תאריך:  ב' באב תשעג 2013-07-09
אורך: 01:14
המאבק בחיילים ובצה"ל הופך למתקפה אלימה של ממש: עשרות קיצוניים תקפו הערב חייל שנקלע לשכונת מאה שערים. כוחות גדולים של משטרה שהוזרמו למקום, חילצו את החייל, כל זאת תחת מטח של אבנים • 4 בני אדם נעצרו, והקשת הפוליטית גינתה. נתניהו: "ננקוט ביד קשה" • צפו בתיעוד מהזירה (חדשות, חרדים)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
כ | 22/07/201399
שעלה היטלר ימ''ש על הכיסא והתחיל להסית נגד היהודים נחמנו את עצמנו שזה בסך הכל פוליטיקה והוא רק רוצה להתבסס והכל יהיה טוב, ולדאבוננו יצא מה שיצא, רבותי השואה הרוחנית כבר התחיל בוער פה אש!!!

יש כבר מאות מתדרדרים מבתים חרדים שמשרתים בצה''ל שוחטים הורגים ושורפים נשמות קדושות !!! השואה בעיצומה ויש כאלו שעדיין יכולים לומר גם הם יודעים שהבחורים לא יתגייסו, זה בסך הכל אמצעי לסחוט עוד כספים לצה"ל, בעידן של קיצוצים, לפני שבוע היה ט' באב אני לא כל כך מורגל לבכות אבל כשהגעתי לפסוק נביאיך חזו לך שוא ותפל...ויחזו לך משאות שוא ומדוחים,

נזכרתי הרוגע שלפני השואה ופרצתי בבכי מאין הפוגות ,במצב כזה השואה בוער בשיאו ויש כאלו ביניהם רבנים וראשי ישיבות שמנחמים את הציבור בשטויות ,אחרים קצת יותר רצינים מייעצים להתחזק קצת בלימוד התורה וכו' ותו לא!

רבותי כשיש שריפה לא עומדים שאננים לא רצים לבית כנסת ללמוד עוד קצת בערבי שבתות, לוקחים דליים רצים לנהר ומכבים את השריפה, רבותי בוער שריפה ! הצילו ! הצילו!

גם יש לי חבר טוב שהלך לשרת בצבא,והוא אמר לי אז בהתחלה שהוא הלך לשם שהכל שם כשר וצנוע ועל דרך התורה.

לדאבוני לאחר תקופה קצרה התחיל להתדרדר בלי שהוא שם לב והיום כבר לא ניתן להכיר אותוממה שהוא היה לפני 3 שנים פשוט נורא ואיום הוא אומר לי שהיום יש שם נשים ועוד כל מיני מרעין בישין שאין כאן המקום להרחיב ולא כמו שהבטיחו להם בהתחלה אבל הבעיה הגדולה שהיום מתוך שהוא עמוק בתוך הטומאה הוא כבר לא רואה בכל הדברים האלו בעיה בכלל שומו שמיים הם פשוט רוצים להמיר את דתנו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אניה | 21/07/201398
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי חקק | 15/07/201397
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אביהוא | 14/07/201396
בס"ד

אחים יהודים

די לשנאה!!!

די להכות את הקב"ה

די להחריב את בית המקדש

די לשפוך דמים

תאהבו אחד את השני

הרי כולנו יהודים!!

ואני מבקש ממי שמרגיש את הקשר היהודי בין כולנו להפיץ הודעות כאלו ברחבי אתרים וברחבי הרחובות P(בעזרת כרוזים, שלטים, דיבורים, שיעורים, דברי תורה ועוד...)

בואו נגרום נחת רוח לקב"ה

קדימה!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ללללל | 11/07/201395
מה שאדם מקבל מרבו זה מה שהוא עושה אדמו"רים שוטים שכל מה שמעניין אותם זה כסף כבוד וקיגלים במקום לעבוד את ה' באמת
▾ דווח על תגובה זו  0 
ט.נ. | 11/07/201394
אני בספק אם זה סיפור אמיתי מציגים אותו כחייל חרדי אבל האימה שלו נתנה ראיון והיא בכלל לא חרדית!! צריכים לחקור את העניין.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאור. | 14/07/2013 
המשטרה והתקשורת.בדוק.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלום זגורי | 12/07/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 11/07/201393
▾ דווח על תגובה זו  0 
לה' ? מאאאוד... | 10/07/201392
▾ דווח על תגובה זו  0 
משהואחר | 10/07/201391
▾ דווח על תגובה זו  0 
עדיין שפויה | 10/07/201390
אני לא מתקרבת לשם, שכונה מסריחה מהזבל ומהאנשים
▾ דווח על תגובה זו  +1 
עבדעללה | 15/07/2013 
יותר גרועים מאיתנו....
▾ דווח על תגובה זו  0 
בשכונה | 15/07/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אופק | 10/07/201389
אפילו אני אישה דתייה עם כיסוי ראש ומזדעזעת מהכתבה בושה וחרפה לחרדים שזה מה שהם עושים !!!

אין להם גבולות!! זה תוצאה של חרדים שחושבים רק על עצמם ובכלל לא מקימיים את התורה של הקב"ה!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 10/07/201388
לדעתי כמו שמישהו שמסרב להביא גט ובית הדין מכים אותו בכדי שיתן גט לאישתו - כי הוא באמת רוצה אבל יצר הרע מפריע לו

כך החיילים. אין-מה-לעשות החיילים שנכנסים למאה שערים במדים במיוחד חרד"קים (חרדים ללא דעת) שווה ערך לשיקצא שנכנסת בלבוש מינימאלי למאה שערים.

וכל הכבוד לדה-לגיטימציה בקהל החרדי!

חייל שהוא חרדי - לפני שנכנס לשכונה חרדית צריך להחליף לאזרחי !
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהודי | 11/07/2013 
אני יכול להבטיח לך שמי שהכה או צעק על החייל אין לו חלק לעוה"ב ויש לי אינספור מקורות לזה. כנראה שלמדת רק גיטין. תלמד עוד קצת.

כיום אין בית דין שהוא בגדר של בית דין של פעם שיכול להכות עד שיתן גט לאישתו או להכות בכלל. וכלל דיני בתי הדין של היום הם נכנסים לגדר "פשרה". תלמד תחכים.

דבר שני. הכי פשט שיכול להיות. משה רבנו כבר אמר " רשע! למה תכה רעך" איזה מקום בעוה"ב יש לרשעים?

בפרשת קדושים כתוב: "ואהבת לרעך כמוך"

עוד מעט ט' באב, אני מאוד מקווה שאתה גם רוצה שבית המקדש כבר ייבנה. כל עוד חרדים, עובדי ה' בלבבם ישנאו את אחיהם הוא כנראה לא יבנה, וכנראה גם שהם לא לגמרי עובדי ה'.

ודבר אחרון אל תשכח אחי שכל חייל עוסק בסצווה של יהרג ובל יעבור של "לא תעמוד על דם רעך" כך שבכל שעה הוא פטור מכל המצוות. שהעוסק במצווה פטור מהמצווה. ולכן הוא נקרא צדיק. כי מקיים מצוות גם לפי מי שאומר שמצוות צריכות כוונה, כי הוא מתגייס לצבא על מנת שלא יעמוד על דם רעהו.

כך שאין כל סיבה גם לבית דין של פעם להכותו. אלא רק לשבחו.אולי אתה עומד על דם רעך? אולי אתה עובר על לאו?

אם אתה רוצה עוד מקורות תגיב... אביא לך מהתנ" מהמשנה מהברייתות מהשס בבלי ירושלמי ראשונים אחרונים, מה שתרצה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דודי | 10/07/201387
רבותי, אני מתחנן לפניכם, תרגעו! השמאל הישראלי רק מחכה שיהרגו איזה חייל חרדי ואז ישמיצו אותנו בכל עמוד חשמל ובכל רחבי העולם, והם מומחים כבירים לזה. היזכרו נא לפני שנים נהרג בהפגנה של השמאל בחור בשם "אמיל גרינצייג", הם השתמשו בו שנים על שנים בלי רחמים ובלי הפסקה כיד ה' הטובה עליהם, אז חברה, חוסו נא על נפשותינו עיזבו אותם לנפשותם. צריך להוקיע את כל הפרובקאטורים "הכביכול חרדים הללו" שדואגים לנו, בעוד והם מרפים את ידינו. ממילא המצב רגיש, ועל סף שריפה. יאיר לפיד וחבריו מחכים לנו ממש בפינה, ומצפים לטרף קל כדי לכסות על כשלונם.

מצד שני, הכתובת, ביבי, רשומה על הקיר!!! אתה, ולא איש אחד אחר, אחראי לשפיכות הדמים הזאת. אתה, ביבי, קיבלתי לראשונה החלטה שיהודים באר"י ייעצרו על עוון לימוד תורה, כבנו של בן ציון נתניהו, ההיסטוריון הגדול, לך אל דפי ההיסטוריה היהודית, ותראה על יד מי אתה רוצה לעמוד, הלא הסכם שלום אחד עוד לא הבאת על ישראל, ותנופה כלכלית גם לא, ורגיעה במצב גם לא, אז האם על זה תהיה תפארתך, להוביל יהודים אחרי אלפיים שנות גלות, אל הכלא. בוש והכלם!!! ההיסטוריה תשפוט אותך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן סגל | 10/07/201386
מדינה ציונית בשטחים בהם גרים הציונים, ומדינה ערבית חרדית במזרח והעיר והשכונות החרדיות. ליצור חיץ כפי שהיה לפני ששת הימים.הצבא והמשטרה לא יכנסו לחלק הערבי חרדי. שם יהיו משמרות הצניעות של בד"ץ והמופתי.המדינה תחסוך מליארדי ש"ח המשולמים כל חודש לחרדים ולערבים.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אליהו זאדה | 10/07/201385
כל אותם מחממי כיסאות שמרימים את ידם נגד אנשי הביטחון הקדושים כולם אינם מלומדי התורה וזה ברור לגיס אותם ומאר למען יקום פה דור של אהבי ישראל והארץ כל עוד לא יבינו מנהגי החרדים שצריך לתקן את המפגע החמור הזה בסופו של דבר יפגעו אותם שבאמת תורתם אומנותם וגם להם צריך לעשות מסלול אסדר מקוצר הם לא פחות טובים מיושבי הישיבות הגבוהות של ההסדר

ב"ה הגיע הזמן שיתוקן העול ושנאת האחים תשתנה לאהבת ישראל דרך ארץ קדמה לתורה כולה

לכבוד בית משיח צדקנו במראה בימנו אמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו זאדה | 10/07/201384
מקובל עלי שמי שתורתו אומניתו ישב ומישך בלימודי הקודש ( או גם מסלול הסדר) אבל כל אותם וישנם רבים שכל מגמתם היי להתבדל מהעם היהודי ולהפיל את הנטל של קידוש ה' של הצדיקים שבמדים ועוד לפגע בצורה של שנאת חינם לשמה

אותם פורעים אינם מיושבי בית המדרש אלה מחממי כסות בטלנים

מחובתנו לגרום שיגויסו ורק למען ילמדו דרך ארץ אהבת הארץ והאדם וכמו שכתוב דרך ארץ כדמה לתורה למען יקום פה דור ישרים אמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
כתב בספר הקדוש "קול התור" להגר"א (פרק ב), שכל הנלחמים עם המתמסרים למען כיבוש ובנין ארץ ישראל, אפילו אם הם צדיקים באופן כללי, מעורבת בהם קליפת ערב רב שהיא המדברת מתוך גרונם, וקליפת הערב רב פועלת רק בדרך של אחיזת עינים ובעקיפין [= שהעינים נאחזות ונפחדות מהמצגת שוא שהרודפים מציגים, כאילו רק הם הקנאים והצדיקים, וכאילו רק הם מדברים בשם התורה, ובאמת שבתחום הזה הם תועבת ה', כי הם "קליפת מרגלים, קליפת ערב רב, וקליפת עמלק", כמבואר כל זה בספר הקדוש הנ"ל, וממילא אסור להתפעל מהם], לכן המלחמה בערב רב היא המלחמה הכי קשה ומרה, ועלינו להתגבר בכל שארית כוחנו במלחמה זו, וכל מי שאינו עוסק בפועל במלחמה נגד הערב רב נעשה ממילא שותף לקליפת הערב רב, ויהיה מי שיהיה, מוטב לו שלא נברא. עד כאן לשונו של הספר הקדוש "קול התור".
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בקול התור להגר"א כתוב: שעיקר הכוח של הערב רב הנ"ל הוא בשערי ירושלים, וביחוד אפתחא דקרתא שעל קו הבינים המערבי" (וזה כל מיני מקומות שסביבות "מאה שערים" בימינו, וכדלהלן).

*

בספר "מוסד היסוד" (ח"ג פ"ח הערה 8, עמ' 269), מפורטים כל המקומות שנקראים "פתחא דקרתא" ששם עיקר הכוח של הערב רב וכנ"ל, והם: הצד המזרחי של שכונת "אבן ישראל", והבנין החדש של ביה"ח "ביקור חולים", כל הבנינים של הצד המערבי של "רחוב שטראוס", וגוף ה"בנין שטראוס", ושכונת "בתי ויטנברג", והבתים הסמוכים לצד המערבי של שכונת "מאה שערים", ושכונת "שערי פינה", והצד המזרחי של שכונת "בתי הבוכארים".
▾ דווח על תגובה זו  +1 
המתנכלים לנח"ל החרדי צריכים לפחד על עצמם מ"הזהרו בגחלתן", וזהו עפ"י מה שכתב הגר"ח קנייבסקי שליט"א.

"בעזה"י כ"א סיון תשע"ב.

הנה הנהגת הדור מסורה כיום למרן גאון ישראל הגראי"ל שטינמן שליט"א... והנה חובה לכל לציית לכל מוצא פיו של מרן שליט"א, ***והזהרו בגחלתן***, ובזה מקיימים מ"ע ועשית ככל אשר יורוך". ע"כ.

והנה, כשתקפו את הג"ר יהודה סילמן על דבר שעשה עפ"י הוראת הגראי"ל, אמר לו הגראי"ל: "הם לא תוקפים אותך, אלא הם מכוונים לתקוף אותי", וא"כ בודאי שבכלל זה, מי שתוקף את הנח"ל החרדי ההולכים עפ"י הוראת הגראי"ל שטיינמן, הוא פוגע ישירות בהגראי"ל, ובודאי שהוא בכלל "הזהרו בגחלתן".
▾ דווח על תגובה זו  +1 
הגר"א אומר שמי שמתנכל לכיבוש ארץ ישראל יש בו רוח של עמלק, שהרי כתוב 'זכור את אשר עשה לך עמלק.. אשר קרך בדרך', ומיד אח"כ כתוב 'והיה כי תבא אל הארץ', ללמדך שבכל דור ודור, עמלק נלחם באלו שעמלים למען שיבת ציון וארץ ישראל.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שעל זה אמרו חז"ל (כתובות סז,ב), נוח לו לאדם שיפיל אדם עצמו לכבשן האש ואל ילבין פני חבירו ברבים, ורבינו יונה בשערי תשובה (שער ג, קלט) סובר שזה מאביזרייהו דשפיכות דמים.

ואין להם חלק לעולם הבא, וכמו שאמרו חז"ל על הַמְכַנֶּה שֵׁם לַחֲבֵירוֹ, וְהַקּוֹרֵא לַחֲבֵרוֹ בְּכִנּוּיוֹ, וְהַמַּלְבִּין פְּנֵי חֲבֵירוֹ בָּרַבִּים, וְהַמִּתְכַּבֵּד בְּקָלוֹן חֲבֵירוֹ - שאין להם חלק לעוה"ב.

וכמו שאמרו חז"ל (סנהדרין קז.) "ובצלעי שמחו ונאספו, נאספו עלי נכים.. קרעו ולא דמו - אמר דוד לפני הקב''ה, רבש''ע, גלוי וידוע לפניך שאם היו קורעין בשרי לא היה דמי שותת (מפני שבשעה שמלבינין פניו של אדם, דמו מתכנס פנימה), ולא עוד אלא בשעה שהם עוסקין בארבע מיתות ב''ד, פוסקין ממשנתן ואומרים לי, דוד הבא על אשת איש מיתתו במה? אמרתי להם: הבא על אשת איש מיתתו בחנק ויש לו חלק לעוה''ב, אבל המלבין פני חבירו ברבים אין לו חלק לעולם הבא".
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אוי להם שהם נכשלים באיסור של "יהרג ואל יעבור", כמי שעובר על עבודה זרה גילוי עריות ושפיכות דמים, שאפילו אם אדם עומד בשערי מות רח"ל, ויש לו אפשרות להינצל ע"י שיחליש את הרוח והעוז של כובשי ארץ ישראל – יהרג ואל יעבור, כי "כיבוש ארץ ישראל" – היא מצוה של מסירות נפש.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שמי שמלבין פני חיילים אין לו חלק לעוה"ב, וגם הג"ר שמואל אויערבך פירסם מכתב (בח' תמוז תשע"ג) נגד ביזוי חיילים.

אז מי יכול להעיז ללכת נגד כל גדולי הדור ולהתיר לעצמו שפיכות דמים.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שום צד כאן, לא יוצא נקי:

החיילים - מוכים

והסקריקים, ושולחיהם, וכל תומכיהם (גם בטוקבקים) - יוכו בידי שמים, ולא יצאו נקיים.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אין מי שהורס את עולם התורה, כמו הסיקריקים ודומיהם.

וזה מה שנותן לחילוניים את המוטיבציה הכי חזקה להרוס את עולם התורה, וכמו שאמר נתניהו: "התשובה הטובה ביותר לפורעי החוק הללו היא מספר המתגייסים החרדים שגדל משמעותית בשנים האחרונות ויגדל עוד יותר בזכות ההחלטה שקיבלה הממשלה בתחילת השבוע על הגברת השוויון בנטל".

מהרסיך ומחריביך ממך יצאו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מגב. | 14/07/2013 
שמושכר ע"י האתר הצבוע הזה להסית נגד הצבור החרדי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
כדי להילחם בעם ה', תפחד מיום הדין.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי מאמין! | 10/07/2013 
כאן המשטרה עצמה מודה שלא תקפו פיזית אלא רק מילילת

ותראה באיזה הגדרות אתה כבר מגדיר אותם.

ואילו אצלכם בהיתנתקות היה:

זריקת בלוקים וחומצה על חיילים ושוטרים,

הבערת צמיגים וחסימת צמתים בכל הארץ,

קריאה לסירוב פקודה,

וכי בשביל יישוב ארץ ישראל מותר הכל ואילו כאן על גזירות שמד נגד היהדות אנחנו צריכים לשבת בשקט???

אגב מה שנתניהו אמר שווה כקליפת השום, היום כולם מודים שאדרבא ההתקפות שלהם גורמות בדיוק ההפך - שאנחנו מתבצרים יותר בתוכינו ב"ה ומתרחקים מהתבוללות בחברה הישראלית ה"י
▾ דווח על תגובה זו  0 
כי תמיד אתה מתיר את דם החיילים, ועכשיו אתה עושה עצמך צדיק שרק בגלל שזה היה מילולי - לכן זה בסדר.

ב. בגירוש גוש קטיף - האלימות נגד השוטרים היה כפי התורה, כי מלחמת כיבהוש ארץ ישראל הוא גם נגד יהודי שמתנכל לארץ ישראל, ובמקרה דנן זה גם אתה שמחליש את כובשי ארץ ישראל, תפחד מיום הדין, תפחד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בתורה כתוב שאסור לתקוף חיילים, נקודה!!!

אל תעשה לי חשבונות זולים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
b200 | 10/07/201372
למה המשטרה לא עוצרת את מארגני קמפיין החרדקים??

הכל מתחיל משם!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 10/07/201371
▾ דווח על תגובה זו  0 
קקר גדול | 22/07/2013 
שעלה היטלר ימ''ש על הכיסא והתחיל להסית נגד היהודים נחמנו את עצמנו שזה בסך הכל פוליטיקה והוא רק רוצה להתבסס והכל יהיה טוב, ולדאבוננו יצא מה שיצא, רבותי השואה הרוחנית כבר התחיל בוער פה אש!!!

יש כבר מאות מתדרדרים מבתים חרדים שמשרתים בצה''ל שוחטים הורגים ושורפים נשמות קדושות !!! השואה בעיצומה ויש כאלו שעדיין יכולים לומר גם הם יודעים שהבחורים לא יתגייסו, זה בסך הכל אמצעי לסחוט עוד כספים לצה"ל, בעידן של קיצוצים, לפני שבוע היה ט' באב אני לא כל כך מורגל לבכות אבל כשהגעתי לפסוק נביאיך חזו לך שוא ותפל...ויחזו לך משאות שוא ומדוחים,

נזכרתי הרוגע שלפני השואה ופרצתי בבכי מאין הפוגות ,במצב כזה השואה בוער בשיאו ויש כאלו ביניהם רבנים וראשי ישיבות שמנחמים את הציבור בשטויות ,אחרים קצת יותר רצינים מייעצים להתחזק קצת בלימוד התורה וכו' ותו לא!

רבותי כשיש שריפה לא עומדים שאננים לא רצים לבית כנסת ללמוד עוד קצת בערבי שבתות, לוקחים דליים רצים לנהר ומכבים את השריפה, רבותי בוער שריפה ! הצילו ! הצילו!

גם יש לי חבר טוב שהלך לשרת בצבא,והוא אמר לי אז בהתחלה שהוא הלך לשם שהכל שם כשר וצנוע ועל דרך התורה.

לדאבוני לאחר תקופה קצרה התחיל להתדרדר בלי שהוא שם לב והיום כבר לא ניתן להכיר אותוממה שהוא היה לפני 3 שנים פשוט נורא ואיום הוא אומר לי שהיום יש שם נשים ועוד כל מיני מרעין בישין שאין כאן המקום להרחיב ולא כמו שהבטיחו להם בהתחלה אבל הבעיה הגדולה שהיום מתוך שהוא עמוק בתוך הטומאה הוא כבר לא רואה בכל הדברים האלו בעיה בכלל שומו שמיים הם פשוט רוצים להמיר את דתנו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישורון | 10/07/201370
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישורון | 10/07/201369
▾ דווח על תגובה זו  0 
זעם ה' | 10/07/201368
אני תפילה שאחרי צום ט' באב בורא עולם יעשה צדק וינער את שונאי התורה והחרדים שלא ידעו מהיכן להתחיל ואיך לגמור.

ה' ילחם את מלחמת התורה , ויושיע טוצנו מהכופרים הציונים הרפורמים וצהר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שועל המדבר | 10/07/201367
הם
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 10/07/201366
יאיר,,,גרמת שנאה גדולה בעם ישראל המפלה שלך מובטחת.

אני אישית ביטלתי עסקה גדולה עם חילוני,, לא משנאה ח"ו ,אלא אני מעונין להתחיל חרם ,על כל פרנסה חילונית ,ורק ככה תבינו, רק אם נפגע לכם בכיסים ,ועם כל החרדים יצטרפו לחרם על מה שניתן להחרים המצב ישתנה ,יש בשוק הרבה תחליפים כמעט לכל המוצרי צריכה החיוניים,וגם מה שכן חייבים לקנות מכם נעשה לכם תרנות חצי שנה לא קונים תנובה וחצי שנה לא קונים שטראוס וכ'ו
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנחם | 10/07/201365
אתם לא מבינים שכל חרדי שמתחייל במצבינו העכשווי הרי הוא בגדר מתייוון,

ואני דווקא עד לפני כמה חודשים תמכתי בחרדים שיש להם קושי ללמוד בישיבה/כולל שילכו לצבא,

אבל עכשיו אנחנו בגדר גזירת שמד וכל חרדי שהולך ס״ה מחזק את ידי לפיד ובנט.

אל תשכחו שרק לפני שבועיים קראנו בתורה על פנחס שהרג את הנשיא החוטא ואת המדינית, וכולנו אמרנו לעצמינו בלב: כל הכבוד לפנחס, הוא הציל את עם ישראל ממגיפה ואבדון בזכות גבורתו.

ומה עכשיו??? פתאום אנחנו תמימים??? פתאום הקנאות זה פשע???

צריך להוקיע מתוכינו את כל החיילים החרדים (החדשים, הישנים לא אשמים)

ולהראות לעוכרי ישראל שלא רק שלא יצלחו לגייס את החרדים, אלא אפילו אלה שרצו להתגייס כבר לא יירצו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יששכר | 10/07/201364
כשנשאל ר' יששכר דוב רוקח זצ"ל על מי צריך לכוון בברכת ולמלשינים, הוא ענה כי יש לכוון על הציונים ועל המזרחים. וכמה שהוא צדק !!! כמובן שיש הרבה מה להרחיב בנושא, אך לא כאן המקום.

רק אציין עוד עניין אחד - ר' אלחנן וואסרמן הי"ד טען כי אלו הלוקחים כסף מן הציונים כפופים ומשועבדים להם לעשות.

האלה רשעים, אין להם יראת שמים, לא מקנא בגיהנום שלהם על החילול השם שהם עושים כל הזמן רצונם
▾ דווח על תגובה זו  0 
אסף | 14/07/2013 
מעניין למה הישיבות החרדיות לוקחות כסף מהציונים??

למה הכוללים לוקחים כסף מהציונים??

למה אתם לוקחים קיצבאות מהציונים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
חושך מצרים!! | 10/07/201363
▾ דווח על תגובה זו  0 
-- | 10/07/201362
׳ואהבת לרעך כמוך׳ מסכן החייל ששומר ונותן למדינה ולבטחונם של הילדים שלהם.

מה ההבדל בין שהיה נכנס לשכונה ערבית לשם? ביזיון של ממש

הלו תתעוררו החיילים יהודים דם מדמכם!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
yosefcohen63 | 10/07/201361
הסתה של העורך הזה נגד הצבור החרדי.שימו לב לכותרות ומשפטי השטנה נגדו.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהודי | 10/07/201360
מדינת היהודים - וכאלו הקורים לעצמם "יהודים" !
▾ דווח על תגובה זו  0 
אתאיסט | 10/07/201359
▾ דווח על תגובה זו  0 
פינחס | 10/07/201358
צריך לגנות כל תופעה פסולה כזאת אצלינו ברור שאלה שפגעו בחייל הזה הם לא חרדים אמיתיים אלה ליצנים שעושים שם רע לציבור שומרי התורה והמצוות

אבל אני גם לא מאשים אותם כי זה התוצאות של גזירת הגיוס שעושים לבני הישיבות אני כמעט בטוח שח''ו הדבר הזה יקרה שינסו לגייס עוד בני ישיבות החרדים האלה יעשו בלגן.

ברור שצריך למחות ולעורר צעקות במחאות ולהראות שאנחנו חסים על כבוד תורתינו הקדושה אבל ח''ו לפגוע ביהודי אחד.

אנחנו צריכים לחשוב על מה גרם לחורבן בית המקדש יהי רצון שביינה במהירה בימינו אמן!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
שנאת חינם... | 10/07/201357
▾ דווח על תגובה זו  0 
מה היו עושים... | 10/07/201356
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעל | 10/07/201355
ראו דוגמא איך מחנכים ילד לשנוא ועוד יהודים

מעניין איך הם מפרשים לא תשנא את אחיך בלבבך?

ילד רואה את אבא שלו מקלל, מרים יד ,ויוצא משליטה ועל מה?

ראה חייל ! מישהו לא כמוהו שרק עבר ברחוב בלי להזיק לאיש

תסבירו לי בבקשה איך אפשר לקרוא ליהודי נאצי??????????ה

אני יודעת שלא כל החרדים מהזן הזה כי יש לי במשפחה הרבה חרדים אנשים טובים שיש להם אהבת ישראל, עזרה לזולת אז אני לא מכלילה.

אבל לכם המטומטמים שקוראים לעצמם חרדים ולא ראויים לתואר

יש לי להגיד משהו חשוב - ר"ה ויום הכיפורים קרובים לא יעזרו לכם כל הנדנודים בביה"כ , לא הכפרות וגם לא הצדקה

בין אדם לחברו יום הכיפורים לא מכפר , מרחמת עליכם שאלו המעשים שלכם ואלו העוונות שאיתם תגיעו לדין.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 10/07/201354
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר שמעון | 10/07/201353
אני מסופק ביהדותם של האנשים הללו שכביכול מתחזים לחרדים .לשלוח אותם ליריחו אצל אוהביהם

בושה לעם ישראל שישנם כאלו בתוכינו וצרך לטפל בהם כפי שמתפלים בטרוריסטים ואין למדינה לוותר להם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
קוקול מ | 10/07/201352
▾ דווח על תגובה זו  0 
בעל תשובה שסבל | 10/07/201351
▾ דווח על תגובה זו  0 
עבד ה' | 10/07/201350
"אוי להם מיום הדין אוי להם מיום התוכחה"
▾ דווח על תגובה זו  +2 
מנהל האתר | 10/07/201349
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהודית | 09/07/201348
כמה עצוב שאח נלחם באחיו.אלה לא בסדר, ואלה לא בסדר.אבל מלחמת אחים??????????? כך, במדינת היהודים??????????
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבות | 09/07/201347
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכל | 10/07/2013 
זו לא תורה שאין עימה מלאכה!זו לא תורה ולא מלאכה!

אלו אנשים בטלנים!!כמובן שלא לומדים תורה!

פשוט משועממים,חסרי מעש, וזה מביא אותם להתנהגות כזאת.

זה ממש לא מציג את הציבור החרדי, זה השוליים של השוליים

כמו שיש בכל מגזר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנהל האתר | 09/07/201346
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רבקה  | 09/07/201345
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעון | 09/07/201344
לדעתי יש כאן שני אלמנטים שונים, אחד, לפני הכניסה של המשטרה למאה שערים, כאשר החייל הותקף, אני לא יודע איך הוא הותקף ומה חומרת פגיעתו ועל ידי מי הוא הותקף, יכול להיות שעשו עסק גדול ממשהו קטן, ולא שזה מותר, אבל מזה שהחייל נכנס לפאניקה זה עוד לא אומר שהכותרת צריכה להיות טרור במאה שערים.

אלמנט שני הוא, לאחר שהמשטרה הגיע, הרי ברור שמה שהמשטרה הגיע בכוחות גדולים הוא רק בגלל שזה חרדים, כן ואני כותב זאת שוב, רק משום שמדובר בחרדים, אני הייתי באוטובוס מוקף עם המון ערבי זועם שזרקו לתוך האוטובוס אבנים ובלוקים, ואנשים חטפו וכשהתקשרתי למשטרה והתחננתי שישלחו עזרה, הם שאלו שאלות, ושום שוטר לא הגיע, וזה דבר ברור שכל אחד רואה יום יום, כשתופסים גנב או שודד, כמה זמן מחכים, ולבסוף מגיע איזה שוטר עלוב וכאן הגיעו שוטרים שלא רואים במקרי חרום, לכך שלא יתלוננו על מה שצעקו להם ואיך שהתושבים הגיבו, הגיע הזמן לומר ברור, גם הפוליטיקאים החרדים, לא שייך לדכא ציבור שלם, יום יום, בכל תחום ובכל צעק, ולבסוף לצפות מהם שיתנהגו אליכם בכפפות משי. יש גבול גם לתגובה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשמעון, שמע... | 10/07/2013 
כלל כמה השתתפו ומה היתה עוצמת התקיפה.

כמו שגם תקיפה בודדת של ערבי בעיר העתיקה תיקרא טרור, בדיוק אותו דבר.

מבין?

וכמו שאתה התחננת לעזרה "רק" כי זרקו עליך אבנים באוטובוס, כך גם החייל. מבין?
▾ דווח על תגובה זו  0 
די לתמימות | 10/07/2013 
לא לבוש כמוהם אז כל עוד שאולי ילד קטן זרק אבן לא צריכים לשלוח מאתיים חיילים בלי תשאול להיכן שרק תגיד להם בתוך ישראל מידיעה כשניידת שוטרים נמצאת בשכונה ערבית ואדי גוז או שח גראח ליד קבר שמעו הצדיק הערבים לא צועקים נאצים ולא זורקים עליהם אבנים אבל במאה שערים כן וזה אפילו בתור מצווה
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 09/07/201343
כמעט בכל פעם שמדברים על הצורך ללמד את תלמידי הצבור החרדי ליב"ה וכיו"ב, שומעים ח"כים חרדים או נציגים אחרים מדברים על כך שבציבור החילוני יש אלימות ואלכוהוליזם, ומי הם שילמדו אותנו מה זה חינוך. אבל שוכחים שגם להכות חייל, ולזרוק אבנים וטיטולים על שוטרים, זו אלימות לכל דבר ועניין (שלא לדבר על כמות השתייה בישיבות ב"התוועדויות" למיניהן, כאילו זה לא אלכוהול). הגיע הזמן שנכיר בכך שאלימים יש בכל קבוצת אוכלוסיה, וגם בתוכנו פנימה יש הרבה עבודה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אל תדבר סתם | 10/07/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתנחל  | 09/07/201342
המתנחלים סופגים בכל יום בכל שעה ושעה אבנים מערבים וכאשר זורקים בנים על אדם אחד (יהודים ישר מתחילים לנקוט בצעדים אלימים ואצלנו רק מבטיחים הבטחות שיטפלו בזה שידאגו שזה לא יחזור על עצמו שוב.
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 09/07/201341
למה כשערבים זורקים אבנים,אין נוכחות כזו מרשימה של שוטרים וצלמים?=נאצים אנטישמים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אין | 09/07/201340
כשנשאל ר' יששכר דוב רוקח זצ"ל על מי צריך לכוון בברכת ולמלשינים, הוא ענה כי יש לכוון על הציונים ועל המזרחים. וכמה שהוא צדק !!! כמובן שיש הרבה מה להרחיב בנושא, אך לא כאן המקום.

רק אציין עוד עניין אחד - ר' אלחנן וואסרמן הי"ד טען כי אלו הלוקחים כסף מן הציונים כפופים ומשועבדים להם לעשות.

האלה רשעים, אין להם יראת שמים, לא מקנא בגיהנום שלהם על החילול השם שהם עושים כל הזמן רצונם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
תרתי למה לי | 10/07/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
נחמן | 09/07/201339
ולמתיוונים החרדק"ים
▾ דווח על תגובה זו  +1 
לללנד | 10/07/2013 
יכבשו את מאה שערים ויאנסו אותך ואת אשתך ויעלו את כולכם באש.

צריך לספח אותך לאשף
▾ דווח על תגובה זו  -1 
גאה בטיפשותו | 10/07/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אתה ציוני | 10/07/2013 
נכון!לא רק זה, צריך להתארגן, חרדים רבים, ולהכות ציונים באופן מסודר. יש לאסוף נשק וללבוש מדים ולארגן תקיפות ממוקדות במוקדים של חרד"קים. אם יש צורך אזי נקים מדינה של חרדים עם צבא משלה שילחם בציונים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אור | 10/07/2013 
חולה נפש
▾ דווח על תגובה זו  0 
הראל | 09/07/201338
בקצב הזה נצטרך להמשיך ולבכות ולקונן שנים רבות על חורבן ירושלים בגלל "החרדים" האלו... בושה ! לא פלא כול הגזירות האלו באות משנאת חינם לא יעזור שום מחאה דתית או חרדית הדבר הפשוט ביותר זה להוקיע מהעם היהודי את המשוגעים האלו!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
עמ"י חי | 09/07/201337
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא מבין | 09/07/201336
▾ דווח על תגובה זו  +1 
משה | 09/07/201335
האם לסדום דמינו או לעזה איפה אנחנו איפה ההנהגה החרדית איפה התקשורת החרדית צריך לפטר את מפקד המשטרה שניכנע לבריונים החרדים ועושה איתם עסקים ולא לוותר לההנהגה החרדית ולתקשורת החרדית שכל אלה אשימים בטירוף והשפיכות דמים עם הצביעות הזה
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישורון | 09/07/201334
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אחיך ואחיותיך | 10/07/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדית גאה | 09/07/201333
למה אף אחת לא מגן על החיילים החילונים, שבמשך שנים מותקפים ביריקות, קללות, גידופים וכו ע"י אירגוני השמאל???
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא קשור  | 10/07/2013 
מה התשובה המשונה ומה הקשר לכך שזה לא בסדר שהתקיפו חייל
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי מאמין! | 09/07/2013 
אף אחד לא דואג באמת לחיילים הכל רק בשביל להילחם בחרדים!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דוד | 09/07/201332
דוס עלוב !!! צריך להרוג אותך .
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה  | 09/07/201331
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 09/07/201330
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאור בטאשוילי | 09/07/201329
במקום הותקף על ידי חרדים קיצוניים יש לכתוב :

הותקף על ידי קיצוניים ברשעותם.

חרדים, הם לא !!!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
סטודנט לקלקלה. | 11/07/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 09/07/201328
לצערי אנחנו חברה חולה

חרדי חרד
▾ דווח על תגובה זו  +3 
אריאל  | 09/07/201327
לשלול אזרחות ולגרש מישראל או להכניס לכלא. אסור לסלוח.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אבי | 09/07/201326
בעוון שנאת חינם נחרב הבית תתעוררו צדיקים
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוחי | 09/07/201325
▾ דווח על תגובה זו  0 
יריב צ | 10/07/2013 
שאם מישהו רואה אותך וחושב שאתה מתגרה בו, מותר לו לזרוק אבנים ולהגיד שאתה נאצי וכו?! מי אמר שאתה יותר טוב מחיל שלא נראה כמוך?! מה אתה מרגיש מעצמך כל כך?! אתה הולך לצבא בעצמך בקרוב אז תחשוב טוב לפני שאתה מדבר!
▾ דווח על תגובה זו  0 
בר יוחאי | 10/07/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
גליק | 09/07/201324
לזכור טוב ששותפי ממשלת השמד והשנאה – יתנו את הדין בקרוב. חודש מנחם אב הוא זמן עצוב לעם ישראל בכל העולם. לא ליפול ח”ו, רק לזכור, ש“והיא שעמדה לאבותינו ולנו.. שבכל דור…והקב”ה מצלינו מידם” “עוצו עצה ותופר דברו דבר ולא יקום כי עמנו קל” חזק חזק
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסלה | 09/07/201323
הקיצונים האלה הם כמו הערבים , מבינים רק בכח !!

מספיק שחייל אחד ירסס כמה מהם , והם כבר יחזרו להתעסק רק עם נשים !
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד דן סגל | 09/07/201322
כנראה שהם "עסוקים" מדי בבחירות לרבנות הראשי .....
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי מאמין! | 09/07/201321
למה בהיתנתקות על סך הכל פינוי ישובים שזה מצוה מדרבנן וגם זה לא ברור שהבעירו את כל הצמתים בארץ, ופצעו חיילים ושוטרים בזריקת בלוקים וחומצה שתקתם, ועכשיו שיש גזירות שמד נגד כל היהדות והכל באמצעות הצבא "הקדוש" אתם פתאום מזדעקים על כל תקיפה קטנה של איזה חייל שיצא גם ללא פגע???

צבועים חיזרו לבית של גויים!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אתה נורמלי | 10/07/2013 
מה רצית שירקדו? מגנה את התוקפנות וההיתר החרדיים ואת הכינוי צבועים שכינית הלואי שיעשו לך או לבנך כך ואז נראה מה תגיב
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 09/07/201320
משפחות הפשע מחכות לשיתוף פעולה ממכם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי | 09/07/201319
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חרדי | 09/07/201318
חרדים קיצוניים ארזו את חפציכם והסתלקו מאיתנו כמה שיותר מהר!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני | 09/07/201317
לא אוכל בדץ , לא תורם להם כלום . ומסביר לילדים שלי מי זה לא יהודי .
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה ממש | 09/07/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מה יהיה | 10/07/2013 
שיש אצליהם בעיה בשורש
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליטאי לא... | 09/07/201316
בלי להיות שם אני אומר לכם שה"התקפה" על החייל החרדי היתה מיניאטורית על יד גורם שוליים בודד או שניים, וה"בלוקים" (אין פה תמונה אפילו של בלוק אחד על הרצפה) על ידי עוד חמישה כתגובה על הכניסה של ה"כוחות המחלצים" שלא ידעו אפילו למה הם באו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
בן 30 | 09/07/2013 
הם חיים

גולשים רדודים

הגיל הוא 15 בממוצע
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד | 09/07/2013 
וכולם פה עדר שוטים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיזרוחניק | 09/07/201315
הציבור שלנו היום - היהדות החרדית הפכה לאיראן אייתולות של ממש!



הכואב את מצבינו-מפי אומרו

"אני מתגורר בבני ברק, וחולף ברחובות העיר שהייתה כמעט שפויה עד לפני כמה שנים, לעומת מה שקורה בירושלים בדרך כלל, ואני עומד ותוהה אם אנחנו לא מגיעים להיות על סף טהרן מספר 2. אתה צועד ברחובות ורואה בכניסות הבניינים שלטים אדומים של אין כניסה - נגד מחזיקי האייפון ודומיו, אתה רואה את השלטים שנתלים נגד החיילים החרדים ואתה מזדעזע....

זה גורם לי לא אחת לחשוב, האם יש ממש הבדל בין מוסלמי חמאסניק מעזה ליהודי משלנו - חובש שטריימל או ליטוואק קיצוני מבית היוצר של המחבלים והשונאים.

הגעתי למסקנא כמעט ברורה שאין לכאורה לצערי היום, שום הבדל בין שני המינים. גם אלה וגם אלה סוגדים לדת שלהם בצורה קיצונית שמתירה את דמם של אחרים, מבלי להנעיד עפעף. חלק גדול מהמגזר שלנו הופך להיות יותר ויותר קיצוני, יותר ויותר אלים, פחות ופחות סובלני כלפי כל אחד שהוא טיפ טיפה אחרת ממנו.

הבעיה הגדולה ביותר היא, שהכל זה בלוף אחד גדול. מדובר באנשים מושחתים, שרק החיצוניות קובעת אצלהם. כל חלקי השולחן ערוך והלכות בין אדם לחבירו, הונאה, גניבה, הונאת דברים, צרות עין, הלבנת פני חבירו, הגאווה והכעס, הנקמה, והלא תרצח... והלא תשים דמים בביתך, הכול הכול הוא כאין וכאפס למען המטרה הנעלה של החיצוניות היא הקובעת וכל התורה כולה היא סתם איזו שק של מצוות ולא תעשה מיותרים למחצה לשליש ולרביע.

מדובר באנשים פוחזים וריקים, שלעבוד הם לא רוצים כי הם עצלנים. מוטב להם שהנשים שלהם ייהרגו על מזבח קידוש השם והם יישבו בקרנות הרחוב, באיצקוביץ או בכל שטיבל אחר, ויפטפטו ויעשנו וישתו כוסות קפה ביחד, ובין היתר גם יתלו שלטים על בניינים, יכו ויכפישו יהודים ברחובות קריה.

עם יד על הלב, אני חושב שהיהדות החרדית (לא כולה כמובן) בחלקה הגדול לצערי, הפכה להיות קדושה יותר מהקב"ה עצמו וממה שהוא דורש בתורתו. הם לוחמים מלחמת ג'יהאד כמו הערבים ומוכנים אף לרצוח עבור החולניות והשיעמום שלהם בדיוק כמו הטרוריסטים הערבים. בושה וחרפה להיות היום חלק מהם. מעט מאוד נותרו היום יהודים יראי שמיים אמיתייים שהחיצוניות היא לא העיקר אלא הפנימיות והאמת.

בסוף, מה שקורה זה שהם מחללים שם שמיים ברבים, והנה ראיתם כאן, הכתבה בניו-יורק טיימס רק תתן לגיטימציה לגויי העולם לומר על יהודי שהוא חיידק ולרדות בו. שכן אם החרדים עושים זאת אחד לשני, מדוע שהם יטמנו ידם בצלחת.

אני אומר בשם ומלכות על כל יפי הנפש הללו - שומרי הדת כביכול, אלה התולים את השלטים ואלה המאיירים למיניהם וכל הקבוצה הקיצונית הזו, היורקים והמכים למיניהם, אפשר לומר עליהם בבטחה ללא חשש - "ימח שמם וזכרם" ולא ימוש התורה האמיתית והטהורה והזכה מכל אלימות מפינו ומפי זרעינו"
▾ דווח על תגובה זו  0 
חבל | 10/07/2013 
שהכתבה אולי יכלה להביא חבל אולי יקטלו אותך כלא משלנו ולא יבינו את התועלת
▾ דווח על תגובה זו  0 
!!!!!!!!!!! | 10/07/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
משמש  | 09/07/2013 
יש לך רעיונות אופרטייבים אחרים להתמודד עם נגע האינטרנט הפרוץ?

ושנית, אסור להכות אף יהודי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבוע | 10/07/2013 
ובאינטרנט אתרוג יש עניין לעסקנים להלחם גם בזה {כסף מדילים עם חברות ומחירים מפולפלים השתקת הציבור החרדי מהבנת מהלכים ודברים שונים שבאתר זה וכדומה מסבירים המטקבקים והכתבות הרגשת כבוד בעסקנותם ושהציבור רוקד לפי החלטותיהם תאוות השליטה כבוד בין חבריהים עסקנות ומילוי הזמן נייעס ועוד סיבות למי שמבין] אגב איך אתה גולש?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ביבי | 09/07/2013 
כשנשאל ר' ישכר דוב רוקח על מי צריך לכוון בברכת ולמלשינים,הוא ענה כי יש לכוון על הציונים ועל המזרחים.

וכמה שהוא צדק !!!

יש הרבה מה להרחיב בנושא,אך לא כאן המקום.

רק אציין עוד עניין אחד-ר' אלחנן וואסרמן טען כי אלו הלוקחים כסף מן הציונים כפופים ומשועבדים להם לעשות רצונם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
תמשיך ככה | 10/07/2013 
וצריך לכוון על אנשים כמוך כשאומרים שונאי ישראל {כי אתה גם שונא את כל מי שלא חושב כמוך שכחתי רב התיר לך על פי דבריך שאמרת שהוא אמר כן אז לך תעשה שואה לכל המיזרוחניקים והציוינים {"מיורידין ולא מעיילין" ... אשריך
▾ דווח על תגובה זו  0 
מרים גולדשטין | 09/07/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי נאור | 10/07/2013 
כדאי שתסתמי את הביוב שלמדת לדבר תלמדי מהציבור הדתי והחילוני
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי מאמין! | 09/07/2013 
מפריע לך שלטים נגד הצניעות???

אנחנו לא עשינו עשירית מימה שאתם עשיתם בהיתנתקות:

זריקת בלוקים וחומצה על חיילים ושוטרים,

הבערת צמיגים וחסימת צמתים בכל הארץ,

קריאה לסירוב פקודה,

אם כן גם אתם כמו אירן רק שאנחנו נלחמים על קיום הדת ואתם על התיישבות שהמניע הוא לאומי בדיוק כמו גוים!
▾ דווח על תגובה זו  0 
תתביש לך | 10/07/2013 
גם רוצח ולא רק שורף צמיגים והלא דברים ק"ו ומה את מי שלא עושה לכם כלום אתם שונאים נלחמים ומכים ומוציאים פשקווילים בגלל שהוא לא חושב או לא נוהג כמוכם{מלחמת קודש, אייטולות גיאהד חרדי וכו. כמו במלחמה לא.?} מי שמוציא אותכם מהבית תתירו את דמו {בעצם הוא מותר מעיקרא לא כן?... אפיקורוס מצווה הצלה לשם שמים כמו במלחמה כבר אמרנו?]אגב גם לא כולם שרפו צמיגים וחלקם חטפו לפני כן מכות רצח ולא כולם הסכימו עם ממשלה זו ומהליה אבל מסתמא שכיום הם מבינים את הממשלה אם לא הבנת תחכה לעוד כמה פשקווילים ברחוב כתבות מתלהמות בעיתונים ואז תבין למה יש שלצערינו שונאים אתכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי מאמין! | 10/07/2013 
אצלכם לא כולם שרפו צמיגים - ואצלנו כולם תקפו את החייל? הרי המשטרה עצמה מודה שלא תקפו אותו פיזית!

ואצלכם מישהוא גינה את תקיפת החיילים בטענות של אהבת ישראל וכו'???
▾ דווח על תגובה זו  0 
קיבוצניק | 09/07/2013 
אני אומר בשם ומלכות על כל יפי הנפש הללו, אלה התולים את השלטים ואלה המאיירים למיניהם וכל הקבוצה הקיצונית הזו, היורקים והמכים למיניהם, אפשר לומר עליהם בבטחה ללא חשש ולא ימוש התורה האמיתית והטהורה מפינו ומפי זרעינו"
▾ דווח על תגובה זו  0 
נפש ברי | 09/07/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפו"ש בתוש"חי | 10/07/2013 
לא כותבים ברי אלא בריא לא כותבים נפש ברי אלא נפש בריאה אז כנראה שאתה זה שחולה נפש ולכן לא הצלחת לקלוט עד היום איך משדברים ואיך כותבים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 09/07/2013 
כשנלחמים כמו במלחמה, נלחמים על הכל.

חלילה איני מצדיק שום אלימות, אבל מפלס השנאה הגואה בא ממקבלי ההחלטות בממשלה, לא השאירו פסיק קטן שלא היכו בו בחרדים.

ואתם המזרוחניקים שותפים לכל זה...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שיעבדו וידברו | 10/07/2013 
הם אלימים בכל דבר יש בריונות וסך הכל לא נותנים להם לשלוט אז מה קרה
▾ דווח על תגובה זו  0 
.אתני חרדק | 09/07/2013 
הגעתי למסקנה שאתה כופר בשם יתברך, וגם מהמשכלים הגדולים בזמנינו. חזור בתשובה
▾ דווח על תגובה זו  0 
גדולה | 09/07/2013 
אני כאחד שנולד כחרדי בשכונה חרדיתולמד בישיבות חרדיות יודע זאת מזמן יקח זמן עד שהחילוניים ידעו זאת נקווה שלא יהיה אז מאוחר מידי אולי המדינה בסכנה מבריונות והשתלטות חרדית
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חרדק... | 09/07/2013 
כיום אני יפחד לעבור במאה שערים עם המדים!

למה המשטרה לא עוצרת את מארגני קמפיין החרדקים??

הכל מתחיל משם!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני נתן | 09/07/2013 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דתילוני הגבעות | 09/07/2013 
הטרוף והג'יאד הציוני דתי ההתנחלויות והכיבוש וההתנכלויות לערבים

זה האסון והאיום הגדול ביותר על עם ישראל בעולם!!

אז שבו בשקט
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר לפיד &... | 09/07/201314
מדה כנגד מידה אכזריות נגד עם ישראל יבוא בתגובה כדומה, לכו הביתה ותחזירו את המנדט לבריטים, פושעים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנשה | 09/07/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
James | 09/07/201313
המאמר של פוברסקי , רדיו קול חי וכיו״ב

זו הסתה !

ואיפה גדולי ישראל ?

אני אגיד לכם:

אף עסקן לא הכניס להם לפה גינוי אז אין גינוי !!

על שלושה דברים עומדת החברה החרדיץ:

על גדולי ישראל

על בורות

ועל אלימות

נתפלל שמתווה השיוויון בנטל יעבוד ! ותהיה לחרדים חברה טובה יותר!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוני | 09/07/201312
חרדי.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מאיר | 09/07/201311
▾ דווח על תגובה זו  +1 
33 | 09/07/201310
▾ דווח על תגובה זו  +1 
המוכיח | 09/07/20139
וזה מה שיגרום לאנשים לאהוב את היהדות?

וזה מה שיגרום לציבור הרחב להתחבר?

ספר המצוות לרמב"ם מצות לא תעשה סג - בעניין חילול ה'

והחלק המיוחד הוא שיעשה האדם ידוע במעלה והטוב פעולה אחת, תיראה בעיני ההמון שהוא עבירה, ושאין

דמיון הּפו ע ל )המעשה( ההוא ראוי לנכבד כמוהו לעשות. אע"פ שיהיה הפועל מותר, הנה הוא חלל את השם.

5 והוא אמרם )יומא פו א( היכי דמי חלול השם? כגון אנא דשקילנא בשרא מבי טבחא ולא יהיבנא דמי לאלתר.

6 רבי פלוני אמר: כגון אנא דמסגינא ארבע אמות בלא תורה ובלא תפילין.

אפילו אם צודקים אותם קיצונים ומצאו להם היתר לפי ההלכה להכות יהודי ולהלבין את פניו ברבים, הרי שחיללו שם שמים!

אל יהי חלקנו עימם.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
הרב | 09/07/2013 
רמב"ם יד החזקה - הלכות תעניות פרק א: "אבל אם לא יזעקו ולא יריעו אלא יאמרו דבר זה ממנהג העולם אירע לנו וצרה זו נקרה נקרית הרי זו דרך אכזריות וגורמת להם להדבק במעשיהם הרעים ותוסיף הצרה צרות אחרות הוא שכתוב בתורה (ויקרא כ"ו) והלכתם עמי בקרי והלכתי עמכם בחמת קרי כלומר כשאביא עליכם צרה כדי שתשובו אם תאמרו שהוא קרי אוסיף לכם חמת אותו קרי"
▾ דווח על תגובה זו  0 
פלונית | 10/07/2013 
אנחנו לחפש מה לא עשינו כמו שצריך שבגלל זה באה הגזרה הזו.

לפיד הוא רק מקל. השם מחזיק את המקל.

מה הפשעים שגרמו לזה. מה החילול השם שרודף חילול השם שרודף חילול השם.

ועל מה קם הקטרוג על עולם התורה והישיבות והסמינרים.

ומה השם רוצה מאיתנו עכשיו.

אנחנו לא יודעים חשבונות שמיים וכו' וכו' אבל להתחמק מהאמת זה לא חוכמה, בפרט כשהאמת צורחת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אודל | 09/07/20138
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דודי | 09/07/20137
אין לי שום מילה אחרת אלא לומר עליהם פושעיםםםםםם ומטורפים שאין להם שוםםםםםם יראת שמיםםםםםםם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
100 שערים | 09/07/20136
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 09/07/20135
חילול השם נוראי,אם אלו דתיים חרדיפ,אז החילונים צדיקי עולם שייתבישו להם,לשלוח אותם לעזה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מרדכי היהודי  | 09/07/20134
הם אנטי חרדי!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
נחמן | 09/07/20133
▾ דווח על תגובה זו  -1 
איש | 09/07/20132
הם חילונים גמורים שלבושים כחרדים.

חרדי הוא אדם שמקפיד על קלה כבחמורה. הם לא כאלה.
▾ דווח על תגובה זו  +4 
חרד"ק גאה! | 09/07/20131
כל הצ'למרס האילו אין להם טיפה של טאקט!!!

הם חסרי בושה ואסור לתת להם להתנהג ככה!!!

המקום שלהם זה בכלא!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"