תאריך:  כ"ו בסיון תשעג 2013-06-04
אורך: 07:08
מזה מספר חודשים שהרב הצדיק אליעזר ברלנד שוהה במרוקו. למרות זאת, נכדו החליט כי הוא מעוניין שהרב יסדר חופה וקידושין בחתונתו. בערב חג השבועות הגיע יחד עם הכלה ועשרות חסידים למרוקו, והחתונה התקיימה באסרו חג השבועות במקום מסתרו של הרב ברלנד • צפו בוידאו בלעדי (חסידים)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
arikel | 28/06/201333
איפה הכסף של הכרטיסים של אומן ראש השנה שעבר? בבורסה בבנקים אצל נחמן ברלנד? איפה היראת שמים שלכם שאלפי יהודים לא הגיעו שנה שעברה לאומן בגללכם?

איפה הכסף של הכרטיסים של אומן ראש השנה שעבר? בבורסה בבנקים אצל נחמן ברלנד?
▾ דווח על תגובה זו  0 
arikl | 28/06/201332
שגנבתם על הכרטיסים של אומן ראש השנה בשנה שעברה, חסידי כסף....
▾ דווח על תגובה זו  0 
יגאל | 16/06/201331
קודש קודשים צדיק יסוד עולם הרב זה החיים שלנו !!
▾ דווח על תגובה זו  0 
318 | 11/06/201330
הקהילה הייתה עד לפני כשנתיים תחת שלטונו של בנו ונכדו של הרב. במשך הזמן הזה הם הנהיגו את הקהילה בשלטון של דיקטטורה וסלקציות, ונהגו פעמים רבות באלימות. תלמידי הישיבה היו נאלצים לאסוף הוראות קבע כתנאי להחזקתם במוסדות, כאשר מרבית הכסף הולך לחשבונות פרטיים של המנהלים, ורק מיעוט משמש להחזקת המוסדות. כמו כן השתמשו ברב ברלנד עצמו למסחטת כספים כאשר כניסה לרב הייתה עולה 1000$ ואמרו לרב כל הזמן שהישיבה בחובות, וזאת האפשרות לכסות אותם. בתקופה האחרונה מישהו ממקורבי הרב פרץ למחשבים של הישיבה, והעתיק משם המון חומרים ושיחות טלפון מוקלטות המתעדות את השחיתויות של הנהלת הישיבה. הוא נכנס לרב וסיפר לו על כך. הרב הורה לו להוציא את הדברים לאור. הדברים נערכו ויצאו בדיסק שנקרא "שובו בנים - החשיפה". ישיבת שובו בנים הייתה כמרקחה, וניסו להכחיש את הדברים, עד שנודע שהרב עצמו עומד מאחורי הוצאת הדיסק. באותו זמן החליטו בנו ונכדו של הרב להכריז עליו כחולה נפש, ולאשפזו. חתנו של הרב יידע אותו כל כך והוחלט להבריחו לדירת מסתור בצפון. לאחר משא ומתן שבו הבטיח בנו של הרב שאינו חוזר לנהל את הישיבה, ולא מתערב לו כלל בענייניו, החזירו את הרב לירושלים. אבל מאז בני ביתו של הרב עושים לו טרור, וכן השתדלו במשך זמן ליצור עלילות ולהפריח שמועות זדוניות על הרב מכל מיני כיוונים, על מנת לערער את שלטון הרב בקהילה, ולחזור ולהשתלט על המוסדות. וזאת נעשה על ידי תשלום כסף לעדי שקר, על מנת להעליל על הרב. (והמשטרה שיתפה פעולה עם העלילות, מאחר והרב ברלנד מסומן במחלקה היהודית בשב"כ כמנהיג ימני כריזמתי).

כעת כשהביאו את הקהילה למצב קשה, הם מנסים לנצל את ההזדמנות ולהפקיע את המוסדות.

המצב הבעייתי הוא שלא הצליחו מבחינה חוקית לנטרל את בנו של הרב מהעמותה של שובו בנים, ואת זה הוא מנסה לנצל כעת כדי למכור את המוסדות כדי לשלם חובות פיקטיביים שהוא יצר, שכאילו הישיבה חייבת, כאשר הכל נעשה בקנוניה ורמאות.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אמירוס | 13/06/2013 
אתה מציג את זה כאילו הרב הוא שה תמים,

הסיפור האמיתי הוא שגם מעורב בזה ובגדול, ולספינת השודדים יש ראש שודדים.

הוא בעצמו הורה לאנשיו ללכת לפגוע

לתלמיד שראה אותו עם האשה, ועוד הרבה דברים שנאשים קרובים יודעים ואחרים לא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוש | 07/06/201329
▾ דווח על תגובה זו  0 
הקוסם מארץ עוץ | 06/06/201328
כולם מתעקשים לדון אם הוא עשה מעשים מגונים או לא עשה, ומפספסים את העיקר. המעשים המגונים שאליעזר ברלנד עשה בנשים נשואות, רווקות וקטינות הם העבירות הכי פחות חמורות שלו, ורק התוצאה הסופית של שיגעון הגדלות שלו ושל חסידיו שאומרים בפה מלא שהוא נשמת רבי נחמן, ועבר מזמן את רבי שמעון בר יוחאי והוא המשיח העתיד להתגלות כמו בתפילה שהוא בעצמו חיבר לפני כשנתיים לחסידיו. בתפילה נכתב שהוא יתגלה בפסח תשע"ג, וזה כמובן לא קרה, אבל בגלל עוונות הדור וחולקים כמוני.

ובכן הדבר החמור שכל גדולי הדור מתעלמים ממנו הוא שאליעזר ברלנד ייסד דת חדשה שבה גן העדן הוא להתקרב אליו, לזכות למחמאה ממנו. ואילו הגיהינום הוא להיות רחוק ממנו או להיכרת ממנו.

העבודה המרכזית בכת שלו היא להתפלל יומם ולילה לסתום את העיניים והאוזניים, להתעלם ממה שרואים, שומעים ומבינים כדי לא להתבלבל ואז ח"ו ייגזר על המאמין התמים להיפרד מאותו חולה נפש, ולהתפלל בהתמדה ובעקשנות להישאר במחלה הסגורה שהוא הקים.

את העבודה היפה שעשה רואים בתגובות הטוקבקים.

מי שנשאר היום בשובו-בנים זה בעיקר חסידים שוטים עם יציקת בטון בתוך הראש, שאולפו "לזרוק את השכל", לומר לעצמם כל היום: אני עשיו אני לבן הארמי אני עמלק, ולכן כל מחשבה שלי היא פסולה, מלאה בפניות, בשנאה בתאוות. אני מטומטם גמור, ולכן אני לא יכול להבין כלום מרבי נחמן ללא תיווכו של ברלנד.

את המערכת הפסיכופתית הזאת מנהלים משפיעים כגון גולדבלום, צנעני, שמשון וולך, וסעדה שחלקם הפנימו את שיגעון הגדלות לעומק ומצפים להתגלות בעצמם, חלקם חוששים שאם יתברר שזה נכון אז 40 שנה שהלכו לפח, מהם חוששים על מעמדם ופרנסתם, ויש כאלו שסתם לא יכולים לעמוד מול הראי ורק חוזרים לעצמם כמו מנטרה - לא ייתכן שהייתי שותף ומקים של כת מטונפת כזאת. החסידים הפשוטים פשוט אומרים לעצמם: לא ייתכן שעבדתי 40 שנה לשווא בשביל הפסיכופת הזה. יש גם כאלו שלא יכולים לסבול את המחשבה שכל השנים הם פשוט סבלו לריק, התאמצו ומסרו את נפשם, זמנם, ממונם ומשפחותיהם עבור פסיכופת. אתם מבינים אותו האיש יצר מערכות שלמות ומתוחכמות להפליא שבהם נחשב רק מי שסובל יותר: הולכים 20 ק"מ כיוון אחד לבית"ר בעצם יום השבת בשיא החום, ואחר כך נדחקים במסירות נפש להיכנס למרתף שלו, ושם עומדים צפופים אחד על ראשו של השני יותר ממאה איש בסלון צר וארוך שיכול לאכלס בקושי 30 אנשים, ואותו האיש מלהג השגות אלוקיות על נפוליאון הנרי השמיני ז'אן דארק מתובלים בכל מיני מאמרים על חובת שמירת הברית (בידיעה גמורה שאחרי השיעור הוא הולך לעשות חפוז קטן – באמת, אני לא מלעיגה ולא צוחקת, אני דיברתי אישית עם אותן נשים שהיו בחפוז לפעמים לפני השיעור ולפעמים אחרי השיעור ולפעמים זה בכלל לא היה חפוז אלא כמו בתיאור של נחמן שלום נמשך למעלה משעה) ואנשים פשוט מתעלפים לו מול העיניים ועם כל מתעלף הוא פשוט נדלק מעוצם הביטול שלהם אליו והשליטה שלו בנשמות שלהם, ומוסיף ללהג עוד ועוד עד שמישהו מהשומרים "הרשעים" או זרש יפסיקו את החוכא ואיטלולא הזאת, והוא בענוות חן מתבטל אליהם. איזה א(ע)ורות!!! איזה ד(ר)עת תורה!!! איזה שממה.

אגב, לא כתבתי כאן דבר אחד שלא שמעתי באוזני או ראיתי בעיני. אין לי שום אינטרס להמציא או לבדות עליו עלילות, כי אני ומשפחתי וחברי שעזבו אותו, חווים כבר מספר חודשים שבר גדול ועצום באמונה בכלל ובאמונת חכמים בפרט. כל הטוקבקים שמדברים בשבחו פשוט ממשיכים לחיות בתיאטרון הקדושה של משפחת ברלנד.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שי | 13/06/2013 
כל הכבוד לך!!!

ממש מעריכה את התפקחות העיניים שלך..

אני התפקחתי בזמן שהוא רצה לעשות לי פדיון נפש ב 25000 ש"ח

כשזה אמור לעלות משהו כמו 500...

כל הנוכלים...

לא כל מי שעם זקן הוא צדיק...

גם לחמאס יש זקן!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
צחי הורביץץ | 11/06/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מחאה! | 11/06/2013 
השונאים של הרב ברלנד שתולים פה בטוקבקים.. אחרי שתפסו כמה מהם במשטרה על שוחד לנשים סחיטה ואיומי רצח, הם מנסים עוד להילחם על דעת קהל בטוקבקים. חלאס, יודעים כבר איזה אנשים רעים עומדים מאחורי העלילות השפלות על הרב ברלנד, ואיך הם לא בוחלים בשום שיטה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
318 | 11/06/2013 
אחרי שגילו כבר באיזה שיטות נאלחות הם פועלים. שוחד לנשים להעליל עלילות אשת פוטיפר, סחיטה ואיומי רצח, אז מה שנשאר להם זה רק להתחבא מאחורי מקלדת וללכלך בטוקבקים.

ארור מכה רעהו בסתר!

כל המבזה תלמיד חכם, אין רפואה למכתו!

כל המוציא שם רע, אין לו מחילה עולמית!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
נעמה | 09/06/2013 
ומדין לשה"רע אסור להאמין לכלום ומאותן הלכות בדיוק גם למדנו שאם יש שמועות יש להיזהר למי שזה רלוונטי עבורו....

אבל אני רוצה להתייחס לנקודה המרכזית של דברייך שרשמת בסיפא וזה השבר האמונה! אסור, פשוט אסור שרב אחד או אפילו שניים ימוטטו את כל עולם האמונה.

"צדיקים" של שקר יש ותמיד היו בכל הדורות. גם אם נניח שהכל נכון ויש פה סיפור של חולה נפש ורשע, הרי שהוא מעולם לא היה נציגו של הקב"ה בעולם הזה. אין נבואה בדורנו כידוע...

מאחלת לך להתקשר ישירות לרבש"ע, להתפלל אליו ישירות ולהדבק בו באמת דרך צדיקי אמת מלאי ענווה ויראת ה' טהורה.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
דורותי | 07/06/2013 
אכן משכנע מאוד ואת לא מסיונרית בכלל עם הדברים שכתבת שם וברור שכל מה שנשאר לעשות זה להשיג את כתובתך כי בארץ עוץ לא מצאתי אותך וגם טוטו הכלבלב אמר (נבח ) שאין לו שמץ איפה הראש שלך אם כוונתך לשם שמים באמת בשביל זה יש בי"ד ויש כללים בתורה ובהלכה איפה אומרים משפטים כאלה בטח לא ברשת נו אולי בכל זאת המידע אמין ושווה להשתחוות אולי לך אפשר כתובת???
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אמירוס | 06/06/201327
בברסלב אף פעם לא עשו עניין מתלמיד של רבינו,

יש את הספרים של רבינו ברוך השם,

חוץ מרבי נתן שרבינו אמר עליו שהוא היהושוע שלו

כל תלמיד העביר את דבריי רבי נחמן ורבי נתן בצורה נפלאה,

למה פתאום להתפס למישהו? דע דמיון...

העיקר לדבוק בדעת רבי נחמן, כמו שדבקו החסידים הראשונים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ננחים... | 11/06/2013 
אין לך אלא שופט שבימייך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 05/06/201326
▾ דווח על תגובה זו  0 
James | 05/06/201325
גדול הדור ! מאור הגולה!

חברים , הכל קשקוש מקושקש רדו מההערצה העיוורת לאנשים!

מדובר בעבודה זרה פרקסלנס !
▾ דווח על תגובה זו  0 
ב | 05/06/201324
מילה רעה על הרב ה ירחם אליו

אין לדעת מה קרה לא חסר לרב מתנגדים הההה

שבו בשקט פחדנים לכו תגידו לו את זה בפנים

את כול הג'ורה שאתם פותחים פו פחדנים שמרו את הדעות

החולניות שלכם בראש הההה ואני לא חסיד של הרב רק מכיר שהוא צדיק

וקדוש זהו אפילו לא הייתי בשיעור שלו

אבל אני לא מעז לכתוב דברים שעמי ארצות מסכנים פו כותבים

תתבישו !!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
318 | 05/06/201323
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חסיד | 05/06/201322
יש לי הרגשה שהוא המשיח...

ואני לא ברסלב

צריכים להיות מוכנים כי

הגאולה תבוא בפתע!!!

ואם לא נהיה מוכנים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא משנה | 04/06/201321
ימות השיח שאשכנזים שרים אעופה אשכונה של המרוקאים .
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא משנה | 04/06/201320
ימות המשיח אשכנזים שרים אעופה אשכונה של המרוקאים
▾ דווח על תגובה זו  0 
נחמן | 04/06/201319
מי שמדבר או חושב משוא הכי קטן על הצדיק הזה אני לא מקנא בגהינום שלו,הזהרו בגחלתן של תלמידי חכמים שאין רפואה למכתו
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריה | 04/06/201318
▾ דווח על תגובה זו  0 
שבתאי צבי 2 | 04/06/201317
שבתאי צבי 2
▾ דווח על תגובה זו  -4 
אבי | 07/06/2013 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
סימצ'ה | 04/06/201316
ה יגן עליך רבנו

הרב צדיק יסוד עולם

כולם אוהבים אותך רבנו
▾ דווח על תגובה זו  0 
מזרחי | 04/06/201315
שישירו שיר מזרחי לכבוד המדינה שבה הם נמצאים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מזרחי | 04/06/201314
שישירו איזה שיר מזרחי לכבוד המדינה שבה הם נמצאים
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעון | 04/06/201313
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דן סגל | 04/06/201312
הרב יקדש את אדמת מרוקו, כדי שיוכל להקהיל קהילות ללא חשש גיוס לצבא, וללא צורך לעבוד.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מתחבא | 04/06/201311
עשרות אנשים ועדיין קוראים לזה מקום מחבואו....
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ניצנצ | 04/06/201310
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חרדי1 | 04/06/2013 
למה לך ללכת על גחלים
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אלירן | 04/06/20139
אשריו ואשרי חלקו שהוא מקבל גלות בשביל עוונות של העולם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ניקל | 04/06/20138
▾ דווח על תגובה זו  0 
שרוליק | 04/06/20137
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירן | 04/06/20136
איזה צדיק.....הרב שר על כל הצדיקים....
▾ דווח על תגובה זו  0 
המלאך רפאל | 04/06/20135
שחכתם לספר על החשדות הכבדות נגדו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מיר | 04/06/2013 
וגם אם כן ח''ו כל אדם יכול לחזור בתשובה

ולהמשיך להיות צדיק גדול

מבינה חוקית זה משהו אחר,

אבל מבחינה רוחנית הוא אותו אדם קדוש אם חזר בתשובה שלימה

אם אדם שנפל זה לא אומר כלום

ואני לא אחד שיש לי קשר לחסידות בכלל
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמוליק ברמן | 04/06/2013 
אי אי אי מה התקשורת הקלוקלת עושה לבן אדם...

בושה וחרפה...

חזור בך...

מנוול
▾ דווח על תגובה זו  0 
דניאל  | 04/06/2013 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יודא | 04/06/20134
אם יש כ"כ הרבה חסידים שטסו בשבילו עד מרוקו אז כנראה שיש לו עוד כמה אלפי חסידים בארץ
▾ דווח על תגובה זו  +1 
משה | 04/06/20133
מוזר מאוד!! הרב ברלנד נראה שש ושמח כאילו הוא בארץ ולא קרה כלום ................ כנראה שבאמת הכל סתם עלילות!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יצחק | 04/06/20132
אני לא מכיר את הרב הזה אישית, אבל רק מלראות אותו בודיאו רואים שזה צדיק אמיתי!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
א.מ | 04/06/20131
▾ דווח על תגובה זו  -2 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"