זו שקובעת!!! ולא אתה ולא אף אחד אחר!!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אסף | 19/02/2013 
אני חילוני, אז אני כבר כופר.

וההלכה קובעת לך, לא לי. אתה רוצה לחיות לפי איך שאתה רואה את ההלכה, שיהיה לך לבריאות, אבל שאישתי תעלה לאוטובוס היא תשב איפה שהיא רוצה, לא איפה שאתה רואה לנכון!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
עכ | 29/04/2013 
שה' יתן לך קצת דעת אמיתית, ואני מאחלת שתתחתן עם אישה עם דעת אמיתית ויראת שמיים... בסה"כ החוקים לא שייכים לשום מגזר ולא הומצאו על ידם
▾ דווח על תגובה זו  -1 
צהובה | 19/02/2013 
כבר הרבה זמן!

תגובה כ"כ בוגרת ומכילה.

תודה לך!

אתה צודק,והדרך שלך כ"כ צודקת ונכונה-

יש נקודות אור בכל קבוצה..ויש יותר מדי מאלו שאוהבים להתסיס ולבוז לאחר.

תודה רבה לך על התגובה.

חרדית..
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אסף | 19/02/2013 
ראיתי תגובה 20...

לא הבנתי מה הנקודה שלך? הדת היהודית נגד עירוב נשים? זה אני יודע. אז לך יותר רחוק, למה שלא יעשו קו לגברים וקו לנשים??

ככה תיהיה הפרדה מוחלטת! לכל הפרדה צריך להיות גבול, וכל אדם זכאי להחליט מה הגבול אותו הוא רוצה למתוח! זאת הנקודה.

וגם אם אנחנו במדינה בזכות התורה, בוודאי שאנחנו לא פה בזכות החרדים. אם החרדים היו אחראיים על הקמת המדינה, עם

10% גיוס ו50% אבטלה במקרה הטוב המדינה היתה נראית כמו הרשות הפלסטינית, במקרה הרע היא היתה נחרבת יום לאחר שקמה!

או שאז בעצם היה מותר לשרת בצבא ולעבוד....

ל2 המגיבים האחרים- שיהיה לכם טיעון אמיתי ולא "הסתה" ו "שששש" אני אשמח לשמוע
▾ דווח על תגובה זו  +2 
o&n | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אייל שקד | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חייימון | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
טליה | 19/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אסתי | 18/02/201352
שנראית כמו קוף.

ככה , שסתם התנפלו עליה. קוף זו חיה טמאה

בעקרון הם צדקו.
▾ דווח על תגובה זו  -3 
משה | 18/02/201351
רואים שהיא ממרמרת
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ששי קשת | 18/02/201350
▾ דווח על תגובה זו  -3 
יעל | 18/02/201349
נסעתי מבני ברק לצפוןן האוטובוס היה מלא בעומדים. בחדרה עלתה מישהי חילונית לבושה מגעיל ממש ונתנו לה לעבור ואפילו מישהי קמה ונתנה לה לשבת. ניגש מישהו ואמר לה שבפעם הבאה אם היא יכולה להתלבש קצת יותר מכובד ואז היא פתחה פה וקללות שהשם יישמור. הגענו הבייתה ובתחנה שהיא ירדה עלה אחד האחים שלה ונתן מכות למי שאמר לה להתלבש מכובד.  
▾ דווח על תגובה זו  +1 
o&n | 18/02/2013 
להגיד לה להתלבש מכובד די כבר באמת...הפתרון הוא לשתוק והכל יעבור
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בר כוכבא | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  -2 
נגד קיצונות  | 18/02/201348
על אף שזכותה לשבת היכן שרוצה, מה אכפת לה לעבור לאחור, כשבקשו ממנה

מה אכפת לה להתחשב במשהוא ש'היצריות' שלו נמצאת בבעיה, ממש בבחינת חסד לאדם עם 'קשיים' (במילה עדינה)

מה יש, זה בושה להיות סובלני .....
▾ דווח על תגובה זו  -1 
צהובה | 19/02/2013 
תמיד מהאנשים הליברלים והסובלניים דורשים להיות סובלנים כלפי הקיצוניים,

והצד השני-ממנו אף פעם לא נדרוש לגלות קצת סובלנות..שהרי הוא קיצוני...

למה תמיד החלשים צריכים להיכנע לגחמות של הקיצוניים?

כשמישהו מסרב לעשות חסד לא מקללים אותו,נכון?

לא היתה פה בקשה חברית,בין בני אדם-אלא דרישה,פקודה ,

לזה היא לא נענתה,וטוב שכך.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
לאלה כהן | 19/02/2013 
הרבה מאוד תגובות כאן!!!

אז הנה לך יש דברים שאת צודקת לא כופים על אף אחד!!

אבל אני ראיתי הרבה חילוניות גמורות שאמרו לי (כשעלו על קו 490 לצומת אשקלון מהאוניברסיטה וכו') שהם מכבדות בהחלט!!!

ואפילו את הפלאפון הם שמות על "שקט" כי זה שיר חילוני והם לא רוצות להתחכך בדעות של אחרים!!!

גם אצל החילונים יש את המתורבתים, הנימוסיים, והמכבדים.

אותו דבר אצל החרדים....

אל תנסי להקצין אותנו...את לא חייבת להיות בעמדתנו!!!

אך לא להכפיש בדיוק כמו שאני לא מכפישה שכל אחד ינהג לפי רצונותיו...ברגע שהוא מכבד הוא מכובד!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
צהובה | 19/02/2013 
אם קראת את כל התגובות שלי בטח גם קראת את אלו בהם אני בזה לאחת שהכלילה את כל החרדים "המגעילים" (ניסוח שונה..רעיון דומה )

אני נגד הכללות של ציבורים שלמים,

הקיצוניים ריקי התוכן האלה שמבזים אשה כי יושבת איפה שבחרה-הם רודפים,הם מוציאים שם רע לכולנו.

ברור שכל אחד צריך להתחשב באחרים ולכבד-

אבל שום דבר פה לא הצדיק את האלימות המילולית כלפי אותה בחורה.

אני לא מקצינה אותנו-יש מספיק מטומטמים שעושים את זה (ואין לי בעיה עם קיצוניות,שז"א ללכת עד הסוף בלהחמיר על עצמך וכו'..,יש לי בעיה עם אלימות ועם אנשים שכופים את דעתם על אחרים לא בדרכי נועם ).
▾ דווח על תגובה זו  +3 
פלאי | 18/02/201347
אני פשוט נגעל מהחולת נפש הזאת מה כואב לאמא שלה לשבת מאחור
▾ דווח על תגובה זו  0 
ABC | 18/02/201346
היא לא חרדית. חרדי משמעותו חרד לדבר השם. אצל נשים זה מתבטא ב - "כל כבודה בת מלך פנימה". התנהגותה של המתגדרת בכתר החרדיות, היתה הפוכה בתכלית ל "כל כבודה בת מלך פנימה" - מתחילה ועד סוף.

בכל הכבוד
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעל  | 18/02/201345
אם אתם רואים שהעניין מתפתח לכדי פרובוקציה

עיזבו אותה בשקט ותעצמו את העיניים כמו שאתם נוהגים ברחוב
▾ דווח על תגובה זו  +1 
עלק דתיה... | 18/02/201344
▾ דווח על תגובה זו  -1 
גריס | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שם | 18/02/201343
היא בחרה לשבת שם,לא פרובוקציה אלא כי נוח לה לשבת שם,ואין שום סיבה בעולם שהיא תיכנע לגחמות של אנשים ריקים ומשועממים!!

מבטיח לכם שהרב שטיינמן היה עולה לאוטובוס ,ממשיך אחורה ומתיישב איפשהו-ולא צועק לה טמאה .

אין שום הצדקה לאלימות מכוערת שכזו!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אייל שקד | 18/02/2013 
היא נסעה רק בשביל הפרובוקציה והפרסום. כי מיד לאחר מכן היא חזרה לצפת.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
בר כוכבא | 18/02/201342
שלא מדברת הרבה כל האיסור לא לשבת ליד אשה משום שנאמר במשנה "אל תרבה שיחה עם האשה" ולא מצד נגיעה כי אם זה היה מצד נגיעה אז היה צריך לעשות קודם כל ביטוח צד ג' היות שביטוח חובה לא מועיל לעניין זה משום שביטוח חובה יכול לעלות יותר מהאשה עצמה לכן מסתפקים בביטוח צד ג'
▾ דווח על תגובה זו  -5 
לאלה כהן | 19/02/2013 
תלוי איך תתייחס לזה:

כי כבר הנשים בעצמם (כמוני לדוג') קמות לבד אני לא ישב ליד גבר ויהי מה!!!

פעם חשבתי אחרת אך אחרי שקורים דברים לא נעימים המחשבה משתנה!!!!!!

לצערי היום אין הרבה כאלה שישבו ליד אישה בשקט..

כי יש לה בושם, היא מדברת בפלאפון, רואה תמונות ועוד עיסוקים כאלה ואחרים והבחורים(טבעי) לא נשארים אדישים...יש את האלה שהגדילו לעשות ופותחות בשיחה לבד...נכון אז שוב תלוי איך תסתכל על זה!!!

צריך להיות אינדיבידואלי לכל אישה!!!!

לכבד כל אחד!!! ובהחלט מותר לעמוד לא יקרה כלום!!!!

עדיף מלשבת ולעורר פרובוקציות או להתחכך ברגליים של הבחור לצידך!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
o&n | 18/02/2013 
או שזו בדיחה? לא הבנתי..(הלוווו)
▾ דווח על תגובה זו  -2 
ירושלמית | 18/02/201341
▾ דווח על תגובה זו  +1 
o&n | 18/02/2013 
כשיתנהגו בדרך ארץ יתנהגו איתם בדרך ארץ ובתורה דרך ארץ - להיות צנועה לא להתבלט לשבת מאחורה ולהתלבש כבת ישראל...ככה בלי קשר כן
▾ דווח על תגובה זו  0 
jewish | 17/02/201340
מחפשת צומי בכח מסכנה. מה בדיוק דתי בה? חצאית המיני הקצרצרה או ההתנהגות הפרוצה והחצופה והחילול ה'?
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דן | 18/02/2013 
לא ככה מקרבים

רק מרחיקים
▾ דווח על תגובה זו  -2 
אייל שקד | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
צהובה | 17/02/201339
לגיטימציה לחולי נפש!

זה לא משנה מה אורך החצאית שלה

זה לא משנה אם היא היתה "במצב" מסוים או לא-

היא בחרה לשבת שם,לא פרובוקציה אלא כי נוח לה לשבת שם,ואין שום סיבה בעולם שהיא תיכנע לגחמות של אנשים ריקים ומשועממים!!

מבטיחה לכם שהרב שטיינמן היה עולה לאוטובוס ,ממשיך אחורה ומתיישב איפשהו-ולא צועק לה טמאה .

אין שום הצדקה לאלימות מכוערת שכזו!

בטח שלא כשמדובר בנושא כ"כ לא מהותי ששני עסקנים בדו ממוחם הריקני.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מיצי | 18/02/2013 
ונכשלת בזה. סתומה ^_^
▾ דווח על תגובה זו  -1 
צהובה | 19/02/2013 
הם עונים לגופה של המתלוננת-היא עם מכנסיים,היא ישבה סתם..בלה בלה-ולא לגופו של עניין-

האם אנחנו מסכימים לתופעה כזו של הפרדה או לא.-וכל מה שהיא טומנת בחובה.

סתומה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אייל שקד | 18/02/2013 
אז היא עושה פרנציף. נכון שהם לא בסדר שהתיחסו לחולת צומי הזאת. אבל היא עשתה כדי לעשות פרובוקציה והלאום על החרדים כדי להגביר את השנאה יותר ויותר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
צהובה | 19/02/2013 
ז"א אולי כן ואולי לא-אחרי הארוע הזה בטוח שכן..

אבל היא התיישבה שם סתם..כי ככה נוח לה..ואחרי שבאו והקימו אותה כי היא אשה,היא לא הסכימה,ודיי בצדק.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דודי | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
גיל | 17/02/201338
▾ דווח על תגובה זו  -2 
משמש  | 17/02/201337
▾ דווח על תגובה זו  -1 
לאלה כהן | 17/02/201336
שמעבירים אתכם מס' פעמים באוטובוס כי יש את הנערים

מאחורה שהחליטו שלא מתאים להם לשבת מקדימה!!!

וחלילה אין מי שיפנה אליהם בגברים כמו שפונים לנשים..

בד"כ הילדים נמצאים אצל האמא ולכן בצד האחורי יש יותר עומס!!

לכן להסתכל על המכלול...לא להיתפס בקטנות...

יש פעמים שיעבירו אותך כי הזוג הזה רוצה ביחד וכי האשה הזו מתחשבת בבחור שעומד(ובצדק)והכל מאחורה רק נשים רק שהיא שוכחת(או לא יודעת) שכבר עברתי 2 מקומות לפני כן...

מותר להתגמש בחיים כל עוד זה לא עובר את גבול בטעם הטוב!!!

ואין מה לעשות לציבור שלם יכולים להיות את אלה שתמיד ינסו להיות הלא בסדר...

גם הבחורים בסוף, גם הגברים מקדימה, וגם אלה ש"מתחשבות" על חשבון אחרים..

זו מציאות שצריך להתמודד איתה!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
לאלה כהן | 17/02/201335
שאין לה פיתרון!!!!

גם אני כחרדייה נתקלת לא פעם במבטים או במשפטים שלא אמורים להיאמר!!!! ואני לבושה בצניעות ובמעמד המכבד!!!

אך, אלו אנשים יוצאי דופן!! לא נתייחס אליהם...

תמיד יש את היוצאים מן הכלל...

לכן בואו נעלה את הקלפים על השולחן גן נהגי אגד אינם טלית שכולה תכלת הם זורקים מילים ואף יותר מכך...

במשך 6 השנים האחרונות נסעתי בתדירות קבועה ולא פעם היו מקרים...

לא ננסה לחפש אותם...ולהוציאם לאור!!!

תמיד יש את אלה...

מה שבטוח שאי אפשר לדבר על ציבור שלם כשמדובר ביוצאי דופן!!
▾ דווח על תגובה זו  +3 
בת מלך | 17/02/2013 
את חייבת לשבת בכח על יד גבר? בעלך לא נותן לך מספיק צומי אז את חייבת להחטיא אחרים? צנועה מאוד!! לכי תלמדי קודם מה זה צניעות.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
o&n | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  -2 
לאלה כהן | 18/02/2013 
בסה"כ נאמר שאין אף פעם מושלמים ותמיד יש יוצאי דופן!!!

מי שבוחר להתייחס אל הדברים בצורה אחרת..בבקשה!!

אני אמרתי שיש תמיד את אלה שיעבירו אותך אלף מקומות כשנוח להם...

אין לי בעיה לשבת אחורה!! איני נשואה בכלל...

והכי חשוב שאמרתי שלא ידברו על המיעוט שתמיד יתנהג כדי להכפיש את שמינו כאילו זה כל החרדים!!!

הלוואי והם היו יודעים מה זה חרדי אמיתי!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מהביצה... | 17/02/201334
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ירושלמית | 18/02/2013 
לבנות הציונות הדתית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
o&n | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מהביצה... | 17/02/201333
▾ דווח על תגובה זו  +1 
"קולך" | 17/02/201332
▾ דווח על תגובה זו  0 
חנה פנחסי | 17/02/201331
▾ דווח על תגובה זו  +2 
ירושלמית | 18/02/2013 
שאחרי הצהריים נראות יותר גרוע ממנה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רוני | 17/02/201330
רואים רואים,הלפידים/ןשותפיהם צריכים דלק ל"שוויון-בנט[ל]"
▾ דווח על תגובה זו  0 
חזקי | 17/02/201329
אבל מה קשור כאן חילול ה'? להיפך אני טוען שזה קידוש ה', לשמור על הלכות צניעות.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
ישראל | 17/02/201328
גם אני בעד הפרדה, אבל בשום אופן לא בכפייה.

הנה תראו את התוצאה, פרסום מכפיש בכלי התקשורת שיגרום לאנשים כמוה להקצין את עמדתם נגד החרדים.

תבקש יפה, לא מסכימה פשוט תשתוק, ההטרדה רק תזיק
▾ דווח על תגובה זו  +2 
הדרת השכל! | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
קובי | 17/02/201327
▾ דווח על תגובה זו  +3 
ישועל ירושלמי | 17/02/201326
▾ דווח על תגובה זו  -3 
צבי מרבמרכז ה | 22/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ישורון | 17/02/201325
▾ דווח על תגובה זו  -3 
זאבי | 17/02/201324
לפי הצניעות בבגדים שלה אפילו דתייה היא לא.

שתתבייש לה בתור בת ישראל.

מספיק שאומרים לה פעם אחת באוטובוס שכולו דתיים וחרדיים כדי להבין ולהתחשב.

היא פשוט התריסה נגד ציבור שלם ולכן היה צריך אפילו להראות לה את הדלת של האוטובוס.

בנוסך על "כל כבודה בת מלך פנימה"

אני לא חרדי אלא דתי לברלי. אבל ברומא תתמהג כרומאי ובאיטליה תתנהג כאיטלקי ובאוטובוס חרדי תתנהגי לפחות בכבוד ללא התרסה חוצפנית ובזויה שכמוך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שרה | 17/02/201323
אני מבינה שיש צורך להפריד בשעות העומס, כשאפשר להתנגש עם נשים. אבל כנראה שלא היה כ"כ עמוס שמה ובכל זאת האוטובוסים הבינעירוניים לא יכולים להעלות יותר מ-10 נוסעים בעמידה.

אני בעצמי אשה חרדית וקשה לי נורא לשבת מאחורה מפני שאני נעשת חולה בבטן, ובמיוחד בהיותי בהריון לא יכולתי לשבת מאחורה בכלל.

צריך למצוא פיתרון אחר לגברים שרוצים כל הזמן הפרדה מלאה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 18/02/2013 
רוצים לכפות על העולם מה שלהם חשוב

אין לי מלה טובה עליהם

מחפשי אקשן ובלאגן והכל בשם התורה
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אחת מהממת  | 17/02/201322
אם היא דתיה אני צנצנת. זה דתיים זה? מה דתי בה בדיוק? החצאית הארוכה?
▾ דווח על תגובה זו  -1 
גריס | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלים | 17/02/2013 
אם את לא דתיה(וודאי שלא, גם אם תגידי שכן) איך את יכולה להחליט אם היא דתיה או לא?
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ranlion | 17/02/201321
דרך ארץ קדמה לתורה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שרה | 17/02/201320
אז תישבי מאחורה מה הקטע

אם את דתיה אז תדעי שכבר לא.כי הדת היהודית נגד עירוב נשים עם גברים וצריך להיות טמבל בשביל לא להבין את ,זה ומבלי קשר לדת עירוב נשים עם גברים תמיד לא נישמע משווווו ודי לחכימה ברמיזה....

די זה מפוצץ אותי כל פעם מחדש הקטעים האלו נגד החרדים.הרי בזכות מה אנחנו במדינת ישראל?רק בזכות התורה,אחרת היינו כעת באוגנדה....ובכלל אי קיום התורה מסלקתאותנו מהארץ.אנשים לא יודעים את ההיסטוריה היהודית,את ההיסטוריה של התנך,ובכלל לעומק הדברים עוד לא דיברתי....וכבר מנסים בפרשנויות שונות לצאת על החרדים בכל דרך....די די לגועל.די לשינאת אחים..די תיפתחו קצת לעולם.ותבינו את מקומנו.תודה על ההקשבה....
▾ דווח על תגובה זו  +5 
אחת | 18/02/2013 
אז ישבו מאחורה מה הקטע.

ומי שמדבר על שינאת אחים-לכם החרדים יש הרבה מאוד מה לתקן בזה אז אל תטיפו לאחרים...

די,די לגועל שלכם.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
צהובה | 19/02/2013 
יש בכל חברה אנסים,פושעים,אלימות,סמים,גזענות...

גם אצלנו,וגם אצלכם.

ביחד צריכים להילחם בכל החלאות-ולא להיתפס להכללות ולדעות קדומות.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
klozone | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
א.נ | 19/02/2013 
...אישה שתקועה להם כמו נר מול העיניים

גם לשירותי גברים בקניון היא מתעקשת להכנס??

למה לא ?? הדרת נשים לא???
▾ דווח על תגובה זו  0 
צהובה | 19/02/2013 
אתה מטומטם או רק עושה את עצמך?

אתה לא רואה הבדל בין אוטובוס ציבורי שמשרת את כולם-לבין שירותים נפרדים ל2 המינים??

הם לא חייבים לראות "אשה שתקועה להם בין העיניים"-

שיעצמו עיניים,יעברו אחורה או ירדו מהאוטובוס-זו לא אשמתה.ולא בעייה שלה.

אם מחר לא תרצה לראות ערבי?

אם מחר אני לא ארצה לראות גבר בין העיניים שלי?

דיי לטמטום!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוהב חכמולוגים | 22/02/2013 
אין גבול לטפשות שלך
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 17/02/201319
לצערנו, ההסתה חוזרת.

לידיעתכם, אין קו כזה מצפת לאשדוד, ולא נראה לי שבכלל.

נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..."
▾ דווח על תגובה זו  +4 
ירושלמית | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחקק | 17/02/201318
בשו''ע כתוב, פגע באשה בשוק אסור להלך אחריה, אלא רץ ומסלקה לצדדין או לאחריו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי | 18/02/2013 
מספיק לפסוק הלכה לעצמכם!!

יש פה הרבה צדדים ולפני שנוהגים הלכה למעשה חושבים קצצצצצת בחכמה!! ומה עם חילול ה'?? נסית לא הלך אז אל תסתכל וזהו זה הנסיון שלך!

מעניין שכולם צדיקים ורצים למצוות האלה במיוחד

רק מחפשים אקשן ולא בדיוק כבוד שמים

די להשתמש בתורה!!

מרגיז!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אירוואן בן-אדר | 17/02/2013 
גב המושב שלפניך היא מחיצה לכל הדעות.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
דניאל | 17/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
קלמן | 17/02/201317
הולכת עם מכנסיים.

שתיקח טרמפים כמו כל שאר חבריה בתנועת המזרחי..
▾ דווח על תגובה זו  +2 
זה לא הרמה | 17/02/201316
▾ דווח על תגובה זו  0 
עברנו ת'גיל | 17/02/201315
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם | 17/02/201314
אבל מה היה מפריע לה? כנראה רצתה קצת לעורר צומת לב, מסכנה שנזקקת לצורה זו
▾ דווח על תגובה זו  +3 
דתי | 17/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מיגמ | 17/02/201313
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי דוסי | 17/02/201312
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דודו | 18/02/2013 
דתייה באמת או לא??

הבעיה כאן זה הדרך

כשם שמצווה להוכיח כך מצווה לשתוק!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אייל שקד | 17/02/201311
זאת חתיכת אנטישמית שסתם עושה הלאום כדי להרבות מחלוקות.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גריס | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דודו | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חרדי חרד | 17/02/201310
על אף הניסיון של החרדים להשתלט עליה ולהפכה לרכוש החרדים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחת | 18/02/2013 
כל אדם רשאי לשבת באוטובוס איפה שהוא רוצה בתנאי שזה לא מקום של נכים.

ואם חרדים רוצים אוטובוסים על טהרת הקודש והצניעות שיפנו לעסקנים שיקימו להם חברה בנפרד ושם שיתנהגו איך שהם רוצים...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מאיר | 17/02/20139
אם אכן הנוהג באוטובוס הזה שנשים וגברים לא יושבים יחד והיא החליטה למשוך צומת לב ע"י כך כנראה שהיא אכן טמאה.

אני לא מצדיק את הנוסעים ה "חכמים"... מ"מ לאחר מעשה

ברור שכל מי שנוסע לאירן צריך לנהוג כיושבי המקום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
סימה | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
סימה=ס"מ | 22/02/2013 
והטמאה כמוך, טמאה, אהה גויה עמלקית?

יש"ו
▾ דווח על תגובה זו  0 
גריס | 17/02/20138
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גריס | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מישו | 17/02/20137
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חרדית | 17/02/20136
שתתבייש לה על ההתנהגות הזו!

זו נקראת דתיה?????????

קצת צניעות!! קצת!!!!!!!!!

למה גברים צריכים להיכשל בגללה???????
▾ דווח על תגובה זו  +3 
ללי | 18/02/2013 
לא רוצים להיכשל הם יכולים להוציא גמרא וללמוד הם יכולים להתעסק בענינים שלהם ולא לחפש אוביקט לפגוע בו על רקע "דתי..."

ואת צודקת הגברים שם באמת נכשלו אבל לא בצניעות במשהו הרבה יותר גרוע מזה
▾ דווח על תגובה זו  0 
דודו | 18/02/2013 
לא תמיד העולם צריך להשתנות בשבילנו אלא אנחנו צריכים להסתדר איתו. זה היה הזמן לשמור על העניים ולבקש מה' עזרה במצווה הזו...

הדרך הזאת לכפות ולשגע את כולם אינה יהדות בכלל!!

זה אשכרה נקרא להשניא את התורה ואת זה שנתן אותה.

תעבדו את ה' איך שהוא רוצה ולא איך שאתם חושבים
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אירוואן בן-אדר | 17/02/2013 
במה בדיוק גברים "נכשלו" ?!
▾ דווח על תגובה זו  0 
לאה | 17/02/20135
..
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מוישי | 17/02/20134
זה או אחר.

אין בזה כלום אם אישה תשב בקדימת האוטובוס .ואני חרדי שפוי שלא קונה כל קיצוניות של ממצאים למיניהם . אתם מזמן עבר לא נקראים חרדים . אתם עושים חילול ה׳ בכל הדרך שלכם .
▾ דווח על תגובה זו  +1 
א. ירושלמי | 17/02/20133
כשנהג אוטובוס זעק לעבר חרדי אתה מסריח, אף תקשורת לא התערבה, מעניין מה "הכותרות" הכה גדולות בכל התקשורת, כנראה שרוצים לחנך מגזר שלם, בזמן שהם עדיין לא מחונכים
▾ דווח על תגובה זו  +7 
klozone | 20/02/2013 
להתנהג כך?
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דן | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
דתייה. | 17/02/20132
מיני,חוצמזה,זה באמת גועל נפש איך שהם דיברו במידה וזה נכון...אין תקנה לקיצוניים!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
סימה | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יי | 17/02/20131
אני עדיין לא מבינה למה היא לא יכלה לכבד אותם?

נכון שהיא לא חייבת אבל בכל אופן הם ביקשו ממנה שתכבד אותם..

אני לא מבינה.

יש מישהו שיכול לעזור לי להבין? אולי אני לא חושבת נכון??
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שמאלנים נחשים | 22/02/2013 
היא מחופשת לדתייה, מה לא מובן?
▾ דווח על תגובה זו  0 
:) | 17/02/2013 
עוד דברים....בתור חרדית אני פשוט נגעלת מזה כל פעם....והפרובוקציה שהם יוצרים יוצרת בעיות יותר סבוכות....

זה לא מה שהתורה מבקשת....
▾ דווח על תגובה זו  0 
אירוואן בן-אדר | 17/02/2013 
נניח לדוגמא שחולה נפש היה ניגש אלייך ומבקש שתלבישי כובע משולש עשוי מנייר כסף. ברור לי שלא היית מכבדת את רצונו מהסיבה הפשוטה שכיבוד בקשה כזאת איננה אקט של כבוד. זהו כניעה להלך רוחו של אדם מטורף.

אותו הדבר כאן. אין שום סיבה בעולם לכבד מטורפים. זה לא מועיל לאף אחד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 17/02/2013 
אם אדם מבקש ממך טובה ואת יודעת שאם לא תעשי לו את הטובה (שאת וודאי לא חייבת לו)אז הוא יקניט אותך ולא יעזוב אותך למנוחה.

אז האם את מבינה שהוא באמת ביקש בכבוד?!וודאי שלו!זה כפיה והוא וודאי לא מכבד אותך?! אז למה שתכבדי את דבריו.

האשה הזאת הרגישה שכופים עליה אפילו שזה נשמע בקשה,והנה היא נחשה נכון,אז למה שתכבד
▾ דווח על תגובה זו  0 
יי | 18/02/2013 
יכול להיות שהיא פשוט הגזימה !!! אני לא מאמינה שכפו עליה זה נשמע שיא המוגזם!!!

וחוץ מזה מזה משנה לה אם היא יושבת קדימה או אחורה? העיקר שהיא יושבת!!!!!!!!!

למה היא עושה מזה סיפור!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
צהובה | 19/02/2013 
היא עלתה לאוטובוס והתיישבה-שיעזבו אותה לנפשה.

למה זה כ"כ משנה להם איפה היא יושבת?

גבר שלא רוצה לשבת לידה שלא ישב,גבר שלא רוצה לשבת מאחורה שיעמוד איפשהו-

למה זו אמורה להיות בעייתה??שהוא יתמודד!!

היא הגזימה כי ישבה?לא הם הגזימו שקיללו אותה כי לא נענתה לגחמות שלהם?!
▾ דווח על תגובה זו  0 
דני | 17/02/2013 
למה היא צריכה לכבד אותם למה מי הם ?

הפוך הם צריכים לכבד אותה !!
▾ דווח על תגובה זו  -2 
123 | 17/02/2013 
והיא זאת שצריכה לכבד !!

ואגב מעניין מה היית אומר אילו הערבים היו רוצים את ההסדר הזה והיתה באה הפוסטמה הזאת ועושה פרובוקציה

אני בטוח שהיית מוחה בכל רמח אבריה ושסה גידיה לא היית מרפה עד שהיא היתה מתבוססת בדמה, אבל לך מותר לרקוד על הדם של החרדים
▾ דווח על תגובה זו  +5 
ללי | 18/02/2013 
קווי אוטובוס הם קוים ציבורים שהמדינה ממנת בסבסוד לכל הציבור מי שרוצה קווי מהדרין שיממן לעצמו מכספו הפרטי
▾ דווח על תגובה זו  +2 
33 | 21/02/2013 
ולא אישרה !! ולכן החליטו על ההסדרים הנ"ל
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ירושלמית | 18/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
סימה=ס"מ | 22/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חילוני | 17/02/2013 
הם ביקשו ממנה שתכבד אותם, היא ביקשה שהם יכבדו אותה. מאחר ושני הצדדים לא מגיעים להסכמה ומדובר באוטובוס ציבורי שממומן על ידי המדינה, זכותה לשבת איפה שהיא רוצה, ולהתקיף אותה בשל כך מהווה עבירה על החוק. מה יש להבין?
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יואב | 27/02/2013 
אין לה שכל! מה ההתעקשות שלה? היה מקרה דומה בארה"ב ושוטר עצר את הבחורה! היא דתית לאומית.ולא חרדית
▾ דווח על תגובה זו  0 
שועל פיקח | 17/02/2013 
▾ דווח על תגובה זו  +3 
צהובה | 19/02/2013 
א-כשאתה אומר דברים כאלה כעובדות..אולי תחלוק איתנו את המקורות שלך?

ב-לא משנה מי היא,ומה האידיאולוגיה שלה.ואיזה אורך חצאית היא לובשת.

תפנימו,

זכותה החוקית והמוסרית לשבת שם,ואין לאף אחד זכות לדרוש ממנה לעבור רק כי היא אשה,ובטח ובטח לא לקלל אותה ולדבר מלוכלך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"